Millä todennäköisyydellä saatte naisen?

Jii007

Omalla kohdallani todennäköisyys naisen saannille on suunnilleen sama kuin sille, että Titanic korjautuisi meren pohjassa itsekseen, nousisi pinnalle, törmäisi taas jäävuoreen ja uppoaisi uudelleen. Eli aika pieni mahdollisuus, mutta kannattaa muistaa, että jos lehdessä tai netissä on joskus tuollainen uutinen Titaniciin liittyen niin Jii007 on saanut naisen.

Titanic esimerkkini kuvaa mielestäni hyvin myös ätmien elämää. Yritetään saada nainen, noustaan pettymyksestä, mutta romahdetaan aina vaan uudestaan sinne pohjamutiin.

56

379

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • EiMikäänHannuHanhi

      Vertaisin neliapilan löytymiseen. Eli sattumalta ei tule vastaan, mutta jos oikein aktiivisesti etsii ja käyttää puuduttavia työtunteja ja osaa etsiä oikeasta paikasta oikeaan aikaan, niin saattaa onnistaa.

      • hgggdd

        Niin ja naisten on turha tätä topikkia lueskellessa pitää itseään jonain palkintoina. Vaan päinvastoin tämä tilanne johtaa vaan siihen että miehet eivät yritäkään enää.


    • 13+15

      Riippuu vähän että puhutaanko tässä tapauksessa pitempiaikaisesta naisen saamisesta esim 2kk, sitten voi tehdä jo tiukkaa, itse olen selviytynyt vasta kuukauden jonka jälkeen tuli pakit.

    • Gammaromeo

      Sanoisin että 25 % todennäköisyydellä tulen seuraavan 10 vuoden aikana muuttamaan naisystävän kanssa yhteen. Eli todennäköisyys että edes jonkinlaiseen suhteeseen pääsisin seuraavan 10 vuoden kuluessa on toki suurempi.

    • sinkkumies.

      Yhtä vaikeaa se on saada naista kuin lotossa saada 7 oikein. Eli aika mitättömät mahdollisuudet. Vaikka pelastaisin naisen hukkumasta ja saisin kuvan lehteen niin ei minusta tulisi yhtään suositumpi eikä naiset kiinnittäis minuun mitään huomiota.

    • ätmi

      Riippuu siitä, mitä naisella tarkoitetaan. Jos juoksunsa juosseet yyhoot lasketaan poikkeuksellisesti naisiksi, kyllä sellaisen varmaan voisi lähes kuka tahansa saada vaivoikseen, jos haluaisi.

      • Jii007

        Eihän YH ole nainen. Ja kyllähän ne YH:t vaativat mieheltä varallisuutta, että pikku-Pena saa uudet kurahaalarit ja pipon "Iskän" rahoilla, yyhoolla ei ole rahaa kun ei ehdin jännä-äpäröiden hoitamiselta käydä edes töissä. Eli köyhät ja työttömät eivät ainakaan yhärille kelpaa kuin siihen asti kun tulee ilmi, että ukolla ei ole rahaa elättää jännäpaskan äpärää.
        Eikä kukaan itseään kunnioittava lapseton mies ala kenenkään muun miehen pentuja elättämään.


      • 13+2
        Jii007 kirjoitti:

        Eihän YH ole nainen. Ja kyllähän ne YH:t vaativat mieheltä varallisuutta, että pikku-Pena saa uudet kurahaalarit ja pipon "Iskän" rahoilla, yyhoolla ei ole rahaa kun ei ehdin jännä-äpäröiden hoitamiselta käydä edes töissä. Eli köyhät ja työttömät eivät ainakaan yhärille kelpaa kuin siihen asti kun tulee ilmi, että ukolla ei ole rahaa elättää jännäpaskan äpärää.
        Eikä kukaan itseään kunnioittava lapseton mies ala kenenkään muun miehen pentuja elättämään.

        Selvähän se, että ennemmin Titanic lentää kuin tuollainen skeidapallero saa naista, miestä tai marsilaista. Nylkytä lyhtypylvästä.


      • Jii007
        13+2 kirjoitti:

        Selvähän se, että ennemmin Titanic lentää kuin tuollainen skeidapallero saa naista, miestä tai marsilaista. Nylkytä lyhtypylvästä.

        Oletko YH?
        Olenko muka väittänyt, että saisin naista?
        Enkä nylkytä lyhtypylvästä, koska mieleni ei tee seksiä.


      • ????????????????????
        Jii007 kirjoitti:

        Oletko YH?
        Olenko muka väittänyt, että saisin naista?
        Enkä nylkytä lyhtypylvästä, koska mieleni ei tee seksiä.

        Ai, minä olen kyllä yh-äiti ja tietääkseni nainen. Ainakin olen synnyttänyt ja yleensä nainen synnyttää.

        Saahan sinulla olla mielipiteesi meistä, mutta kyllä meitä muunkinlaisia on olemassa.

        En minäkään väitä että kaikki neitsyt miehet on kusipäitä, vaikka sinä sellainen olisitkin :)


      • 13+2
        Jii007 kirjoitti:

        Oletko YH?
        Olenko muka väittänyt, että saisin naista?
        Enkä nylkytä lyhtypylvästä, koska mieleni ei tee seksiä.

        En ole yh. "Mies" joka kirjoittelee "jännäpaskan äpäristä" on paras tipauttaa likakaivoon ja unohtaa sinne, kukaan ei kaipaa kaltaistasi pökälettä. Vai muka nainen pitäisi saada, hyi helv....


      • Jii007
        13+2 kirjoitti:

        En ole yh. "Mies" joka kirjoittelee "jännäpaskan äpäristä" on paras tipauttaa likakaivoon ja unohtaa sinne, kukaan ei kaipaa kaltaistasi pökälettä. Vai muka nainen pitäisi saada, hyi helv....

        Onko sinulla jännäpaskan siittämä jännä-äpärä?
        En ole koskaan väittänytkään, että kukaan jäisi minua kaipaamaan vaikka kuolisin tai sitten unohtuisin sinne mainitsemaasi likakaivoon. Enkä ole naista itselleni sen kummemmin halunnutkaan, mutta tein aloituksen siksi, että näkisi muiden mielipiteitä omasta tilanteestaan. Tai toki saahan sitä naista haluta ihan kuten lottovoittoakin, mutta on aika epätodennäköistä, että sellaisen saisi. Olen asennoitunutkin niin, että jos lottovoitto tai nainen kohdalle sattuu niin ihan jees, mutta sen kummempaa stressiä niiden puuttumisesta en enää jaksa ottaa.


      • ????????????????????
        Jii007 kirjoitti:

        Onko sinulla jännäpaskan siittämä jännä-äpärä?
        En ole koskaan väittänytkään, että kukaan jäisi minua kaipaamaan vaikka kuolisin tai sitten unohtuisin sinne mainitsemaasi likakaivoon. Enkä ole naista itselleni sen kummemmin halunnutkaan, mutta tein aloituksen siksi, että näkisi muiden mielipiteitä omasta tilanteestaan. Tai toki saahan sitä naista haluta ihan kuten lottovoittoakin, mutta on aika epätodennäköistä, että sellaisen saisi. Olen asennoitunutkin niin, että jos lottovoitto tai nainen kohdalle sattuu niin ihan jees, mutta sen kummempaa stressiä niiden puuttumisesta en enää jaksa ottaa.

        Ensinnäkään, en ymmärrä "jännäpaskaa" mielestäni ulosteessa ei ole mitään jännittävää, ellet sitten tutki niitä työksesi.

        Eikä minulla ole äpärää, vaan ihana tytär :)


      • Jii007
        ???????????????????? kirjoitti:

        Ensinnäkään, en ymmärrä "jännäpaskaa" mielestäni ulosteessa ei ole mitään jännittävää, ellet sitten tutki niitä työksesi.

        Eikä minulla ole äpärää, vaan ihana tytär :)

        Moni nainen nauttii jännäpaskasta sisällään, oli kyseessä sitten uloste tai ihminen. Kyllähän jännäpaska nimenoman on jännittävä. Jos mies on jännäpaska niin tokihan se pienen jänskätyksen aiheuttaa, että milloinhan se nyrkki taas viuhahtaa tai sitten voi miettiä yksin illalla, että kenenköhän luona se Make on nussuttelemassa tällä kertaa. Mikäli kyseessä on uloste niin silloin jänskättää, että koskahan se paska tulee ja ehtiikö ajoissa pytylle vai valuuko nolona hetkenä lahkeesta lattialle. Minua ainakin jännittäisi.

        Äpärä on äpärä vaikka pillun omistaisikin.


      • ????????????????????
        Jii007 kirjoitti:

        Moni nainen nauttii jännäpaskasta sisällään, oli kyseessä sitten uloste tai ihminen. Kyllähän jännäpaska nimenoman on jännittävä. Jos mies on jännäpaska niin tokihan se pienen jänskätyksen aiheuttaa, että milloinhan se nyrkki taas viuhahtaa tai sitten voi miettiä yksin illalla, että kenenköhän luona se Make on nussuttelemassa tällä kertaa. Mikäli kyseessä on uloste niin silloin jänskättää, että koskahan se paska tulee ja ehtiikö ajoissa pytylle vai valuuko nolona hetkenä lahkeesta lattialle. Minua ainakin jännittäisi.

        Äpärä on äpärä vaikka pillun omistaisikin.

        Ai, anteeksi. En tajunnut että sinulle on noin hankala vaiva. Kyllähän se pistää jännittämään jos on tuommoisia pidätysvaikeuksia.


      • Jii007
        ???????????????????? kirjoitti:

        Ai, anteeksi. En tajunnut että sinulle on noin hankala vaiva. Kyllähän se pistää jännittämään jos on tuommoisia pidätysvaikeuksia.

        Hattua nostan jos teikäläinen pystyy vastustamaan 100% varmuudella jännäpaskaa. Harvassa on ne ihmiset jotka vastaavaan suoritukseen pystyvät esimerkiksi ripulin yllättäessä.

        Olen muuten ihan varma, että olet nussituttanut itsesi jännäpaskalla ja olet tämän äpäräsi yh. Nyt et enää kelpaa äpäräsi kanssa kenellekään itseään kunnioitavalle miehelle ja tulet palstalle katkerana pilaamaan ätmien elämää, koska tajuat itsekin, että jos miehen haluat niin joudut ätmiin tyytymään liikakiloinesi ja äpärinesi. Harmittaahan se vähempikin.


      • ????????????????????
        Jii007 kirjoitti:

        Hattua nostan jos teikäläinen pystyy vastustamaan 100% varmuudella jännäpaskaa. Harvassa on ne ihmiset jotka vastaavaan suoritukseen pystyvät esimerkiksi ripulin yllättäessä.

        Olen muuten ihan varma, että olet nussituttanut itsesi jännäpaskalla ja olet tämän äpäräsi yh. Nyt et enää kelpaa äpäräsi kanssa kenellekään itseään kunnioitavalle miehelle ja tulet palstalle katkerana pilaamaan ätmien elämää, koska tajuat itsekin, että jos miehen haluat niin joudut ätmiin tyytymään liikakiloinesi ja äpärinesi. Harmittaahan se vähempikin.

        Totuus on tarua ihmeellisempää :)

        Pusi, pusi!!!


    • Viimeisen 15 vuoden aikana olen luonut jonkinlaisen (kaveri)suhteen 1 naiseen. Ehkä 5% naisista voi harkita seurustelua kanssani. Itse hyväksyisin näistä ehkä 10%. Jos katsotaan 30 vuotta eteenpäin, niin tn. saada parisuhde on 2*1*0.05*0.1 = 0.01 eli 1%. Yllättävän suuri itse asiassa.

    • 1+8

      Suhtautumisesi heijastelee melkoista itsesi korottamista poikkeustapauksen asemaan. Olisiko jäävuoret kuitenkin omassa päässä?

      Ensinnäkin "saada naisen" voi tarkoittaa joko saada joku tietty nainen "omaksi" tai saada joku (kuka tahansa) nainen hetkeksi. Aloita jälkimmäisestä. Kaikki keinot väkivaltaa lukuunottamatta on sallittuja.

      Jos jossakin jää saamatta niin kokeile muualta. Esim. paikkakunnan vaihto voi tehdä ihmeitä. Tutki miten eri tavalla voi jäädä saamatta.Jos olet varma että Titanicisi uppoaa niin leiki sillä sitten kunnolla: välillä täysiä päin jäävuorta ja välillä pakitus Cherbourgiin niin että jäävuori saa jäädä ihmettelemään mitä tapahtui.

      • Jii007

        En ole mikään poikkeustapaus ainakin mikäli joidenkin ihmisten tarinoihin on uskomista. Onhan niitä 70v miehiäkin jotka ovat naisettomina eläneet koko ikänsä ja kuolleetkin poikuus visusti tallella. Niin uskon myös käyvän itsellenikin.

        Kokemusteni perusteella en kelpaa naisille edes kertakäyttöiseksi seksileluksi. Lienee siis aivan turha edes haaveilla mistään suhteista kun ei ole mitään kokemusta naisista ja parisuhteista. Melkein kaikki 20v naiset ovat jo seurustelleet ja vaativat samaa mieheltäkin. Eiväthän he voi alkaa ketään opettamaan parisuhteen ihmeelliseen maailmaan kun ovat omasta mielestään jo mestareita siinä. Tiedän, että minulla ei ole mitään sellaista annettavaa naiselle jota hän ei saisi muiltakin mieheiltä. Ja lähivuosina olen myös päättänyt, että en tee enää naisten eteen yhtään mitään. En yritä iskeä, en aivaile herrasmiesmäisesti ovia, en edes katso naisiin päin.

        Paikkakunnan vaihto on kyllä käynyt joskus aikoja sitten käynyt mielessä, mutta en toisaalta tahtoisi lähteä pois synnyinseudultanikaan. Jos joskus muutan pois niin en todellakaan tee sitä naisten vuoksi, koska se on turhin teko minkä voin tehdä.

        Enää en edes haaveile naisista niin pakkomielteisesti kuin joskus. En enää edes kiihotu naisista. ENKÄ VITTU MISTÄÄN MIEHISTÄKÄÄN KIIHOTU ETTÄ TIETÄKÄÄ HOMOPERSEHINTTARIT VITTU SE SAATANA!!!!!
        Kahteen viikkoon ei ole ollut erektiota eikä tee "seksiä" mieli lainkaan. Taidan olla impotentti, mutta olen siitä ylpeä.
        Olen ilmeisesti jo hyväksynyt fyysisesti ja psyykkisesti sen, että en naista elämääni saa ikinä. Osin omasta syystäni ja osin naisten syistä.
        Aloituksen idea on vain kysyä miten muut näkevät oman tilanteensa.


      • 1+8
        Jii007 kirjoitti:

        En ole mikään poikkeustapaus ainakin mikäli joidenkin ihmisten tarinoihin on uskomista. Onhan niitä 70v miehiäkin jotka ovat naisettomina eläneet koko ikänsä ja kuolleetkin poikuus visusti tallella. Niin uskon myös käyvän itsellenikin.

        Kokemusteni perusteella en kelpaa naisille edes kertakäyttöiseksi seksileluksi. Lienee siis aivan turha edes haaveilla mistään suhteista kun ei ole mitään kokemusta naisista ja parisuhteista. Melkein kaikki 20v naiset ovat jo seurustelleet ja vaativat samaa mieheltäkin. Eiväthän he voi alkaa ketään opettamaan parisuhteen ihmeelliseen maailmaan kun ovat omasta mielestään jo mestareita siinä. Tiedän, että minulla ei ole mitään sellaista annettavaa naiselle jota hän ei saisi muiltakin mieheiltä. Ja lähivuosina olen myös päättänyt, että en tee enää naisten eteen yhtään mitään. En yritä iskeä, en aivaile herrasmiesmäisesti ovia, en edes katso naisiin päin.

        Paikkakunnan vaihto on kyllä käynyt joskus aikoja sitten käynyt mielessä, mutta en toisaalta tahtoisi lähteä pois synnyinseudultanikaan. Jos joskus muutan pois niin en todellakaan tee sitä naisten vuoksi, koska se on turhin teko minkä voin tehdä.

        Enää en edes haaveile naisista niin pakkomielteisesti kuin joskus. En enää edes kiihotu naisista. ENKÄ VITTU MISTÄÄN MIEHISTÄKÄÄN KIIHOTU ETTÄ TIETÄKÄÄ HOMOPERSEHINTTARIT VITTU SE SAATANA!!!!!
        Kahteen viikkoon ei ole ollut erektiota eikä tee "seksiä" mieli lainkaan. Taidan olla impotentti, mutta olen siitä ylpeä.
        Olen ilmeisesti jo hyväksynyt fyysisesti ja psyykkisesti sen, että en naista elämääni saa ikinä. Osin omasta syystäni ja osin naisten syistä.
        Aloituksen idea on vain kysyä miten muut näkevät oman tilanteensa.

        Paikkakunta: en tarkoittanut muuttamista, vaan pelkästään naisten narraamista. Lähialuematkailukin avartaa.

        Kun kuuluisa kirjailijakin sanoo että yhdelläkään naisella ei ole mitään sellaista, mitä kenellä tahansa naisella ei olisi, niin kannattaa uskoa. Jos nainen haluaa erityisasemaan niin se pitää käytöksellään ja teoillaan ansaita. Ja aivan samoin, on paljon naisia, joille annettavaksi kelpaa sekin että joku on vain niiden.

        Joo, kyllähän naiset "vaatia" osaa ja hyväkin mielestäni ettei ihan kaikki käy. Mutta jos nainen vaatii omalta kannalta vääriä asioita, niin menköön muualle vaatimaan joltain muulta. Naiset ei maailmasta lopu.


      • Jii007
        1+8 kirjoitti:

        Paikkakunta: en tarkoittanut muuttamista, vaan pelkästään naisten narraamista. Lähialuematkailukin avartaa.

        Kun kuuluisa kirjailijakin sanoo että yhdelläkään naisella ei ole mitään sellaista, mitä kenellä tahansa naisella ei olisi, niin kannattaa uskoa. Jos nainen haluaa erityisasemaan niin se pitää käytöksellään ja teoillaan ansaita. Ja aivan samoin, on paljon naisia, joille annettavaksi kelpaa sekin että joku on vain niiden.

        Joo, kyllähän naiset "vaatia" osaa ja hyväkin mielestäni ettei ihan kaikki käy. Mutta jos nainen vaatii omalta kannalta vääriä asioita, niin menköön muualle vaatimaan joltain muulta. Naiset ei maailmasta lopu.

        On kokeiltu naisia saada niin omalta paikkakunnalta kuin muiltakin lähialueen kaupungeista, mutta tulos on aina sama.

        Naiset ei toki maailmasta lopu, mutta ei lopu miehetkään. Työtön, ruma, sosiaalisesti taidoton ja seksuaalisesti kokematon "mies" ei vaan taida olla siellä naisten toivelistan kärkipäässä. Tai jos on niin naiset on muuttunut parissa vuodessa järkyttävän paljon.


      • 1+8
        Jii007 kirjoitti:

        On kokeiltu naisia saada niin omalta paikkakunnalta kuin muiltakin lähialueen kaupungeista, mutta tulos on aina sama.

        Naiset ei toki maailmasta lopu, mutta ei lopu miehetkään. Työtön, ruma, sosiaalisesti taidoton ja seksuaalisesti kokematon "mies" ei vaan taida olla siellä naisten toivelistan kärkipäässä. Tai jos on niin naiset on muuttunut parissa vuodessa järkyttävän paljon.

        Onko tulos eri paikoissa samalla tavalla sama vai huomaatko vivahde-eroja ? Jos et niin hanki suurempi otos.

        Työttömyyskin on vaan puolillaan oleva muki: Ymmärrän rahapulan ja tietyn loven itsetuntoon mutta toisaalta aikaa on käytettävissä aivan eri tavalla.

        Etkä ole mitenkään sosiaalisesti taidoton, kun sait tässäkin ketjussa yhden yh:n kilahtamaan. Taito se on tuokin, vaikka se nyt tässä yhteydessä ei saa kuin pahaa mieltä aikaan mikä taas ei edistä mitään. Et sun kannata yrittää naisille kostaa mitään, koska ne tekee senkin paremmin itse.


      • Jii007
        1+8 kirjoitti:

        Onko tulos eri paikoissa samalla tavalla sama vai huomaatko vivahde-eroja ? Jos et niin hanki suurempi otos.

        Työttömyyskin on vaan puolillaan oleva muki: Ymmärrän rahapulan ja tietyn loven itsetuntoon mutta toisaalta aikaa on käytettävissä aivan eri tavalla.

        Etkä ole mitenkään sosiaalisesti taidoton, kun sait tässäkin ketjussa yhden yh:n kilahtamaan. Taito se on tuokin, vaikka se nyt tässä yhteydessä ei saa kuin pahaa mieltä aikaan mikä taas ei edistä mitään. Et sun kannata yrittää naisille kostaa mitään, koska ne tekee senkin paremmin itse.

        Aika samanlaisia tuloksia on tullut niissä paikoissa missä olen kokeillut "onneani". Yleensä on aina sanottu syyksi ulkonäköni ja joskus vielä naureskeltu pilkallisesti päälle.
        Elämäni aikana on minulle tullut nainen juttelemaan kolme kertaa. Jokaisella kerralla olen onnistunut ihan itse tyrimään homman. Nuo tilanteet tulivat aika puskista ja jäädyin aivan totaalisesti. Ei siis tapahtunut missään baarissa tai sellaisessa.

        Työttömyys ei nyt sinällään ole ongelma minulle, mutta pilluja se tuntuu kovin harmittavan jos mies joutuu elämään pääasiassa tukien varassa.

        Netissä on niin helppo huudella naisille, mutta tosielämässä en saisi edes sitä yhtä sanaa suustani jos nainen ei ensin sano jotain, ja jos nainen jotain sanoisikin niin omasta suustani tulee vain jotain epämääräistä sössötystä, joka karkoittaa naiset vähintään 10km päähän.

        Se yksinäisyys on lopulta aika helppo hyväksyä kun ajattelee niin, että jotkut ovat vain synytyneet sellaisiksi, että eivät saa naista tai miestä. Toki varmaan ihan kaikille yksinäisille tulee joskus mieleen se, että haluaa ihan välttämättä kumppanin, mutta se tunne kyllä menee ajan kuluessa ohi. Näin ainakin itselläni yleensä käy.


      • 1+8
        Jii007 kirjoitti:

        Aika samanlaisia tuloksia on tullut niissä paikoissa missä olen kokeillut "onneani". Yleensä on aina sanottu syyksi ulkonäköni ja joskus vielä naureskeltu pilkallisesti päälle.
        Elämäni aikana on minulle tullut nainen juttelemaan kolme kertaa. Jokaisella kerralla olen onnistunut ihan itse tyrimään homman. Nuo tilanteet tulivat aika puskista ja jäädyin aivan totaalisesti. Ei siis tapahtunut missään baarissa tai sellaisessa.

        Työttömyys ei nyt sinällään ole ongelma minulle, mutta pilluja se tuntuu kovin harmittavan jos mies joutuu elämään pääasiassa tukien varassa.

        Netissä on niin helppo huudella naisille, mutta tosielämässä en saisi edes sitä yhtä sanaa suustani jos nainen ei ensin sano jotain, ja jos nainen jotain sanoisikin niin omasta suustani tulee vain jotain epämääräistä sössötystä, joka karkoittaa naiset vähintään 10km päähän.

        Se yksinäisyys on lopulta aika helppo hyväksyä kun ajattelee niin, että jotkut ovat vain synytyneet sellaisiksi, että eivät saa naista tai miestä. Toki varmaan ihan kaikille yksinäisille tulee joskus mieleen se, että haluaa ihan välttämättä kumppanin, mutta se tunne kyllä menee ajan kuluessa ohi. Näin ainakin itselläni yleensä käy.

        Yksinäisyys on ok, mutta paremmalta sekin tuntuu jos se on valinta huonon suhteen sijaan. Mutta tee itse se valinta, älä anna naisten tehdä sitä puolestasi.

        Edelleen tuo 3 kertaakin on 3 kertaa enemmän kuin jollekin koko elämässä.

        Jäätyminen on ihan luonnollista ihmisille, joille outojen kanssa puhuminen on mukavuusalueen ulkopuolella. Mutta tuo ongelma on korjattavissa harjoittelulla ja helpottaa elämää muutenkin. Siitä vain höpisemään ventovieraille, miehille, mummoille, lapsille ja sellaisillekin naisille jotka ei yhtään kiinnosta.

        Ja netissäkin: huutelu näköjään sujuu jo mutta asiallisempi keskustelu on seuraava askel. Täällähän on palstallakin kaikenlaisia puoliepätoivoisia vanhojapiikoja, jotka kyllä jaksaa rupatella kaikenlaista diipadaapaa jos vaan joku höpisee niiden kanssa.


      • Jii007 kirjoitti:

        Aika samanlaisia tuloksia on tullut niissä paikoissa missä olen kokeillut "onneani". Yleensä on aina sanottu syyksi ulkonäköni ja joskus vielä naureskeltu pilkallisesti päälle.
        Elämäni aikana on minulle tullut nainen juttelemaan kolme kertaa. Jokaisella kerralla olen onnistunut ihan itse tyrimään homman. Nuo tilanteet tulivat aika puskista ja jäädyin aivan totaalisesti. Ei siis tapahtunut missään baarissa tai sellaisessa.

        Työttömyys ei nyt sinällään ole ongelma minulle, mutta pilluja se tuntuu kovin harmittavan jos mies joutuu elämään pääasiassa tukien varassa.

        Netissä on niin helppo huudella naisille, mutta tosielämässä en saisi edes sitä yhtä sanaa suustani jos nainen ei ensin sano jotain, ja jos nainen jotain sanoisikin niin omasta suustani tulee vain jotain epämääräistä sössötystä, joka karkoittaa naiset vähintään 10km päähän.

        Se yksinäisyys on lopulta aika helppo hyväksyä kun ajattelee niin, että jotkut ovat vain synytyneet sellaisiksi, että eivät saa naista tai miestä. Toki varmaan ihan kaikille yksinäisille tulee joskus mieleen se, että haluaa ihan välttämättä kumppanin, mutta se tunne kyllä menee ajan kuluessa ohi. Näin ainakin itselläni yleensä käy.

        "Netissä on niin helppo huudella naisille"

        Say no more.


    • Ex PUA

      Hyvä kysymys.

      Oman "matkani" kanssa olen tullut siihen tulokseen että miehen taso voi joissakin tapauksissa heilahdella.

      Niin ainakin minulle on käynyt, ja voisinkin pitää itseäni tasoni on ehkä KTM. Sen verran on ollut suhdanteita ylös ja alas. Joten ehkä voisin puhua jostain 50/50 todennäköisyydestä?

      Pelimiespelleilyn aikoina tasoni tosin laski tasaisesti alaspäin, ja kun rupesin ynnäilemään sitä vaivaa, ja toisaalta monen ihan aiheellisesti kavahtamaa oppia mitä opiskelin ja toteutin, rupesi skeptisyys heräämään ja alkoi luopumuksen tie. Tätä vauhdittavat sitten muutamat sopivaan aikaan tulleet sattumukset jotka avasivat silmiäni.

      Sinä aikana kun täällä olen ollut, ja olen lähestynyt, mahdollisimman vapaana tuosta pelien ja roolien vetämisestä, on tulos ollut aika hyvä. Tai ainakin sarjaa lupaava.

      Mitä tulee sitten pariutumiseen, niin olen seurustellut, ja minulla on ollut mahdollisuus seurustella. Mutta viimeisimmät kerrat olen ollut se joka on käytännössä antanut pakit (mukana näitä pelimiesaikojenkin naisia, mutta sen verran olin vapaana kultista etten sentään mennyt noin pitkälle; kuten tiedämme pelimiehet suosivat ja kannattavat aisurisuhteita lutkien kanssa tai sitten vain rationalisoivat koko jutun sillä). Ne eivät olleet naisia jotka olisi olleet "juoksunsa juosseita" vaan niitä joilla oli juoksu kesken, joten mitään hirveän vakavasti otettavaa ei suhteen näennäisestä laadusta huolimatta siitä olisi edes tullut.

      Pelimiehillä ja muilla epätoivoisilla miehillä ei ole sellaista kuin standardit naisten suhteen, mutta minä nyt kouluni käyneenä voin lämpimästi suositella että parempi on olla yksin kuin paskan ämmän vaivattavana.

      Nyt taas on jokunen nainen kiikarissa ja kuvioissa. Onnistumisprossa "clossauksien" suhteen on ollut aika korkea, ja vapaa pelimiespelleilystä. Se on ihan suotuisa juttu.

      TIlanne voi olla jo ihan eri viikon parin päästä, ehkä silloin kärvistellään taas?

      Tai sitten joku näistä tosiaan on sellainen että pariutuminen on hyvä idea molemmille osapuolille?

      Tosin kuin pua:t antavat uskoa (tai lähinnä kultin huijjarigurut) niin naisia ei varsinaisesti voida iskeä, vaan nainen on se joka tekee valinnan. Tämä kontrollin harha on se jonka vallassa aika moni mies on. Itse alan olla siitä jo aika vapaa. (Vaan saahan sillä myytyä turhaa ja jopa haitallista tietoa fanipojille, ja toisaalta naisetkin tykkää leikkiä kissaa joka on antavinaan hiirelle jonkun mahdollisuuden.)

      • Ärsyttää tuo iänikuinen "nainen on se joka tekee valinnan". Vaikka se onkin yleisesti tiedossa, että ruma nainen ei valitse - ainakaan miestä - niin tuo yleistys vaan ottaa päähän ja ihan suunnattomasti.


      • se on järkkyä
        femnerd kirjoitti:

        Ärsyttää tuo iänikuinen "nainen on se joka tekee valinnan". Vaikka se onkin yleisesti tiedossa, että ruma nainen ei valitse - ainakaan miestä - niin tuo yleistys vaan ottaa päähän ja ihan suunnattomasti.

        Joo yleistyksissä kamalinta on just se, että 99% pilaa sen 1% maineen, joka ei sovi yleistyksiin.


      • se on järkkyä kirjoitti:

        Joo yleistyksissä kamalinta on just se, että 99% pilaa sen 1% maineen, joka ei sovi yleistyksiin.

        Tuo oli vit*uilua ja täysin tarpeetonta mutta huvinsa kullakin.

        Siitä huolimatta jatkan, että täällä jatkuvasti väitetään että nainen valitsee. Se ei todellakaan pidä paikkaansa :O Enkä ole ainoa nainen, joka on näin sanonut ja itse sen kokenut mutta miehet muka tietävät asian paremmin kuin naiset itse.

        Poikkeus ei vahvista sääntöä, se on käännetty saksankielisestä lauseesta väärin. Poikkeus vahvistaa sen, että yleistykset ovat pielessä ja pelkkää mutua, jolla ei ole mitään arvoa tosielämässä.


      • Ex PUA
        femnerd kirjoitti:

        Ärsyttää tuo iänikuinen "nainen on se joka tekee valinnan". Vaikka se onkin yleisesti tiedossa, että ruma nainen ei valitse - ainakaan miestä - niin tuo yleistys vaan ottaa päähän ja ihan suunnattomasti.

        Nainen tekee valinnan ja se on fakta. Myös ruma nainen on tilassa jossa seksuaaliset suhteet ovat hänelle valinnan, eikä onnen ja työn kysymyksiä.

        Ellei sitten ala puhumaan että se about 1% YTM-kanta vastaa 99% muita miehiä.

        On vain feministien propagandaa uskotella että miehet ja naiset olisivat tässäkin asiassa samanlaisia, mutta että jollain ilveellä naiset niitä uhreja.

        Myös miehiä huijaavat pelimiesgurut käyttävät tuota kontrolliharhaa hyväkseen, ja helppoahan se on, sillä tuollaista valhetta pidetään yllä ihan yhteiskunnallisella tasolla.


      • Naisasialooseri.
        femnerd kirjoitti:

        Tuo oli vit*uilua ja täysin tarpeetonta mutta huvinsa kullakin.

        Siitä huolimatta jatkan, että täällä jatkuvasti väitetään että nainen valitsee. Se ei todellakaan pidä paikkaansa :O Enkä ole ainoa nainen, joka on näin sanonut ja itse sen kokenut mutta miehet muka tietävät asian paremmin kuin naiset itse.

        Poikkeus ei vahvista sääntöä, se on käännetty saksankielisestä lauseesta väärin. Poikkeus vahvistaa sen, että yleistykset ovat pielessä ja pelkkää mutua, jolla ei ole mitään arvoa tosielämässä.

        Poikkeus vahvistaa säännön ja 99% tapauksissa se on nainen, joka valitsee miehen. Se 1% miehistä on YT-miehiä, joilla on varaa valita nainen. Tähän kastiin kuuluvat jääkiekkoilijat sekä muut rikkaat julkkismiehet.


      • Jii007
        Naisasialooseri. kirjoitti:

        Poikkeus vahvistaa säännön ja 99% tapauksissa se on nainen, joka valitsee miehen. Se 1% miehistä on YT-miehiä, joilla on varaa valita nainen. Tähän kastiin kuuluvat jääkiekkoilijat sekä muut rikkaat julkkismiehet.

        Juuri näin kuten Naisasialooseri. totesi. Julkkikset, rikkaat ja menestyneet urheilijat saavat valita naisia. Tosin ihan kuka tahansa lätkäjätkä ei naista saa valita mikäli ei ole NHL-pelaaja tai Liiga-"tähti". NHL-statuksella saa naisia sormia napsuttelemalla, eikä ole edes väliksi onko oikeasti hyvä pelaaja kunhan vain mainitsee naiselle sanat NHL ja miljoonapalkka.


      • Ex PUA kirjoitti:

        Nainen tekee valinnan ja se on fakta. Myös ruma nainen on tilassa jossa seksuaaliset suhteet ovat hänelle valinnan, eikä onnen ja työn kysymyksiä.

        Ellei sitten ala puhumaan että se about 1% YTM-kanta vastaa 99% muita miehiä.

        On vain feministien propagandaa uskotella että miehet ja naiset olisivat tässäkin asiassa samanlaisia, mutta että jollain ilveellä naiset niitä uhreja.

        Myös miehiä huijaavat pelimiesgurut käyttävät tuota kontrolliharhaa hyväkseen, ja helppoahan se on, sillä tuollaista valhetta pidetään yllä ihan yhteiskunnallisella tasolla.

        On mahdotonta tehdä valintaa, jos ei ole tarjontaa. Nollasta on aika vaikea ottaa mitään.


      • Testaa se

      • Ex PUA kirjoitti:

        Nainen tekee valinnan ja se on fakta. Myös ruma nainen on tilassa jossa seksuaaliset suhteet ovat hänelle valinnan, eikä onnen ja työn kysymyksiä.

        Ellei sitten ala puhumaan että se about 1% YTM-kanta vastaa 99% muita miehiä.

        On vain feministien propagandaa uskotella että miehet ja naiset olisivat tässäkin asiassa samanlaisia, mutta että jollain ilveellä naiset niitä uhreja.

        Myös miehiä huijaavat pelimiesgurut käyttävät tuota kontrolliharhaa hyväkseen, ja helppoahan se on, sillä tuollaista valhetta pidetään yllä ihan yhteiskunnallisella tasolla.

        Tällä palstalla aika moni itseään atm:ksi tituleeraava on kertonut kuinka heille on tullut nainen juttelemaan tai jopa ehdottelemaan yhteistä yönviettoa mutta eipä ole herroille kelvannut. Mitä tuo sitten on muuta kuin valitsemista?

        Kyllä mieskin valitsee ottaako vai jättääkö. Sillä ei ole merkitystä kuinka monta kertaa mies saa naisilta ehdotuksia, miesten kieltäytyminen tai suostuminen on valinta ihan siinä kuin naistenkin.



      • Ex PUA
        femnerd kirjoitti:

        Puhun ihan oikeasta elämästä. Netissä mieskin voi esittää naista ja saada viestejä aivan kuin nainenkin. Netissä kaikki perustuu mielikuviin ja toiveisiin ei todellisuuteen.

        No minä neuvoisin tuon linkin lisäksi, tai siitä huolimatta, että kokeilet sitä oikeassa elämässä!

        Eli pistä vaikka skabat pystyyn jonkun satunnaisen ätmin kanssa, ja menette tekemään alotteita, tai vaikka tilaan jossa niitä tehdään, niin huomaat että miten on tuon sinun teoriasi laita. ATM melko varmasti poistuu sieltä yksin, sinä taas et.

        Ja jos sinä sanot ettei sinulle ole tarjontaa, se on tätä naisille tyypillistä nokkavuutta ja nirsoutta missä kelpaavat ainoastaan YT-miehet. Muunlaiset miehet eivät ole olemassa, tai sitten suhtaudutte niihin yhtä vihamielisesti kuin tällä palstalla suhtaudutte noihin ätmeihin.

        Miehillä ei puolestaan ole kysyntää. Siinä on pikkasen suurempi ongelma silloin.

        Eli he eivät saa edes sitä oman tasoistaan naista, sillä tämä kurkottaa ylemmälle oksalle.

        Mitä pelimiespelleilyyn tulee, niin eräs sen perusoppeja on että yritetään näytellä olevansa naista korkeammalla tasolla. Se harvemmin toimii, mutta jos toimii niin sen toimivuus johtuu vain tuosta mainitusta seikasta. (Syy miksi se harvemmin toimii on siinä, että harvemmin naisen tarvitsee tyytyä mihinkään jäljitelmään.)


      • Ex PUA
        femnerd kirjoitti:

        Tällä palstalla aika moni itseään atm:ksi tituleeraava on kertonut kuinka heille on tullut nainen juttelemaan tai jopa ehdottelemaan yhteistä yönviettoa mutta eipä ole herroille kelvannut. Mitä tuo sitten on muuta kuin valitsemista?

        Kyllä mieskin valitsee ottaako vai jättääkö. Sillä ei ole merkitystä kuinka monta kertaa mies saa naisilta ehdotuksia, miesten kieltäytyminen tai suostuminen on valinta ihan siinä kuin naistenkin.

        On minullekin naiset tehneet alotteita, tai lähestyneet.

        He ovat silloin valinneet minut. (Tällöin osa on ollut niitä, että minun täytynyt sitten ottaa ja viedä kanssakäymistä pidemmälle.)

        Mutta suhdeluku siihen, että kumpi on lähestynyt enemmän, minä naisia vai he minua, on jo aikamoinen minua vastaan. :D

        Eikä tämä koske vain minua, vaan myös valtaosaa miehistä.

        (Olen itse asiassa kohtalaisen onnekas, sillä monia ei kukaan lähesty koskaan).

        Tämä huomiosi on siis se poikkeus, joka vahvistaa säännön.

        Silloinkin kun minä lähestyn naista, ei se ole muuta kuin sen asian tarkistamista että valitsisiko tuo nainen minut.


      • Ex PUA kirjoitti:

        No minä neuvoisin tuon linkin lisäksi, tai siitä huolimatta, että kokeilet sitä oikeassa elämässä!

        Eli pistä vaikka skabat pystyyn jonkun satunnaisen ätmin kanssa, ja menette tekemään alotteita, tai vaikka tilaan jossa niitä tehdään, niin huomaat että miten on tuon sinun teoriasi laita. ATM melko varmasti poistuu sieltä yksin, sinä taas et.

        Ja jos sinä sanot ettei sinulle ole tarjontaa, se on tätä naisille tyypillistä nokkavuutta ja nirsoutta missä kelpaavat ainoastaan YT-miehet. Muunlaiset miehet eivät ole olemassa, tai sitten suhtaudutte niihin yhtä vihamielisesti kuin tällä palstalla suhtaudutte noihin ätmeihin.

        Miehillä ei puolestaan ole kysyntää. Siinä on pikkasen suurempi ongelma silloin.

        Eli he eivät saa edes sitä oman tasoistaan naista, sillä tämä kurkottaa ylemmälle oksalle.

        Mitä pelimiespelleilyyn tulee, niin eräs sen perusoppeja on että yritetään näytellä olevansa naista korkeammalla tasolla. Se harvemmin toimii, mutta jos toimii niin sen toimivuus johtuu vain tuosta mainitusta seikasta. (Syy miksi se harvemmin toimii on siinä, että harvemmin naisen tarvitsee tyytyä mihinkään jäljitelmään.)

        "Ja jos sinä sanot ettei sinulle ole tarjontaa, se on tätä naisille tyypillistä nokkavuutta ja nirsoutta missä kelpaavat ainoastaan YT-miehet. Muunlaiset miehet eivät ole olemassa, tai sitten suhtaudutte niihin yhtä vihamielisesti kuin tällä palstalla suhtaudutte noihin ätmeihin."

        Edelleen toistan: tyhjästä on paha nyhjäistä eli ei ole ollut kysyntää. Minulla tilanne on ihan sama kuin osalla miehistä. Aloituksia en ole tehnyt - paitsi täällä - ja olen edelleen täällä ja sinkku. Tuolla oikeassa maailmassa en ole tehnyt enkä tule tekemään aloitteita, olen saanut arvostelua ja haukkamista ulkonäköni takia jo ihan tarpeeksi.


    • Ikisinkku M

      Jos pelkkä naisen saaminen olisi se must ja kelpaisi ihan mikä tahansa niin kai sitä jonkunlaisen löytäisi, siinä tapauksessa siis liki 100% olisi todennänköisyys mutta että löytäisin mieleisen, itselle sopivan naisen on se todennäköisyys hyvin lähellä nollaa.

    • meitä kidutetaan

      Onko naisella sielu ja lentävätkö lehmät?

    • mies 34.

      Naisen saa jos on töissä, jos on rahaa, jos on komea ja pitkä, jos on jännämies ja jos on kavereita ja sosiaalista elämää. Minulla ei ole kuin työni josta ei peljon rahaa ansaitse. on siis aika olemattomat mahdollisuudet saada naista.

    • 23vpläskimaha

      Veikkaisin, että n. 1% mahdollisuudella.

      Eli mahdollisuus on, mutta on epätodennäköistä....Ei mielestäni todennäköistä vielä 15 vuoteen.
      eka tyttöystävä olisi kiva saads siinä ennen 45 ikävuotta.

    • 4+18

      En usko että enää ikinä saan ketään, olen jo muutaman vuoden ollut sinkkuna ja ainoastaan kerran kävin treffeille, eikä silloinkaan synkannut.

    • ht ...

      Vaikeaksi menee veikata kun ei ole sitä kokemusta (aiempia suhteita) minkä pohjalta arvioida... Mutta... Itse veikkaisin todennäköisyyksiäni:

      Todennäköisyys sellaisen naisen, jota en oikeastaan halua...
      - Saaminen lyhyeksi jäävään (max pari kk) suhteeseen: 90%
      - Saaminen pitkään (minimissään usean vuoden) suhteeseen: 25%

      Todennäköisyys sellaisen naisen, jota haluan...
      - Saaminen lyhyeksi jäävään (max pari kk) suhteeseen: 50%
      - Saaminen pitkään (minimissään usean vuoden) suhteeseen: alle 5%

      Tuossa on omat täysin tuulesta temmatut arviot.

      En taida olla kovin optimisti, mutta kuitenkin uskon jopa sen onnellisen lopun mahdollisuuteen, jossa elän elämäni loppuun asti haluamani naisen kanssa... Olkoonkin että sen mahdollisuus pyörii siellä enintään parin prosentin luokassa. :)
      Niitä todennäköisyyksiä yritän nyt tässä hilata hieman ylöspäin näkemällä tuon asian eteen vaivaa. Koska jos en mitään sen asian eteen tee, niin se todennäköisyys on pyöreä 0%.

      • Nghjjh

        Näin juuri... viikonloppuna tyydyin booty calliin, exän kaveri olisi halunnut seksiä, mutta annoin pakit, viikonloppuna baarissa tavattu varattu nainen haluaisi tavata minut seksin merkeissä, annoin pakit koska varattu, baarissa annoin pakit myös toiselle joka tuli iskemään, yksi josta tosissani kiinnostuin osoittatui varatuksi. Ja varmaan oli kymmenen muuta, joista ei jäänyt mieleen kuin yksi, jolta sain pakit kun sen kaveri tuli torpedoimaan hyvin alkaneen tutustumisen vaatimalla naista vaihtamaan baaria kanssaan. Yritys hyvä kymmenen, käteen ei jäänyt mitään.


    • Hmmm...

      Onhan se ihan mahdollista. Kun vuodet kuluvat, saatat muuttua. Esim. tukka lähtee päästä, ja muututkin sitä myötä komeammaksi. Tai vatsan kasvaminen tekee sinusta miehekkäämmän näköisen, ja joku mamma tulee baarissa juttelemaan. Känni saa hänet näyttämään silmissäsi jopa ihan haluttavalta ja aamulla poikuus on mennyt.

      Toisaalta moni mies jää koko elämäkseen yksin. Ja muutama nainenkin jää ilman miestä, mutta se on vähän harvinaisempaa.

      Muistakaa kuitenkin, että selkeästi suurin osa ihmisistä löytää jossain vaiheessa elämäänsä jonkun ainakin joksikin aikaa. Eli ihmisen on todennäköisempää saada joku kuin olla saamatta, ja jopa varsin rumat ja inhottavat ihmiset joskus onnistuvat.

      Lopettakaa kuitenkin haaveilu YT-miehen "urasta". Myöskin kaunis neitsyt jää haaveeksi. Pyöreä YH on aina kokeilemisen arvoinen. Ainakin kokemuksen kannalta, jos ei pysyvästi.

      • Jii007

        Harmittavan moni sortuu pyöreisiin yhäreihin ja itseään jakaviin lutkiin. Jos ei saa kunnollista naista niin on parempi olla yksin kuin aisurina. Jos vain pillua haluaa niin halvemmalla ja helpommalla pääsee huoran kanssa asioidessa. Jos ei vain pelkää itsetunnon lopullista romahdusta huoran luona käynnin seurauksena.


      • Hmmm...
        Jii007 kirjoitti:

        Harmittavan moni sortuu pyöreisiin yhäreihin ja itseään jakaviin lutkiin. Jos ei saa kunnollista naista niin on parempi olla yksin kuin aisurina. Jos vain pillua haluaa niin halvemmalla ja helpommalla pääsee huoran kanssa asioidessa. Jos ei vain pelkää itsetunnon lopullista romahdusta huoran luona käynnin seurauksena.

        Ei ole pakko mennä naimisiin yh:n kanssa.

        Eikö riitä, että yh levittää paksut reitensä muutaman kerran, ja kokematon mies saa arvokasta kokemusta? Ja jos yh on mukava, niin miksei voi seurustellakin. Sen mukaan kannattaa mennä, mikä tuntuu hyvältä. Kuka nyt tositilanteessa noudattaa ATM-ohjesääntöä?

        Ilmeisesti olet valmis masturboimaan lopun ikääsi?


      • Jii007
        Hmmm... kirjoitti:

        Ei ole pakko mennä naimisiin yh:n kanssa.

        Eikö riitä, että yh levittää paksut reitensä muutaman kerran, ja kokematon mies saa arvokasta kokemusta? Ja jos yh on mukava, niin miksei voi seurustellakin. Sen mukaan kannattaa mennä, mikä tuntuu hyvältä. Kuka nyt tositilanteessa noudattaa ATM-ohjesääntöä?

        Ilmeisesti olet valmis masturboimaan lopun ikääsi?

        Kokematon mies saa kokemusta myös huorilta. Minä ainakin pyrin noudattamaan ATM-sääntöjä aina. Käytetty nainen on kuin käytetty auto. Ei sellaista kukaan halua, mutta jos ei ole varaa muuhun niin siihen täytyy tyytyä. Itse mieluummin kuljen pyörällä kuin käytetyllä autolla. Eli kyllä. Mieluummin runkkaan kuin paneskelen käytettyjä lutkia tai yh-mammoja. Onneksi olen nykyään impotentti ja munani ei seiso enää missään tilanteessa. Olen tyytyväinen tilanteeseeni, koska juuri tällä hetkellä en tavitse naista yhtään mihinkään. Toivottavasti en enää koskaan saa erektiota.


      • 16+13
        Jii007 kirjoitti:

        Kokematon mies saa kokemusta myös huorilta. Minä ainakin pyrin noudattamaan ATM-sääntöjä aina. Käytetty nainen on kuin käytetty auto. Ei sellaista kukaan halua, mutta jos ei ole varaa muuhun niin siihen täytyy tyytyä. Itse mieluummin kuljen pyörällä kuin käytetyllä autolla. Eli kyllä. Mieluummin runkkaan kuin paneskelen käytettyjä lutkia tai yh-mammoja. Onneksi olen nykyään impotentti ja munani ei seiso enää missään tilanteessa. Olen tyytyväinen tilanteeseeni, koska juuri tällä hetkellä en tavitse naista yhtään mihinkään. Toivottavasti en enää koskaan saa erektiota.

        Tämän ketjun perusteella väitän, että parasta, mitä voit naisille tarjota, on pysyminen naisista mahdollisimman kaukana. Jos lupaat, ettet ikinä lähesty ainoatakaan naista, saanet enemmän arvostusta naisilta kuin pelkillä ketjun jutuillasi ilman ko. lupausta.


    • Äädämi

      Varmaan n. 99% todennäköisyydellä, jos tiputan riman kerrassaan lattialle. Mutta mitä "saamista" sellainen on olevinaan, kun sitä perkeleen puolitonnista mummonruhoa ei pysty nussimaan, muna ei seiso! Oikea kysymys kuuluukin: millä todennäköisyydellä saan kauniin koskemattoman teinineitsytnaisen? Vastaan: 0.01‰.

      • NäinTäällä

        Viime talvena ero 18 vuoden liitosta. Seksiä viimeksi jonkun muun kuin eksän kanssa 95. Pakkeja olen antanut läpi kevään ja kesän. Rimaa en laske. Ei voi siis sanoa millä todennäköisyydellä joku mukaan lähtisi yhtään mihinkään.


    • komea atm

      Varmaan aika suurella todennäköisyydellä, jos alkaisin yrittämään. Olen kuitenkin komerossani teorisoinut, ettei tältä pohjalta yksinkertaisesti voi saada hyvännäköistä tai edes normaalipainoista tyttöystävää, joten en edes yritä. Sitten vasta jos elämäni on paremmassa jamassa joskus myöhemmin, niin alan yrittää. En halua tehdä sitä rumaa temppua, että alan seurustella jonkun kanssa, josta en ole niin kovin kiinnostunut ja sitten tasoni noustua jätän hänet.

    • vhhuuyggcchuujbbjuuh

      100% todennäköisyydellä jos vaan saisin perseen penkistä ylös. Eri juttu tietysti millaisen ja kuinka pitkäksi aikaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6043
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      3821
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      245
      2151
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1850
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1299
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1266
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      303
      1065
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1010
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      76
      939
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      888
    Aihe