Miehet hoi!

Kelpaako?

67

585

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eka oli nätti

      ihan normaaleja naisia he olivat mutta tietysti täytyisi nähdä kasvot myös ja livenä mutta lähtisin ulos eka oli todella naisellinen ja seksikäs vartaloltaan ja ekan kanssa haluaisin myös seksiä

    • Kelpaako?

      Niin, kasvot tietysti... Kyseiset naiset olivat 165cm pitkiä ja painoivat n. 95 kg. Eli tuollainen pikku pömpötys ei ole pahaksi? Täällä palstalla on niin monesti kuullut sitä että lihavat naiset eivät ole viehättäviä. Ja aina se on se sama että 165cm pitä painaa n 65kg... Itse olen melkeinpä tuon kokoinen kuin noissa kuvissa olevat naiset, eli kannattaako minun uskaltautua ja mennä pyytämään miestä treffeille? ;)

    • Häh

      Sama nainen joka kuvassa.

      • Kelpaako?

        Ei ole sama nainen joka kuvassa.


      • Meh... =/
        Kelpaako? kirjoitti:

        Ei ole sama nainen joka kuvassa.

        Äkkiseltään näyttää kyllä samalta, paitsi tuo alusvaatteillaan oleva on isotissisempi kuin toiset. Viimeisellä naisella on kai jonkinlainen "syy" lihavuuteensa ja isoon mahaan, koska on ilmeisesti saanut lapsen vähän aikaa sitten... Tosin varmaan olisi ehtinyt laihduttaakin jo tuosta, jos haluaa - ellei sitten ollut synnytyksen jälkeen vieläkin paksumpi. Kahdesta muusta paha mennä sanomaan ovatko olleet raskaana koskaan, mutta herää kysymys - jos eivät ole, niin miksi tahtovat näyttää raskaana olevilta? Äkkiä katsottuna tuollaista pötsiä voisi luulla vaikka vauvamahaksi.


    • E-hei!

      Ei kelpaa.

      • Kelpaako?

        Harmi :(


    • timmi mies

      Ensireaktioni oli järkytys ja sanat hyi vittu

    • eka oli nätti

      kelpaako kyllä kelpaa ja voit mennä pyytämään miestä treffeille olisi miehelle kunnia asia kun nätti söpöliini tulisi pyytämään ulos kikkeli tykkää naisellisista naisista taidat olla upea nainen harmittaa tosi paljon että en taida olla se mies jota pyydät treffeille mutta toivotan sinulle onnea ja kaikkea hyvää muutenkin ps.kerro miten treffit meni ja tuleeko teistä pari odotan vastausta

      • Kikkeli tykkää tästä

      • --->
        Kikkeli tykkää tästä kirjoitti:

        No kyllä aika monen kikkeli tykkää enempi tällaisesta:

        http://www.mybodygallery.com/photos-21932-body-shape.htm?StartAt=90#.VATLmfl_uRw

        Ja koska nämä on "aidoista naisista" niin ei voi väittää että esim. tämä nainen ei oikeasti näytä tältä, vaan on photoshopilla aikaan saatu...

        Kikkeli tuli heti paremmalle tuulelle, aiemmat kuvat masensivat.


      • Kikkelieivoivieläkää

      • hihhei oikeesti hei
        Kikkeli tykkää tästä kirjoitti:

        No kyllä aika monen kikkeli tykkää enempi tällaisesta:

        http://www.mybodygallery.com/photos-21932-body-shape.htm?StartAt=90#.VATLmfl_uRw

        Ja koska nämä on "aidoista naisista" niin ei voi väittää että esim. tämä nainen ei oikeasti näytä tältä, vaan on photoshopilla aikaan saatu...

        lol lol lol
        koska nettiinhän ei voi lada shopattuja kuvia ja dove mainoksen kuviakaan ei oltu muokattu...
        reps
        reps
        halloo


    • läski äijä

      Jos miehel on tuollainen maha niin nainen antaa haeti pakit.

      • Totta puhut.

        Ja pakit antaa siinäkin tapauksessa, että itsellään olis tuollainen maha, tai jopa isompi.


    • asdfghjklöä

      tämä on ihannenainen-ketju, miksi tänne tyrkytetään läskien tanttojen kuvia?! Taitaa olla jonkun läskin akan postaus tämäkin aloitus taas...

      • Kelpaako?

        Aivan, ja et ilmeisesti ole vaivautunut lukemaan kommenttejakaan koska noin sanoit. Kerroinhan jo aikaisemmassa että kuvissa olevat naiset näyttävät paljon minulta. Heh, ja tuo raskausmaha juttu. Näyttääkö sinusta todella siltä? Eikö raskaana olevat naiset ole juuri hehkeitä? ;)


    • dani böö

      Tässä tapauksessa riippuu kasvoista. Vartalo ok.

    • Jooh...

      Perussiiderivalas.

    • ei kiitos

      Voithan sinä yrittää pyytää miestä treffeille. riippuu miehen naismausta jos siihen suostuu.
      Rehellinen vastaus on kuitenkin että lihavia naisia nuo ovat kaikki, ei normaalivartaloisia. Kyllä sen itsekin tiedät.

    • Ratkaisu.

      Mikset vaan laihduta? Eikö se ole pienempi vaiva, kuin hakea hyväksyntää läskille kropassasi, jota et oikeasti hyväksy itsekään?

    • burb

      Riippuisi ihan muista asioista kuin painosta. Noissa tapauksissa painoa ei olisi millään tavalla ratkaiseva tekijä.

    • atmaster

      kunhan et pidä tuonlaisia alushousuja kuin tuossa tokassa kuvassa..

    • sdfs

      Eli minun pitäisi ensin laihduttaa ennen kuin saan hyväksyntää? Olisi kiire päästä tutustumaan mieheen koska kohta en nää häntä varmaan koskaan.

      • Ratkaisu.

        No tutustu siihen mieheen! Mitä sinä täältä kyselet voitko tutustua... Eihän sitä tiedä jos hän tykkääkin tuhdeista tytöistä - niitäkin miehiä on.

        Jotenkin vaan tuntuu että kyseessä on joku atleettinen ja komea uros, sillä jos ei olisi vaan saman tasoinen pötsi-pasi kuin sinäkin, niin silloin sulla ei olisi ongelmaa, vaan olisit jo pyytänyt miestä ulos...

        Voithan sinä kuitenkin kokeilla, et menetä mitään. Tai sitten alat tehdä tuttavuutta kaveri -pohjalta ja laihdutat ja kun olet ns. kuosissa, kokeilet olisiko suhteessa ainesta johonkin syvempään.


    • ei ne liian lihavia

      Ei nuo kuvan naiset ole kuin alle 80 kg. Ei siis voi olla yli 90. Itse näytin jo noin lihavalta 74 kiloisena. 95 kiloisena olisin huomattavasti lihavemman näköinen ainakin kaksinkertainen noihin kuvan naisiin verrattuna.

      • asdf3

        No ei se paino aina läskistä riipu. Toinen saattaa olla hyvinkin se 90kg jos on lihasta.....


      • Hihihi
        asdf3 kirjoitti:

        No ei se paino aina läskistä riipu. Toinen saattaa olla hyvinkin se 90kg jos on lihasta.....

        Aivan, noissa aloittajan kuvissa näkyi tosi hyvin treeni ja itsekuri, harva pystyy noita pötsejä lihaksena hommaan.
        Mahtaa olla vuosien tulosta, enpä ole ikinä saanut noin isoja vatsalihaksia ja myönnetään etten haluakaan. Ehkä tyydyn pienempään mahaan ja mieluusti katselen vähemmillä masulihaksilla myös miestä.. :P

        Onneksi näitä ns.lihaksikkaita naisia ei kaikki miehet himoa, kaikille on ottajansa sentään.

        Ap, täältä tuskin tointaa kysyä tai vastauksista päätellä yhtään mitään.. Mene ja kysy siltä mieheltä vaan rohkeasti. Ja huomauta, että sun mahdollinen pömpötys on vain tosi painavaa lihasta. Siinä kalpenee kaikki laihaläskit! ;)


    • 10+14

      Ihan ok naisia, ei mitään hätää. Lähtisin treffeille.

    • Kyllä kelpaisi! LÄhtisin treffeille.

    • Kelpaako?

      No kaipa minä sitten pyydän. Ei se varmaan ole niin että treffeille pyytäminen on kielletty lihavalta naiselta. Siinäpähän häpeän jos miestä ei kiinnosta mutta kai se olisi kiusallisempaa elää siinä mietteessä että "entä jos olisin pyytänyt..." Sittenhän sen näkee mitä tapahtuu.

      • Sannnnnnni

        Pyydä ihmeessä. Mitä sillä on väliä mitä internet ajattelee, varsinkin täällä kun trolleja on niin paljon, vain sillä mitä mies ajattelee on väliä. (Ja jos nyt saisit pakit niin sekään ei välttämättä johdu painosta - ihmisillä on tosi erilaisia ajatuksia siitä mikä on tärkeää parinvalinnassa. Itse en kiinnittänyt sinkkuna ajattelemieni miesten painoon suurtakaan huomiota koska ei siitä että partneri pysyy nuorena ja hoikkana ole mitään takeita. Nuorena hottiena ei ainakaan pysy kukaan).


    • sorry...

      Sekuntiakaan miettimättä, ei mitään jakoa avauksen naisille. Ei kertakaikkiaan mitään.

      Teilatkaa, mutta näin se kohdallani on. Eipä tuollaiset mua tule yrittäämäänkään ettei sen puoleen.

    • bbbvvvhhhjnnbvcbbhhb

      Keskimmäinen oli paras koska isoimmat tissit. Mutta muuten eivät kropaltaan kiihota, tietty jos on kiva niin voisin kyllä.

    • solakkamies

      Hyi, karkuun lähtisin.
      Miksi pitää itsensä lihottaa tuollaiseksi kuvotukseksi?

    • Hah!

      Itseköhän nuo naiset on arvioineet oman vartalonmallinsa? Nimittäin ensimmäisellä ja viimeisellä on tuo tasapaksun kropan symboli tuossa kuvan oikeassa alalaidassa, ja varmasti pitääkin paikkansa - mutta millä ilveellä tuo keskimmäinen väittää olevansa tiimalasi?! Missä se vyötärö nyt esimerkiksi...? Täsmälleen samanlainen tasapaksu pötkö kuin nuo toisetkin, vain vähän isommat tissit.

    • muwi

      Ei ollu mitään vikaa noissa naisissa, eivät edes ole lihavia, vaan sopivan pyöreitä ja naisellisia. Uskalsitko aloittaja jo pyytää miestä treffeille?

    • gag reflex

      Hyi, hui ja yök.

    • ei nappais

      Ennen yksin kotona ku tollasen kans aikaa haaskaamassa.

    • Kelpaa!

      En pidä heitä lihavina,vaan sopivan pyöreinä.Treffeille lähtö kuvien kaltaisten naisten kanssa ei olisi minulle mikään ongelma,jatko riippuu sitten siitä,sopiiko kemiat yhteen,sehän kuitenkin ratkaisee loppupeleissä.

    • Kelpaako?

      En ole vielä uskaltanut, koska en ole varma minne voisimme mennä treffeille. Kaikkihan sanovat että pitäisi olla joku julkinen paikka eikä esimerkiksi kesämökki kelpaa. En haluaisi mennä ravintolaan, haluaisin tehdä jotain muuta kuin syödä. Pitäisi vaan keksiä jotakin.....

      • Ehdotus.

        Elokuviin?


    • Kelpaako?

      Tämä mies jonka haluaisin treffeille kanssani on lähelle 49 vuotias. Minne sen ikäistä voi viedä? Käykö sen ikäiset elokuvissa?

      • No höh!

        No kyllä käy! Ihmeellinen ajatus ettei mukamas kävisi, elokuvia kun oli jo hänenkin nuoruudessaan ja vielä värielokuvia! Ajatella...

        Minkä ikäinen sinä itse sitten olet? Ei kai kovin vanhaan ukkoon kannata sekaantua, jos olet vielä nuori. Toisaalta - vaikka olisi kuinka atleettinen uros, niin jos olet häntä selkeästi nuorempi nainen, niin todennäköisesti "kelpaat" hänelle tuhdista olemuksestasi huolimatta, koska vanha ukko itkee ilosta jos saa nuorta naista.


      • Kelpaako?
        No höh! kirjoitti:

        No kyllä käy! Ihmeellinen ajatus ettei mukamas kävisi, elokuvia kun oli jo hänenkin nuoruudessaan ja vielä värielokuvia! Ajatella...

        Minkä ikäinen sinä itse sitten olet? Ei kai kovin vanhaan ukkoon kannata sekaantua, jos olet vielä nuori. Toisaalta - vaikka olisi kuinka atleettinen uros, niin jos olet häntä selkeästi nuorempi nainen, niin todennäköisesti "kelpaat" hänelle tuhdista olemuksestasi huolimatta, koska vanha ukko itkee ilosta jos saa nuorta naista.

        Tuon halusinkin kuulla. Olen kyllä paljon nuorempi sitä miestä, mutta toivottavasti kelpaan hänelle jotenkin. Minulle käy se mitä hän haluaa ;) En varmaan edes ole täysin varma itsestäni suhteeseen. Ajanvietto yhdessä olisi kivaa.


    • "Miehet, mitä mieltä olette tällaisista naisista? Ovatko he lihavia? Lähtisitkö treffeille jos pyytäisi?"

      -Silminnähden melko lihavia naisia..mitäpä muuta tuosta voisi olla mieltä...

      Ja ei en lähtisi treffeille, koska ylipaino (kun puhutaan noinkin mittavasta kuin kuvan naisista) on itselleni totaalinen turn-off.

    • Itse haluaisin löytää rehevän naisen itselleni, painoa saisi olla reilusti yli 100kg. Laittakaa naiset viestiä [email protected]

    • moraalin ääni

      Miksi joku sanoo että on normaalia kun ei todellakaan ole? Taitaa siellä olla nyhverö joka itse/kumppanina tonnikeiju. Läskeyden normalisoinnista seuraa ihmiskunnan rappio, kun uskotellaan että epäterveellisten elämäntapojen ja itsensä laiminlyönnin seurauksena tullut ylipaino on ok. Katsokaa kauas horisonttiin Yhdysvaltoihin.. Siellähän läskeys on täysin hyväksyttyä, jopa muodikasta, ja se näkyy kyllä kuolleisuustilastoissa ja ihan evoluutiossa. Läskit eivät ole hedelmällisiä ja kuolevat nuorempana, sairastavat enemmän, mitä luonnossa kävisi sellaiselle lajille?

      Kuuluisa "isot luut" klisee on samaa asiaa kuin tää normaaliuden hokeminen: molemmat yrittää siirtää henkilön heikkouden ja mielenlujuuden puutteen ulkopuolisen vaikuttajan syyksi. Haetaan vain helpotusta omalle surkeudelle. Se on ymmärrettävää, mutta: YLIPAINON TULEE OLLA VÄÄRIN JA PAHEKSUTTAVAA, SILLÄ SE ON SEURAUSTA IHMISEN VÄÄRISTÄ VALINNOISTA JA SAAMATTOMUUDESTA. EI TEHDÄ SIITÄ HYVÄKSYTTYÄ.

      Jokaisella ihmisellä on mielestäni velvollisuus pitää itsensä terveenä. Jos ei kuitenkaan kiinnosta niin: turha kuormittaa julkisen sektorin terveyskuluja omilla läskivaivoilla. Jos ei oma terveys kiinnosta miksi olettaa että muita kiinnostaisi? Sama koskee tupakoitsijoita, alkoholisteja ja narkomaaneja: jos oletatte että kyllä joku muu huolehtii terveyden vaikka itsä ei kiinnosta, painu vittuun vaivoinesi.

      Alkuperäiseen kysymykseen palatakseni, miksi joku edes haluaisi naisen joka on suurella todennäköisyydellä: huono itsetuntoinen, tupakoiva alkoholisti, kuvottavien pikaruokaloiden vakioasiakas, itseään laiminlyövä vätys, ongelmansa ulkoistava (ei näe itsessään vikaa) sekä huono sängyssä. Masennukset yms. yleisiä mutta se johtuu juuri niistä elämäntavoista, läskeys masentaa!

      Jokaisella on mahdollisuus parantua ylipainosta, se ei ole helppoa mielenlujuuden ollessa nollissa mutta välttämätön teko jos haluat terveen elämän ja sinua ARVOSTAVAN miehen. Oma kumppanini oli joskus hyvin ylipainoinen, mutta laihdutti puolisataa kiloa ja muutti elämäntapansa. Nyt hän on kaunis itsestään huoltapitävä onnellinen nainen. Toivon sinulle samaa, aloita jo tänään. Onnea matkaan :)

      • ....................

        erittäin hyvä kommentti


      • ethanol

        Taidampaa tirvaista ensi viikollakin arkikännit ihan periaatteesta ja mennä pari tuntia myöhässä töihin. Jos ei muuten niin ihan näiden oikeinelävien moraalinvartijoiden tekopyhyyden kunniaksi. Hurskastelustahan nämä polttoaineensa saavat.


      • ethanol
        ethanol kirjoitti:

        Taidampaa tirvaista ensi viikollakin arkikännit ihan periaatteesta ja mennä pari tuntia myöhässä töihin. Jos ei muuten niin ihan näiden oikeinelävien moraalinvartijoiden tekopyhyyden kunniaksi. Hurskastelustahan nämä polttoaineensa saavat.

        Oho, tullut näköjään ajatuskatko. Siis arkikännit tälläkin viikolla - miksei toki ensi viikollakin.


      • moraalin ääni
        ethanol kirjoitti:

        Oho, tullut näköjään ajatuskatko. Siis arkikännit tälläkin viikolla - miksei toki ensi viikollakin.

        Vedä ihmeessä kännit, kyllä vatsa kiittää! Muista vielä hakea iltapalaa suosikkipaskaruokalastasi kun on kuitenkin nälkä. Aamulla raahaa tuoreilla kaloritonneilla voideltu vatsasi aamupalalle mäkkäriin. Kuittaa läskeilyn tuottama psyykkinen darra tilaamalla light-kokis siihen plus-ateriaasi. Tämän terveysvalinnan myötä omatuntosi puhdistuu ja odotat jo ensiviikon uutta kierrosta :)


      • asdfghjklöä
        moraalin ääni kirjoitti:

        Vedä ihmeessä kännit, kyllä vatsa kiittää! Muista vielä hakea iltapalaa suosikkipaskaruokalastasi kun on kuitenkin nälkä. Aamulla raahaa tuoreilla kaloritonneilla voideltu vatsasi aamupalalle mäkkäriin. Kuittaa läskeilyn tuottama psyykkinen darra tilaamalla light-kokis siihen plus-ateriaasi. Tämän terveysvalinnan myötä omatuntosi puhdistuu ja odotat jo ensiviikon uutta kierrosta :)

        ihan paras kommentti :D Siitä sai vi_tun läski! :DDDD


      • ethanol kirjoitti:

        Oho, tullut näköjään ajatuskatko. Siis arkikännit tälläkin viikolla - miksei toki ensi viikollakin.

        Vähemmän kännejä, ni ei ehkä tule niitä ajatuskatkojakaan niin paljoa. ;)


      • ethanol
        moraalin ääni kirjoitti:

        Vedä ihmeessä kännit, kyllä vatsa kiittää! Muista vielä hakea iltapalaa suosikkipaskaruokalastasi kun on kuitenkin nälkä. Aamulla raahaa tuoreilla kaloritonneilla voideltu vatsasi aamupalalle mäkkäriin. Kuittaa läskeilyn tuottama psyykkinen darra tilaamalla light-kokis siihen plus-ateriaasi. Tämän terveysvalinnan myötä omatuntosi puhdistuu ja odotat jo ensiviikon uutta kierrosta :)

        Mä vaan osaan nauttia elämästä sen aikaa kun sitä kestää, susta ei näköjään voi sanoa samaa. Sä voit kyllä rautankanki perseessä kieltää itseltäsi kaikki synnit ja kituutella 10-15 vuotta kauemmin, ihan sama mulle. Mä elän joka tapauksessa meistä kahdesta kauemmin.


      • moraalin ääni
        ethanol kirjoitti:

        Mä vaan osaan nauttia elämästä sen aikaa kun sitä kestää, susta ei näköjään voi sanoa samaa. Sä voit kyllä rautankanki perseessä kieltää itseltäsi kaikki synnit ja kituutella 10-15 vuotta kauemmin, ihan sama mulle. Mä elän joka tapauksessa meistä kahdesta kauemmin.

        Hetken mietittyäni varmistui tunne siitä, etten ole koskaan kieltänyt itseltäni mitään. Monessa mielessä olenkin elänyt niin hedonismin täytteistä elämää, että siihen tuskin moni täällä on pystynyt: paheet ovat olleet aivan eri luokkaa kuin kännit ja pikaruoka.

        Tottakai mielessä on aina ollut, että tämän huvin toivoisi kestävän mahdollisimman kauan. Ja että vanhempana voin vielä kiittää itseäni tehdyistä, mutta myös tekemättömistäkin asioista. Kirjaimellisesti ainoa tapa tähän on ymmärtää, että oma terveys on kaikista tärkein voimavara mitä ihmisellä voi olla. Voit esimerkiksi aina tienata lisää rahaa, löytää uuden kumppanin ja saada uusia ystäviä. Mutta ainoat aidosti korvaamattomat asiat elämässä ovat terveys, aika ja perhe. Ja ilman terveyttä on lähes mahdotonta nauttia mistään muusta.

        Eli jos haluat nauttia mahdollisimman pitkään ja mahdollisimman lujaa, pidä huoli terveydestäsi. Se että vatsa turpoaa on jo hälytysmerkki siitä, että nyt ollaan huonoon suuntaan menossa. Kieltämällä ei synny terveyttä, mutta jos niitä paheita kerta on, löydä se vastapaino niille.

        Ajattele että terveys on kuin lämpömittari, laiminlyönti vie pakkaseen päin ja huolenpito lämpimään.. tarkoitus ois pysyä siellä hellelukemissa :D


    • Nnnana

      Olitko sinä kumppanisi kanssa yhdessä jo kun hän oli ylipainoinen? Vai otitko hänet siksi kun hän oli jo laihduttanut? Minun mielestä ylipaino ei ole niin huomioitavaa treffeillä. Ainahan voi laihduttaa, vai pitääkö vasta sen jälkeen mennä treffeille kun on luut näkyvissä.... No, itse en ainakaan tuomitse ketään miltä hän näyttää. Jos vaikuttaa muuten mukavalta niin katsoo lähemmin olisiko siinä tuleva kumppani.

      • moraalin ääni

        Seurustelumme alkaessa ylipaino oli jo historiaa. Teki kyllä suuren vaikutuksen kun kuulin toisen painaneen joskus yli 50kg enemmän. Kauniista ja terveestä, ihanasta normaalipainoisesta naisesta kun ei sitä millään voimut kuvitella. Enkä epäile yhtään hänen sanojaan, kun kertoi että laihduttaminen oli paras päätös mitä koskaan tehnyt. Rankkaahan se oli mutta palkintoon nähden ihan pientä.


    • reikä

      Sillon kuin olin 59 kiloinen olin helvetin masentunut ja elämä oli minulle täyttä paskaa. Nyt olen n.74 kiloinen ja elämäni on parasta moneen vuoteen.


      Mielestäni siis paino ei kerro aina kaikkea. Harrastin hoikempanakin liikuntaa ja söin terveellisesti, mutta pääkopassa ei silti kaikki ollut kohdallaan. Eli mielestäni saa olla lievästi ylipainoinen kuhan syö semiterveellisesti ja harrastaa liikuntaa.

      • asdfghjklöä

        tyypillistä läskin selitystä ja puolustelua omalle rumalle ylipainolleen.


      • "Mielestäni siis paino ei kerro aina kaikkea"

        -Paino, ja ennen kaikkea se painon LAATU, kertoo elämäntavoista ja myös arvoista joissain määrin.
        Ei enempää, ei vähempää...


    • bmi

      Pulleus ei todellakaan haittaa, ei varsinkaan jos on noissa kuvien mitoissa. Vuosien saatossa olen huomannut, että pulleat naiset paljon estottomampia, persoonallisempia, irstaampia ja yleisesti ottaen paljon parempaa seuraa kuin painonvartijat. Pulleat naiset ovat keskimäärin paljon taitavampia sosiaalisesti eli sanavalmiimpia ja osaavat heittää läppää paljon sujuvammin.

      Tämänkään topikin perusteella ei ole vaikea huomata kumpi ihmisryhmä on stereotyyppisempi, ennakkoluuloisempi ja kummalla ihmisryhmällä on rautakanki perseessä.

      • ....................

        läskin akan kommentti siinä.


      • bmi
        .................... kirjoitti:

        läskin akan kommentti siinä.

        Joo, kaikki mikä ei sovellu sun ahdasmieliseen maailmankuvaan on valetta tai vähintäänkin paskaa. Sille en valitettavasti voi mitään, että hauskoista, persoonallisisista ,estottamasti ja hauskoista naisista suurin on pulleita, niin paljon kuin se lukuisia tuppisuisia, tylsiä ja persoonattomia painonvartijoita vituttaakin.

        Hyvin monet naiset tekevät perusvirheen luullessaan, että paino ja bmi ratkaisee kaiken tai edes eniten. Jotkut ovat tässä mielessä jopa ylimielisiä ja luulevat, että sen "paremman" bmi:n pitäisi antaa joku automaattinen etuoikeus, joka pakottaa miehen valinnan.


    • MHN2

      Nuo negatiiviset kommentit pahentaa vain toisten oloa. Itsekään en tuomitse lihavuutta ja voisin mennä treffeille lihavan kanssa. Sisäinen kauneus on tärkeintä minun mielestä. Jos henkilö on muuten kiinnostava niin voihan häneen tutustua syvemmin. Ja sitten, voihan parisuhteessa aloittaa vaikka kuntoilun ja harrastaa yhdessä. Tekemistä molemmille ja auttaa häntä pyöreämpää laihtumaan. Sinänsä voisin seurustella lihavan kanssa.

    • Kantapää

      "Miehet, mitä mieltä olette tällaisista naisista? Lähtisitkö treffeille jos pyytäisi? Jos he vaikka olisivatkin pyöreitä, niin kelpaako yhtä lihava nainen sinulle?"

      Miten mihinkään noista kysymyksistä pitäisi muka pystyä vastaamaan, kuvan perusteella jossa ihmisestä ei näy kuin pelkkä torso..? Ja en nyt sano sillä että vaatisin naamallisia kuvia, kun niitä ei tässä yhteydessä selvästikkään tahdottu näyttää, vaan totean pelkästään ettei tuollaisesta kuvasta saa edes mitään alustavaa käsitystä siitä millainen ihminen oikein on kyseessä ulkoisesti tai persoonaltaan..

    • Okei :)

      Eli naamalla on väliä? Jos on kasvoista kaunis niin pyöreällä vartalolla ei väliä?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      144
      2161
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1938
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1888
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1690
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1498
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1276
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1180
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1168
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1163
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1157
    Aihe