Seromex pahaan paniikkiin ja eristyneisyyteen

herkkä naikkonen

Millaisia kokemuksia on muilla paniikkihärösillä? mun pitäs nostaa annos 40 mg se pelottaa et lähteekö tunteet ja mun herkkyys ym ym

Lihottaako?


Kertokaa ihmeessä kokemuksii, ja mikä on parhaiten jeesiny paniikkeja joka eristää kotiin:( KARMEETA TÄÄ ON

6

91

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei paniikkia -painik

      Paniikkikohtauksista on tietääkseni saatavilla ihan hyviäkin kirjoja, joissa opetetaan kontrolloimaan paniikkikohtauksia ja, kun harjoitteita alkaa osaamaan paremmin ja hallitsemaan tilanteita on mahdollisuus, että paniikkikohtaukset katoavat kokonaan. Suosittelen lääkkeettömiä hoitovaihtoehtoja. Niillä saat terveellisiä ja pitkäkantoisia tuloksia ja olet siten itse itsesi ja kehosi kuningas. Pillereitä vetämällä tulee niistä riippuvaiseksi sekä fyysisesti että psyykkisesti eli ei uskalla mennä tai olla missään ilman nappeja.

      Lisäksi esimerkiksi käyttämäsi fluoksetiini on erittäin haitallinen aivojesi toiminnalle ja tulee enemmin tai myöhemmin aiheuttamaan älyllisten toimintojen laskua, tunteiden turtumista sekä anhedoniaa ja hyvin todennäköisesti seksuaalitoimintojen häiriöitä, ellei ole jo näitä aiheuttanut. Vielä on sellainenkin mahdollisuus, että itse fluoksetiini aiheuttaa lisääntyvää ahdistuneisuutta ja paniikkeja sekä altistaa masentuneisuudelle. Muita vaikutuksia ovat esim. lihoaminen (lamaantumisjakso) tai laihtuminen (stimulaatiojakso), hiustenlähtö, sydänongelmat, vatsavaivat, uniongelmat, tuntopuutokset, virtsavaivat ja niin pois päin.

      Jos annos nyt nostetaan 40mg:aan oletko miettinyt mitä sitten teet, kun se annos lakkaa vaikuttamasta? Aijotko vaihtaa toiseen aineeseen? Tiesithän, että osalla vaikutusta ei enää tule vaikka ainetta vaihtaa tai annosta nostaa. Siihen voi kulua useampi vuosi tosin, usein 5-10v.

      • Edesvastuuton höpö!

        Siis millä varmuuden rintaäänellä tuommoista latelet:

        "Lisäksi esimerkiksi käyttämäsi fluoksetiini on erittäin haitallinen aivojesi toiminnalle ja tulee enemmin tai myöhemmin aiheuttamaan älyllisten toimintojen laskua, tunteiden turtumista sekä anhedoniaa ja hyvin todennäköisesti seksuaalitoimintojen häiriöitä, ellei ole jo näitä aiheuttanut. Vielä on sellainenkin mahdollisuus, että..."

        Höpö-höpö !!!!


    • artsi7

      Paniikki/ahdistushäiriöstä lähes eroon päässeenä suosittelen joogaa hengitysharjoitus. Venyttely rentouttaa ja oikealla hengitystekniikalla oppii pikku hiljaa hallitsemaan paniikkia. Masennuslääke turruttaa sekä huono- että hyviä fiiliksiä. Toleranssi niihin ei kasva. Jos luonnonmenetelmät ei auta ja kun olo on sietämätön, niitä on pakko ottaa. Mutta pelkät pillerit eivät riitä. Syitä on selvitettävä ja muutenkin elettävä terveellistä ja sosiaalista elämää.

      • Ei lihottanut '

        "Masennuslääke turruttaa sekä huono- että hyviä fiiliksiä."

        - Ei minun kokemuksessani ole noin. Tavallinen olen!


      • artsi7
        Ei lihottanut ' kirjoitti:

        "Masennuslääke turruttaa sekä huono- että hyviä fiiliksiä."

        - Ei minun kokemuksessani ole noin. Tavallinen olen!

        Sulla on sit täysin oikea lääke, näinkin voi käydä!


    • Ei lihottanut '

      On ikävää! - Olen käyttänyt tuota 16 v, tarvitsen. Menee 20 mg aamuisin, välillä hetkeksi väliaik. nostanut 40 mg.
      Vanha lääke jo, sitä paljon käytetään ja se tunnetaan. Minulla se ahistukseen ja 'masisluonteeseen' sekä vars. erilaiseen neuroottisuuteen, vähän pakkojakin, Paniikki ei mulla ongelma, ilmenee hyperventilaationa ja stressiherkkyytenä joskus. Etkös tarvitsisi ehkä paniikkikohtauksiin toisen, täsmälääkkeen? Seromex hyvin pitkävaikutteinen, mutta varman hyvä ns. pohjalääke sinulle. Kokeile ihmeessä.

      Ei ole minua koskaan lihottanut, päinvastoin, vie hieman ruokahalua, hieman, mikä hyvä. Huom. lääke on myös bulimiaan käytetty.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1515
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1312
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1311
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      30
      1247
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      32
      1215
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      14
      1126
    7. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1096
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      8
      1086
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1084
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1062
    Aihe