Äijämäisesti käyttäytyvät naiset

mood

Onko hienoo ja naisellista käyttäytyä kuin jätkät?
Roisit/härskit jutut, nekö on ylpeyden aihe?

39

924

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • diiiiiiii

      Miksi äänikin miehekkään matala.
      Juomat vai napit vai millä konstilla

      • t. i.

        jaa-a.. yhel viidakon tähtösiist aika kähiä ääni.
        Mutta syytähän entiiä.


      • Voiaikoja voitapoja

        Oletko kuullut että ääni voi olla käheä sairauden takia ?Kannattas miettiä puheitaan !


      • diiiiiiii
        Voiaikoja voitapoja kirjoitti:

        Oletko kuullut että ääni voi olla käheä sairauden takia ?Kannattas miettiä puheitaan !

        Huomasitko sanoja: - miksi
        -millä
        Kysyn siis ja ikäänkuin pohdin syitä.
        Hyvä kun toit tuon sairaus-syynkin esille.
        Kannattais muutes tarkemmin lukea toisten kirjoitukset, ennenkuin hyökkäilet;)
        Usein kyllä jo huomaa ulkoisesta olemuksesta, mutta ei suinkaan aina,
        onko esim. juomatavoilla syy ääneen. Että sillai tällä kertaa.


    • hihhuliheit32

      Niin, samoin piipittävät naiselliset sipsuttavat miehet kuvottavia. Ei tiedä ovatko ihan oikeasti miehiä, vai leikattu naiseksi.
      Ihailevat itseään jopa näyteikkunoista sukien naisellisesti tukkaansa.
      Uivat imelissä naisellisissa deodoranteissa ja muissa tököteissä. Ovat tosi kammottavia ihan samoin, kuin miehekkäästi örisevät naiset, jotka käyttäytyvät kuin katujätkät.
      Puhut asiaa! Ja tupakka ei tee naiselliseksi naisen kädessä. Tosi rumaa katseltavaa.

      • mood

        Mitenhää tää mun alotus on saanu tälläsen käänteen, että millasista naisista miehet on kiinnostuneita.


      • mood
        mood kirjoitti:

        Mitenhää tää mun alotus on saanu tälläsen käänteen, että millasista naisista miehet on kiinnostuneita.

        oho, yllä oleva kirjotus oli tarkoitus tulla kirjoittajan
        Kahlua&Calulla tekstin alle, pahoittelen.


      • Kylli-_ottaa_sui-hin
        mood kirjoitti:

        oho, yllä oleva kirjotus oli tarkoitus tulla kirjoittajan
        Kahlua&Calulla tekstin alle, pahoittelen.

        Tykkään puhua tuhmia. olen nainen ja se kiihottaa mua. AAAAAAAAAAAAAaaaaHhh!!


    • päpäti

      Eikös joskus äijämäisestä mukavasta naisesta sanotakin, että on hyvä jätkä. Vetoaa varmaan johonkin miesryhmään.

      • Kahlua&Calulla

        oon aina ollu ns poikatyttö, ainakin muiden silmissä harrastusten ja kavereitten perusteella. Ikinä ei oo ollut puutetta miesseurasta ja tällä hetkellä onnellisesti naimisissa. Kaikki miehet ei kiinnostu bimboista pakkeliblondeista. Ei kaikkien tarvi olla samanlaisi, mitä se muille kuuluu millanen kukakin on. Jos et tykkää kyseisen naisryhmän edustajista älä pyöri niiden kanssa. Minäkään en tykkää monista asioista eikä siitä tarvii täällä jauhaa.


      • nenesne
        Kahlua&Calulla kirjoitti:

        oon aina ollu ns poikatyttö, ainakin muiden silmissä harrastusten ja kavereitten perusteella. Ikinä ei oo ollut puutetta miesseurasta ja tällä hetkellä onnellisesti naimisissa. Kaikki miehet ei kiinnostu bimboista pakkeliblondeista. Ei kaikkien tarvi olla samanlaisi, mitä se muille kuuluu millanen kukakin on. Jos et tykkää kyseisen naisryhmän edustajista älä pyöri niiden kanssa. Minäkään en tykkää monista asioista eikä siitä tarvii täällä jauhaa.

        Suomi24-palstat oisvatten melko tyhjiä, jos ei sais valittaa tai ilmaista asioita joista ei tykkää.
        Onkohan aloittaja josdsakin vaiheessa kertonut pyörivänsä niiden kanssa;)
        Ps. Sinäkin valitit asiasta, josta et tykännyt, huomasitko?


      • Ka&Ca
        nenesne kirjoitti:

        Suomi24-palstat oisvatten melko tyhjiä, jos ei sais valittaa tai ilmaista asioita joista ei tykkää.
        Onkohan aloittaja josdsakin vaiheessa kertonut pyörivänsä niiden kanssa;)
        Ps. Sinäkin valitit asiasta, josta et tykännyt, huomasitko?

        veä kätee. jos et pointtia ymmärtäny ni iha oma ongelmas.


      • ka&ca
        Ka&Ca kirjoitti:

        veä kätee. jos et pointtia ymmärtäny ni iha oma ongelmas.

        ja lisäksi:kerroppa mulle missä kohtaa valitin????


      • nenesne
        ka&ca kirjoitti:

        ja lisäksi:kerroppa mulle missä kohtaa valitin????

        Etkö itsekään ymmärtänyt ponttia :-)
        Tekstistäsi: "... mitä se muille kuuluu..."
        Niin, sehän ei tietenkään ollut millään muotoa valitusta. :-)


      • Ka&Ca
        nenesne kirjoitti:

        Etkö itsekään ymmärtänyt ponttia :-)
        Tekstistäsi: "... mitä se muille kuuluu..."
        Niin, sehän ei tietenkään ollut millään muotoa valitusta. :-)

        Se ei ole "valitusta", mikä koskisi tiettyä objektia, konkreettista henkilöä tai substanssia joka voitaisiin määritellä jonkun olemassa olevan fysikaalisen ainetihentymän kautta tai ajatustasolla.
        Itse voit valittaa ihan valittamisen ilosta, sitä ei kukaan estele. Minä ilmaisin mielipiteeni, johon olen yhtälailla oikeutettu kuin sinä tai kuka tahansa. Kirjoitukseni ei sisältänyt henkilökohtaista viestiä kellekään, ainoastaan oman mielipiteeni ja henkilökohtaisen tilanteeni ohjeistaen myös aloittajaa olemaan kajoamatta tahi muuten elostelematta ko. äijämäisten naisten kanssa. Ymmärtääköhän jo?????? Mulle riitti nyt tää selittely, ei ollu sulle alunperinkään ensimmäinen viesti suunnattu ja meillä tuskin muutenkaan tän jälkee olisi mitää viksua sanottavaa toisillemme. Tosin sulla nyt ei ollut alunperinkään....


      • Ka&Ca
        Ka&Ca kirjoitti:

        Se ei ole "valitusta", mikä koskisi tiettyä objektia, konkreettista henkilöä tai substanssia joka voitaisiin määritellä jonkun olemassa olevan fysikaalisen ainetihentymän kautta tai ajatustasolla.
        Itse voit valittaa ihan valittamisen ilosta, sitä ei kukaan estele. Minä ilmaisin mielipiteeni, johon olen yhtälailla oikeutettu kuin sinä tai kuka tahansa. Kirjoitukseni ei sisältänyt henkilökohtaista viestiä kellekään, ainoastaan oman mielipiteeni ja henkilökohtaisen tilanteeni ohjeistaen myös aloittajaa olemaan kajoamatta tahi muuten elostelematta ko. äijämäisten naisten kanssa. Ymmärtääköhän jo?????? Mulle riitti nyt tää selittely, ei ollu sulle alunperinkään ensimmäinen viesti suunnattu ja meillä tuskin muutenkaan tän jälkee olisi mitää viksua sanottavaa toisillemme. Tosin sulla nyt ei ollut alunperinkään....

        Lisäten vielä edelliseen ystävällismielisen kehotuksen ajella alapääkarvat, ihan sama kumpaa sukupuolta edustat.


      • nenesne
        Ka&Ca kirjoitti:

        Lisäten vielä edelliseen ystävällismielisen kehotuksen ajella alapääkarvat, ihan sama kumpaa sukupuolta edustat.

        Ihan et malttanut lopettaa selittelyä kuitenkaan, kuten kerroit. :-) Piti kuitenkin jatkoviesti laittaa.

        No nyt tuskin mitään,ainakaan samalla nimimerkillä, kirjoitat.

        Selväksi tuli ainakin että LUULTAVSTI kuulut ihmisryhmään, joka ei myönnä asioita, vaikka myönnettävää olisikin.

        Valituksestahan voisin joissakin tilanteissa alkaa käyttämään verbiä ohjeistaa, jep.

        Jotkut keskustelijat ne menevät lopulta jutuissaan sitten navan alapuolen asioihin.


      • kysympähän vaa!
        nenesne kirjoitti:

        Ihan et malttanut lopettaa selittelyä kuitenkaan, kuten kerroit. :-) Piti kuitenkin jatkoviesti laittaa.

        No nyt tuskin mitään,ainakaan samalla nimimerkillä, kirjoitat.

        Selväksi tuli ainakin että LUULTAVSTI kuulut ihmisryhmään, joka ei myönnä asioita, vaikka myönnettävää olisikin.

        Valituksestahan voisin joissakin tilanteissa alkaa käyttämään verbiä ohjeistaa, jep.

        Jotkut keskustelijat ne menevät lopulta jutuissaan sitten navan alapuolen asioihin.

        mikä teitä kahta vaivaa????


    • anna mulkkua perkele

      Nakatappi on niitä iäyteen

      • öhrö

        Onko nakatappi täyteen? Luulin ettei siellä käy enää ketään


    • anna kaikkien kuk...

      Eiköhän niitä löydy joka kapakista. Ja miksi kaikkien ihmisten pitäisi olla samanlaisia?
      Onneksi ei ole!

    • Hoitajamies

      Missä seurassa sä oikein liikut ja missä tilanteissa?
      Itse työskentelen miehenä naisvaltaisella alalla ja naisten jutut on kyllä roiseja, ei siinä mitään. Miesporukoissa jutut on paljon siistimpiä, ei naisia alentavia niinkuin joku herkkähipiäinen voisi miehiä koskevista heitoista naisporukassa ajatella.
      Henkilökohtaisesti mua ärsyttää ehdottomasti eniten ne miehet, jotka kerskuu naisseikkailuillaan tai arvostelee naista ulkonäön perusteella.

    • Karmeat legginsit

      Joo kyllähän näitä pitkissä kalsareissa kulkevia on Haminassa vähän turhan paljon. Se varmaan on syynä äänenmurrokseen. Naiset olkaa naisia ja jättäkää ne pitkät kalsarit siivousrievuiksi.

      • Ikääntyvä rouva

        Olen kanssasi samaa mieltä. En käytä miesten "alushousuja" edes kotona,vaan talvella yö aikaan.


    • vois olla totta?

      Mitä hemmettiä alushousut kuuluu tähän juttuun. Ei se ikääntyvää rouvaakaan tee yhtään nuoremmaksi, vaikket housuja pitäs ollenkaan!

      • ikääntyvä rouva

        Oo hupsimatta,ettäkö ilman housuja,voi kamala.Tulee nuoruus mieleen ja pappa voip villiintyä.Paree laittaa hakaneulalla paitaan kiinni.


      • eiks tajuu!

        Onko hienoo ja naisellista käyttäytyä kuin jätkät?

        Tässä aloittajan tekstiä, eikös tämä juuri liity tähän edelliseen lauseeseen. Yritäs vielä kerran lukea aloittajan lause vähän hitaammin ja ajatuksella, niin kylläpä se vaan liittyy eli vähän selvennän jos nainen käyttää samanlaisia kalsareita (legginssit) kuin miehillä niin onko se mielestäsi naisellista käyttäytymistä häh...


      • sukkahousut10:)
        eiks tajuu! kirjoitti:

        Onko hienoo ja naisellista käyttäytyä kuin jätkät?

        Tässä aloittajan tekstiä, eikös tämä juuri liity tähän edelliseen lauseeseen. Yritäs vielä kerran lukea aloittajan lause vähän hitaammin ja ajatuksella, niin kylläpä se vaan liittyy eli vähän selvennän jos nainen käyttää samanlaisia kalsareita (legginssit) kuin miehillä niin onko se mielestäsi naisellista käyttäytymistä häh...

        Onko legginsit ja miesten kalsarit samanlaisia??? mene kauppaan ja katso!!! vai käyttääkö miehet naisten ...... mitä hiton väliä sillä on, mitä kukakin jalassaan pitää.
        On miesten t-paitoja, naisten t-paitoja, on miesten farkkuja, naisten farkkuja, on miesten takkeja, on naisten takkeja, on miesten pitkiä kalsareita, on naisten legginsejä. Onko miesten legginsejä?


      • rende
        sukkahousut10:) kirjoitti:

        Onko legginsit ja miesten kalsarit samanlaisia??? mene kauppaan ja katso!!! vai käyttääkö miehet naisten ...... mitä hiton väliä sillä on, mitä kukakin jalassaan pitää.
        On miesten t-paitoja, naisten t-paitoja, on miesten farkkuja, naisten farkkuja, on miesten takkeja, on naisten takkeja, on miesten pitkiä kalsareita, on naisten legginsejä. Onko miesten legginsejä?

        Hei oikeesti, ei tietenkää samanlaisii, etkö ymmärrä heittoa/rinnastamista tuolta kirjoittajalta? :-)
        Kyllähän ne legginsit ovat lähes samanlaiset kinttujen kohdalta kuin miesten kalsarit, "etumusaukottomiksi" pitkiksi kalsareiksi vois vaikka leikkimielisesti
        kyllä kutsua.


    • myös pappa

      Eiköhän pappakin innostu nuoremmista, joten pelkoon ei ole syytä!

      • ikääntyvä rouva

        Hoitaaks ne myös kun tauti iskee kalu osastolle ?Vastaus oli olevinaan vitsi. Kiitos ja hyvästi papallekkin.


      • tahvlpieno,,
        ikääntyvä rouva kirjoitti:

        Hoitaaks ne myös kun tauti iskee kalu osastolle ?Vastaus oli olevinaan vitsi. Kiitos ja hyvästi papallekkin.

        Tärkeimpää on että on saanut housut yleensäkin päälle ette käy hassusti peppu palvaana kin tulee syksy, mutta pääasia lieneekin se että moni lukenutkin ihminen kulkee karvaisissa jaloissaan pitkin katuja ja puhuu todellakin ketjun aloittajan kertomallakin tavalla möreimmällä mahdollisella äänellä vieraiden ihmisten korvaan ihan kuin huppu. Kyllä naisellisuus on valttia ja välttämättömyys jo perhettäkin ajatellen, ettei suku sammu tai tule joku muu este lisääntymiselle suvussa, mitenkä edes tulisi sukujuhlia jos näin olisi, joten keskustestelua vaan peliin itse kukin omasta teemastaan käsin tänne.


    • Sivistys ja sivistys

      Siis Haminalaiset jotenkin lukea osaavat taas ovat kirjoitelleet tänne...voi taivahan talikynttilät....milloin saapuu sivistys ja jonkinlaiset käytöstavat Haminaan, vai ajaako ne ohitustietä pitkin itään.....=syvä huokaus....

    • huhu

      No Haminassa se sivistys ei kyllä asu... Ihan uskomatonta lössiä.

    • perkele pane minuu

      Nakatapissa on kaikkein miehekkäämmät naiset ja karvaisimmat hoituu metsurin hommat ja mulkkuua osataan pyytää ilman esileikkejä.

      • sivistynyt nainen

        Sivistys kaukana kirjoittajista, kun itä lännestä.Jo on aikoihin eletty!


      • jorma rynkyttäjä
        sivistynyt nainen kirjoitti:

        Sivistys kaukana kirjoittajista, kun itä lännestä.Jo on aikoihin eletty!

        Sinuu ei sit vielä nakikses ole pannutkaan kukaan jorma eikä antero sivistynyt akateeminen tuhero peppureikä kyllä aina kiihoittaa pano miehii.


    • lutka-simppa

      Käheä ääni, tatuoitu. Liikkuu bodareiden kanssa jotka käyttävät mokkanahkaista vyölaukkua ja salihousuja kesättalvet. On lävistyksiä ja tramp-stamp alaselässä. Liikkuu vanhoissa farkuissa ja epäsiistinä. Puhuu rumia ja kiroilee. Juo kuin miehet. väkivaltainen humalassa.
      Kysymys vain yhdestä naistyypistä, nimeä en sille keksi. Näitä näkee paljon kaljakuppiloissa.

      • taami

        Voiko "liika" punttien nostelu muuttaa äänen naiselta matalaksi.
        Vai Vähä-Hiilarinen kuuri?
        mistähän Putous-hahmo sai innoituksen?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1505
    2. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1311
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1302
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      30
      1237
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      32
      1215
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      14
      1126
    7. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1096
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      8
      1086
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1084
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1062
    Aihe