Onko tänään eläkkeenmaksupäivä vai BB-uusintana?

kunhan kyselen

Näyttää olevan palstalla kovin hiljaista.
Vai harjoitteleeko porukka huomenna alkavaa pakkopaastoa mielipiteissään.

12

59

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hetki lyö

      Porukka tuijottaa apaattisena näyttöön pää tyhjää täynnä, aika on pysähtynyt, kohta kohta tahtuu ????

      • ei minulla

        Jos noin on sinulla, älä yleistä.


    • Kaunis mies (H.mo)

      Se on monelle Hesalaiselle pitkä,huominen päivä meinaan ilman Suomi 24 palstaa. No jää ainakin reilusti aikaa kivien pesuun.

    • ,,,

      Mikä lie eläkkenmaksupäivä, aina on rahaa riittänyt.
      BB:tä en katso millään silmällä.

    • moon river

      Olipa taas vaikea kysymys. Mitä muut tekevät?

      Itselleni, joka olen ongelmien ja kysymysten ratkaisija, tuottaa suunnatonta ahdistusta nähdä näin yleisluontoinen koskeva kysymys johon en pysty vastaamaan, koska minullahan ei ole ensi- eikä edes toisen käden tietoa siitä, mitä *porukka* tekee.

      Nyt heitän arvauksen: joku porukka on jossain tekemässä jotain. S24 60 palstalaiset ovat siellä mukana tai sitten eivät.

      Epävarmuus kalvaa nyt mieltäni kuin koira luuta tai luuta koiraa.

      Oi, ollako vai eikö olla? Pitäisikö äkäpussi kesyttää vai antaiskos sen kiehua liemissään? Vai onko heitä enkeleitä?

    • apina ja gorilla

      Mikä hitsin porukka, en ole laitoksessa enkä asu kommuunissa, joten minulla ei ole harmainta haisua, mitä porukka tekee.
      Puree kynsiään ja raapii peräpeiliään.

    • tule perkaamaan!

      Nyt on sieni aika parhaimmillaan. Perkasin juuri kassillisen kanttarellejä ja tyttäreni soitti, että auton takakontti on taas täynnä tatteja ja kanttarellejä!!!!

    • Kaiunis ilima ja paljon mukavaa tekemistä ulkona. Lenkillä käyty, maalikylissäkin pyörähetty asioilla. Ruoka laitettu pöytään ja suihin, päiväahvit juotu. Auto imuroitu ja pölyt pyhitty, tankattu 95E10. Ei muuta kuin huomisaamuna polokasee käyntiin ja menox. Nyt vois mennä vaikka päikkäreille. Tuli aamulla herättyä jo puol seittemän.

    • verot maks.

      Eihän toki moista, vaan kauniina päivänä ulkoilemassa, sauvakävelemäsä pari tuntia , iltapäivä menee maaottelua katsoessa. Sellaista moskaa kuin BB on en aio katsoa. Telkarin ohjelmat menneet todella ala-arvoisiksi eipä ole juuri kun uutiset, ajankohtaiset A-studio, ykkösen aamuteevee.. jotain urheiluohjelmia.

      • Sannikasta tykkään 1

        Minä valitsen ykkösen aamuteeveen katsomisen,vuorossa olevien toimittajien mukaan.


    • mites sulla?

      Onko edellinen rääkäisysi poistettu, uusi piti laittaa. Mitä se kelleen kuuluu mitä mä teen.

    • ent. siivoojaparka

      Ei hätää

      Niitä mielipiteitään kun pystyy kirjoittamaan paljon muuallekin kuin Suomi24 palstoille. Vai minkälainen kone aloittajalla lienee, jos sillä pääsee vain 60 palstalle, muuten tyhjä ruutu?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      246
      3993
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      28
      2338
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2131
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      93
      2056
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      96
      1719
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1411
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      9
      1320
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1307
    9. Kenen etua Stubb ajaa Euroopassa ilmoittaessaan olevansa enemmän Ruotsalainen

      Tasavallan presidentti Alexander Stubb kertoi ensimmäisellä valtiovierailullaan Ruotsissa, että hän ei ole koskaan tunte
      Maailman menoa
      309
      1262
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    Aihe