vähän päälle sata päivää

keskiikä

Minä niin odotan sitä kanarianlomaa! Joukuussa lähdetään ja ollaan pari viikkoa.
Valitsimme All Inclusiven monestakin syystä!
Ensiksi se on niin helppoa, ei tarvitse kantaa mitään ruokia kaupasta eikä vettä tai juomisia.
Toiseksi mieheni on ronkeli ruuan suhteen , aina tilaa wieninleikkeen ja ranskalaiset jos käymme ravintolassa Puerto Ricossa.
Sitä hän ei saa AI-ravintolasta mutta aina sille löytyy sieltä jotakin syötävää.
Kyllä me silti syödään muallakin kuin hotellissa, jokunen ilta käydään ensin syömässä jossakin ja sitten tanssimaan!
Kukin tavallaan, matkaa odotellessa!

46

908

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • et sillee

      60 päivää :)

    • jeee

      82 päivää....

    • aqua ankka

      51 päivää vielä odotusta :)

    • ootellaan

      63 päivää vielä:)

    • Viitisenkymmentä.....

    • et sillee

      Maspalomasiin siis 60 päivää :) Mihis muut menossa?

    • Inglesiin tietysti.

    • Haahuilija 72

      84 päivää Inglesiin perheen kanssa

    • ankkuriin

      75 päivää, viikko las palmasissa ja toinen viikko inglesissä ja keskitalvella uudestaan

    • Buukkari

      39 päivää - syyslomareissu

      118 päivää - talvilomareissu

      Sitä jaksaa tuplasti paremmin kun pitää kaksi reissua buukattuna... :)

      • Inglesiin taas

        9.11 sunnuntaina ensimmäinen lonkero klo 23.00, joko Apilaniityssä tai Foxissa.


      • Kerava?
        Inglesiin taas kirjoitti:

        9.11 sunnuntaina ensimmäinen lonkero klo 23.00, joko Apilaniityssä tai Foxissa.

        Pistätkö harmaat kengät vai tällä kertaa vaihteeksi räpsysandaalit valkoisine tennissukkineen. Hihaton paita ja Karhulippis on varmaan jo pakattuina?


      • -"-
        Kerava? kirjoitti:

        Pistätkö harmaat kengät vai tällä kertaa vaihteeksi räpsysandaalit valkoisine tennissukkineen. Hihaton paita ja Karhulippis on varmaan jo pakattuina?

        Älä unohda vyölaukkua!


      • Inglesiin taas
        Kerava? kirjoitti:

        Pistätkö harmaat kengät vai tällä kertaa vaihteeksi räpsysandaalit valkoisine tennissukkineen. Hihaton paita ja Karhulippis on varmaan jo pakattuina?

        Käytän ainoastaan merkkivaatteita. Noilla sinun esittämillä vaatteilla varustettuna ei käy tanssiflaksi, vaan nauravat pihalle. Suomibaareihin pukeudutaan siististi ja arvokkaasti.


      • Fashionista
        -"- kirjoitti:

        Älä unohda vyölaukkua!

        Vyölaukut ovat tulleet takaisin muotiin :DDD


    • akat tampereelta

      77 päivää americasiin:)

      • tsk50

        Parisensataa päivää huh, Inglesiin tietty ja Suomibaariin:)


    • Maahinen Barbadoksel

      Reilut sata päivää ja Puertoon.

    • joululomalle

      112 ja Inglesiin

    • melkein 5-kymppinen

      Jouluksi Lanzarotelle perheen kanssa ja helmikuussa kaksin Fuerteventuraan kun täytän pyöreitä vuosia.

    • -Sarana-

      134 ja Puerto Ricoon sekä Inglesiin samalla reissulla :)

    • pitkä reissu

      59 ja Maspalomas :)

    • matka suunnitelmia

      tällaiset nyt buukattuna:
      17 päivää Etelä Afrikkaan
      72 päivää Sisiliaan
      164 päivää Turkkiin

    • utelias kyseleepi

      mikä noista kohteista sijaitsee Kanarian saarilla?

    • Hohhoijaati

      Noin 200 päivää enää ja sitten Inglesiin ;)

    • Sara79

      Reilu 200päivää ja sitten odottaa kaks viikkoa Teneriffalla

      • Matkamuistoja

        Teneriffalla tarkeneekin jo kahdensadan päivän kuluttua ..Alkuvuodesta on aika vilpoisaa,kuin huono suomen kesä.Kevättalvi hyvä aika mennä Teneriffalle.
        Mukavia matkakokemuksia Saralle.


      • Sara79
        Matkamuistoja kirjoitti:

        Teneriffalla tarkeneekin jo kahdensadan päivän kuluttua ..Alkuvuodesta on aika vilpoisaa,kuin huono suomen kesä.Kevättalvi hyvä aika mennä Teneriffalle.
        Mukavia matkakokemuksia Saralle.

        Kiitos! Viimeks oltiin maaliskuussa ja sillonkin tarkeni, mutta josko nyt huhtikuussa ois vielä vähän lämpimämpää :) viime joulukuussa oltiin sen pahimman myrskyn aikana, kokemus sekin :)


    • caramba

      Mulla on enää 15pv, mahtavaa , ja ihanaa kävelläCanarian auringossa Las Palmasissa, mahtavaa, liikkua paikallisten kanssa, ja puhua espanjaa.

    • jekke3

      Helmi-Maaliskuut Maspalomasissa granilla :)

    • pyhitetty varvas

      Aika halpoja on, jos ei ota huomioon syökö hotellissa vai ei, muuten tavallaan maksaa kaikki hotellin ateriat, vaikkei välillä siellä söisi.

      Kukin tavallaan.

    • caramba

      Mä olen jo melkein siellä, matkalaukku pian pakataan enkä kohta pysy liitoksissani, mä rakastan matkailua, ja toivon että pian voin taas asua L .P:ssä, se on mun paras paikka, bonkaan aina lentoja että saa hyvään hintaan, joulu ois kiva olla ja jossain taiviimeistään pääsiäisenä on monta vapaapv, sen varjolla jaksaa tylsyyden kotona, sää ja muu vie matalapaineeseen siksi on aina päästävä pois.

      • Blaaaaah

        On sulla ilmeisesti surkee elämä kotona. Onneksi itsellä paremmin. Vaikka 21 päivän kuluttua 10pv aionkin Kanarialla viettää, niin silti "home is home".


      • caramba
        Blaaaaah kirjoitti:

        On sulla ilmeisesti surkee elämä kotona. Onneksi itsellä paremmin. Vaikka 21 päivän kuluttua 10pv aionkin Kanarialla viettää, niin silti "home is home".

        Ei ehkä tylsää mutta kylmä sää mua masentaa aina, se paskamaista.


    • savolainen

      ihanaa kohta olen kotona, vituttaa puhua espanjaa, saan puhua pelkästään suomea ja savvoo.

      • Poeka Savosta

        Ylleesä savolaeset ei käätä sannoo "ihanaa" eivätkä ossoo espanjoo, en aenakaa minä kunnolla. Mutta mänen kuitennii Tenerihvalle kolomeks kuukaaveks sitte ku nuapurj alakaa kolata lunta. Ja haploonn espanjoolia nii pirusti kaekkii Carmenii ja Mannoe kansa. Siellä savolaespoekoo ei palenna.


      • caramba
        Poeka Savosta kirjoitti:

        Ylleesä savolaeset ei käätä sannoo "ihanaa" eivätkä ossoo espanjoo, en aenakaa minä kunnolla. Mutta mänen kuitennii Tenerihvalle kolomeks kuukaaveks sitte ku nuapurj alakaa kolata lunta. Ja haploonn espanjoolia nii pirusti kaekkii Carmenii ja Mannoe kansa. Siellä savolaespoekoo ei palenna.

        Savolaispoika , aattele miten paljon nauttisit lomasti jos osaisit vähän espanjaa, se avaa portit ja esim palvelu paranee, mä aloin opiskella ekan reissun jälkeen kun oli sanakirja mukana.Nyt ole matkaillut jo vuosikausia Espanjaan, mahtava aurinkomaa.


      • Poeka Savosta
        caramba kirjoitti:

        Savolaispoika , aattele miten paljon nauttisit lomasti jos osaisit vähän espanjaa, se avaa portit ja esim palvelu paranee, mä aloin opiskella ekan reissun jälkeen kun oli sanakirja mukana.Nyt ole matkaillut jo vuosikausia Espanjaan, mahtava aurinkomaa.

        Hola, Caramba! He estudiato español hace mucho tiempo, y se olvidó de un montón de palabras y frases. Mutta yritän edelleen sanakirjan kanssa opetella niitä lisää. Olen se savolaispoika ja kiitän kommenteistasi. Menen todellakin taas kylmän talven ajaksi Teneriffalle ja "viännän juttua espanjaksi savolaeseen tyyliin" kanarialaisten kanssa. He todella ovat innoissaan, kun joku suomipappa alkaa kommunikoida heidän kanssaan puutteellisella Espanjan kieliopilla ja minimaalisella sanastolla espanjaa. Monia kanarialaisia ystäviä on tullut vuosien varrella.
        Siis nautin talviasumisestani, eläkeläisillä ei ole lomia.
        Mukavia Espanjanlomia sinullekin!


      • caramba
        Poeka Savosta kirjoitti:

        Hola, Caramba! He estudiato español hace mucho tiempo, y se olvidó de un montón de palabras y frases. Mutta yritän edelleen sanakirjan kanssa opetella niitä lisää. Olen se savolaispoika ja kiitän kommenteistasi. Menen todellakin taas kylmän talven ajaksi Teneriffalle ja "viännän juttua espanjaksi savolaeseen tyyliin" kanarialaisten kanssa. He todella ovat innoissaan, kun joku suomipappa alkaa kommunikoida heidän kanssaan puutteellisella Espanjan kieliopilla ja minimaalisella sanastolla espanjaa. Monia kanarialaisia ystäviä on tullut vuosien varrella.
        Siis nautin talviasumisestani, eläkeläisillä ei ole lomia.
        Mukavia Espanjanlomia sinullekin!

        Kiitos samoin, paikalliset tykkää kun sanot pari sanaa , niin he puhuvat sulle täyttä häkää, sanot vain si si, comprendo.


    • teneriffalle

      82 päivää ja vähintään kaksi kuukautta, paluulentoja ei ole edes varattu. Voihan sen vuorotteluvapaan näinkin aloittaa :)

    • Yks persaukinen

      40 päivää ja kaikki herkut 5* ja Al nautimme ,syömme, juomme ja naimme. et silleen.

      Ehkä poistumme hotellilta ehkä emme.

      Ihana kun on AI voi mennä syömään ja juomaan koska vaan, mahtavaa.

      Ja voi notkua altaalla kärkkymässä juomia koko ihanan pitkän päivän.

      Ai niin tämän matkan ottavat kuulemma vain persaukiset joilla ei ole varaa syödä hotellin ulkopuolella.

    • Samoilla haminoilla lähtö,kolme viikkoa perillä.

    Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      14
      1372
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1265
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      62
      1170
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1052
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1006
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1005
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      993
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      979
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      971
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      970
    Aihe