miten voi unohtaa ihastuksen?

ärsyttävä ikävä

Olen kai ihastunut poikaan, joka asuu kaukana.. toisessa kaupungissa. Nyt hän on ulkomailla ja meillä on 2 kuukauden tauko, koska emme voi nähdä.. tämä e i ole ensimmäinen vuoden sisään.. (vajaa vuode olemme tunteneet).

En tiedä miksi minulla on häntä niin paljon ikävä... se ärsyttää minua , koska en tiedä tuleeko tästä edes yhtään mitään. Emme pidä paljon yhteyttä, koska hän oikeastaan sanoi, ettei oikein tykkää jutella netissä. .. Aluksi juttelimme aina netissä kun emme voineet nähdä. Joten tuntuu ettei hänellä ole niin ikävä minua. Minä taas ajattelen häntä kokoajan, vaikka olisi muutenkin tosi paljon tehtävää elämässä juuri nyt ja kauhea kiire... en voi keskittyä koska ajattelen häntä vaikka hän toisaalta ärsyttääkin minua aika paljon.


Hän ei ole mikään unelmamies. En haluaisi kuitenkaan tuhlata aikaani ja pitäisi päättää että mihin suuntaan tässä lähdetään. Haluaisin ainakin saad ahänet suljetgua pois mielestäni joksikin aikaa koska nyt minulla ei olisi edes aikaa ajatella mitään seurustelua. Sressi ja hankala elämäntilanne ehkä vaikeuttavat koko tilannetta. Emme tavallaan ole edes pystyneet koskan kunnolla nauttimaan yhdessäolosta rauhassa niin että molemmat olisivat olleet lomlla tms

2

213

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ärsyttävä ikävä

      Minä olen aina se ensimmäinen joka lähettää että o ikävä:-/ en jaksaisi odottaa sitä ikuisuutta että hän ottaa minuun yhteyttä. ... tiedän että pitäisi.. ja yritän. Mutta tuntuu välillä tai aika useinkin että minä lähes yksin vastaan siitä että tämä suhde jatkuu.. hänelle kai riittää vähempikin yhteydenpito.. olen huomannut että se on tavallaan osa hänen "nuuskamuikkusluonnetta" .

    • Vinkki sulle

      Anna sille persettä(; toimii!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1545
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1174
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1117
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1016
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      975
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      937
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      882
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      19
      852
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      684
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      650
    Aihe