Se maksaminen....

joskus näin...

Treffeillä olen käynyt paljon ja aina ensimmäisillä tapaamisilla tarjoutunut maksamaan naisen kahvit tai vastaavat.
Tämä käy mukisematta ja on ihan hieno tapa.
Monestikkin jos toisen kerran tavataan niin saattaa nainen jo tarjoutua maksamaan itse.

Nyt olen papaillut erästä naista 4 kertaa ja joka kerta ollaan käyty syömässä tai leffassa tai vastaavassa jossa pitää maksaa.
Joka kerta minä olen maksanut, kumminkin siitä kertyy isohko summa jos itse maksaa kaiken. Esimerkiksi leffassa käynti ,,, noin 30e,,, sen jälkeen vielä syömään.
Olen tottunut siihen että naiselta löytyy rotia sanoa jotta hän maksaa omat syömisensä tai vastaavat itse.
Tältä naiselta sitä ei tunnu löytyvän.

Kassalla tuntuu oikein tulevan lähelle jotta rahastaja kysyy jotta yhdessä vai erikseen,,,,,
Tottakait minun pitää seuraavalla kerralla sanoa jotta maksetaan omat menot, se on vaan ikävä alkaa rahasta puhumaan ja olettaisi jotta naiselta löytyy tilannetajua.
Sitä en usko jotta pelkästään pyrkisi hyötymään minusta,,, tuntuu olevan hieman ajattelematon nainen jossain asioissa.

Molemmat olemme n.35v ja töissä..

16

704

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tiptap,

      minä tykkään mennä kävelylle

      • ....

        Sinua olisikin halpa tapailla :)
        Kävely-naisia soisi olla enemmän.


    • 12 / 12

      Toki miehen syytä olla kohtelias ja huomaavainen naista kohtaan, ei pidä kuitenkaan ryhtyä lattiarievuksi jolla pyyhitään pölyt. Vaatii tilannetajua mieheltäkin koska nainen alkaa vedättää, ja toimia sen mukaisesti. Runsaasti vetättäjiä myös naisten joukossa, teettävät asunto remontit miehellä, kun seinät tapetoitu ja tarvikkeet maksettu rakkaus loppuu naisen taholta nopeasti. Alkuun syli oli kuuma, kostea ja niin halukas. ELÄMÄ ON ! !

      • ap...

        Tästä on pitkämatka asuntoremonttiin mutta pidän varoituksen mielessä :)


    • ite saa kaik maksaa

      Siun pittää vaa sannoo sille naisele et sie et voi ennää papailla ko kaik rahat männöö...

    • blondi656

      Mun mielestä se joka kutsuu treffeille myös maksaa. Jos on kallista, älä vie leffaan, raflaan yms. Jos nainen lähtee esim. vaikka lenkille hän luultavasti on kiinnostunut muusta kuin lmaisista huveista.

    • BEM

      Joku nainen voi jopa kuvitella, että mies haluaa maksaa kaiken ja vasta silloin tuntee itsensä mieheksi.

      Joten korjaa asia ensitilassa. Mitä pidemmälle asia etenee sitä kiusallisemmaksi se tulee muuttaa.

    • 5/6

      Miehenä olen tarjonnut, maksanut kahvit kuin kuohuvatkin, kun ollaan tavattu useamman kerran niin moni nainen tarjoutunut maksanut kahvit vuorostaan. Kun Sinä olet aina maksanut, niin minä haluan vuorostani, olen ottanut tarjouksen vastaan. Kun ollaan päästy 3-4 treffeille niin ilmeisesti mielenkiintoa molemmilla, vierailtu ehkä jo toistensa luona. Tuskin orastava suhde kaatuu maksamiseen tuossa vaiheessa, ei ainakaan minulla niin käynyt.

    • Itsenäinen nainen

      Itse naisena (26v) arvostan ja vähän toivonkin että mies tarjoutuu maksamaan ensitreffeillä. Mutta että koko ajan.. Se on naiselta tökeröä tilannetajun puutetta. Itse ainakin sanon usein että mä maksan sitten seuraavat, ja myös pidän sanani. Totta kai jos mies sanoo että haluaisi erityisesti viedä mut syömään ja myös tarjota niin en näe siinä mitään pahaa, mutta en kyllä tosiaankaan kehtais olla alusta alkaen mikään elätti kenellekään. Jos mennään vaikka leffaan ja mies ostaa liput niin oikein mielelläni tarjoudun maksamaan vaikka leffaeväät tai sitten kaljat tms. jälkeen päin.

    • 2+6

      Ei naista tarvitse aina viedä leffaan tai ravintolaan syömään. Leffassa on perin hankala jutellakin.

      Olemme tunteneet nyt (nettideitti) pari kuukautta, tavanneet 4-5 päivänä viikossa emmekä ole vielä kertaakaan käyneet leffassa tai ravintolassa tai muussakaan vastaavassa maksullisessa paikassa.

      Kuten joku kirjoitti, ehdota seuraavaksi kävelyä. Itse tykkään, saa raitista ilmaa ja on helppo jutella. Ota kahvitermari ja pullat reppuun, hyvät kengät jalkaan. Istutte kauniille paikalle nauttimaan maisemista.

    • vanha akka

      Olen vähän vanhempi nainen ja tottunut elämään omillani...
      hämmennyin ekoilla treffeillä kun mies halusi maksaa...sellainen ei tullut edes mieleeni
      (naimisissa ollessa mieheni ei juuri koskaan tarjonnut ruokaa tmv vaikka asuttiin samassa taloudessa)
      Mutta ei kyllä tulisi mieleen useampaa kertaa maksattaa miehellä...eikä useammin olla edes ravintolassa käyty...ollaan tehty vuorotellen ruokaa toistemme luona, köyty kävelemässä yms
      Kannattaa ottaa varmaan puheeksi...eihän toi nyt ole reilua!

      • nainen 41v

        Kyllä nyt ap:ta kusetetaan.
        Ekat kahvit vielä ok, mutta sen jälkeen lukuisat leffaliput, ruoat ja juomat... ei.

        Tosiaan, pitkä matka asuntoremonttiin, mutta kannttaa pohtia suhteen jatkoa.


    • 1+11+11

      Tapasin kerran erään raksamiehen, joka kertoi tutustuneensa naiseen, jonka mökillä vietettiin paljon aikaa ja mies rakensi kesän aikana sinne rantasaunan, jonka jälkeen se olikin heihei.

      • luontoisetuja

        Apua! :D

        Missä olis hyviä raksajätkiä, voisin ottaa sellaisen itselleni ensi kesäksi. Mies voisi ottaa jonkun ammattisisustajan siksi aikaa, saataisiin töllit kuntoon sekä maalla että mökillä.


    • Aman

      Kyllä suomi miehet ovat piheja.Hitto jostakin kahvista tappella kuka nyt seuraava kerran sen maksa?
      Siksi ei otakaan miestä pelkään seksi takia.
      Nauretaava.Luonnolista että mies maksa treffeilla.Saisin minäkin miehen kuin tarjoisin ilmaista ruoka, elokuvin menisin mieheen kanssa,ravintola syömään jne.
      Uskon että olisi jono oven takana.Ei itsee ei ole suomi "mimmi"
      Tarjoan kyllä vieraille kuka kylään tule- nii syötävä kui juotava ja ei siitä ma pihi ei ole.Vieraat on asia erikseen.

    • Tämä on testi

      Kuka maksaa on alkavan ihmissuhteen ensimmäinen testi. Se kertoo miten helppoa tai vaikeaa on päästä yhteisymmärrykseen rahasta.

      Jos aloittaja ei uskalla ottaa asiaa puheeksi, kertoo se siitä ettei olisi helppoa rahasta ja muista tärkeistä asioista puhuminen myöhemminkään. Mikä ei kerro hyvää suhteesta.

      Mutta keskustelutaitoja voi jokainen opetella, joten nyt suuta auki ja kissa pöydälle ja katsotaan mihin suuntaan se kissa lähtee.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      90
      3900
    2. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      598
      3677
    3. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      43
      3672
    4. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      13
      2311
    5. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      56
      2265
    6. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      325
      1980
    7. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      123
      1957
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      187
      1786
    9. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      27
      1463
    10. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      66
      1362
    Aihe