Naiset ajatuu suhteisiin

Ajopuut

Täällä joskus kirjoitetaan, että naiset valkkaa. Ei se aina niin mene. Tiedän montakin tapausta, jossa nainen on vain ajelehtinut suhteeseen sen miehen kanssa, joka on hänet iskenyt, joskus väsytystaktiikalla, piirittänyt tarpeeksi pitkään.

Kesällä festareillakin todistin yhden tällaisen ajelehtimistapauksen. Eräs pälvikaljuinen rillipäinen, sellainen insinöörin näköinen, kaveri piiritti erästä kaunista ja ujonoloinen naista. Tasoero oli minusta kyllä ihan huomattava. Tämä insinööri meni iskemään tätä naista ja törmäsin heihin useamman kerran festarin aikana ja juttu eteni pikkuhiljaa, lopulta näin heidät pussailemassa. Tämä insinöörin näköinen oli ulkonäöltään aika heikkoa tasoa, mutta itsevarmuutta löytyi. Näki oikein tämän ujon naisen katseesta miten hämmentynyt hän oli kun itsevarma kalju rillipää jututti häntä. Ei ollut siis mitään rakkautta ensisilmäyksellä, ainakaan naisen puolelta. Varmaan ei tällaista ujoa naista sitten niin usein ole lähestytty noin suoraan ainakaan. Sinnikkäällä piirittämisellä jotenkin päätyivät sitten yhteen. Ei se kaunis nainen mitään valkannut että otanpa tuosta pälvikaljuisen rillipään itselleni, vaan se mies sinnikkäästi ja itsevarmasti sai naisen iskettyä.

Tuollaista suhteeseen ajelehtimista tapahtuu naisilla varmasti usein, kun he luottavat siihen että mies tulee ja iskee. Joskus se mies voi olla rillipäinen pälvikalju, joka vain tarpeeksi sinnikkäästi ja itsevarmasti saa naisen itselleen. Sellainen voi olla kohtalo monellakin naisella, joka elättelee haaveita siitä tatuoidusta lihaksikkaasta herkännäköisestä tyypistä. Löytävät itsensä ennen pitkään rivariasunnosta pälvikaljuinsinöörin ja heidän yhteisten lasten kanssa.

54

461

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tai sitte..

      näinkö on näppylät.. ehkä tämä kaunis nainen vain on saanu tarpeekseen hyvännäkösistä miehistä ja halusi sitte terveesti itevarman ja mukavan miehen.. tai sit sillä miehellä oli paksu lompakko ja/tai housunetumus.. never can know

    • Typy Tipunen

      Olen jokseenkin samaa mieltä tuosta ajelehtimisesta. Itsekin löysin itseni pitkän sinnikkään piirityksen jälkeen pälvikaljuisen setämiehen kainalosta. Riippuu varmaan naisen luonnosta ja aiemmasta miesonnesta jääkö sellaiseen tilanteeseen. Siis ottaen huomioon ettei rakastu tähän tyyppiin, vaan jää pyörimään suhteeseen vain siitä ilosta että on joku.

      Itse löysin sen herkännäköisen tatuoidun jyystärin sitten :) Jollen minä ole kryptoniittia tälle palstalle, en tiedä mikä sitten..

    • beautypageant

      Minusta tämä aloitus kuvaa paljon realistisemmin naisten maailmaa, kuin nämä "naiset ottavat tatuoidun jyystärikaljun"- hokemat, jota jotkut autistit hokevat horkassa ja kuorossa joka ketjussa. En edes ymmärrä mistä moinen käsitys on syntynyt. Yleensä naiset nimenomaan valitsevat sen kiltimmän ja jopa nörtimmän miehen. Ainakin siis oikeasti kauniit naiset.

      Naiset nimenomaan ajautuvat suhteisiin. Minäkin olen ajautunut jokaiseen suhteeseeni, vain yhden miehen ns itse nappasin, tai ainakin flirttailin hevillä.

      Mies kun näkee kauniin naisen, niin ajattelee ettei sitä uskalla edes lähestyä, se on varmana varattu, tai ei itse kelpaa. Todellisuudessa suurin osa miehistä ajattelee samoin, ja sitä naista sitten lähestyy lopulta vain hyvin vähän miehiä. Osa on juntteja seksimaanikoita, joita ei kukaan oikeasti halua, mutta osa on sitten vain juuri niitä sinnikkäitä ja pelottomia ja persoonallisia miehiä.

      Nainen on usein passiivinen, joten hänet saa sitten yleensä se mies joka uskaltaa mennä naista liehittelemään.

      Ja sitten jos (kaunis) nainen on vielä kokenut niitä narsistisia alfamiehiä, joista ei ole oikeaan ja hyvään suhteeseen, niin se tavallinen mies, joka kohtelee naista hyvin, on mielenkiintoinen ja ottaa naisen persoonana joka välittää, niin todellakin erottuu edukseen, nousee esiin, ja korjaa potin.

      Näettekö usein upeaa naista jolla on vaatimattomampi mies? Juuri tällaista on hyvin usein taustalla.

      Kyllä naisen sydän ihan oikeasti edelleen voitetaan sinnikkyydellä, rohkeudella, ja sillä että otetana nainen ihmisenä Mitä kauniimpi nainen, sitä enemmän juuri tuollainen puhuttelee kaikenmaailman gigoloiden ja sänkyynkaatajien jälkeen, joita hänen on täytynyt hätistellä luotaan.

      Niin kauan kun nainen pysyy passiivisena osapuolena pariutumisessa, se on se aktiivinen mies joka voittaa, ei välttämättä se komein tai statuksellisin. Ja naiset on passiivisia, minä ainakin olen.

      Onneksi nyt juuri olen ajatunut yhteen ihanan miehen kanssa, jota en ulkoisesti olisi sen enempää noteerannut, mutta joka on aivan helmi siinä miten hän kohtelee minua. Olen onnellinen ajautuja, siis :)

      • Ajopuut

        Ajautuu ne naiset niiden jyystäreidenkin kanssa suhteeseen, koska jyystärit on yleensä niitä rohkeita, jotka jaksaa ja uskaltaa piirittää.

        Nuorena miehenä joutui hämmästelemään tätä naisten ajalehtimista. Tapaan koulussa jonkun kivan tytön, on selvästi jotain kipinää välillämme, ajattelen, että tuossa on nyt minulle sopiva tyttö, mutta ujona vähän aristelen, enkä tee heti aloitetta, ajattelen, että ei tässä ole mikään kiire, kun selvästi ollaan molemmat kiinnostuneita toisistamme kuitenkin, odotan sopivaa hetkeä, sitten jossain bileissä joku kova röökijätkä menee pokaamaan sitä tyttöä ja sim sala bim, tyttö onkin nyt suhteessa tämän röökijätkän kanssa ja minä jään ihmettelemään, että miten tässä nyt näin kävi, sinne meni kuviteltu sielunkumppanini.

        Ihme on jos ei tästä tilanteesta tee johtopäätöstä, että naiset valitsee mieluummin tatuoituja jyystäreitä ja kovia röökijätkiä kuin kaltaistani kivaa ja ujompaa miestä. Vaikka totuus onkin ehkä se, että nainen ottaa miehen kuin miehen, joka vain sattuu sopivasti kohdalle ja osoittaa kiinnostusta ja jolle ei ainakaan itse tarvitse tehdä mitään aloitetta.


      • eräs ikisinkku-m

        En yhtään epäile etteikö asia olisi pitkälti kuten kirjoitat. Ei minun havaintojeni perusteella juuri kukaan nainen ole aktiivinen osapuoli pariutumisessa. Mieheltä tosiaan vaaditaan paljon rohkeutta ja hyvää itsetuntoa. Omassa tuttavapiirissä juuri tälläiset ns. ison egon omaavat, erittäin sosiaaliset miehet saavat naisia aivan loputtomasti. Sillä ei ole merkitystä vaikka olisi sitten narsisti tai juoppo, naisethan pääsevät "tutustumaan" noihin piirteisiin vasta sitten myöhemmin.

        Jos ja kun ei ole huipputason itsetuntoa ja ei ole lähes sosiopaattisen ulospäinsuuntautunut, niin pariutuminen on mahdottomuus. Itseä lisäksi ahdistaa kaikki suorituskeskeisyys, varsinkin sängyssä. Useimmilla naisilla on sen verran paljon ollut kumppaneita että omat taidot pitäisi olla kolmekymppisenä jo kovaa luokkaa. En halua olla osa tuollaista elämäntyyliä, paljon mielummin elän yksikseni ja nautin työurani tuloksista. Ainakin näin kolmekymppisen kokemattoman miehen näkökulmasta nykynaiset on suorastaan pelottavia.


      • niinpä juuri

        Naiset ovat Saatanan kätyreitä. He ovat tosin vain "ajautuneet" kyseiseen pestiin.


      • tätsy
        Ajopuut kirjoitti:

        Ajautuu ne naiset niiden jyystäreidenkin kanssa suhteeseen, koska jyystärit on yleensä niitä rohkeita, jotka jaksaa ja uskaltaa piirittää.

        Nuorena miehenä joutui hämmästelemään tätä naisten ajalehtimista. Tapaan koulussa jonkun kivan tytön, on selvästi jotain kipinää välillämme, ajattelen, että tuossa on nyt minulle sopiva tyttö, mutta ujona vähän aristelen, enkä tee heti aloitetta, ajattelen, että ei tässä ole mikään kiire, kun selvästi ollaan molemmat kiinnostuneita toisistamme kuitenkin, odotan sopivaa hetkeä, sitten jossain bileissä joku kova röökijätkä menee pokaamaan sitä tyttöä ja sim sala bim, tyttö onkin nyt suhteessa tämän röökijätkän kanssa ja minä jään ihmettelemään, että miten tässä nyt näin kävi, sinne meni kuviteltu sielunkumppanini.

        Ihme on jos ei tästä tilanteesta tee johtopäätöstä, että naiset valitsee mieluummin tatuoituja jyystäreitä ja kovia röökijätkiä kuin kaltaistani kivaa ja ujompaa miestä. Vaikka totuus onkin ehkä se, että nainen ottaa miehen kuin miehen, joka vain sattuu sopivasti kohdalle ja osoittaa kiinnostusta ja jolle ei ainakaan itse tarvitse tehdä mitään aloitetta.

        1) Nopeat syö hitaiden eväät. Nuorena monet löytää sen pitkäaikaisen kumppanin, ei kannata jäädä haaveilemaan ja odottelemaan jotain itsestään tapahtuvaa kypsymistä. Ota kontaktia kunnes saat selvän kyllä/ei -reaktion. Tee aikomuksesi selväksi, pelkät katseet ja "kemiat" ei riitä.

        2) Röökijätkä tajuaa että pitää luoda kontakteja aina kun voi. Bileet on siihen oiva paikka. Ota mallia.


      • Hyvin kirjoitettu. On selvää, että kahden edes suunnilleen samantasoisen miesehdokkaan kesken nainen valitsee sen joka on aktiivisempi. Ja olemalla aktiivinen voi myös se lähtökohtaisesti heikompi ehdokas voittaa, koska naisen on aina helpompi vastata myöntävästi sille joka avoimen kiinnostuneena tekee aloitteen, kuin alkaa keksimään sopivaa tapaa tehdä aloite sille toiselle jonka kiinnostuksestakaan ei voi olla varma. Hulluhan se on joka paljon vaivaa näkee, kun vähemmälläkin pääsee.

        Tämä kommenttini varmasti herättää raivoa palstan miesasiamiehissä, mutta ei voi mitään. Useimmat naiset nyt vain on ohjelmoitu niin, että jos kahta eri reittiä pääsee oletettavasti samaan lopputulokseen, niin valitaan se vaivattomampi reitti. Mietin vain, että toimisivatko miehet itse sitten tuollaisessa tilanteessa jotenkin oleellisesti eri tavallla.


      • Liia91
        Ajopuut kirjoitti:

        Ajautuu ne naiset niiden jyystäreidenkin kanssa suhteeseen, koska jyystärit on yleensä niitä rohkeita, jotka jaksaa ja uskaltaa piirittää.

        Nuorena miehenä joutui hämmästelemään tätä naisten ajalehtimista. Tapaan koulussa jonkun kivan tytön, on selvästi jotain kipinää välillämme, ajattelen, että tuossa on nyt minulle sopiva tyttö, mutta ujona vähän aristelen, enkä tee heti aloitetta, ajattelen, että ei tässä ole mikään kiire, kun selvästi ollaan molemmat kiinnostuneita toisistamme kuitenkin, odotan sopivaa hetkeä, sitten jossain bileissä joku kova röökijätkä menee pokaamaan sitä tyttöä ja sim sala bim, tyttö onkin nyt suhteessa tämän röökijätkän kanssa ja minä jään ihmettelemään, että miten tässä nyt näin kävi, sinne meni kuviteltu sielunkumppanini.

        Ihme on jos ei tästä tilanteesta tee johtopäätöstä, että naiset valitsee mieluummin tatuoituja jyystäreitä ja kovia röökijätkiä kuin kaltaistani kivaa ja ujompaa miestä. Vaikka totuus onkin ehkä se, että nainen ottaa miehen kuin miehen, joka vain sattuu sopivasti kohdalle ja osoittaa kiinnostusta ja jolle ei ainakaan itse tarvitse tehdä mitään aloitetta.

        Hyvin usein tytöille (myös minulle) syötetään ajatusta jonka mukaan mies ei ole kiinnostunut, jos ei tee aloitetta. Sun tilanteessa on hyvin voinut käydä niin, että tyttö oletti sun ajattelevan häntä vain kaverina, koska et tuonut tunteitasi mitenkään ilmi.


      • multitool
        stellaria81 kirjoitti:

        Hyvin kirjoitettu. On selvää, että kahden edes suunnilleen samantasoisen miesehdokkaan kesken nainen valitsee sen joka on aktiivisempi. Ja olemalla aktiivinen voi myös se lähtökohtaisesti heikompi ehdokas voittaa, koska naisen on aina helpompi vastata myöntävästi sille joka avoimen kiinnostuneena tekee aloitteen, kuin alkaa keksimään sopivaa tapaa tehdä aloite sille toiselle jonka kiinnostuksestakaan ei voi olla varma. Hulluhan se on joka paljon vaivaa näkee, kun vähemmälläkin pääsee.

        Tämä kommenttini varmasti herättää raivoa palstan miesasiamiehissä, mutta ei voi mitään. Useimmat naiset nyt vain on ohjelmoitu niin, että jos kahta eri reittiä pääsee oletettavasti samaan lopputulokseen, niin valitaan se vaivattomampi reitti. Mietin vain, että toimisivatko miehet itse sitten tuollaisessa tilanteessa jotenkin oleellisesti eri tavallla.

        Verrannollisesti, sama juttu ammattimiehillä tuolla työelämässä. Ensin mietitään loppuun asti ja sitten tehdään kerralla valmiiksi. Ilman ylimääräistä vääntämistä, äheltämistä ja kahteen kertaan tekemistä.


      • nbcvnbvnm
        stellaria81 kirjoitti:

        Hyvin kirjoitettu. On selvää, että kahden edes suunnilleen samantasoisen miesehdokkaan kesken nainen valitsee sen joka on aktiivisempi. Ja olemalla aktiivinen voi myös se lähtökohtaisesti heikompi ehdokas voittaa, koska naisen on aina helpompi vastata myöntävästi sille joka avoimen kiinnostuneena tekee aloitteen, kuin alkaa keksimään sopivaa tapaa tehdä aloite sille toiselle jonka kiinnostuksestakaan ei voi olla varma. Hulluhan se on joka paljon vaivaa näkee, kun vähemmälläkin pääsee.

        Tämä kommenttini varmasti herättää raivoa palstan miesasiamiehissä, mutta ei voi mitään. Useimmat naiset nyt vain on ohjelmoitu niin, että jos kahta eri reittiä pääsee oletettavasti samaan lopputulokseen, niin valitaan se vaivattomampi reitti. Mietin vain, että toimisivatko miehet itse sitten tuollaisessa tilanteessa jotenkin oleellisesti eri tavallla.

        Ihmetyttää tämä naisten passiivisuus. Pohjimmiltaan siis on melkein sama kenen kanssa alatte olemaan - vaikka sen "heikompitasoisen" kanssa - jos se vain on nopea, sinnikäs ja rohkea.. mielenkiintoista.

        Eikä löydy myöskään niin mielenkiintoisia miehiä ettei maksa edes vähän vaivaa nähdä sellaisen eteen?


      • 12+3
        Liia91 kirjoitti:

        Hyvin usein tytöille (myös minulle) syötetään ajatusta jonka mukaan mies ei ole kiinnostunut, jos ei tee aloitetta. Sun tilanteessa on hyvin voinut käydä niin, että tyttö oletti sun ajattelevan häntä vain kaverina, koska et tuonut tunteitasi mitenkään ilmi.

        Kuka sitä ajatusta syöttää? En ole kenenkään koskaan kuullut näin väittävän muiden kuin naisten itsensä näillä nettipalstoilla. Eli kyseessä on joku naisten itsensä levittämä urbaanilegenda?


      • Liia91
        12+3 kirjoitti:

        Kuka sitä ajatusta syöttää? En ole kenenkään koskaan kuullut näin väittävän muiden kuin naisten itsensä näillä nettipalstoilla. Eli kyseessä on joku naisten itsensä levittämä urbaanilegenda?

        Mä olen kuullut ainakin tuota ihan sekä naisten että miesten suusta.


      • banaalia
        stellaria81 kirjoitti:

        Hyvin kirjoitettu. On selvää, että kahden edes suunnilleen samantasoisen miesehdokkaan kesken nainen valitsee sen joka on aktiivisempi. Ja olemalla aktiivinen voi myös se lähtökohtaisesti heikompi ehdokas voittaa, koska naisen on aina helpompi vastata myöntävästi sille joka avoimen kiinnostuneena tekee aloitteen, kuin alkaa keksimään sopivaa tapaa tehdä aloite sille toiselle jonka kiinnostuksestakaan ei voi olla varma. Hulluhan se on joka paljon vaivaa näkee, kun vähemmälläkin pääsee.

        Tämä kommenttini varmasti herättää raivoa palstan miesasiamiehissä, mutta ei voi mitään. Useimmat naiset nyt vain on ohjelmoitu niin, että jos kahta eri reittiä pääsee oletettavasti samaan lopputulokseen, niin valitaan se vaivattomampi reitti. Mietin vain, että toimisivatko miehet itse sitten tuollaisessa tilanteessa jotenkin oleellisesti eri tavallla.

        Jokseenkin yhtä banaalia kuin että jos on kaksi naista, vasta luottamussuhteen muodostettuaan piparia antava, ja heti eka iltana jalat avaava, niin jälkimmäinen on vaivattomuuden vuoksi se, jonka kanssa mies pariutuu.


      • Niin.
        banaalia kirjoitti:

        Jokseenkin yhtä banaalia kuin että jos on kaksi naista, vasta luottamussuhteen muodostettuaan piparia antava, ja heti eka iltana jalat avaava, niin jälkimmäinen on vaivattomuuden vuoksi se, jonka kanssa mies pariutuu.

        Juuri noin se yleensä tapahtuukin, ei miehet todellisuudessa jää jahkailemaan jonkun siveyden sipulin perään.


      • Se on surullista
        stellaria81 kirjoitti:

        Hyvin kirjoitettu. On selvää, että kahden edes suunnilleen samantasoisen miesehdokkaan kesken nainen valitsee sen joka on aktiivisempi. Ja olemalla aktiivinen voi myös se lähtökohtaisesti heikompi ehdokas voittaa, koska naisen on aina helpompi vastata myöntävästi sille joka avoimen kiinnostuneena tekee aloitteen, kuin alkaa keksimään sopivaa tapaa tehdä aloite sille toiselle jonka kiinnostuksestakaan ei voi olla varma. Hulluhan se on joka paljon vaivaa näkee, kun vähemmälläkin pääsee.

        Tämä kommenttini varmasti herättää raivoa palstan miesasiamiehissä, mutta ei voi mitään. Useimmat naiset nyt vain on ohjelmoitu niin, että jos kahta eri reittiä pääsee oletettavasti samaan lopputulokseen, niin valitaan se vaivattomampi reitti. Mietin vain, että toimisivatko miehet itse sitten tuollaisessa tilanteessa jotenkin oleellisesti eri tavallla.

        Ei se herätä raivoa, mutta on todella surullista ettei naisilla siten todistetusti ole sielua. Sielullinen olentohan ei tuollatavoin käyttäytyisi.


      • banaalia kirjoitti:

        Jokseenkin yhtä banaalia kuin että jos on kaksi naista, vasta luottamussuhteen muodostettuaan piparia antava, ja heti eka iltana jalat avaava, niin jälkimmäinen on vaivattomuuden vuoksi se, jonka kanssa mies pariutuu.

        Noinhan se on minullakin mennyt kaikkien niiden miesten kanssa joista olisin toivonut itseleni seurustelukumppania, eli toinen nainen nappasi nenän edestä.


      • seksikalsarit
        stellaria81 kirjoitti:

        Noinhan se on minullakin mennyt kaikkien niiden miesten kanssa joista olisin toivonut itseleni seurustelukumppania, eli toinen nainen nappasi nenän edestä.

        Et täyttänyt velvollisuuksiasi kukkana ja heilutellut terälehtiäsi tarpeeksi näkyvästi ja kutsuvasti. Eli seksikalsarit jalkaan baanalle.


      • ..........
        Liia91 kirjoitti:

        Mä olen kuullut ainakin tuota ihan sekä naisten että miesten suusta.

        Röökijätkien propagandaa, jotta heille jäisi kaikki naiset. Sellaisen vinkin voin naisille antaa, että jos mies katsoo naista usein, hän on aivan varmasti kiinnostunut. Vaikka katselisi monta vuotta ilman lähestymistä.


    • YmmärtäkääJo

      naisetovat kuin kedon kukkasia, paistattelevat päivää niityllä, ja ohikulkijat oihastelevat heitä.

      Se saa kukan omakseen, joka menee sen luo, ja poimii itselleen, välillä pitää vähän enemmänkin riuhtaista ennekuin irtoaa kedosta.

      Ne jotka tyytyvät vain katselemaan ja haaveilemaan kukkia etäältä, eivät ikinä saa yhtä omakseen, sillä he luulevat että se kedon kukka riuhtaistuu itsestään sieltä ja leijailee ihailijan luo.

      Ei. se vaan on fysiikan lakien vastaista. Kukka tarvitsee irrottajan.

      Aivan kuin kukka, nainen täytyy hakea. Poimiä. Joskus jopa irrottaa vähän vaikeamminkin.

      Joka ei tätä ymmärrä tai halua ymmärtää, jää ilman kukkaa. Ja ilman naista.

      Joko menet ja otat, tai sitten olet ilman.

      • puutarhuri.

        Mites nää tämän palstan kukkaset, joita ei ole kukaan tullut riuhtomaan? Pitäisikö heidän toimia kukkaluonteensa vastaisesti ja kasvattaa jalat joilla kävellä potentiaalisen poimijan luokse?


      • MrKarju

        Joo, tuo väite että nainen valitsee, on aivan huuhaata. nainen on usein just sen miehen kanssa joka vaan sattui lähestymään naista itsevarmasti ja sinnikkäästi, ja ohjasi tilannetta eteenpäin. jos tässä kosijassa sitten oli jotain mielenkiintoista tai muuta, niin se sitten riitti jatkoon. sitten jo ollaankin kiintyneitä.

        kukaan vaan saa naisen jos jaksaa piirittää häntä niin kaun että saa naisen kiintymään. ei siinä oikeasti muuta tarvita.

        eli ei nainen ole sitä jyystörikarjuakaan itse valinnut, se valitsi naisen ja teki moovit kiepauttaaksen naisen itselleen. ei naiset sne enempää "tykkää" itsevarmoista ja johtajamaisista miehistä, mutta ajatuvat heidän kanssa koska he osaavat käsitellä naista, ja nainen usein ei ole edes tutustunut niihin toisenlaisiin miehiin, jotka ovat passiivisia eivätkä osaa mennä ja ottaa naista itselleen.

        naiset ovat täysin passiivisia usien, ja jos mies ei luotsaa tilannetta oikein ja eteenpäin, juttu joko loppuu itsestään, tai sitten nainen menee toisen miehen kanssa joka osaa luotsata tilannetta eteenpäin.

        nämä tyypit joilla on vaikeuksia tajuta naisten sisäsyntyinen passiivisuus eivät ikinä tule menestymään naismaailmassa. fysiikan vastaista.

        jos mies ei halua olla aktiivinen, niin sitten pitää tyytyä siihen että toinen mies, joka mielellään on aktiivinen, sitten tulee ja korjaa potin. varmana se passiivinenkin mies olisi kelvannut naiselle, mutta koska ei ollut aktiivinen ei nainen edes ollut hänestä tietoinen.


      • puutarhuri. kirjoitti:

        Mites nää tämän palstan kukkaset, joita ei ole kukaan tullut riuhtomaan? Pitäisikö heidän toimia kukkaluonteensa vastaisesti ja kasvattaa jalat joilla kävellä potentiaalisen poimijan luokse?

        Ainakin tämä palstakukkanen on kasvanut vähän syrjässä siitä ohikulkijoiden reitiltä. Jotkut ovat kyllä huomanneet kukkasen, mutta todenneet, etteivät jaksa lähteä noin kauas tiestä rämpimään, vaan nappaavat mieluummin toisen kukan siitä reunasta.


      • puutarhuri. kirjoitti:

        Mites nää tämän palstan kukkaset, joita ei ole kukaan tullut riuhtomaan? Pitäisikö heidän toimia kukkaluonteensa vastaisesti ja kasvattaa jalat joilla kävellä potentiaalisen poimijan luokse?

        Olen ehdottomasti palstan rikkaruoho, joku täysin huomiotta jäävä heinä luonnossa, vaikkapa niittyräpelö :-D


      • nyppikää pois
        stellaria81 kirjoitti:

        Ainakin tämä palstakukkanen on kasvanut vähän syrjässä siitä ohikulkijoiden reitiltä. Jotkut ovat kyllä huomanneet kukkasen, mutta todenneet, etteivät jaksa lähteä noin kauas tiestä rämpimään, vaan nappaavat mieluummin toisen kukan siitä reunasta.

        Taitaa olla rikkaruohoja palsta täynnä.


      • Gammaromeo
        MrKarju kirjoitti:

        Joo, tuo väite että nainen valitsee, on aivan huuhaata. nainen on usein just sen miehen kanssa joka vaan sattui lähestymään naista itsevarmasti ja sinnikkäästi, ja ohjasi tilannetta eteenpäin. jos tässä kosijassa sitten oli jotain mielenkiintoista tai muuta, niin se sitten riitti jatkoon. sitten jo ollaankin kiintyneitä.

        kukaan vaan saa naisen jos jaksaa piirittää häntä niin kaun että saa naisen kiintymään. ei siinä oikeasti muuta tarvita.

        eli ei nainen ole sitä jyystörikarjuakaan itse valinnut, se valitsi naisen ja teki moovit kiepauttaaksen naisen itselleen. ei naiset sne enempää "tykkää" itsevarmoista ja johtajamaisista miehistä, mutta ajatuvat heidän kanssa koska he osaavat käsitellä naista, ja nainen usein ei ole edes tutustunut niihin toisenlaisiin miehiin, jotka ovat passiivisia eivätkä osaa mennä ja ottaa naista itselleen.

        naiset ovat täysin passiivisia usien, ja jos mies ei luotsaa tilannetta oikein ja eteenpäin, juttu joko loppuu itsestään, tai sitten nainen menee toisen miehen kanssa joka osaa luotsata tilannetta eteenpäin.

        nämä tyypit joilla on vaikeuksia tajuta naisten sisäsyntyinen passiivisuus eivät ikinä tule menestymään naismaailmassa. fysiikan vastaista.

        jos mies ei halua olla aktiivinen, niin sitten pitää tyytyä siihen että toinen mies, joka mielellään on aktiivinen, sitten tulee ja korjaa potin. varmana se passiivinenkin mies olisi kelvannut naiselle, mutta koska ei ollut aktiivinen ei nainen edes ollut hänestä tietoinen.

        Useimmiten asia menee niin, että miehet lähestyvät naista ja/tai tekevät aloitteen eli valitsevat sillä tapaa, että keitä naisia lähestyvät. Naisten valinta taas on sellainen, että he kelpuuttavat yleensä jonkun heitä lähestyneistä miehistä ainakin pitkässä juoksussa. Eli kumpikin sukupuoli tavallaan valitsee.


      • nyppikää pois kirjoitti:

        Taitaa olla rikkaruohoja palsta täynnä.

        No niinhän minä olenkin rikkaruoho, eli pihatähtimö:
        http://fi.wikipedia.org/wiki/Pihatähtimö
        Pitäisi tietysti olla jokin auringonkukka tai vastaava että minut huomattaisiin paremmin. :(


    • Always atm

      No jaa, omat kokemukset ovat olleet päinvastaisia. Jos sitä on ujouden saannut syrjäytettyä, mennyt naiselle jutteleen niin kyllä sitä heti tulee selväksi että jos pitempään yrittää iskeä niin on pakko lopettaa tai tulee joko vittuilut tai lävärit. Netissä vastaavasti estetään tai jätetään vastaamatta. Ja kaikkia ihan kohteliaasti lähestynyt.

    • -M-

      Jos nyt vähän kritisoi naisten tapaa tutustua, niin helppoushan siinä tuntuu olevan pääroolissa. Ehkä pieni viitseliäisyys voisi tuoda jotain lisäarvoa, mutta mikäs siinä jos homma toimii omasta mielestä hyvin. Ripaus tasapuolisuutta voisi tuoda miehellekin joitakin hyviä muistoja tutustumisesta, ehkä jopa sitä paljon puhuttua romantiikkaa. Jos ainoa muistikuva on vimmainen yksipuolinen piirittäminen, niin aika ankea on muistojen albumi. Jos suhde on kokonaan toisen aikaansaannosta, niin tuleeko tälle osapuolelle tunne että siitä irrottautuminen voi tapahtua samanlaisella yksipuolisella päätöksellä?

      • bra

        Piirittäminen, tutustuminen ja sitoutuminen/suhde on eri vaiheita, ja eri vaiheissa on eri asiat roolissa.

        Ei nainen pelkän piirittämisen vuoksi suhteeseen mene, mutta piirittämisen ansiosta nainen tutustuu mieheen johon sitten voi kiintyä, ja suhde alkaa.

        Siitä suhteen oikeasta alusta ne muistot ja romantiikat sun muut sitten oikeasti alkaa kummallekin osapuolelle.

        Suhde ei vaan voi edes alkaa jos mies ei ole valmis olemaan proaktiivinen. Naisen aivot tulkisevat passiivisen miehen käytöksen poikkeuksetta "he is not that into you"- kategoriaan.


      • -M-
        bra kirjoitti:

        Piirittäminen, tutustuminen ja sitoutuminen/suhde on eri vaiheita, ja eri vaiheissa on eri asiat roolissa.

        Ei nainen pelkän piirittämisen vuoksi suhteeseen mene, mutta piirittämisen ansiosta nainen tutustuu mieheen johon sitten voi kiintyä, ja suhde alkaa.

        Siitä suhteen oikeasta alusta ne muistot ja romantiikat sun muut sitten oikeasti alkaa kummallekin osapuolelle.

        Suhde ei vaan voi edes alkaa jos mies ei ole valmis olemaan proaktiivinen. Naisen aivot tulkisevat passiivisen miehen käytöksen poikkeuksetta "he is not that into you"- kategoriaan.

        Voihan sitä määritellä asiat niin että itsestä tuntuu hyvälle, ei siinä mitään. Minulle muistot alkavat jo ensitapaamisesta ja veikkaan että sama pätee moniin ihmisiin sukupuolesta riippumatta.


      • en vain osaa
        bra kirjoitti:

        Piirittäminen, tutustuminen ja sitoutuminen/suhde on eri vaiheita, ja eri vaiheissa on eri asiat roolissa.

        Ei nainen pelkän piirittämisen vuoksi suhteeseen mene, mutta piirittämisen ansiosta nainen tutustuu mieheen johon sitten voi kiintyä, ja suhde alkaa.

        Siitä suhteen oikeasta alusta ne muistot ja romantiikat sun muut sitten oikeasti alkaa kummallekin osapuolelle.

        Suhde ei vaan voi edes alkaa jos mies ei ole valmis olemaan proaktiivinen. Naisen aivot tulkisevat passiivisen miehen käytöksen poikkeuksetta "he is not that into you"- kategoriaan.

        Minä en ole ikinä ymmärtänyt, että naiset tosiaan voisivat olla noin passiivisia , jos joku mies heitä oikeasti kiinnostaisi. Monta kertaa olen saanut nuolla haavat, kun esim. harrastuksissa tavatun naisen lämpimät katseet, hymyt ja keskustelunavauksiin positiivisesti suhtautuminen vaihtuvat siihen, että nainen alkaa kylmästi ignoorata tai suhtautua jopa niskoja nakellen, ilmeisesti usein näin on käynyt, kun joku röyhkeämpi tyyppi on tullut väliin ja vienyt naisen. Minun on kuitenkin hyvin vaikea tietää, milloin nainen olisi lämpenemässä seukkailulle ja milloin kyse on vain perusystävällisyydessä. Tarvitsisin enemmän rautalankaa, että uskaltaisin edetä. Toisaalta pitäisi toimia, toisaalta ei saa kuvitella saavansa tasonsa yläpuolella olevia tai olla tunkeileva tai udella liikaa tai saa stalkkerin leiman. Nykyään itsetuntoni on ihan alamaissa enkä juuri enää edes yritä tavoitella naisia.


      • en vaan osaa

        Tuokin on totta, jotenkin kovin raadollinen ajatus, että miehen ainut arvo on siinä, että hän tajuaa tulla pokaamaan naista ja jatkaa sen yksinpelinä uuvutusvoittoon asti. Mitään fiiliksiä ei herää ennen sitä, tai ne ovat niin yhdentekeviä, että mies joutaa kiertoon, jos usko horjuu kesken. Ei nähdä yksilöä kaikkine ominaisuuksineen, vaan vain se yritys tai sen puute. Geneerisenä hyödykkeenä mies on heti korvattavissa, sen kun ottaa jonosta seuraavan (sisällöstä viis).
        Niin ovat naiivit visiot sielunkumppanuudesta ja sen yhteen vievästä voimasta karisseet täälläkin.


      • nais nice
        en vain osaa kirjoitti:

        Minä en ole ikinä ymmärtänyt, että naiset tosiaan voisivat olla noin passiivisia , jos joku mies heitä oikeasti kiinnostaisi. Monta kertaa olen saanut nuolla haavat, kun esim. harrastuksissa tavatun naisen lämpimät katseet, hymyt ja keskustelunavauksiin positiivisesti suhtautuminen vaihtuvat siihen, että nainen alkaa kylmästi ignoorata tai suhtautua jopa niskoja nakellen, ilmeisesti usein näin on käynyt, kun joku röyhkeämpi tyyppi on tullut väliin ja vienyt naisen. Minun on kuitenkin hyvin vaikea tietää, milloin nainen olisi lämpenemässä seukkailulle ja milloin kyse on vain perusystävällisyydessä. Tarvitsisin enemmän rautalankaa, että uskaltaisin edetä. Toisaalta pitäisi toimia, toisaalta ei saa kuvitella saavansa tasonsa yläpuolella olevia tai olla tunkeileva tai udella liikaa tai saa stalkkerin leiman. Nykyään itsetuntoni on ihan alamaissa enkä juuri enää edes yritä tavoitella naisia.

        Jos joku nainen hymyilee lämpimästi ja katselee sinua, niin silloin pitäisi mennä juttelemaan. Varsinkin harrastuksissa, festareilla jne on helpompaa aloittaa juttelu, koska tilanne itsessään jo osoittaa sen, että on ainakin joku yhteinen kiinnostuksen aihe (harrastus, festareilla oleva musa).

        Aina voi ns. tehdä tikusta asiaa. Voi kysyä, että miten harrastuksessa menee, oletko treenannut kauan tai festareilla, että mitä bändiä odotat eniten, onko ollut kivaa jne. Jos nainen juttelee eikä vaikuta tympeältä, niin ei kannata torpata juttua. Jos tilanne on sellainen, että ette näe enää myöhemmin (esim. festareilla), niin voit tuppautua seuraan pidemmäksikin aikaa ja esim. varmistella tilannetta kysymällä, että haluaisiko hän juotavaa tai että sinusta olisi kiva nähdä myöhemminkin, joten saisko puhelinnumeroa. Jos taas tiedät, että näet naista myöhemmin, niin voit antaa itsellesi esim. 2-3 kertaa aikaa luoda tilannetta sellaiseksi, että juttelet joka kerta ja sitten 2-3 kerran päästä pyydät häntä kahville tai tuopilliselle.

        Moni nainen saattaa hymyilyillä antaa positiivisia signaaleja miehille, kun hän on sinkku. Sitten kun hän seurustelee, niin hänellä ei ole enää tarvetta flirttailla tai osoittaa kiinnostustaan, koska hänellä on jo se mies. Kyse ei ole vastenmielisyydestä sinua kohtaan, vaan siitä, että hän on jo saavuttanut parisuhderintamalla sen mitä halusi, eikä hän halua antaa väärää informaatiota, että olisi kiinnostunut ja haluaisi yhteydenottoa.


      • seiska7
        en vaan osaa kirjoitti:

        Tuokin on totta, jotenkin kovin raadollinen ajatus, että miehen ainut arvo on siinä, että hän tajuaa tulla pokaamaan naista ja jatkaa sen yksinpelinä uuvutusvoittoon asti. Mitään fiiliksiä ei herää ennen sitä, tai ne ovat niin yhdentekeviä, että mies joutaa kiertoon, jos usko horjuu kesken. Ei nähdä yksilöä kaikkine ominaisuuksineen, vaan vain se yritys tai sen puute. Geneerisenä hyödykkeenä mies on heti korvattavissa, sen kun ottaa jonosta seuraavan (sisällöstä viis).
        Niin ovat naiivit visiot sielunkumppanuudesta ja sen yhteen vievästä voimasta karisseet täälläkin.

        Miten niin miehen ainut arvo olisi pokaamistaito? Ei suinkaan, mutta fakta on vaan se, että jos mies haluaa parisuhteeseen, niin se suhde ei synny tyhjästä ihan vain ilmaan hengitämällä.

        Tälläkin palstalla moni mies korostaa, että rumalla naisella ei tee mitään ja että läskit ja vanhat kurpat vois suunnilleen ampua. Nämä ulkonäkökriteerit on kuitenkin yksilöllisiä. Koska ulkonäkö noin lähtökohtaisesti on tärkeämpä miehelle, niin olisi loogista ajatella, että mies on myös se, joka tekee ehdotukset. Jos ei tärppää, niin ei siitä pidä masentua, vaan sitten katsoa uusi kiinnostava nainen ja lähestyä häntä.

        Perinteisesti naisen tehtävä ei ole ollut se, että hän tekee aloitteita, vaan sitä on pidetty kevytkenkäisenä. Ujoja on varmasti niin miehissä kuin naisissakin yhtä paljon. Tietenkin myös naisella on parempi flaksi, jos hän rohkaistuu tekemään aloitteita eikä ajattele vanhanaikaisesti.

        Minä haluaisin uskoa sielunkumppanuuteen, mutta sen oikean löytäminen on niin vaikeaa, että ehkä pitäisi tyytyä siihen ihan mukavaan ja yrittää saada siitä onnistumaan tyydyttävä parisuhde. Jos tähtää 9,5 - 10 parisuhteeseen, niin sellaista tuskin löytyy koskaan. Ehkä siis arvosanan 7 parisuhde olisikin ihan riittävä?


      • tätsy
        nais nice kirjoitti:

        Jos joku nainen hymyilee lämpimästi ja katselee sinua, niin silloin pitäisi mennä juttelemaan. Varsinkin harrastuksissa, festareilla jne on helpompaa aloittaa juttelu, koska tilanne itsessään jo osoittaa sen, että on ainakin joku yhteinen kiinnostuksen aihe (harrastus, festareilla oleva musa).

        Aina voi ns. tehdä tikusta asiaa. Voi kysyä, että miten harrastuksessa menee, oletko treenannut kauan tai festareilla, että mitä bändiä odotat eniten, onko ollut kivaa jne. Jos nainen juttelee eikä vaikuta tympeältä, niin ei kannata torpata juttua. Jos tilanne on sellainen, että ette näe enää myöhemmin (esim. festareilla), niin voit tuppautua seuraan pidemmäksikin aikaa ja esim. varmistella tilannetta kysymällä, että haluaisiko hän juotavaa tai että sinusta olisi kiva nähdä myöhemminkin, joten saisko puhelinnumeroa. Jos taas tiedät, että näet naista myöhemmin, niin voit antaa itsellesi esim. 2-3 kertaa aikaa luoda tilannetta sellaiseksi, että juttelet joka kerta ja sitten 2-3 kerran päästä pyydät häntä kahville tai tuopilliselle.

        Moni nainen saattaa hymyilyillä antaa positiivisia signaaleja miehille, kun hän on sinkku. Sitten kun hän seurustelee, niin hänellä ei ole enää tarvetta flirttailla tai osoittaa kiinnostustaan, koska hänellä on jo se mies. Kyse ei ole vastenmielisyydestä sinua kohtaan, vaan siitä, että hän on jo saavuttanut parisuhderintamalla sen mitä halusi, eikä hän halua antaa väärää informaatiota, että olisi kiinnostunut ja haluaisi yhteydenottoa.

        Hymyilee katselee = käyttäytyy kohteliaasti! Voi jessus, pitääkö tässä ruveta joka äijää kattomaan naama norsunv...lla, ettei vaan luule että yritän iskeä...?


    • neiti ruiskukka

      Älkää nyt herranjestas toivoa menettäkö. Jotenkin surullista aina lukea näitä juttuja täältä miten miehet on niin kyllästyneitä tuohon lähestymiseen jatkuvien pakkien ja huonojen kokemusten vuoksi.

      Kedon kukka vertausta lainatakseni (kuka sen sinne ikinä kirjoittikaan) Kyllä te vielä saatte sen oman kukkasen poimittua, näin haluan uskoa..Uskokaa tekin. Unelmia täytyy aina olla, ja jotain jota tavoitella. Pitää ehkä kulkea vähän sivuun reitiltä ja etsiä sieltä mistä ei olisi edes uskonut mitään löytävänsä. Pitää vain uskaltaa. Ette uskokaan miten monet kukat odottaa poimijaansa, jota ei sitten koskaan kuulukaan..Jää vain yksinäisiä kukkia, jotka odottavat ja odottavat.. joku huomaa vain viereiset kukoistavammat kukkaset, joiden ympärillä parveilee jo paljon poimijoita. Joku tallaa päälle ja jatkaa matkaansa. Vihdoinkin joku samoilee lähistöllä, tuntuu viivyttelevän kumman pitkään, katsellen vaivihkaa kuin miettien..Kun auringon säteet osuvat sateen jälkeen vielä kosteille terälehdille saaden ne kimaltamaan, kulkija näyttää tehneen päätöksen ja lähtee matkaan. Hän suuntaa hitaasti kohti pellon laitaa, lähestyy hetki hetkeltä..kunnes kohdalla, vaihtaakin yhtäkkiä suuntaa. Harppoo nopeasti poispäin..ja katoaa.

      • kedon kukka

        Mitähän feministit sanoisi näistä kukkavertauksista?


      • picktheflower
        kedon kukka kirjoitti:

        Mitähän feministit sanoisi näistä kukkavertauksista?

        se on ihan sama mitä sanovat, mutta naikset ovat kuitenkin kukkia, jotka heiveröisinä ja jännittyneinä odottavan sitä poimijaa tulevaksi.

        ,


      • luontorunoutta
        picktheflower kirjoitti:

        se on ihan sama mitä sanovat, mutta naikset ovat kuitenkin kukkia, jotka heiveröisinä ja jännittyneinä odottavan sitä poimijaa tulevaksi.

        ,

        Romanttinen ajatus. Miehet on sitten vaikka osmonkäämiä, jotka syystuulessa huojuu ja heiluu.


      • dhg

        Minkäs teet helvettos, jos se itsetunto murenee tässä prosessissa niin se vaan murenee, eikä juuri huvita enää niitä kukkasia yrittää pomiskella.


    • Gammaromeo

      Olisihan niitä paljon kauniita kukkia joita poimia: Meri-Kukkia, ruusuja, horsmia, leskenlehtiä, auringonkukkia, orvokkeja, lehdokkeja, vuokkoja, monia muita, lumen peittämia kukkia (Petri) laaksosessa, kuurankukkia, tulppaaneita, lumpeen kukkia, mustikankukkia, kedon kukkia, neliapiloita ja tietysti ruiskukkia.

      • NeitiOrkidea

        Minä olen orkidea :) kuka pitää minusta?


      • Niin.

        Entäs me merimakkarat?


      • Jännät kiinnostaa

        Minä olen Rentun Ruusu.


    • ryppis

      Varmasti näin on usein. Silti sanoisin, että sama homma toimii kyllä myös toisin päin. Ei varmaan yhtä usein, mutta on suhteisiin ajautuneita miehiäkin. Yleensä näissä tapauksissa mies ei ole päätynyt suhteeseen eniten yrittäneen naisen kanssa, vaan sen ainoan aktiivisen naisen kanssa.

    • miessubjekti

      Naiset ovat oman elämänsä sivuhenkilöitä.

    • Zeebra1981

      Ja onneksi se on noin..Mietin niitä kertoja kun olen naisen saanut huijattua mukaani oli se sitten yhdeksi yöksi tai kymmeneksi vuodeksi niin aina määrätynlainen käytös on tämän naisen saanut tarttumaan tilaisuuteen,
      ei ole paljonkaan tarvinnut itse tehdä. Miesten ongelma tulee siitä ,että monesti yritämme rationalisoida naisten toiminnan mutta naiset toimivat kaikessa tunteittensa pohjalta ja nyt ei ollut kyse siitä kuka on tunteellinen vaan ratkaisu tapahtuu tunteen pohjalta! Jos jännä tuntuu jännältä on kyseessä tunne kun valintaprosessita on kysymys niin positiiviset tunteet määräävät ,lukekaa vaikka satuja,naiset tarvitsee haaveita elääkseen enemmän kun miehet ja sitä jännää.

      Täytyy myöntää, että viimeksi hirvitti kun kiskaisin vaimokandin tukasta nurkan taakse pysty panolle, mutta tykkäshän se lopuksi vaikka mielessä oli, että tästä heiluu vielä häkki. Jostain syystä naiset kiinnostuvat minusta vain silloin kun olen oikein psykolla päällä ja unohtanut ottaa lääkkeet. Syytä voin arvailla mutta en sitä tiedä..Itseäni ei kiinnostaisi psykoosissa aseen kanssa riehuva sekopää, mutta naiset tykkää.

      Niin tai näin niin jossain kohtaa yhteiskunnassa homma kääntyi päälaelleen ja
      on tullut harhaluuloa ,että naisen pitää tehdä jotain. Nainen joka tekee jotain edistääkseen miehen saamista on aika varmasti joko rajatapaus tai muuten hullu. Kysymys ei ole tässäkään ilkeydestä vaan tunteesta. Miehestä tuntuu, että järkevintä olisi jo nainen muuttaisi mummonmökkiin hänen kanssaan, mutta nainen tarvitsee edelleen sen tunteetn ja koska järki ei toimi pitää ottaa luolamiesajan aseet käyttöönm eli menet sen kuumimman kinkun luo ja käsket mukaasi..ei lähde? Tiedän..Kun olet lyönyt ketoon viisi jännämiestä jotka ovat sinua kahta päätä pidempiä ampunut ilmaan ja hakannut sen kuuman naisen niin kas kummaa se haluaa sinut sittenkin koska olet jännä..

      Toista ei voi muuttaa ainoastaan itseään voi muuttaa ja siksi muutosken pitää alakaa itsestä. Joku voisi pitää asetelmaa vääryytenä mutta sitä kutsutaan elämäksi! Haluat jotain..Niin mene ja ota se! Sitä ole äiti enää antamassa.
      Et soutukisassakaan kiukuttele palkinnolle vaan taistelet muita miehiä vastaan, nainen on sitten se palkinto.

    • Näin on marjat

      Onko tämä sitä "se vain tapahtui"?

      Kaunis nainen tai nainen ylipäätään päättää, kenen mukaan lähtee ja kenen yrityksille antaa myöten.

      Jos häntä piirittävä mies ei viehätä tarpeeksi, hänen ei tarvitse antautua miehelle. Jossain vaiheessa mies kuitenkin luovuttaa.

    • 6uyhgfxxzzzzzzzzzxxx

      Eikös melkein jokainen parisuhde ole johonkin tyytymistä ja kompromissien tekoa? Kyllä ns. väsytystaistelu toimii paremmin kuin jonkin myyttisen kipinän odotus.

      • mansikka8

        Niinpä... Minäkin törmäsin eksääni sattumalta, ja siinä sitten tutustuessa alkoi tulla tunteita ja kemioita.. En esim baarissa oliis vaikka ajatellut että "haluan juuri tuon", mutta kun sitä kiintyy niin toinen sitten onkin yllättäen se kaikista paras. useimmilla parisuhteet alkavat samoin, vain harvoilla on s emieletön kipinä heti ensi katseesta. ja nekään ei aina kestä, silleen alkaneet....


    • kummitus

      Väsytystaktiikkaan en usko eikä siihen pitäisi uskoa yhdenkään miehenkään. Sanon näin siitä huolimatta, että viimeisin suhde alkoi juuri siten. Silloin olin pohjimmiltani kiinnostunut kyseisestä miehestä, ja tietyistä käytännön syistä johtuen harasin vastaan. Mutta 99% selkeistä torjumisista johtuu siitä, ettei toista kertakaikkiaan kiinnosta, ja silloin ei mikään määrä piiritystä auta - vonkaaja nolaa vain itsensä. Parasta siirtyä suosiolla seuraavaan.

    • hmm...........

      Vaikuttaa, että ihmiset usein ajautuvat suhteisiin. Joitain pareja katsoessa miettii, että onko oikeasti jotkut löytäneet elämänsä rakkauden silloin samalta pikkupaikkakunnalta kun oli 17v? Mutta kaipa joillain käy sellainenkin tuuri, ja sitten ajaudutaan yhdessä elämän läpi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      366
      4456
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      84
      1844
    3. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      65
      1580
    4. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      44
      1556
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      29
      1390
    6. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      209
      1369
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      59
      1351
    8. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      54
      1341
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1225
    10. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      8
      1218
    Aihe