Netrauta - ei mikään rautakauppa

Mariia 75

Älkää hyvät ihmiset erehtykö ostamaan mitään Netraudasta! Itse sain heiltä rikkinäisen tuotteen ja eivät suostu sitä vaihtamaan. Hintahyvitystä lupasivat, mutta mitä minä teen rikkinäisellä tuotteella? Tarvitsen kuintekin uuden ja joudun sen nyt muualta hankkimaan. Ei toimi siis Netraudan takuu! Asiaa puidaan vielä oikeusteitse.

10

340

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 3LPEN

      Kuulostaa taas siltä että ihan kaikki asiaan oleellisesti liittyvä tieto ei ole tuossa...

    • tarkkuutta kehiin

      Juu, jotain jää selvästi sanomatta..

    • Tyytyväinen asiakas

      Itse olen pari kertaa tuolta tilannut, eikä kummallakaan kerralla ole ollut mitään valittamista.

    • Joo, takuu toimii

      Takuupalautus toimi ainakin minullepäin Netraudasta loistavasti ja täältä selkee info http://www.netrauta.fi/info/takuu-ja-tuki . Yleensä jos merkkituote menee rikki niin valmistaja on se jolla on vastuu, Netraudalle ei ole mitään syytä olla ottamatta "rikkinäistä" kamaa takaisin, laittavat sen tehtaalle eteenpäin.

    • kuluttaja
    • koneet kuntoon

      Itse tilannut 2x tavaraa ja loistava palvelu...huomattavasti parempaa kuin paikallisessa K-raudassa. Loistava kauppa!

    • huijattu4

      Älkää nyt ihmeessa tilatko mitään tuolta kusetus puljusta!! Eivät toimita tavaraa sovitusti ja rahoja ei saa takaisin!

    • dyydyväinen

      Olen tilannut, eikä valittamista. Kaikki toimi hyvin.

    • tyytyväinen

      Netraudasta ostanut muutaman kerran ja hyvin tyytyväinen olen ollut. Eiköhän tässä aloittaja jätä jotain pientä kertomatta.
      Oletan että kyseessä joku reilun vuoden käytetty tuote joka on kulumalla tai väärin käytettynä hajonnut eikä myyjäliikkeellä mitään velvollisuutta korvata. Kuitenkin ovat tulleet vastaan hintahyvityksellä, joka ei näköjään kelpaa. Ja mikäs sen enempää kiukuttaa Mariiaa.

      Ps. Sillä porakoneella ei ole tarkoitus vatkata pullataikinaa

    • nikkari82

      Pari ryobin akkuvehjettä tilasin, vaikka tuli luettua ensin negatiivisia palautteita toimitusajoista ym.
      Ryobit tuli pihaan kahden päivän päästä tilauksesta ja hyvin toimivat, joten ei pahaa sanottavaa. Muutaman kuukauden nyt niitä käyttänyt ja sopivat ns. kotiverstaalle aivan hyvin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6153
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      3916
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      255
      2299
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1910
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1353
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1296
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1077
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1030
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      976
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      37
      915
    Aihe