J-mies, mitä teen?

Mitä Mä teen?

Mä alan olla kohta ihan hukassa! Ihastun kaikkiin miehiin, jotka on mulle ystävällisiä, iästä riippumatta - ja melkeinpä sanoisin, että sen takia, kun sinä, mulle tärkeänä ihmisenä ignoorasit mut. Minussa särkyi jotain ja pahasti näköjään. En enää ite uskalla tulla sun lähelle (en pitkiin aikoihin enää ole tullut), ettet ärsyynny mun läsnäolostani, en halua olla mikään ällöttävä stalkkeri sulle. Varmasti halveksitkin mua jo nykyään...en kestäis tätä hiljaisuutta enää kasvotusten, joten pysyn poissa sun silmistä. Haen hyväksyntää sitten muilta kun en sulta sitä saanut ja tiedostan sen kyllä, miten säälittävä ja nolo olen. Olisin vaan kaivannut sua mun elämään jollain lailla. En mä sitä sano, että nämä muutkaan miehet olis musta loppujen lopuksi mitenkään erityisen kiinnostuneita kuitenkaan - enhän mä ole mikään haluttu ollu koskaan, joten sinänsä en ihmettele yhtään, ettet sinäkään...

Kerro mulle mitä mä teen, että nämä ihastumiset loppuu?! Yritin sinuun yhteyksiä aikanaan, mutta mikään ei tuottanut tulosta. Onko oikeesti niin, että voisin vaikka ajaa jorpakkoon, ilman, että se hetkauttais sua minkään vertaa???? EVVK? Ihan oikeesti, onko tosiaan näin? Itkettää, ...tana...kele...tu. :(

Sori taas yksi ärsyttävä avautuminen, kiitos ja anteeks palstalaiset.

45

441

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • arvasin saatana

      Oot mun isä.

    • Sivusta katsoja

      Taisi olla eräs luonnos vastikään. Onhan toi touhu säälittävää. Taitaa olla nainen liian herkkis, eikö vaan. Miksi hän tuota J-miestä hamuaa?

      • ap.

        Mikä hemmetin "luonnos"?


      • tiedetään

        Se homma päättyi hyvin.


      • Pitkäjänt. Maria

        Tuija Töölöstä? Älä ainakaan minun aviomiestäni J:aa "hamua"!
        Me kun olemme asuneetkin jo 12 vuotta samassa osoitteessa.


    • Jiin vastaus

      No jos ei kiinnosta niin ei kiinnosta. Koeta kestää, ei nekään ole minusta kiinnostuneet joista olen kiinnostunut. Sellaista se elämä on, koeta tyytyä siihen mitä saat.

      • en ole ap.

        Olipa tyly vastaus. Menetkö levittämään tuota ilosanomaasi jonnekin muualle. Erikoista muuten, että oletit aloituksen olevan juuri sinulle, kolkuttaako omatunto?


      • sori mutta
        en ole ap. kirjoitti:

        Olipa tyly vastaus. Menetkö levittämään tuota ilosanomaasi jonnekin muualle. Erikoista muuten, että oletit aloituksen olevan juuri sinulle, kolkuttaako omatunto?

        Roikkujalle ei pidä antaa toivoa, muuten ei tajua lopettaa.


      • sivusta huutelen

        aika tyly tyyppi olet, kuka tuommosta edes jaksaa katsella tosissaan. Kato, kun ei Se siitä oo kiinni mitä saa, vaan mitä haluaa :)


    • kun kyselet

      Jasso arvelen et tää on M naiselta Jii miehelle. Ootko varma et se j mies on täällä?

      • Röyhtääjä

        Juu se taitaa vedellä aitan takana hirsiä.


      • J:n aviovaimo

        Tuija Töölöstä/ Timo Vuosaarestako se täällä näitä feikkiviestejä kostoksi tehtailee? LUULET, että tämä viesti on "M naiselta Jii miehelle"? MIKSI NIIN LUULET? Siksikö, että olet itse aloitusvistin kirjoittaja, ja tiedät aloitusviestin tekaistukasi.

        Mitenkäs kun tämä "M" on jo (väestörekisterikeskumsenkin) tietojen mukaan asunut 12 vuotta "J" kanssa samassa osoitteessa, ja vieläpä mennyt "J" kanssa naimisiin 3 vuotta sitten.

        YRITÄTKÖ NÄILLÄ HARHAISILLA FEIKKIVISTEILLÄSI TODISTELLA OMALLE HÖRHÖLLE TUTTAVAPIIRILLESI, ETTÄ TIETTY "M nainen" ON YHÄ VAPAA SINKKU, kuten liki 20 vuotta sitten hänet tavatessasi? Näin, ei VALITETTAVASTI (sinun kannaltasi) OLE ASIAN LAITA.

        Tietty "M-nainen" on elänyt J:nsä rinnalla jo 15 vuotta:
        -ensin tyttöystävänä,
        -sitten kihlattuna ja asuinkumppanina ja
        -lopulta aviovaimona.

        T: Pitkäjänteinen Maria


      • Muakin kiinnostaa

        Miksi sä luulet että tämä olis joltain M naiselta J miehelle? Ainakin niistä M & J ketä mä tunne M huomattavasti on suositumpi ja tavoitellumpi kuin J joten M ei ikinä tällasta kellekään tai minnekään kirjottas.


      • 111111111111111
        Muakin kiinnostaa kirjoitti:

        Miksi sä luulet että tämä olis joltain M naiselta J miehelle? Ainakin niistä M & J ketä mä tunne M huomattavasti on suositumpi ja tavoitellumpi kuin J joten M ei ikinä tällasta kellekään tai minnekään kirjottas.

        "M huomattavasti on suositumpi ja tavoitellumpi kuin J". :D

        Annas kun arvaan... Etunimes alkaa M-kirjaimella.


        Miten edes voi vertailla naisia ja miehiä suosiossa/tavoiteltavuudessa, kun markkinat ja näkökulma ovat aivan erilaiset?


    • ketä niistä

      kymmenistä J miehistä kaipaat?
      Kerro edes ilmansuunta niin oikea J tietää vastata.

      • Emakkosika

        Nimessä on viisi kirjainta. Voi tämä on toivotonta!


    • ................

      Ei sussa mitään ärsyttävää ole. Olet hyvän näköinen (mikä useimpia miehiä kiinnostaa), ja olet fiksu. Etkä ole säälittävä ja nolo. Miehet tykkää susta. Mikä ongelma siinä on että haet hyväksyntää? Hakeehan ihminen hyväksyntää. Tietty olet aika vaativa. Kunnon tyttö, mikä on kasvatuksen tulosta. Oot pikkuisen hukassa ei kunnollisen todellisuuden kanssa. Asetat kovia vaatimuksia. Ne on epärealistisia ja saattaa olla vähän hankalaa, kun ei tiedä mikä sun ihanteellista mieltä loukkaa. Sun luonne on tässä suhteessa kuitenkin oikein perinaisellinen. Monet naiset ovat juuri samanlaisia kuin sinä. Mies tietää miten toimia kunnon tytön kanssa.

      Avautuminen eräälle naiselle J-mieheltä.

      • nyt kiinnostaa

        Mutta sulle ei kelvannut?


      • ...............
        nyt kiinnostaa kirjoitti:

        Mutta sulle ei kelvannut?

        Kelpaa toki. Ei se siitä jää kiikastamaan. Ai niin, tämä nainen yksinkertaistaa asioita. Vetää mutkat suoriksi, mikä kuuluu käytännölliseen luonteeseen.


      • nyt kiinnostaa
        ............... kirjoitti:

        Kelpaa toki. Ei se siitä jää kiikastamaan. Ai niin, tämä nainen yksinkertaistaa asioita. Vetää mutkat suoriksi, mikä kuuluu käytännölliseen luonteeseen.

        Elämä on joskus helpompaa niin. Karisee jyvät akanoista.


      • veitikka3
        ............... kirjoitti:

        Kelpaa toki. Ei se siitä jää kiikastamaan. Ai niin, tämä nainen yksinkertaistaa asioita. Vetää mutkat suoriksi, mikä kuuluu käytännölliseen luonteeseen.

        Niin ja välillä ovaalit liian jyrkiksi, kartanpiirtäjä logiikkaa.


      • ..............
        nyt kiinnostaa kirjoitti:

        Elämä on joskus helpompaa niin. Karisee jyvät akanoista.

        Ei, vaan se tekee kaikesta hankalaa. Asiat pitää suhteuttaa ja pitää ymmärtää nyanssit. Eri luonteita olisi hyvä ymmärtää, samoin elämää siinä suhteessa, että ei voi olettaa kaiken menevän niin kuin itse haluaa. Varsinkin, kun ei toista kunnolla tunne. Tietämättömyyden muuri pitää ylittää. ;)
        Tietysti jos haluat kaikki mulle heti, niin toimii toki mutkat suoraksi mentaliteetti.
        Tulee vielä mieleen, että sivusta seuranneena sanoisin että tällä naisella on taipumus sössiä hyvät ja helpot ihmissuhteet. Myös samaan sukupuoleen.


      • nyt kiinnostaa
        .............. kirjoitti:

        Ei, vaan se tekee kaikesta hankalaa. Asiat pitää suhteuttaa ja pitää ymmärtää nyanssit. Eri luonteita olisi hyvä ymmärtää, samoin elämää siinä suhteessa, että ei voi olettaa kaiken menevän niin kuin itse haluaa. Varsinkin, kun ei toista kunnolla tunne. Tietämättömyyden muuri pitää ylittää. ;)
        Tietysti jos haluat kaikki mulle heti, niin toimii toki mutkat suoraksi mentaliteetti.
        Tulee vielä mieleen, että sivusta seuranneena sanoisin että tällä naisella on taipumus sössiä hyvät ja helpot ihmissuhteet. Myös samaan sukupuoleen.

        Ehkä hän ymmärtää enemmän kuin arvaatkaan. Joskus liika tieto lisää, jos nyt ei tuskaa, niin jotain sinnepäin kuitenkin. Silloin on pakko yksinkertaistaa asioita. Tätä ei tietenkään voi ymmärtää jos ei ole itse samanlainen


      • Pitkäjänt. Maria
        .............. kirjoitti:

        Ei, vaan se tekee kaikesta hankalaa. Asiat pitää suhteuttaa ja pitää ymmärtää nyanssit. Eri luonteita olisi hyvä ymmärtää, samoin elämää siinä suhteessa, että ei voi olettaa kaiken menevän niin kuin itse haluaa. Varsinkin, kun ei toista kunnolla tunne. Tietämättömyyden muuri pitää ylittää. ;)
        Tietysti jos haluat kaikki mulle heti, niin toimii toki mutkat suoraksi mentaliteetti.
        Tulee vielä mieleen, että sivusta seuranneena sanoisin että tällä naisella on taipumus sössiä hyvät ja helpot ihmissuhteet. Myös samaan sukupuoleen.

        "Tulee vielä mieleen, että sivusta seuranneena sanoisin että tällä naisella on taipumus sössiä hyvät ja helpot ihmissuhteet. Myös samaan sukupuoleen. "

        Kellä naisella on taipumus sössiä ihmissuhteensa? Siis oletatko

        SINÄ TIETÄVÄSI TÄLLÄ, SATOJA VIESTEJÄ YMPÄRI

        SUOMEA KERÄÄVÄLLÄ PALSTALLA t i e t ä v ä s i, KUKA ON MINKÄKIN, REKISTERÖIMÄTTÄNÄ KIRJOITETUN VIESTIN TAKANA - ja kenen tuttavapiiristä puhutaan?

        Minua, et AINAKAAN tunne, sillä elän samassa, hyvässä parisuhteessa jo 15 vuotta. Ja paras ystävättäreni on ollut SAMA HENKILÖ jo noin 20 vuotta. (Tosin yhteydenpito tähän 3 pienen lapsen äitiin ei ole hänen kiireidensä vuoksi tällä hetkellä kovin tiivistä.) Joten puhu vain itsestäsi, kun puhut "IHMISSUHTEIDEN SÖSSIMISESTÄ" ja vaihtuvista, pinnallisesti ja kevytkenkäisesti hoidetuista ihmissuhteista!

        T. J:n aviovaimo


      • Pitkäjänt. Maria
        nyt kiinnostaa kirjoitti:

        Ehkä hän ymmärtää enemmän kuin arvaatkaan. Joskus liika tieto lisää, jos nyt ei tuskaa, niin jotain sinnepäin kuitenkin. Silloin on pakko yksinkertaistaa asioita. Tätä ei tietenkään voi ymmärtää jos ei ole itse samanlainen

        Minusta tieto ei koskaan lisää tuskaa. Minusta on AINA parempi lukea kirjoja ja lehtiä, JA OTTAA ASIOISTA SELVÄÄ, kuin LUULLA TIETÄMISEN SIJAAN ja hukuttaa "murheensa" kevytkenkäiseen hummailuun JUODEN, TANSSIEN JA POLTTAEN!

        T: J:n aviovaimo


      • Just det
        Pitkäjänt. Maria kirjoitti:

        "Tulee vielä mieleen, että sivusta seuranneena sanoisin että tällä naisella on taipumus sössiä hyvät ja helpot ihmissuhteet. Myös samaan sukupuoleen. "

        Kellä naisella on taipumus sössiä ihmissuhteensa? Siis oletatko

        SINÄ TIETÄVÄSI TÄLLÄ, SATOJA VIESTEJÄ YMPÄRI

        SUOMEA KERÄÄVÄLLÄ PALSTALLA t i e t ä v ä s i, KUKA ON MINKÄKIN, REKISTERÖIMÄTTÄNÄ KIRJOITETUN VIESTIN TAKANA - ja kenen tuttavapiiristä puhutaan?

        Minua, et AINAKAAN tunne, sillä elän samassa, hyvässä parisuhteessa jo 15 vuotta. Ja paras ystävättäreni on ollut SAMA HENKILÖ jo noin 20 vuotta. (Tosin yhteydenpito tähän 3 pienen lapsen äitiin ei ole hänen kiireidensä vuoksi tällä hetkellä kovin tiivistä.) Joten puhu vain itsestäsi, kun puhut "IHMISSUHTEIDEN SÖSSIMISESTÄ" ja vaihtuvista, pinnallisesti ja kevytkenkäisesti hoidetuista ihmissuhteista!

        T. J:n aviovaimo

        No nyt ollaan asian ytimessä.


      • ei ole todellista
        Pitkäjänt. Maria kirjoitti:

        "Tulee vielä mieleen, että sivusta seuranneena sanoisin että tällä naisella on taipumus sössiä hyvät ja helpot ihmissuhteet. Myös samaan sukupuoleen. "

        Kellä naisella on taipumus sössiä ihmissuhteensa? Siis oletatko

        SINÄ TIETÄVÄSI TÄLLÄ, SATOJA VIESTEJÄ YMPÄRI

        SUOMEA KERÄÄVÄLLÄ PALSTALLA t i e t ä v ä s i, KUKA ON MINKÄKIN, REKISTERÖIMÄTTÄNÄ KIRJOITETUN VIESTIN TAKANA - ja kenen tuttavapiiristä puhutaan?

        Minua, et AINAKAAN tunne, sillä elän samassa, hyvässä parisuhteessa jo 15 vuotta. Ja paras ystävättäreni on ollut SAMA HENKILÖ jo noin 20 vuotta. (Tosin yhteydenpito tähän 3 pienen lapsen äitiin ei ole hänen kiireidensä vuoksi tällä hetkellä kovin tiivistä.) Joten puhu vain itsestäsi, kun puhut "IHMISSUHTEIDEN SÖSSIMISESTÄ" ja vaihtuvista, pinnallisesti ja kevytkenkäisesti hoidetuista ihmissuhteista!

        T. J:n aviovaimo

        Olet varmaan joku provoilija..
        Jos olet jonkun aviovaimo, mitä teet ikävä palstalla? Luulis että olis muutakin tekemistä.
        Jos luulet et joku kaipaa sua täällä ja se häiritsee, lopeta hyvä ihminen täällä palstalla roikkuminen.


    • Pitkäjänt. Maria

      Yritätkö Tuija/Timo esiintyä kostoksi minuna? Mitenkäs kun minä olen
      - seurustellut J-miehen kanssa 15 vuotta,
      -asunut J-miehen kanssa SAMASSA OSOITTEESSA 12 vuotta ja
      - ollut J-miehen aviovaimona 3 vuotta.

      Ei kai minun omaa aviomiestäni tarvitse tällä palstalla kuuluuttaa. Ja minun ei todellakaan tarvitse hakea hyväksyntää kaikilta miehiltä, JA HEILUA VIELÄ LIKI NELIKYMPPISENA MUSTASSA MINIMEKOSSA PINNALLISILLA KEKKEREILÄ - KUTEN VAALIBILEISSÄ, MIESTEN KATSEITA, JA HYVÄKSYNTÄÄ KERÄÄMÄSSÄ.
      Joidenkin näköjään täytyy.

      Ennen kuin vastaat mitään NÄSÄVIISASTA, mieti, kuka on jo 15 vuotta PITKÄJÄNTEISESTI tuonut sukunsa hautajaisiin, 80-vuotispäiville, kesämökille, koteihin SAMAN MIEHEN. Entä kuka heiluu kevytkenkäisenä PÄIVÄPERHOSINKKUNA YMPÄRIINSÄ?

      Et sinä teeskentelijä, näillä "J kaipaan sua" yhtään SUKULAISTANI, YSTÄVÄÄNI tai edes TUTTAVAANI hämää.
      He tietävät, että KOTIOSOITTEENI on ollut jo 12 vuotta J:n kanssa sama.

      Onneksi tulin oikaisemaan asian palstalle! (Koska täällähän sinä taas feikkiviestejäsi kirjoittelet.)

      T. J:n aviovaimo

    • Pitkäjänt. Maria

      Yritätkö Tuija/Timo esiintyä kostoksi minuna? Mitenkäs kun minä olen
      - seurustellut J-miehen kanssa 15 vuotta,
      -asunut J-miehen kanssa SAMASSA OSOITTEESSA 12 vuotta ja
      - ollut J-miehen aviovaimona 3 vuotta.

      Ei kai minun omaa aviomiestäni tarvitse tällä palstalla kuuluuttaa. Ja minun ei todellakaan tarvitse hakea hyväksyntää kaikilta miehiltä, JA HEILUA VIELÄ LIKI NELIKYMPPISENA MUSTASSA MINIMEKOSSA PINNALLISILLA KEKKEREILÄ - KUTEN VAALIBILEISSÄ, MIESTEN KATSEITA, JA HYVÄKSYNTÄÄ KERÄÄMÄSSÄ.
      Joidenkin näköjään täytyy.

      Ennen kuin vastaat mitään NÄSÄVIISASTA, mieti, kuka on jo 15 vuotta PITKÄJÄNTEISESTI tuonut sukunsa hautajaisiin, 80-vuotispäiville, kesämökille, koteihin SAMAN MIEHEN. Entä kuka heiluu kevytkenkäisenä PÄIVÄPERHOSINKKUNA YMPÄRIINSÄ?

      Et sinä teeskentelijä, näillä "J kaipaan sua" yhtään SUKULAISTANI, YSTÄVÄÄNI tai edes TUTTAVAANI hämää.
      He tietävät, että KOTIOSOITTEENI on ollut jo 12 vuotta J:n kanssa sama.

      Onneksi tulin oikaisemaan asian palstalle! (Koska täällähän sinä taas feikkiviestejäsi kirjoittelet.)

      T. J:n aviovaimo

      • Huh huh...

        Kuinka tervejärkistä...


      • Mitä lääkkeitä

        käytät?


      • J:n aviovaimo
        Huh huh... kirjoitti:

        Kuinka tervejärkistä...

        "Se koira älähtää, johon kalikka kalahtaa." Vai kuinka te aina sanoittekaan - koppavasti!

        Terveisiä ikisinkkunaiselle, T:lle Töölöön!
        (Tällä palstallahan hän omia feikkiviestejään "J:ltä M:lle" ja "M:ltä J:lle" kirjoittelemassa häärii, apteekissa päivystäessään.)


      • J:n aviovaimo
        Mitä lääkkeitä kirjoitti:

        käytät?

        Miksi haluat heti puhua nimenomaan LÄÄKKEISTÄ? Oletko ikisinkku Tuija, Töölöstä ja kirjoitteletko noita LÄÄKEJUTTUJASI apteekin päätteeltä?


      • Rahaa joogaansa?
        J:n aviovaimo kirjoitti:

        Miksi haluat heti puhua nimenomaan LÄÄKKEISTÄ? Oletko ikisinkku Tuija, Töölöstä ja kirjoitteletko noita LÄÄKEJUTTUJASI apteekin päätteeltä?

        https://pipl.com/n/tuija_soramies/

        Tuija Soramies's fundraising YogaAid page for The Nelune ... yogaaid.com


      • Rahankeruu?
        Huh huh... kirjoitti:

        Kuinka tervejärkistä...

        Tässä maininta erään T:n tervejärkisestä (tai ei)
        rahankeruusta joogaan.

        tps://pipl.com/n/tuija_soramies/
        Web of Trust


        Tuija Soramies's fundraising YogaAid page for The Nelune ... yogaaid.com


      • Olet kahjo.
        Rahankeruu? kirjoitti:

        Tässä maininta erään T:n tervejärkisestä (tai ei)
        rahankeruusta joogaan.

        tps://pipl.com/n/tuija_soramies/
        Web of Trust


        Tuija Soramies's fundraising YogaAid page for The Nelune ... yogaaid.com

        Käsittääkseni ihmisten oikeita koko nimiä ei saisi levitellä noin niin kuin sinä teet...


    • nainen...

      Toivottavasti nyt väärä mies ei kuvittele mun avautumiseksi-eli ei ole sulle, vaikka taas nolo olinkin ;-)

    • palstalainen

      Onko kyse ihastumisesta?Vai kaipaatko vain huomiota jota et kuitenkaan
      itse ole valmis antamaan. Muiden ihmisten hyväksyntää kaipaat.
      Ei kyse ole ihastumisesta.

    • M nainen

      Taidat olla sika paljonkin hukassa. Tuohon on tosi paha mennä sanomaan mitään, jos näin on että kaikkiin ihastut.

    • ap.

      "Pitkäjänt. Marialle" sen verran, ettei ole sun miehestä kyse, ole rauhassa. Tämä mies ei ole naimisissa.

      Olis se ollu hyvä kuulla ihan suoraankin, ettei olemassaoloni miestä kiinnosta... Olisin kyllä kestäny suoran torjunnan, kun se olisi häneltä itseltään suorin sanoin tullut. Olis ollu helpompaa ajatella, että "olipa tuo sitten pska jätkä" ja mennä eteenpäin.

      Sen sijaan tuota suoraa torjuntaa ei tullut ja jäin epätietoisuuteen. Nyt en tiedä inhoaako se mies mua vai ei? Varmuuden vuoksi sitten pysyn poissa kokonaan.

      Epäilen vahvasti, että se mies ON täällä...ehkä ei sitten kaipaa mua, vaan jotain toista. Ehkä sitä H-naista, joka seurusteli yhden hänen sukulaisensa kanssa, olen kys. naisen jopa kerran tavannutkin.

      • Yks pska jätkä

        Hei, miksi se J-mies olisi "pska jätkä", jos ei sinua kaipaa? Mutta muuten kaikkea hyvää sinulle, ja toivottavasti vielä löydät itsellesi sellaisen, jonka tarvitset.


    • Elämä jatkuu

      Jatka kuule omaa elämää ja keskity ihan muihin asioihin kuin ihastuksiisi. Sellainen toisessa roikkuminen ei tee hyvää sulle eikä hänelle. Elämässä on paljon muutakin ajateltavaa, haastetta ja tehtävää kuin ihastukset.

    • Persläveks sanovat

      Perskules..viis kirjaintako pitäs siin j-miehe nimes ol..sith se o mie..JORMA..melamies ja isol melal varustettu. Eks sie o tuo bensaasema likka.. Mirkako se nimes ol..ja juur viimeviikolha huusit miul..et painu ukko helvettii..ku kysäsi siin siu tiskil..niist tarjous munkeist..onks yht pyöreit ku siu tisut..ja siehä huusit ku hinnaaja..ja viskoit viel lusikanki perrää..ku kerroin et miu boksereihi alko tul nostet..ku oot nii temppersmenttine likka..
      Älä sie ny tääl mittää anteeks pyytele..mie tuun ny sit uuestaa siel käymää..ni pästää juttelee vaik yhes souteluist enempi..kylhä sie ainaki parikymmet jo iältäs olit?
      Mie oon reilust Jorma..ni tartte kirjaimil pelleil..

    • -mäntti mies -

      Ei jaksa runoilla tähän aikaan päivästä mutta kyllä se niin on että mies kuin mies kavahtaa epätoivoista naista. Saa aikaan pakenemisreaktion. Epätoivo, stalkkaaus ym. saa jalat alle.

      Kiinnostus loppuu välittömästi moista kohtaan.

      • Mieskolmekaksneljä

        Saa sitä vähän stalkata, kunhan ei henkilökohtaisuuksiin mennä. Ja epätoivoakin saa himpun verran löytyä, ettei mene kavahtamaan joka ainoata pientä vastoinkäymistä. Ei tää elämä aina helppoa ole, ja joskus on parempi myöntää, että toivo on vähissä kuin epätoivoisesti valehdella itselleen muuta.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      106
      1854
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      81
      1437
    3. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      6
      1416
    4. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      13
      1379
    5. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      145
      1334
    6. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      92
      1270
    7. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      23
      1267
    8. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      647
      1202
    9. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      1078
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      16
      1077
    Aihe