Miten epäsosiaalinen saa naisen

epä mies

Oon aika hijainen ja epäsosiaalinen. Lähinnä olen yksikseen, en minä käy baareissa. On pari kaveria joiden kans nähdään silloin tällöin. Harrastan salilla käyntiä mutta sekin on jäänyt vähemmälle viime aikoina. Pitäis varmaan alkaa enemmän käymään taas eikä mulla ole kavereita jotka kävis salilla. En käy baareissa enkä oikein missään. Taitaa olla toivotonta kun naiset haluaa aina sosiaalisen miehen jolla on monia harrastuksia ja paljon kavereita.

39

568

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • niin.....

      Sama täällä. Mahdollisuudet lienee aika nollissa jos ei osaa olla sosiaalinen. Se taitaa se tärkein juttu kuitenkin olla...

    • mies..

      Joo sama tilanne ja fiilikset. Monesti tuntuu siltä että nettideitti on ainut tsänssi päästä tutustumaan naiseen mutta sen ongelma on että siellä on loppujenlopuksi tosi vähän (kiinnostavia) naisia ja molemminpuolinen kiinnostus tietty tosi harvinaista..

      • RRamone64

        Tuttu juttu, ei siis tuttu TV:stä.

        Joo, itse myös lopetin rankan viinan vetämisen josta ei ollut muuta kuin positiivisia kokemuksia: kontrolli pysyi omissa käsissä! Siis tuntui mahtavalta kun olin itse itseni enkä muiden sikailijoiden kanssa samalla rinnalla. Oma kontrolli tuntui joltain 100% puhtaudelta. Muiden kännäily ei enää häirinnyt, se ei kuulunut enää mulle.
        Oma kontrolli oli se joka kiinnosti.

        Siitä pikku hiljaa taas punttien ja kitaroiden pariin sekä nyrkkeilyn pariin.

        Nykyään jää koko kaljottelu huitsin vittuun! Painoilla ja rock-musiikilla puran omia kokemuksia. Onneksi oli vanhat bändikaverit vielä hengissä, nyt juodaan Colaa ja soitetaan 100 - 120 Watin kamoilla ja vidun lujaa. Aivan sama vaikka ikä olis mikä.

        Mun oma mielipide on se, että kun oma kontrolli ja terve itsekeskeisyys säilyy niin ollaan oikeella tiellä. Koettakaa edes sitä.

        Ei me mitään jeesuksia olla, mutta nähty ja koettu on kaikki mitä näihin kuvioihin kuuluu. Ei naisia tule sekoilun seasta, sitähän ne vain haluu nähdä, enkä niille sitä enää suo.

        Mulla on omat kuviot vaikkei se ketään paskaakaan kiinnosta!! Enkä välitä!


      • nbbbbbvvvvvccccccxxx
        RRamone64 kirjoitti:

        Tuttu juttu, ei siis tuttu TV:stä.

        Joo, itse myös lopetin rankan viinan vetämisen josta ei ollut muuta kuin positiivisia kokemuksia: kontrolli pysyi omissa käsissä! Siis tuntui mahtavalta kun olin itse itseni enkä muiden sikailijoiden kanssa samalla rinnalla. Oma kontrolli tuntui joltain 100% puhtaudelta. Muiden kännäily ei enää häirinnyt, se ei kuulunut enää mulle.
        Oma kontrolli oli se joka kiinnosti.

        Siitä pikku hiljaa taas punttien ja kitaroiden pariin sekä nyrkkeilyn pariin.

        Nykyään jää koko kaljottelu huitsin vittuun! Painoilla ja rock-musiikilla puran omia kokemuksia. Onneksi oli vanhat bändikaverit vielä hengissä, nyt juodaan Colaa ja soitetaan 100 - 120 Watin kamoilla ja vidun lujaa. Aivan sama vaikka ikä olis mikä.

        Mun oma mielipide on se, että kun oma kontrolli ja terve itsekeskeisyys säilyy niin ollaan oikeella tiellä. Koettakaa edes sitä.

        Ei me mitään jeesuksia olla, mutta nähty ja koettu on kaikki mitä näihin kuvioihin kuuluu. Ei naisia tule sekoilun seasta, sitähän ne vain haluu nähdä, enkä niille sitä enää suo.

        Mulla on omat kuviot vaikkei se ketään paskaakaan kiinnosta!! Enkä välitä!

        Ei millään 120 watilla vidun lujaa soitella.


      • Hei epä mies ja muut,

        nettideitissä on se hyvä puoli että juttu on ikään kuin omassa hallussasi suurimmalta osin: päätät keneen olet yhteydessä, koska olet yhteydessä tai jatkatko juttua laisinkaan.

        Nettideitissä on baariin nähden myös se etu, että siellä ihmiset ovat jo valmiiksi sillä fiiliksellä, että nyt löydetään se elämänkumppani. Siksi loppujen lopuksi deittipalstalla tavanneiden suhteet ovat kestävämpiä.

        Onnea teille jos harkitsette nettideittailun aloittamista, tarpeellisia vinkkejä iso liuta löytyy blogistani:

        http://www.e-kontakti.fi/blogi/

        t: Heli E-kontakti.fistä


    • sole mikhän

      Känni päälle ja baariin. Se lääke on ainakin tehonnut tähän epäsosiaaliseen, yksinäiseen jurottajaan ja kun puhe lahjat aukeaa muutaman tuopin jälkeen niin monikin nainen on sulaa vahaa. Toimii oikeasti. Missä muuallakaan suomalainen kumppaneita kohtais jos ei baarissa. Arkielämän iskemiset tuntuvat lähinnä ahdistelu yrityksiltä.

      • epä mies.

        En jaksa baareissa käydä. Jäähallissa olen joskus muutaman kaljan juonut kun olen peliä käynyt katsomassa ja sitten kotona juon jos juon. Tulihan sitä nuorempana käytyä baareissa mutta ei sieltä sitten tällänen hiljainen mitään saanut. Pitäis esittää jotain muuta kuin on että joku kiinnostuu.


      • vinketivinketiv
        epä mies. kirjoitti:

        En jaksa baareissa käydä. Jäähallissa olen joskus muutaman kaljan juonut kun olen peliä käynyt katsomassa ja sitten kotona juon jos juon. Tulihan sitä nuorempana käytyä baareissa mutta ei sieltä sitten tällänen hiljainen mitään saanut. Pitäis esittää jotain muuta kuin on että joku kiinnostuu.

        Hei, heti löyty paikka josta löytää samanhenkistä seuraa!!! Eli seuraat jääkiekkoa, samaa harrastaa myös moni nainen... ei ees päältäpäin tietäisi, kuinka moni :)
        Jos ei kehtaa jäähallilta iskeä, niin muista mainita treffiprofiilissa!!! Joku saman joukkueen kannattaja voi uskaltaa vastaa, ja mikä olis parempi treffipaikka kuin sellainen, josta molemmat tykkää eli oman joukkueen peli...


    • epä mies

      Vaikka yrittää olla sosiaalinen ja vastailla naisille niin ei naiset siltin vastaa. Eli ei sitten voi edes tulla sosiaaliseksi kun ei pääse puhumaan naisille.

      • Kaikki muu on outoo

        Useimmat omaavat sen positiiviseksi VAIN sen mitä livenäkin, olet rennosti siististi pukeutuva, ulospäin suuntautunut, positiivinen, harrastuksia paljon, käyt vähintään kerran viikossa tansseissa baareissa , käytät alkoholia samanaikaisesti kohtuudella, hyvä työ, hyvä palkka, kuluta kylillä aikaa keskustelemalla ihmisten kanssa, pystyt keskustelemaan sujuvasti asiasta kuin asiasta, matkustelet mielelläsi ulkomaille, kielitaitoinen, eikä haittaa vaikka olet jonkin verran remonttihanskaa, sänkyssä mahtava rakastelemaan, ei musta sukkainen, tykkää myös koti illoista vaimonsa kanssa tvn ääressä saunoen viinin tai ehkäpä hyvien kavereiden kera.


      • 11+20
        Kaikki muu on outoo kirjoitti:

        Useimmat omaavat sen positiiviseksi VAIN sen mitä livenäkin, olet rennosti siististi pukeutuva, ulospäin suuntautunut, positiivinen, harrastuksia paljon, käyt vähintään kerran viikossa tansseissa baareissa , käytät alkoholia samanaikaisesti kohtuudella, hyvä työ, hyvä palkka, kuluta kylillä aikaa keskustelemalla ihmisten kanssa, pystyt keskustelemaan sujuvasti asiasta kuin asiasta, matkustelet mielelläsi ulkomaille, kielitaitoinen, eikä haittaa vaikka olet jonkin verran remonttihanskaa, sänkyssä mahtava rakastelemaan, ei musta sukkainen, tykkää myös koti illoista vaimonsa kanssa tvn ääressä saunoen viinin tai ehkäpä hyvien kavereiden kera.

        Ihme et ihmiset eroavat kun löytävä ilmeisesti näitä ... sopivia. Vai liittyykö sekin siihen hakuun lepakkoa tulettaa


    • tähtityttönainen

      Minä voisin kiinnostua. Olen tuon yhden aloituksen "nätti erakko", enkä todellakaan enää jaksa yhtään baaria enempää, vaikka saatan himassa ottaakin.

    • ???

      Jurot ja ujot miehet on, ah niin ihania.... Yksi sellanen käy kotonani.... On vaan yksi mutta eli kuinka hänen kanssaan edetään, kun itsekin olen ujo nainen miten saada ujo mies avautumaan ja rentoutumaan......

    • kiltti mies.

      Jos ei ole sosiaalinen niin se on aika huono juttu miehelle.. Pitäis suurin piirtein käydä baareissa joka viikonloppu, juoda hirveesti ja jutella kaikille ja esittää postitiivista ja iloista hymy korvissa koko ajan. Sehän nyt on niin että vain alkoholia juomalla saa kavereita ja naisia.

      • No ei se ihan niin ole. Jotkut naiset voi tykätä (ehkä se on cool 18-vuotiaista bilettäjistä, mutta aina on erilaisia ihmisiä), mutta monetkin naiset tuntuu tykkäävän enemmän että ei tulla humalassa juttelemaan baarissa. Luin tämän tiedon, että naiset ovat näin itse sanoneet, mutta omasta kokemuksesta kelpaa juttelu oikein hyvin myös jos en ole juonut mitään, joten uskon tähän että jo se tekee vaikutuksen joihinkin naisiin.

        Näyttää itsevarmuutta jos menee selvänä juttelemaan, ja aitoa kiinnostusta ja arvostusta naista kohtaan, että kiinnostaa myös mitä nainen vastaa.


    • just saiyan :)

      Minulla taas on ongelma, kun itse etsisin juuri sellaista ujoa ja kotona olevaa tyyppiä. Enhän minä tuntemattomien oville voi mennä heitä etsimään?
      Ystävät hokevat "kyllä sä baarista löydät poika/miesystävän", mutta tuskin kukaan heistä on sellainen, ketä etsin. Kun toivoisi jonkun yhtä "laiskan" vain kotio viettämään aikaa kanssani, tilattaisi pitsaa ja katsottaisi leffamaratooneja ja kommentoitaisiin juonen ristiriitaisuuksia.

      Toisaalta olen liian epävarma edes nettideittailuun, joten ekaksi kai pitäisi hoitaa se asia kuntoon...

      • ^up

        ylläoleva vastaa vielä. Varmasti on myös naisia, jotkaeivät tahdo sellaista miestä joka rällää baareissa/harrastaa montaa urheilulajia ja näkee kavereitaan.
        En voi uskoa, että olisin muka ainoa. :) Onnea ja toivottavastit löydät jonkun vierelle


      • Sama täällä, tuollainen nainen kiinnostaisi minuakin. Itse ajattelen myös että baarista tuskin löytyy se kumppani, koska eihän siellä tapaa paljoa ihmisiä joita ei baarit ja kännääminen kiinnosta, ja juuri sellainen ihminen minua kiinnostaa :)

        Itse olen jo ottanut askeleita joiden kautta liiallinen, haittaava ujouteni on karsiutunut. Voin jakaa kokemuksia jos haluat. Myös itsevarmuuteni kasvoi siinä samalla, mutta se varmaan vaatii myös terveen itsetunnon jollainen itselläni oli jo. Ja sekin varmasti vahvistui.


    • just saiyan

      Hienoa, että ujoutesi on hieman helpoittanut! Hyvä itsetuntohan on kaiken a ja o. Eikun vain hurmaamaan ihmisiä ;)

      Itselläni siihen on matkaa, kun ensiksi pitäisi itsetuntoa parantaa (joka on pohjamudissa), joka varmasti vaikuttaisi myöhemmin positiivisesti myös ujouteeni.

      Itse voisin mennä (kun vaan rohkenisin) kirjastoon tai johonkin muuhun tapahtumaan ja katsella ympärille. Sieltä saattaisi löytää ihmisiä joilla on sanottavaa ja yhtä paljon kysymyksiä maailmasta kuin minulla.

      Toivotan onnea teille kaikille epäsosiaalisille/ujoille/epävarmoille/huonon itsetunnon omaaville, että löydätte rakkautta ja seuraa. Kaksin on kivempi nauraa huonoille leffoille kuin yksin.

      • Niin no, deittisaiteilla se ei oikeen näytä auttavan, kun netissä on muutenkin paljon helpompi lähestyä, niin ujous ja epävarmuus ei täällä näy edes oikeastaan, jos ei viestistä sitten. Mutta en usko että siinä olisi näkynyt.

        Deittisaitilla tuntuu että yhdellä viestillä pitäisi jo tehdä vaikutus, ja kun vielä ollaan deittiasetelmissa, niin homma helposti näköjään menee pieleen ;) Romanttisuutta on vaikea siirtää viestiin sillä tavalla että se tunteisiin vaikuttaisi. Lähinnä varmaan kuulostaa tökeröltä. Asialliset yksinkertaiset viestit ei herätä mitään mielenkiintoa sitten kuitenkaan. Se mielenkiinto olisi pitänyt olla jo ennestään.

        Etsin vielä niin harvinaislaatuista naista että rupeaa jo tuntumaan siltä että ehkä deittisaitit eivät olekaan oikea paikka löytää sellaista. Vaikka se tuntuukin ideaaliselta paikalta. Rupesin jo innostumaan kun näin tämän ketjun ja kiinnostavat naiset, ei teidänlaisia tuolta oikeastaan löydä. Maksumuurit ja profiilit tuovat esteitä sille tielle, ja asiakaskunta tuntuu pitkälti koostuvan sellaisista ihmisistä millaisia en etsi. Vaikka luulisi että sinne kerääntyisi juuri tämä kotona istuva porukka, niinkuin minäkin. Tosin en minäkään siellä ollut pitkään aikaan.

        Tämä foorumi toimii jo paljon paremmin tässä mielessä kuin siihen tarkoitetut saitit. Hölmöä :D Täällä sentään pystyy keskustelemaan naisten kanssa ja homma on luontevaa.

        Kirjasto on varmaan ihan hyvä idea, varsinkin ujouden vähentämiseen, kun menee juttelemaan tuntemattomille, mutta lukevien ihmisten keskeyttäminen ei ehkä ole paras tapa. Mutta tilaisuuksia aina on. Myös yhdistykset ja kerhot tai harrastusryhmät voisi tuoda tuttavuuksia ja ehkä siitä syntyisi jotain enemmän. Mutta kuten sanoin, pienet on mahdollisuudet löytää sellainen nainen pienestä ryhmästä mitä haen.

        Olisin kiinnostunut kuulemaan lisää sinusta. En kuitenkaan usko että sinussa on mitään vikaa vaikka itsetuntosi olisikin heikko. Sen kun ymmärrät itsekkin niin se huoli on poissa.

        Palaan vielä tuohon asiaan myöhemmin millä tavalla oma ujouteni lähti purkautumaan, jos siitä olisi apua muille. Alkuperäisen kirjoittajan tilanteesta en ole varma, mutta jotain keinoja on hiljaisuuttakin vähentää jos se on ongelma lähestymisessä. On hyvä muistaa kuitenkin että kiusallisia hiljaisuushetkiä treffeillä tulee muillekkin, se on ihan normaalia.

        Aina ei tarvitse olla sanottavaakaan, kuten olen itse käytännössä vierestä nähnyt toisten ihmisten treffit :) Katselivat vain toisiaan, en tiedä kuinka kauan saivat aikaa menemään siihen. En kyllä tiedä oliko ensitapaaminen, mutta ei se näyttänyt ihan pitkään yhdessä olleen parin touhultakaan :) Enemmänkin ensi-ihastukselta. Nyt täytyy varmaan mennä nukkumaan. Vielä flunssakin iski. Sissös miten pitkä kirjotus ;)


      • Ja kiitoksia just saiyan. Toivottavasti tulet vielä juttelemaan lisää.


    • Joo, eli itse pääsin liiallisesta ujoudesta parilla yksinkertaisella jutulla. Ensinnäkin koin että se oli ensimmäisessä suhteessani iso haittatekijä (päädyin siihen semmoisissa olosuhteissa että se oli mahdollista kuitenkin tuollakin ujostelulla aloittaa, eli siis netissä alkaen), mahdollisesti vaikuttaen sen päättymiseen, vaikka oli asioita mitä halusin tehdä ja sanoa, ujous aiheutti ylitsepääsemättömän kynnyksen. En halua sen tapahtuvan uudelleen.

      Toiseksi, se oli este uusille ihmissuhteille varsinkin naisten kanssa, mutta myös muuten. Kuitenkin kun todella haluan uuden seurustelusuhteen enkä halua sen haittaavan muutenkaan sosiaalista kanssakäymistä, niin jää vain kaksi vaihtoehtoa:
      jatkaa samalla tavalla kuin ennenkin, tai mahdollisesti saada arvokas ihmissuhde ja ainakin sosiaalista kanssakäymistä.

      Tahto sai minut sitten tekemään ensimmäisen asian mitä en olisi uskaltanut tehdä. Tekemään deittiprofiilin ja laittamaan kuvani sinne. Eihän siinäkään vielä mitään, mutta kun piti lainata kameraa, ja tämä vielä tuli ilmi että se on deittisivustoa varten. Ujostuttihan se hitosti mutta huomasin että ei se olekkaan kauheaa.

      Tästä oli artikkeli/tarina netissäkin miten voi siedättää itseään. Vähän samankaltainen juttu, mutta sen kynnyksen yli pitää päästä ensin jotenkin. Siitä sitten lähti uusia juttuja mitä en olisi ennen tehnyt, ihmisiä kelle en olisi jutellut, ja kaikki alkoi tuntua jo huomattavasti helpommalta.

      Epäsosiaalisuuteen liittyen, kannattaa varmaan lukea täältä tätä ketjua: http://keskustelu.plaza.fi/ellit/ihmissuhteet/ihmissuhteet/1500913/epasosiaalinen/

      Vaikka en tiedä menisinkö niin pitkälle että teeskentelisin, vaikka siitä saisikin jotain, mut ehkä tuo on vaan keino päästä häiritsevästä epäsosiaalisuudesta.

      Ja vielä itsetuntoon liittyen, jos itsetunto-ongelmat liittyy muiden ihmisten sanomisiin, niin sanoisin että vika ei ole sinussa, vaan niissä ketkä näkevät jonkun asian viaksi. Tosin oikeasti vikaa ei ole heissäkään sen enempää, eivät hekään varmasti ole valinneet tulla sellaisiksi, ovat vain. Älä kuuntele moisia vaan usko itseesi. Nämä on sitten vaan omia ajatuksiani asioista.

      Lisäksi erilaisia ihmisiä on, epäsosiaalinenkin voi varmasti saada naisen joka semmoisen ihmisen haluaa tai hyväksyy. Sellaisen ihmisen löytäminen vain voi olla vaikeaa, jos et yhtään yritä lieventää epäsosiaalisuutta, mutta kirjoitithan tänne foorumillekkin, ja taisitkin jo saada paikalle semmoisia naisia, joten thumbs up :)

      Taas pitkä kirjoitus. Noh, jos tästä joku saa irti jotain niin eipä tuo haittaa.

    • lollol111111

      Suoli24deitti huono paikka.treffata.kokeilkaa happy pancakea.mäkin löysin samanhenkisen naisen ja samasta kaupungista.kato kokemukset yhdistää samanlaiset.eikun heität asiallisen viestin.niin toimii

      • Hieno homma. Mistä kaupungista muuten?

        Ite asun niin "pienellä" paikkakunnalla että ei löydy. Tosin kuulun vähemmistöön melkeen kaikkien itteni ominaisuuksien kanssa täällä (vaikka oon suhteellisen tavallinen, mutta kuitenkaan en oo :P), ja toivoisin tietysti naiseltaki samankaltasuutta, ni eipä löydy :) Ei meinaa nimittäin löytyä koko Suomesta :P

        Riippuu ihan siitä miten harvinaista tyyppiä hakee. Enkä asettele kriteereitä liian tiukoikskaan enkä oo joustamaton, mutta yks tärkee asia mistä ei voi tinkiä riittää jo siihen, kun se on se kaikkein harvinaisin mitä naisilta löytyy.
        Siihen ku lisää sen ettei olis liian erilainen, ja vähän tinkimällä muita kriteereitä että olis ees mitään mahollisuuksia olla seurustelusuhteessa, niin se oikeestaan karsii kaikki loputkin pois. Puhumattakaan siitä että toimisko se suhde ja rakastuisko ees, vaikka löytyiskin sopivan tuntunen.

        Tämä nyt vaan on totuus minun kohdallani, ei oo tarkotus kuulostaa valitukselta.
        Onnea hakuun muillekkin. Itse ainakin tarvitsen sitä ja paljon :)


      • comptech_ffh kirjoitti:

        Hieno homma. Mistä kaupungista muuten?

        Ite asun niin "pienellä" paikkakunnalla että ei löydy. Tosin kuulun vähemmistöön melkeen kaikkien itteni ominaisuuksien kanssa täällä (vaikka oon suhteellisen tavallinen, mutta kuitenkaan en oo :P), ja toivoisin tietysti naiseltaki samankaltasuutta, ni eipä löydy :) Ei meinaa nimittäin löytyä koko Suomesta :P

        Riippuu ihan siitä miten harvinaista tyyppiä hakee. Enkä asettele kriteereitä liian tiukoikskaan enkä oo joustamaton, mutta yks tärkee asia mistä ei voi tinkiä riittää jo siihen, kun se on se kaikkein harvinaisin mitä naisilta löytyy.
        Siihen ku lisää sen ettei olis liian erilainen, ja vähän tinkimällä muita kriteereitä että olis ees mitään mahollisuuksia olla seurustelusuhteessa, niin se oikeestaan karsii kaikki loputkin pois. Puhumattakaan siitä että toimisko se suhde ja rakastuisko ees, vaikka löytyiskin sopivan tuntunen.

        Tämä nyt vaan on totuus minun kohdallani, ei oo tarkotus kuulostaa valitukselta.
        Onnea hakuun muillekkin. Itse ainakin tarvitsen sitä ja paljon :)

        Täytyy vielä lisätä että näköjään vähän liioittelin, löytyy niitä ihmisiä vaikka laittaisikin kriteereitä, mutta tuli myös mieleen että eihän ihmistä tunne profiilin perusteella. Olen ihan satunnaisia profiileitakin avannut ja kiinnostunut ihmisistä vaikka eivät kriteereihin täsmänneetkään.

        Joten paras varmasti olla karsimatta hirveästi, karsii vielä sen oikean sieltä :) Joku erilainenhan voi silti sopia paremmin kuin kriteerit täyttävä.

        Tuon ylläolevan pointti olikin se että jos se nyt on ilmiselvää ettei todennäköisesti sopisi toiselle jo profiilin perusteella.


    • Tuolla Happy Pancakessa vaan tosi paljon vähemmän porukkaa :(
      Itse oon kanssa semmonen vähän ujompi ja hiljaisempi tyyppi, jos joku nyt sellaisesta tykkää, niin profiili löytyy treffien puolelta. :)

      • Ehkäpä tuo ihmisten vähyys vaikuttaa tuohon mitä ylempänä kirjoitin. Sieltä ei tietysti näe kokonaismäärää mistään?


      • jo yli vuoden HP:ssa

        Ei sieltä tuu viestejä sitäkään vähää mitä Suoli24:ssä.. ja hirvee määrä jotain varattuja miehiä hakemassa "ystävä"-seuraa.... juu, ei kiitos.


      • yksin edelleen
        jo yli vuoden HP:ssa kirjoitti:

        Ei sieltä tuu viestejä sitäkään vähää mitä Suoli24:ssä.. ja hirvee määrä jotain varattuja miehiä hakemassa "ystävä"-seuraa.... juu, ei kiitos.

        Tuo on outoa, varatut ukot etsii "ystävä-seuraa"? Tuolla oli toinen aloitus samasta aiheesta, ukkomiehet vonkaa päivät pitkät treffisivustolla, luulisi perheellisillä olevan muutakin tekemistä, työaikaan, iltaisin jopa öisin treffisivuston "paikalla" pallukka vihreänä. Enpä ihmettele, että "vaimo ei ymmärrä", itsekin sinkkunaisena, etsin kyllä muuta (jos nyt yleensä etsin) kuin ukkomiestä, jolla aika menee treffisivustoilla, sen sijaan että viettäisi aikaa perheensä kanssa


    • ?????

      Kertokaas vielä ujot miehet millainen nainen tekee teihin vaikutuksen... Ja miten teitä uskaltaa parhaiten lähestyä? Ja onko mitään konstia miten teidät saa avautumaan ja keskustelemaan syvemmin, jos ollaan vaikkapa jo tunnettu jonkin aikaa.... ??

      • Minuun tekisi vaikutuksen jos nainen tekee aloitteita ja osoittaa kiinnostusta. Se on oikeastaan menoa sitten jos olen sinkku, eipä siihen muuta tarvittaisi :)

        Tykkään ihan samalla tavalla ujoista naisista kuin itsevarmoistakin. Ujoutta arvostan, osaan samaistua siihen. Mitkään jännittämisen merkit eivät vaivaannuttaisi minua tai ajaisi minua pois, joten jos nainen on niin ujo, niin voisi silti lähestyä rohkeasti, sen enemmän se vain tekisi vaikutuksen.

        Suora tai epäsuora lähestyminen tai minkälainen vain olisi ollut hyvä aiemmin kun olin tosi ujo, ja edelleenkin. Puhumalla, kosketuksella, miten vaan. Puhumisella olisi varmaankin paras aloittaa, varsinkin jos ennestään tunnetaan. Riippuu kauanko ollaan tunnettu ja ollaanko ystäviä vai tuttuja mitä ei vielä tunne niin hyvin. Voisin kuvitella suhtautuvani aika eri tavalla siitä riippuen, tosin en negatiivisesti.

        Mutta se *millainen* nainen tekisi vaikutuksen sen sijaan *mikä* tekisi vaikutuksen, on varmaan joka miehellä eri.

        Jos oltaisiin tunnettu jonkun aikaa, niin se ehkä helpottaisi avautumista, tai sitten ei. Riippuu jutusta, ja varmaan mitä enemmän on tunteita niin sen vaikeampaa se saattaa olla, jos itse tietää ettei toinen tiedä niistä :) Puhumalla kuitenkin onnistuu. Tosi ujotkin saa ainakin vastattua kysymyksiin. Keskustelua sitten saattaa olla vaikeampi pitää yllä. Mutta minulla itselläni oli suurin ongelma juuri se aloitus. Jos sen yli pääsi niin oli jo helpompaa.


    • Ikisinkku.

      Yks miljoonasta naisesta tekee aloitteen. Kyllä se on mies jonka pitää tehdä. Katsoin just yhtä ohjelmaa jossa sanottiin että miehen pitää lähettää 700 viestiä naiselle ennen kun yks nainen vastaa jos nettideittailee. Deittailu on siis aika turhaa. Itse olen lähettänyt varmaan 600 viestiä ja saanut kaks turhaa vastausta jossa nainen ei kertonut itsestään mitään.

      Naiset joko ei osaa kirjoittaa tai ne eivät halua edes seurustella. Veikkaan että naiuset ei halua seurustella.

    • jankka-2

      Samaa jankkaamista vuodesta toiseen.
      Naiset ei halua sitä ja tätä ja kuitenkin ovat ihan kaltaisensa pottunokan kanssa suhteessa kun kaduilla kävelee vastaan.

      Tuo "ikisinkku"- nimimerkillä lähettämäsi viesti oli kyllä aika kieltämättä aika koominen.
      Ohjelma jossa sanottiin että miehen pitää lähettää 700 viestiä? :D

    • Onhan siinä vähän tuon tuntuista että vastauksia ei helposti tule, mutta laitan tähän nyt omaa kokemusta:

      Aloitteita naisilta: 4 E-kontaktissa, 0 Happypancakessa.
      Vastausprosentti viesteihin: 0% E-kontaktissa, 100% Happypancakessa.

      Tosin Happypancakessa olen lähettänyt vasta yhdelle henkilölle viestejä.
      Nämä eivät sitten ole vertailukelpoisia kun olen käyttänyt E-kontaktia 3,5 kuukautta ja Happypancakea 2 viikkoa.

      Tosin noihin aloitteisiin liittyen täytyy lisätä että eivät vastanneet vastauksiini, ja lisäksi profiilit hävisivät vähin äänin koko palvelusta :P Vastaukset mitä lähetin oli ihan asiallisia, mutta ei sitten välttämättä kiinnostavia. Ja monet viesteistä lähetin naisille ketkä eivät ole palvelua käyttäneet pitkään aikaan.

      Nettideitissä on niin helppo unohtua vaan yrittämään etsiä sitä täydellistä ihannekumppania, ehkä siinä on yksi syy. Jotkut sen löytää, tai sitten jotain muuta toisessa mikä kiinnostaa "riittävästi", ja sitten kun tämän pitäisi vielä olla molemminpuolista.

    • Kyllä löytyy

      Epäsosiaalisuus paistaa jo nettitreffailussakin läpi. Ulospäin suuntautuvilla henkilöillä on sana hallussa ja viestinopeus huipussaan. Sisäinpäinkääntynyt jää ehkä langoille roikkumaan ja ei ehdi mukaan, kun toiset virkeämmät vievät naista treffeille.
      Ehkä hyvä niin.
      Uskon siihen, että molempien samankaltaisuus lopulta tuottaa pitempiaikaisen parisuhteen.
      Jos on liian erilaisia luonteet, rytmit yms. Niin alun ensihuuman jälkeen alkaa sosiaalista harmittaa kun epäsosiaalinen jää kotiin, kun toinen menee ja harrastaa yms.
      Itselläni on hyviä kokemuksia nettideittailusta. En ole löytänyt vielä sitä sopivan sosiaalista prinssiä, mutta hyviä tyyppejä on maailma täynnä.
      Epäsosiaalisen pitää vaan löytää itselleen se sopiva vastinpari :)

    • hyväksyminentieonnee

      Olen epäsosiaalisena naisena jo hyväksynyt itseni. Monet miehet ovat ihmetelleet seurustelemattomuuttani ja kavereiden vähyyttä. Olen introvertti joka viihtyy kotona ja jolla on vain pari ystävää, jos en miehelle kelpaa omanlaisenani niin sitten ei voi mitään.

      Itse tällaisena naisena on selvää, että suurin osa miehistä on sosiaalisia ja odottaa samaa sosiaalisuutta myös naiselta. Mutta missäpä kaksi epäsosiaalista voisi edes tavata...

    • Luulisin että se kelpaaminen johtuu monista asioista, ei vaan siitä yhdestä. Tai no varmasti se jollekkin miehelle riittää se yksikin asia ettei kelpaisi, mutta semmoisia on paljon keitä se ei haittaa, ehkä jopa kiinnostaa. Uskon kyllä että kelpaat jollekkin. Eri asia sitten on kelpaako ne miehet sinulle.

      Sosiaalisesti passiiviselle se pulma saattaa olla juuri se löytäminen. Tuleeko monenlaiset sellaiset ihmiset tekemään deitti-ilmoituksia tai edes etsimään parisuhdetta? Epäsosiaalisia ihmisiä on luultavasti vähemmän, ja ehkä sellaisilla ihmisillä on enemmän taipumusta halutakkin olla ilman parisuhdetta?

      Täällä sitä nyt kuitenkin ollaan sitä etsimässä :) Vaikka tuolla kasvotusten ei välttämättä niin helposti tapaakkaan, niin minusta internet on ihan yhtä hyvä paikka tavata. Kunhan jossain tapaa.

    • 55tgu67iyghi76ytguii

      Montaakos naista olet yrittänyt? Itsekin olen jokseenkin erakoitunut mies mutta tiedän että itsessäni on vika, koska olen tapaamiskutsuja netitse saanut mutten ole itseäni pystynyt motivoimaan heitä tapaamaan.

    • Kenellehän tuo kysymys oli? Ketjun aloittajalle vai minulle? Vastaan nyt itsekkin kun en ole varma.

      Kymmenelle olen ainakin viestin laittanut E-Kontaktissa, mutta mitään ei ole tapahtunut. Jopa aloitteen tehneille mutta ei sittenkään tapahtunut mitään.

      Jos nainen pyytäisi tapaamaan, niin lähtisin varmasti, ainakin jos matka ei olisi kauhean pitkä. Ja jos minun kiinnostukseni olisi heti suurta, niin varmasti lähtisin lähes kuinka kauas vaan tapaamaan. Pitemmän matkan päälle olisi mukava sitten varata aikaa enemmän ja vähän pitempi viestittelyaikakin varmaan.

      Pitänee etsiä joku muukin ilmainen palvelu missä ihmisillä ei ole esteitä lähettää viestejä ja missä on enemmän käyttäjiä, kun kiinnostavia naisia ei tunnu löytyvän kovin paljon. Ulkonäkötoivomuksenikin ovat aika alhaiset, ja kuitenkin ovat vain toivomuksia. Itsekkin olen ulkoisesti ihan kelvollinen, varmasti muidenkin mielestä. Enemmän on ongelma löytää samanhenkisiä ihmisiä kenestä minä kiinnostuisin.

      Eikä minua kiinnosta massaviestittää sadalle naiselle josko "tärppäisi".

      Haluan löytää sen oikean ja olla hänen kanssaan lopun ikäni.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5500
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3517
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1642
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      205
      1604
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1076
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1058
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      907
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      836
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      809
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      798
    Aihe