Jos kuitenkin olet vapaa

odotan <3

ollut sen tahdon tietää. Kaikki ei todella täsmää.

33

900

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 20+14

      Mä todellakin olen vapaa. Ei mulla ole ollut ketään miestä sun jälkeen vaikka miehiin oon tutustunut ja tavannutkin, mut mitään vakavempaa ei kenenkään kanssa ole ollut. Mä en ees tiiä mistä sä oot tollasen ajatuksen saanut päähän että mä olisin jonkun miehen jo löytänyt sun jälkeen. Joten joku on joko valehdellut tai sitten tulkinnut jotain väärin mutta totuus on se että mulla ei oo minkäänlaista juttua kenenkään miehen kanssa.

      • odotan<3

        Minun jälkeen? Jos me olisimme olleet suhteessa, siitä ei olla mainittu.
        En kai tänne mitään jauhaisi jos noin olisi.

        Partio pojalle: sun täytyy kehitellä jotain muuta, en ole kaivattusi, väärinkäsitysten välttämiseksi voin sanoa kaipaavani naista. Ja kyllä, vaikka täällä lähes kaikki on naisia, kaipailen naista. Ja tämä on mieheltä vaikka partiopoika :D jotain muuta tietysti haluaisi.. En ole homofobinen, mutta vähempää ei vois kiinnostaa.


      • 20+15

        Noh soita tai kirjoita tekstiviesti sille miehelle ja ota yhteyttä. Asiat selviää nopeasti kun uskaltaa oikean elämän puolella olla yhteydessä. Nainenkin saa toimia ja olla aloitteellinen.


      • ilman palstaa nyt..

        En ole ns. vapaa. Lopetin täällä kirjoittamisen, sanon vain tämän.


    • Mietin syitä

      Vapaa mistä ?

    • las Vegas

      Kyllä Tätä häämatkaa on odotettu jo kauan.

      HUOMENNA KO lähdetään?

      Valmis ku partiopoika!

      • hmmmm....

        Hassu juttu, mutta itseasiassa Las Vegas häät sen miehen kanssa ei ole paha ajatus.


    • Free as a bird

      yes.

    • Parisuhteeton_

      Avioliittoni päättymisen jälkeen ei ole ollut parisuhdetta.

      • tänä

        Vuonna ko ?


      • Parisuhteeton_
        tänä kirjoitti:

        Vuonna ko ?

        Ei, vaan jo v. 199X....


    • ****

      Kyllä, olen vapaa mutta toistaiseksi käytännön syistä asumme yhdessä. Etsin kuitenkin omaa asuntoa ja muutan heti kun sopiva löytyy. Monimutkaista mutta jos kysyisit suoraan niin voisin selittää asian paremmin. Ei meillä miehen kanssa ole enää mitään yhteistä elämää.

      • katos

        Muitakin samassa tilanteessa.


      • ap.

        Tuon kyllä hyvin ymmärtää jos vaan todella tietäis että noin on. Tietysti onhan tässä omat aavistukset matkassa mukana. . . kaikenlaista vaan sattunut ja tapahtunut. Vaikka ei mitään peruuttamatonta tietysti.


      • vai kuinka

        Et varmaankaan ole suoraan tuota hänelle sanonut, sille siis ketä kaipailet?


    • kysyy hän täältä

      Mikä ei täsmää siis?

    • mielipidetotuudesta

      Jos kuitenkin? Jos se kuitenkin kiinnostaa onko joku vapaa vai ei niin kannattaa se mennä sinne tyypin ns iholle selvittämään asia.
      Se todellisuus ei näistä palstavastauksista hullua hurskaammaksi muutu.

      Ainaki mulle on harvinaisen selvää et jos asuu muka exänsä kanssa yhdessä ei voi olla vapaa tai ainakaan valmis mihinkään uuteen juttuun.
      Jos muuta väittää puhuu paskaa niin et puhujalla 1m pitkä pinoccionenä.

      http://lauriekendrick.files.wordpress.com/2008/07/pinocchio.jpg

      • ap.

        En todella tiedä. Sen kuitenkin tiedän ettei täällä selviä.
        Toinen tietää paljon enemmän, siinä mielessä tietysti voisi tehdä omat ratkaisut.
        Toisaalta monet seikat huomioiden, se ratkaisu on varmaan helpommin sanottu kuin tehty.


      • ****

        Asuntolaina sitoo aika tehokkaasti, ei ole vara maksaa sekä lainan lyhennyksiä sekä vuokraa. Eikä lainaehtojen muutos tapahdu hetkessä mutta nyt on asiat järjestymässä. Joten yhdessä on pitänyt asua vaikka mieli vaeltaa jo muualla. Tunteet olleet poissa jo kauan, enemmänkin tapa ja tottumus pitänyt yhdessä. Molemmilla kuitenkin omat elämät. Nyt sitten vaan se viimeinen ja lopullinen askel on otettu. Ehkä sitä on jonkun vaikea ymmärtää.


    • En ole

      Vapaa

    • Tyttö

      Olen vapaa. Särkynyt, mutta vapaa. Edellisestä elämästä toipuminen vie aikansa. Opiskelen uutta elämää ja askel on vielä raskas ja horjuva, mutta erään tärkeän ihmisen hymy on saanut minut uskomaan uusiin unelmiin. Hiljalleen, askel askeleelta..vapaa kaikesta.

    • mun mielestä

      Asuntolaina ei sido ketään mihinkään. Asunto myyntiin ja maksaa velat pois. itse en sitoisi itseäni päiväksikään ihmiseen jonka kanssa en ole oikeasti tunnesyistä yhdessä. Niin köyhä en tule koskaan olemaan.
      Täysin omaa tyhmyyttä ja saamattomuutta jos ei löydä muuta paikkaa asua kuin sen missä exä on. Itse en ota edes exää kylään omaan asuntooni eron jälkeen. Exät on syystä exiä eikä niiden kanssa olla enään tekemisissä jos ei pakko ole. Lapset ja heidän asiat toki hoidetaan asiallisesti jos sellaisia on. Muuten ihan turha olla missään tekemisissä.

      Jos muuta selität niin puhut edelleen pskaa.

      • ****

        Se on sinun mielipiteesi. Mutta ihan tiedoksi vain ettei talo aivan päivässä tai edes kuukaudessa mene kaupaksi. Me ollaan sen verran aikuisia että pystytään kyllä asumaan saman katon alla ihan kavereina koska kumpikaan ei toivo toiselle mitään velkahelvettiä. Ei me riidellä eikä vihata toisiamme, ei ole siihen mitään syytä. Rakkaus vaan puuttuu. Toisten on sitä vaikea ymmärtää jos ei ole ollut samassa tilanteessa, kuitenkin yhteisiä vuosia takana pian 20.

        Jätän kommentit nyt tähän mutta aloittajaa kehotan ottamaan asioista selvää häneltä itseltään ettei tule tehtyä vääriä päätelmiä :)


      • naurettava olet
        **** kirjoitti:

        Se on sinun mielipiteesi. Mutta ihan tiedoksi vain ettei talo aivan päivässä tai edes kuukaudessa mene kaupaksi. Me ollaan sen verran aikuisia että pystytään kyllä asumaan saman katon alla ihan kavereina koska kumpikaan ei toivo toiselle mitään velkahelvettiä. Ei me riidellä eikä vihata toisiamme, ei ole siihen mitään syytä. Rakkaus vaan puuttuu. Toisten on sitä vaikea ymmärtää jos ei ole ollut samassa tilanteessa, kuitenkin yhteisiä vuosia takana pian 20.

        Jätän kommentit nyt tähän mutta aloittajaa kehotan ottamaan asioista selvää häneltä itseltään ettei tule tehtyä vääriä päätelmiä :)

        Sä puhut paskaa jatkuvasti. Haet vain netistä helppoa saalista joka uskoisi säälittävän tarinasi antaen lohtu persettä. Loppupelissä et kuitenkaan jätä muka exääsi vaan palaat hänen helmoihin kuten niin monet kerrat aikaisemmin. Olet suoraan sanottuna täynnä paskaa koko ihminen.
        Niin sisältä kuin ulkoisesti. Samassa tilanteessa ollu ja olen myös aina löytänyt oman asunnon jos suhde ollut ohi. Exän kanssa en koskaan kämppäkaveriksi alkaisi. Sillä ei ole mitään tekemistä sen kanssa montako vuotta ollut kyseisen ihmisen kanssa yhdessä. Kyse on myös exän kunnioituksesta joka sallii hänelle uuden elämän aloittamisen mahdollisimman nopeasti. Kun katsoo itse olevansa siihen valmis.
        Nykyisessä tilanteessasi se estää sen. Vai keskusteletko exäsi kanssa uusista naisistasi tyyliin mitäs olet mieltä olisiko tämä sopiva minulle?

        Uskoisitko itse juttusi jos joku kertoisi sinulle saman kuvitteellisen tarinan?
        Täytyy sanoa et minä en todella uskoisi sanaakaan. Ensimmäiseksi haluasin jutella exäsi kanssa kahden kesken :D Se varmasti myös sopii sinulle jos puhuisit totta. Tässä tapauksessa ei taida sopia :)


      • Kröhöm
        naurettava olet kirjoitti:

        Sä puhut paskaa jatkuvasti. Haet vain netistä helppoa saalista joka uskoisi säälittävän tarinasi antaen lohtu persettä. Loppupelissä et kuitenkaan jätä muka exääsi vaan palaat hänen helmoihin kuten niin monet kerrat aikaisemmin. Olet suoraan sanottuna täynnä paskaa koko ihminen.
        Niin sisältä kuin ulkoisesti. Samassa tilanteessa ollu ja olen myös aina löytänyt oman asunnon jos suhde ollut ohi. Exän kanssa en koskaan kämppäkaveriksi alkaisi. Sillä ei ole mitään tekemistä sen kanssa montako vuotta ollut kyseisen ihmisen kanssa yhdessä. Kyse on myös exän kunnioituksesta joka sallii hänelle uuden elämän aloittamisen mahdollisimman nopeasti. Kun katsoo itse olevansa siihen valmis.
        Nykyisessä tilanteessasi se estää sen. Vai keskusteletko exäsi kanssa uusista naisistasi tyyliin mitäs olet mieltä olisiko tämä sopiva minulle?

        Uskoisitko itse juttusi jos joku kertoisi sinulle saman kuvitteellisen tarinan?
        Täytyy sanoa et minä en todella uskoisi sanaakaan. Ensimmäiseksi haluasin jutella exäsi kanssa kahden kesken :D Se varmasti myös sopii sinulle jos puhuisit totta. Tässä tapauksessa ei taida sopia :)

        Eikös tuo kirjottaja ollut nainen? Ja sanoi että molemmilla on oma elämänsä? En mäkään ikinä tolleen exän kanssa ole asunut, mutta jotenkin silti vaikuttaa, että projisoit nyt omaa tarinaasi johonkuhun, jonka elämästä et mitään tiedä. Selvitä itse asiasi asianomaisten kanssa, äläkä pura ongelmiasi täällä tuntemattomiin.


      • yksi monista
        naurettava olet kirjoitti:

        Sä puhut paskaa jatkuvasti. Haet vain netistä helppoa saalista joka uskoisi säälittävän tarinasi antaen lohtu persettä. Loppupelissä et kuitenkaan jätä muka exääsi vaan palaat hänen helmoihin kuten niin monet kerrat aikaisemmin. Olet suoraan sanottuna täynnä paskaa koko ihminen.
        Niin sisältä kuin ulkoisesti. Samassa tilanteessa ollu ja olen myös aina löytänyt oman asunnon jos suhde ollut ohi. Exän kanssa en koskaan kämppäkaveriksi alkaisi. Sillä ei ole mitään tekemistä sen kanssa montako vuotta ollut kyseisen ihmisen kanssa yhdessä. Kyse on myös exän kunnioituksesta joka sallii hänelle uuden elämän aloittamisen mahdollisimman nopeasti. Kun katsoo itse olevansa siihen valmis.
        Nykyisessä tilanteessasi se estää sen. Vai keskusteletko exäsi kanssa uusista naisistasi tyyliin mitäs olet mieltä olisiko tämä sopiva minulle?

        Uskoisitko itse juttusi jos joku kertoisi sinulle saman kuvitteellisen tarinan?
        Täytyy sanoa et minä en todella uskoisi sanaakaan. Ensimmäiseksi haluasin jutella exäsi kanssa kahden kesken :D Se varmasti myös sopii sinulle jos puhuisit totta. Tässä tapauksessa ei taida sopia :)

        Voin sanoa että yleistä on asua eksänsä kanssa vaikkei ole minkäänlaista suhdetta. Pks-seudulla on sen verta kallista asua että tosta noin ei vuokra-asuntoa makseta varsinkaan jos sattuisi olemaan pienipalkkainen tai työtön. Paljon helpompi on asua omistusasunnossa jossa joku muukin asuu. Eksä tai joku puolituttu kämppäkaveri, aivan sama asia kunhan eläminen on halpaa. Sinä joka vedit herneet nenuun ja mesoat nimimerkillä >naurettava olet< kärsit vainoharhaisuudesta tai mustasukkaisuudesta.


    • Paljastanvaan

      No juu vapaita ollaan. Eksään pitää olla yhteydessä muksun vuoksi. Tosin tuntuu että eksä pompottaa minua, kun hänet joutuu kohtaamaan. Yrittää kai vielä jotain, mutta minua ällöttää sen jujut. Olen asunut veljen kanssa samassa kämpässä 3-4 vuotta. Nyt molemmilla omat kämpät. No, olen ollut vapaa ennen eksän tapaamista.

    • oletko huomannut;)

      Minä olen vapaa.. Etsin elämänkumppania, vaikka en sen eteen niin kovasti teekkään.. En vain osaa;)

      • tintukka1

        Pitäiskö sen ketä etsit raegoida tohon jotenkin. Häh?


    • me2....

      Olen vapaa.

    • pomppija

      Vapaana pompin joo. Olen ku superpallo ja pomppaan tooooooooooooosi korkealle aina välillä :) noilla aloittajan tunnisteilla saa kyllä odottaa vaikka maailman tappiin asti. Ei sinne kukaan löydä noilla tunnisteilla :)

    • cccssscs

      Myönnän, että olen ollut varmasti hieman ristiriitainen. On ollut vaikea alkaa suhteeseen ja tunteettomuus on syöny sisältä. Tuli sellainen tunne, että mun on parempi olla yksin. Kuitenkin suhun ihastuin pahasti, hämmennyin tunteistani ja säikähdin. Säikähdin todella. Niinpä otin askeleita taakse. Sitten en enää tiennyt olitko pettynyt kun homma ei edennyt vai kyrpiintynyt saamasti huomiosta. Päätin antaa olla. Tarkoitus ei ollut loukata ja ajattelen sua yhä.

      Näin sanoisin...

    • odottanut et turhaan

      Olen koko elämäni ollut vapaaa. Olen varannut itseni sulle

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      137
      1916
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1908
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1848
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1630
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1448
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1266
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1163
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1160
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1148
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1137
    Aihe