Tapasin netissä ihanan miehen...

Otapa selvää....

Niin eli luonani on käynyt jo puolitoistavuotta aivan ihana mies, joka on mukava ja huomaavainen ja seksimme on mahtavaa... No, vihdoin olen alkanut lämmetä ajatukselle, että voisimmeko olla jotain enemmänkin? Miehen ajatuksista en sen enempää tiedä, kyllä hän kiinnostuneesti kyselee asioistani ja välillä juttelee matkakuumeestaan ym. mutta muuten en ota selvää miehestä... Mies on kovin ujo ehkä jopa hieman sulkeutunut... Ja useimmiten hän seksin jälkeen lähtee melko pian pois, toki on hänellä pitkä kotimatka, mutta silti...

Eli miten on menetänkö kasvoni, jos kysyn mieheltä suoraan, että mitä hän meistä ajattelee... Ja kuinka kysyä siten, etten säikäytä ujoa miestä kokonaan, ettei enää uskaltaisi tulla edes luokseni... Teenkö hyvää ruokaa, kysynkö häntä matkaseuraksi vai mitä ihmettä tekisin....

42

680

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nettimiehet...

      Kiinnostaisi tietää, että oletko itse käynyt miehen luona?
      Onko mies vapaa? Haluaako hän oikeaa suhdetta? Vai käykö hän vain hoidossa luonasi?

      • Elämänkokemusta omaa

        kuulostaa pelkälle "hoitosuhteelle"....


    • neljätoista

      Ai että uskaltaako kysyä? Itse kysyin ekoilla treffeillä tuon asian.

      Ellei kaikista asioista voi puhua avoimesti, ei se ole mikään suhdekaan.

    • monta seikkaa

      Jos on noin kauavan seurustellut, mutta et tiedä mitä hän ajattelee, niin
      mitä olette jutelleet, hänen edellisestä (hänen) mahdollisetsta suhteesta/
      suhteista.

      Et metä kasvoja, kunhan esität kysymyksen asiallisesti.

      Jotenkin noin pikä paikallaan junnaaminen, on hieman outoa.

      Jos on peräkamaripoika, niin se selittää, ettei ol valmis vakiintumaan.

    • Kysy suoraan mutta älä tuollaisella lauseella kuin "mitä ajattelet meistä" tai "mikä tää juttu on" tms. Miehille pitää tehdä konkreettisia, suoria kysymyksiä.

      Ehdota jotain sellaista tekemistä, missä hän ei voi poistua heti seksin jälkeen, vaikka pientä matkaa. Jos ette tähän mennessä ole juuri viettäneet aikaa yhdessä muutoin kuin seksin merkeissä, niin ei varmaan kannata mitään pitkää reissua suunnitella, risteily tai kylpyläyöpyminen voisi olla ihan tarpeeksi.

    • 15+11

      Kuulostaa todella omituiselta, että 1,5 vuoden jälkeenkin vain käydään toisen luona. Ilmeisesti ette halua yhteen.

    • Tapasin netissä ihan

      Niin siksi en uskalla kysyä kun ajattelen, että mitä todennäköisemmin mies käy vaan hoidossa luonani... Ja tosiaan ei seurustella, todellakin ollaan paikallaan junnaavassa (seksi)suhteessa.... Mutta voiko seksisuhdekaan toimia noin kauan, jos ei ole mitään lämpöä tai tunteita toista kohtaan.... En uskalla ottaa asiaa puheeksi, koska en halua menettää häntä....

      Mutta kun tarkemmin ajattelee, niin se tässä on tosi outoa, etten todellakaan tiedä miehen aiemmista suhteista mitään enkä muutenkaan tiedä juuri mitään miehestä... Meillä on kuitenkin aina kivaa yhdessä ja seksimme toimii loistavasti.... Itse olen ollut aina ujo miesten kanssa ja kun vastassa on yhtä arka mies, niin seurauksena on sitten tällainen paikallaan junnaaminen vai onko vaihtoehtona ainoastaan suhteen loppuminen.... ?

      Viime aikoina asiaa pohdittuani on todellakin tullut tuo vaihtoehto mieleen, että jospa hän on tällainen peräkammaripoika, joka pahimmassa tapauksessa asuu vanhempiensa kanssa tms. Mutta mistä hän on taitonsa naisten kanssa hankkinut?? Hän on kuitenkin melko hyvä sängyssä, tosin hieman hätäinen.... Mutta tosiaan viime kerralla, kun hän kävi luonani tuli minulle sellainen tunne, että mies on jollain tavalla lukossa ihmisenä tai tunnetasolla jopa melko estynyt ja tuli tunne, että kaikella hyvällä ajateltuna, että vähän jopa ns. reppana siinä mielessä... Millään en jaksa uskoa, että hän ainakaan olisi vieraissa kulkeva perheenisä, luulisi nyt sellainenkin mies kuitenkin suunsa saavan auki...

      Kyllä minä hänet huolisin, jos on tällainen peräkammarinpoika, kun on kuitenkin tosi sympaattinen ja huomioon ottava... Mutta kuinka tällaisen estyneen miehen kanssa toimitaan ja miten saisin hänet edes jotenkin avautumaan.... ??

      • Kakkonen=sinä

        Huolisit miehen, josta et tiedä yhtään mitään?!!!

        Olet hänelle vakipano - et yhtään enempää, eikä mies sinusta muuta haluakaan. Todennäköisesti perheellinen.


      • Ihana mies netistä..
        Kakkonen=sinä kirjoitti:

        Huolisit miehen, josta et tiedä yhtään mitään?!!!

        Olet hänelle vakipano - et yhtään enempää, eikä mies sinusta muuta haluakaan. Todennäköisesti perheellinen.

        Tarkoitan tuolla huolimisella vaan sitä, että ei haittaisi vaikka mies olisi peräkammarinpoika.... Noin yleisesti ottaen, kun en voi ymmärtää miehiä, jotka vaikka asuvat vanhempiensa luona vielä aikuisena.... Mutta tottakai mieheen täytyisi tutustua ensin kunnolla ja ottaa ensin selvää miten tultaisiin toimeen keskenämme sitten vasta voisi oikeasti tietää olisiko suhteellamme edellytyksiä enempäänkin....


      • Home_

        Et ole käynyt miehen kotona, vaikka olette tavanneet säännöllisesti 1,5 vuotta? Outoa... Todella outoa. Olemme tunteneet miesystäväni kanssa vasta 5 kk, mutta olimme jo kuukauden kuluttua ensi tapaamisesta vierailleet kummankin kotona. Ja sitä ennen olimme jo tutustuneet toisiimme ja jutelleet kaikki tärkeät asiat selviksi. Taitaa olla pelkkä s-suhde tai kotona jotain salattavaa, kun ei ole kutsunut sinne.


      • ei.outoa
        Home_ kirjoitti:

        Et ole käynyt miehen kotona, vaikka olette tavanneet säännöllisesti 1,5 vuotta? Outoa... Todella outoa. Olemme tunteneet miesystäväni kanssa vasta 5 kk, mutta olimme jo kuukauden kuluttua ensi tapaamisesta vierailleet kummankin kotona. Ja sitä ennen olimme jo tutustuneet toisiimme ja jutelleet kaikki tärkeät asiat selviksi. Taitaa olla pelkkä s-suhde tai kotona jotain salattavaa, kun ei ole kutsunut sinne.

        Mitä outoa siinä on ettei ole miehen luona käynyt? Tapailin 7 vuotta miestä enkä koskaan käynyt hänen luonaan. Syyt olivat: minulla oli lapsi, hänellä ei, hänellä oli pieni yksiö, minulla iso asunto, välimatka pitkä, hänellä oli auto, minulla ei. En muutenkaa tykkää käydä toisten kotona. Meille sopi mainiosti.


    • 5e6k5e7k

      Jos hän olisi ujo niin tuskin olisitte edes harrastaneet seksiä, saati sitten että se toimisi.
      Noin pitkä aika on nykyään jo harvinaista vaikituisessa parisuhteessakin.

      Niin ja et tiedä hänestä käytännössä mitään mutta haluaisit kuitenkin olla jotain enemmän? :) Oiskohan aika herätä.

    • Ihana mies netistä..

      No, ehkäpä olen jo herännytkin, koska olen alkanut pohtia asiaa tarkemmin... Kyllä minä miehestä tykkään, mutta ehkäpä hän haluaa vaan pelkkää seksiä.... Mutta siitä huolimatta hän on todella välittävä ja huomioiva kaikinpuolin ihana.... Mutta onhan sekin outoa, ettei mies ole vaikka heti alussa ääneen sanonut, että hän hän ei halua mitään vakavampaa... Ja mitä tuohon tulee, niin mies on ujo jopa arka, mutta yrittää aina kuitenkin keskustella... Olisipa hauska saada selville tämän mysteerimiehen tarina....

    • kaikenmoistavaikeesa

      Ehkä mies kokee sen niin, ettet ole valmis muuttaman yhteen. Tai sitten ei halua sitoutua niin paljoa, eli hän sitten haluaisi pitää muita vaihtoehtoja avoinna.

      Ujous ei kyllä kerro mistään epärehellisyydestä, toisin kuin jotkut täällä yrittävät vihjailla. Eikä myöskään se, ettei hankalista asioista osaa ihan suoraan sanoa.

      Valehtelijanhan on helppo sanoa suoraan, ladella vaheitansa. Näin myös on tehty. Mutta rehellinen ihminen haluaa sen sanoa sydämensä pohjasta. Jolloin voi tulla epämääräistä soperrusta siksi, että mies on rehellinen ja haluaa seisoa sanojensa takana!

      Miten itse koet asian, oikeasti? Harmi, että totuuden tietää vain henkilö itse. Teot kertovat omaa kieltään, osaltaan. Kyllähän naisetkin voivat sanoa, että oli mukavaa jne... Mutta tekojensa puolesta sitten katkaista yhteydenpidon tms, joka kertookin aivan muuta.

      • kaikenmoistavaikeesa

        Ja asian tietenkin tekee vaikeaksi se, että usein valehtelija sopertelee myös. Eli valehtelijan tunnistaminen ei lainkaan ole niin helppoa kuin jotkut täällä uskottelee...

        Siksi totuus selviää vain faktojen, eli tekojen kautta. Ei niinkään sanojen, joita nyt voi ladella, toinen vakuuttavammin kuin toinen.


      • Tapasin ihanan miehe
        kaikenmoistavaikeesa kirjoitti:

        Ja asian tietenkin tekee vaikeaksi se, että usein valehtelija sopertelee myös. Eli valehtelijan tunnistaminen ei lainkaan ole niin helppoa kuin jotkut täällä uskottelee...

        Siksi totuus selviää vain faktojen, eli tekojen kautta. Ei niinkään sanojen, joita nyt voi ladella, toinen vakuuttavammin kuin toinen.

        Niinpä... Tämä mies ei kyllä todellakaan sopertele mitään satuja...Outoa on vain se, ettei hän ole itsestään kertonut juurikaan mitään.... No, tiedän kyllä missä hän asuu ja tiedän missä hän käy työssä ja jonkun verran kyllä puhuu minulle esim. työasioistaan, selvästi hakee minusta myös jonkinlaista tukea...

        Eli ei hän nyt ainakaan mikään valehtelija ole... Helppohan hänen olisi luvata kuut ja tähdet taivaalta ja antaa toisen elää siinä uskossa, että tästä joskus tulee jotain enemmänkin....

        Joku ystäväni sanoikin, että miehen teot kertovat usein enemmän, jos mies ei ole puheliaimmasta päästä... No, kyllä hän on erittäin huomaavainen ja joskus hän kysyy tosi kauniisti, jos joku asia ei tunnu minusta hyvältä, että miksi.... Mutta vastaukseksi hän saa myös minun osaltani totaalisen hiljaisuuden... Lähtiessään usein pussataan ja halataan ja hän katsoo minua tosi kauniisti myös seksin aikana hän katsoo minua todella ymmärtävästi ja lempeästi.... Eli kyllä hän ainakin jollain tasolla välittää.....


      • kaikenmoistavaikeesa
        Tapasin ihanan miehe kirjoitti:

        Niinpä... Tämä mies ei kyllä todellakaan sopertele mitään satuja...Outoa on vain se, ettei hän ole itsestään kertonut juurikaan mitään.... No, tiedän kyllä missä hän asuu ja tiedän missä hän käy työssä ja jonkun verran kyllä puhuu minulle esim. työasioistaan, selvästi hakee minusta myös jonkinlaista tukea...

        Eli ei hän nyt ainakaan mikään valehtelija ole... Helppohan hänen olisi luvata kuut ja tähdet taivaalta ja antaa toisen elää siinä uskossa, että tästä joskus tulee jotain enemmänkin....

        Joku ystäväni sanoikin, että miehen teot kertovat usein enemmän, jos mies ei ole puheliaimmasta päästä... No, kyllä hän on erittäin huomaavainen ja joskus hän kysyy tosi kauniisti, jos joku asia ei tunnu minusta hyvältä, että miksi.... Mutta vastaukseksi hän saa myös minun osaltani totaalisen hiljaisuuden... Lähtiessään usein pussataan ja halataan ja hän katsoo minua tosi kauniisti myös seksin aikana hän katsoo minua todella ymmärtävästi ja lempeästi.... Eli kyllä hän ainakin jollain tasolla välittää.....

        No, tuossa ei sitten auta varmaan muu kuin ottaa asia puheeksi, tavalla tai toisella. Voisit kysellä vaikka että jos vierailisit hänen luonaan välillä ja muutakin sellaista tunnustelua, että josko sitä suhdetta veisi mahdollisesti eteenpäin. Ei liikaa, mutta silleen sopivasti, katsoa vähän maaperää.

        Mistäs sitä tietää. Mies voi olla sinuun täysin ihastuksissaan mutta takaraivossa jonkinmoinen sopimus että tässä ei edetä, ja sen takia pitäytyy vaan sovituissa asioissa... koska välittää sinsusta. Tai sitten voi olla niin, että miehellä on toinen elämä... Mahdollista sekin. Kysyvä ei tieltä eksy.

        Eipä tuossa auta muu kuin ottaa vähän härkää sarvista ja keskustella. Ja samalla hyväksyä se riski, että mies ottaa jalat alleen. Mutta hyvä puoli siinä on, että silloinhan se mies ei ollut sinua varten kuitenkaan. Askel askeleelta, ei kannata koko puurokattilaa kipata äijän niskaan samalla kertaa.


      • Löysin ihanan miehen
        kaikenmoistavaikeesa kirjoitti:

        No, tuossa ei sitten auta varmaan muu kuin ottaa asia puheeksi, tavalla tai toisella. Voisit kysellä vaikka että jos vierailisit hänen luonaan välillä ja muutakin sellaista tunnustelua, että josko sitä suhdetta veisi mahdollisesti eteenpäin. Ei liikaa, mutta silleen sopivasti, katsoa vähän maaperää.

        Mistäs sitä tietää. Mies voi olla sinuun täysin ihastuksissaan mutta takaraivossa jonkinmoinen sopimus että tässä ei edetä, ja sen takia pitäytyy vaan sovituissa asioissa... koska välittää sinsusta. Tai sitten voi olla niin, että miehellä on toinen elämä... Mahdollista sekin. Kysyvä ei tieltä eksy.

        Eipä tuossa auta muu kuin ottaa vähän härkää sarvista ja keskustella. Ja samalla hyväksyä se riski, että mies ottaa jalat alleen. Mutta hyvä puoli siinä on, että silloinhan se mies ei ollut sinua varten kuitenkaan. Askel askeleelta, ei kannata koko puurokattilaa kipata äijän niskaan samalla kertaa.

        Niin olen samaa mieltä, että ei todellakaan kannata koko puurokattilaa kipata äijän harteille.... Mutta jostain pienestä ajattelin aloittaa... Vaikka tehdä ensin hyvää ruokaa ja sitten voisin ottaa puheeksi oman tilanteeni, mainita vaikka kuinka ujo itse olen miesten seurassa ja että edellinen suhteeni oli hankala mistä pelko osittain johtuu... Voisin katsoa mitä mies tuumaa, meneekö entistä enemmän lukkoon vai kuunteleeko rauhassa... Samalla voisin vaivihkaa kysyä häneltä, että millaisia suhteita hänellä on ollut ja katsoa avautuisiko tilanne yhtään?? Tai sitten voisin ottaa kevyemmän tavan lähestyä ja kysyä onko hänellä jo matkaseuraa, että itseltäni puuttuu... Kun hän on itse sen verran usein matkoista puhunut.... Eli lähestyisikö ensin kevyemmällä aiheella ja sitten joka kerta vähän yrittäisi mennä vähän syvemmälle.... Voi kyllä olla, että äijä aattelee, että nyt tuo akka on seonnut lopullisesti....... : DD


    • ukkomies1234

      Mies on todennäköisesti naimisissa ja pitää sinua yhtenä haareminaisenaan. Olen itsekin harrastanut tuota menestykkäästi. Kun panosuhdetta aletaan tekemään varsinaiseksi keksin hyviä syitä, miksi asiaa ei kannata enää jatkaa ja lemppaan panon - siis hankin haaremiin uuden naisen tämän jo käytetyn tilalle.

      Eli sinua on kusetettu oikein kunnolla!

    • Tapasin ihanan miehe

      Ei minua kyllä kukaan ole millään tavalla kusettanut..... En seurustele miehen kanssa vaan saan häneltä ihanaa seksiä.... Alunperinkään en halunnut muuta kuin seksisuhdetta häneltä, mutta tosiaan nyt on alkanut kiinnostamaan mitä miehen mielessä oikeasti liikkuu... Olen aikuinen nainen, kyllä minä tiedän mitä teen, ei minua pysty ihan niin vaan kusettamaan.... Olen ottanut senkin vaihtoehdon huomioon, että mies voi olla naimisissakin, mutta se on hänen murheensa... Siinä hän ei tee hallaa kuin itselleen ja mahdolliselle perheelleen kuten sinäkin olet ukkomies tehnyt.... Kuinka pystyt katsomaan vaimoasi silmiin.... ??

      • En ymmärrä

        No onhan outoa kun aikuinen nainen ei saa sanaa suustaan ja kysy jos mielessä asiat vaivaa. Niin ujo et voi olla kun mies käy luonasi jo kuitenkin panemassa. Antaa halvan vaikutelman jos suhde on pelkkää panemista. Sinulle kelpaa siis pelkkä panosuhde? Sekin on outoa jos olet ujo mutta panoja et ujostele?!


      • En ymmärrä kirjoitti:

        No onhan outoa kun aikuinen nainen ei saa sanaa suustaan ja kysy jos mielessä asiat vaivaa. Niin ujo et voi olla kun mies käy luonasi jo kuitenkin panemassa. Antaa halvan vaikutelman jos suhde on pelkkää panemista. Sinulle kelpaa siis pelkkä panosuhde? Sekin on outoa jos olet ujo mutta panoja et ujostele?!

        Antaa halvan vaikutelman jos suhde on pelkkää panemista?

        Öööö, niin kuin miten ja miksi? Eikö se mies ole siinä tapauksessa ihan yhtä "halpa"? Ihan tiedoksesi: naisetkin haluavat seksiä.


      • eiootottasiis
        En ymmärrä kirjoitti:

        No onhan outoa kun aikuinen nainen ei saa sanaa suustaan ja kysy jos mielessä asiat vaivaa. Niin ujo et voi olla kun mies käy luonasi jo kuitenkin panemassa. Antaa halvan vaikutelman jos suhde on pelkkää panemista. Sinulle kelpaa siis pelkkä panosuhde? Sekin on outoa jos olet ujo mutta panoja et ujostele?!

        Kyllä mullekin kelpais pelkkä panosuhdekin. Jos kerta seksi on hyvää. Onhan siinä nainenkin saamapuolella. Että mikä toi puhe halpuudesta. Nainenko ei sais nauttia? Heh! Naisen seksi halpaa? Kummastihan sitä miehet haluaa, ettei se kai halpaa. Vai pitäiskö pihdata ihan näön vuoksi vaikka itse haluaa seksiä ehkä vain pelkästään ? Miksi naisen halu on muka halpaa?No sitten nainen On pihtari ja taas vika naisessa. Niin se vaan on että pitää elää kuten tykkää koska teetpä niin tai näin niin joku ei hyväksy.


    • Löysin netistä ihana

      No jotenkin vaan olen tulkinnut, että mies haluaa vaan seksiä eikä muuta... Tiedän, että oma käytökseni on outoa kuin myös miehen käytös on outoa... Ihan viisainta olisi ollut sopia ihan alussa pelisäännöt, koska nyt odotukset ja pelot ovat kasvaneet liian suuriksi ehkä jopa molemmin puolin.... Mutta siis oikeesti luulisi kyllä miehen ottavan härkää sarvista, jos haluaa enemmän kuin pelkkää seksiä......

      • ykujhrf

        No entäs jos mies miettii samaa? Että kun ei ota sinusta selvää, niin ehkä sinä haluat vain seksisuhteen? Siinä sitten jahkaatte päivästä toiseen...

        Tai yksinkertaisesti niin, että miehellä on elämässään seksisuhteen mentävä aukko eikä halua muuta. Kun ajattelen omaa elämääni (eronnut, työssä käyvä teinien äiti), niin elämässä tapahtuu niin paljon juuri nyt, ettei tässä tilaa minkäänlaiseen enemmän aikaa vievään seurusteluun olisi.


    • Minäpä:
    • kangastusta oot mun

      Kun ei sano mitään, voi rauhassa kaksoiselämää viettää. Toinen ei mitään vaimosta ja lapsista aavistakkaan. haaveissaan vaan tuo nanen liitää....

    • Löysin ihanan miehen

      Niinpä.. Taas tämä mies viikko sitten vieraili luonani... Niin ja vähitellen alkaa tuntua, että olen tyhmä ja sokea, jos en tajua, että mahdollisesti mieskin on ihastunut minuun.... Kovasti hän on kiinnostunut töistäni, opinnoistani ja elämästäni yleensä... Matkoista hän ei ole viime aikoina puhunut, mutta eipä hän ole kyllä missään ollutkaan eli taisi häneltäkin puuttua matkaseura... Eli tällä kertaa mies kyseli baarikäynneistäni ja kuulosti jopa mustasukkaiselta... Vähän tahalteni ihan vähän vaan provosoin häntä testausmielessä.... Ja sitten sänkypuuhissa mies teki aivan kaikkensa tyydyttääkseen minut, toisella ei enää edes seissut ja hän jatkoi puuhastelua tuntikaupalla, että sain vielä nautintoa.. Jouduin jo kysymäänkin häneltä, että onko kaikki hyvin... Niin ja jos mies ei yhtään tykkää jaksaako hän suudella autuaan hartaasti useita minuutteja seksin aikana.... Itse en ainakaan pystyisi, jos kumppani ei yhtään kiinnosta.. Mutta enhän minä miehen aivoituksista voi tietää... En tiedä ehkä mies kärsivällisesti odottaa milloin olen valmis avautumaan henkisesti tai sitten hän kyllästyy lopullisesti.... Tosin olen kyllä itsekin heittänyt joitain pikkuvinkkejä ilmaan eli viimeksikin sanoin hänelle, että saa luokseni yöksikin jäädä, jos ei jaksa kotia ajaa, mutta tähän hän vastasi, ettei ajaminen häntä väsytä... Niin tästä tietysti päättelin, ettei mies voi olla kiinnostunut kerran ei halua yöksikään jäädä... Ja viime kerralla varmistui, ettei miehellä ole perhettä....

    • Kyselijä

      Miten kauan jaksat miettiä, tehdä tulkintoja ja päätelmiä, jotka voivat joko osua oikeaan tai sitten ihan metsään. Miksi hän ei voi jäädä yöksi? Eikö se ole ihan neutraali, tavallinen ja suora kysymys?

    • omituinen.

      Kylläpä aloittaja tekee elämästään hankalaa... jotenkin tulee mieleen, että haluaako edetä ollenkaan parisuhteeseen saakka? Minusta koko suhde kuulostaa omituiselta peliltä. Suunnitellaan puhumisia tarkasti, kerrotaan provosoivasti asioista, tehdään omituisia tulkintoja toisen ihmisen ajatuksista... todella omituista. Kyllä aikuisten maailmassa pitää voida puhua avoimesti asioista ja lähtöoletuksena on se, että jokainen vastaa itse omista tunteistaan ja siitä miten reagoi. Ei kenenkään pidä pitää toista kuplassa...

      omituista...

    • Löysin netistä ihana

      En sitten tiedä kuka tässä pitää ja ketä kuplassa... Voisihan mies itsekin alkaa puhua ja tehdä reilun aloitteen... Mies itse kyseli käynkö opiskelupaikkakunnallani baareissa ja siinä yhteydessä hän kuulosti hieman jopa mustasukkaiselta, varsinaisesti en provosoinut, ei kuulu tapoihini... Mutta pakkohan tässä on pian ottaa kaikki konstit käyttöön.... Mutta jostain syystä olen kuitenkin vakuuttunut, että mies käy vaan seksin takia luonani.... En halua kokonaan säikäyttää tätä miestä luotani, siksi pelkään ihan kamalasti, enkä varmaan ikinä uskalla tehdä mitään aloitetta....

    • UniqueO

      Löysin itseni tästä palstasta ja pakko myöntää mielenkiintoisin ihminen teistä kaikista olin minä...en lukenut koko juttua, sillä jos haluaisin lukea pitkän litanian, niin menisin kirjastoon lainaamassa elämänkerta kirjaa..just saying. Beside never change yourself over no man...let him chase you...the harder the case the better the chase!

    • lgöslgöl

      Heh, niin eipä tuota tiedä mitä tuossa tilanteessa tekisi. Pakkohan asiat on joskus ottaa puheeksi... Silläkin uhalla, ettei miehestä enää kuulu mitään....

    • re5555

      En tajua tuollaisia seksisuhteita. Mitä iloa niistä on naiselle? Kevytkenkäistä touhua. Ja miksei voi kysyä suoraan heti ekalla tapaamisella, missä mennään?

      • Et tajua mitä iloa seksisuhteista on naisille? Mitä iloa niistä on miehille? No voisiko se naisten saama ilo olla ihan se sama juttu ;)

        Tiedätkö sinä ihmistä ensimmäistä kertaa tavatessasi, "missä mennään"? Aika mestari olet, en minä vaan tietäisi.


      • miesvm_1967x
        helka kirjoitti:

        Et tajua mitä iloa seksisuhteista on naisille? Mitä iloa niistä on miehille? No voisiko se naisten saama ilo olla ihan se sama juttu ;)

        Tiedätkö sinä ihmistä ensimmäistä kertaa tavatessasi, "missä mennään"? Aika mestari olet, en minä vaan tietäisi.

        Minä puolestani en tiedä kuka jaksaa kaivella ikivanhoja aloituksia :D


      • Vassstasann

        Haliessa ja seksin aikana ihmisessä erittyy hormoneja jotka tekevät onnellisemmaksi ja terveemmäksi eli seksi ja kosketus on erittäin tärkeää vastustuskyvylle plus mielenterveydelle.


    • paripar

      On monia pariskuntia, mies perunasohvaseksi
      mina yksin teatteriin, juhliin ...

    • eimullamuuta
    • ölölöl

      : D

    • höhhohhöö

      joopa joo


      kävittekö leffassa
      kävittekö tanssimassa
      kävittekö risteilyllä ???

      t.pillunantaja

    • herääjo

      Ai lähtee heti seksin jälkeen pois???. No siinähän se käynnin syy onkin. Vähän jutustelua, sitten seksi ja kotiin. Oletpa mennyt retkuun.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      279
      3060
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      79
      1555
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1470
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      38
      1288
    5. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1200
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      25
      1197
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1170
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1119
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1097
    10. Ihan mielenkiinnosta kyselen...

      Kun olen huomannut, että omat sähköpostit sakkaavat, puhelut eivät yhdisty jne. että missähän mahtaa olla vika? Osaisko
      Ikävä
      14
      1013
    Aihe