Mistä töistä 51-vuotiaalle

wwwwwwwwwwwwwwww

Eli mistä ihmeestä saan työpaikan? Tuntuu kyllä niin turhauttavalta olla vain kotona. Taloudellisesti pärjään, mutta miten ihmeessä saan työllistettyä itseni. Olenko siis 65-vuotiaaksi työtön?

Jotenkin tuntuu, että tämä työura oli tässä. Nolottaa ja hävettää.

Siivoojaksikin haetaan kauniita ja nuoria.

46

1142

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 155

      Huonolla tuurilla olet 65-vuotiaaksi asti työtön.

      Se on kyllä jännää, että työnantajat pitävät yli 50-vuotiaita kehäraakkeina, mutta silti eläkeikää halutaan nostaa jopa lähemmäs 70 vuotta (http://www.iltalehti.fi/uutiset/2014090118621866_uu.shtml).

      Ei tässä touhussa ole kyllä mitään tolkkua.

      • 56-w

        Et saa mistään töitä mitä ilmeisimmin. Mulla tulee kohta vuosi täyteen työttömänä. Tai kyllähän yli 50-v voi opiskella lähihoitajaksi tai hoiva-avustajaksi, niillä aloilla töitä on eikä ikäsyrjintää. Itse en ole pätkääkään hoivatyyppi enkä edes harkitse hoiturialaa!


      • kreikkalaisittain

        Olen myös 51v. "työtön". Töitä on kyllä enemmän, kuin ehdin/ jaksan tehdä. Olen siirtynyt ns. kreikan malliin, siis harmaaseen talouteen.

        Teen kaikenlaisia keikkahommia itsenäisesti tai kavereiden firmoissa. Tulot eivät päätä huimaa, mutta ihan kiva lisä työttömyyskorvauksen päälle.

        Jos asuisin maaseudulla harrastaisin vielä pienviljelyä, kalastusta ja salametsästystä, tulisi ruokakin ilmaiseksi.


      • Luuriapina

        Puhelinmyyjäksi pääsee vaikka olis 100-vuotias!


    • Oletko vastuullinen

      Jos niin kovasti kaipaat tekemistä ja ongelmia niin perusta kuule oma yritys.....siinä ei ikää kysellä......onko sinusta ottamaan vastuuta?

      • työttömyysputkeen

        Eipä kyllä töitä löydy. Itsekin olen reilu vuoden ollut työttömönä ja 60 vuotias.
        Parissa "haastattelussa" olen käynyt ja noin 50 hakemusta mutta turhaan..
        Näillä näkymillä tulevaisuus on:

        -ansiosidonnaisuus se 500 päivää täyteen
        -sitten siihen työttömyysputkeen tai lisäpäiville tms.
        -sen jälkeen eläkkeelle

        Nämä sillä edellytyksellä ettei Santeri Tuppi muut AY-turhapurot muuta tuota putkea/lisäpäivä juttua.


      • älä löpötä
        työttömyysputkeen kirjoitti:

        Eipä kyllä töitä löydy. Itsekin olen reilu vuoden ollut työttömönä ja 60 vuotias.
        Parissa "haastattelussa" olen käynyt ja noin 50 hakemusta mutta turhaan..
        Näillä näkymillä tulevaisuus on:

        -ansiosidonnaisuus se 500 päivää täyteen
        -sitten siihen työttömyysputkeen tai lisäpäiville tms.
        -sen jälkeen eläkkeelle

        Nämä sillä edellytyksellä ettei Santeri Tuppi muut AY-turhapurot muuta tuota putkea/lisäpäivä juttua.

        AY-Like ja Sak ovat tiukasti pitänneet kiinni ansiosidonnaisen lisäpäivistä, kyllä se on Kokoomus ja EK, jotka haluvat kaiken poistaa tavalliselta ja ikääntyvältä työttömältä köyhältä.
        Tämä sinullekin tiedoksi, kun menet äänestämään, samaa ovat muuten puhuneet Persut ja Keskustakin, että kukahan se on työväen ja työttömän puolella, skdl ja Vasemmisto ovat asiassa pitäneet köyhän puolta, ovat minullekin vastanneet viesteihin, porvarit eivät vastaa, oma etu paras etu.


      • työttömyysputkeen
        älä löpötä kirjoitti:

        AY-Like ja Sak ovat tiukasti pitänneet kiinni ansiosidonnaisen lisäpäivistä, kyllä se on Kokoomus ja EK, jotka haluvat kaiken poistaa tavalliselta ja ikääntyvältä työttömältä köyhältä.
        Tämä sinullekin tiedoksi, kun menet äänestämään, samaa ovat muuten puhuneet Persut ja Keskustakin, että kukahan se on työväen ja työttömän puolella, skdl ja Vasemmisto ovat asiassa pitäneet köyhän puolta, ovat minullekin vastanneet viesteihin, porvarit eivät vastaa, oma etu paras etu.

        No, vasemistoa en kyllä äänestä periaattesta enää. On niin oksettavia kokemuksia 70-80 luvulta. Sama koskee AY-liikettä... Siellä oli aikoinaan yksi-kaksi oikeudenmukaista kaveria, tarkoitan Metalliliitossa. Muut oli vaan puolueensa ja kavereidensa etuja ajaviapolitrukkeja. HYI..Hyi. Eikä se meno ole muuttunut miksikään jos katsoo ja kuuntelee Hevosmiestä (ihalainen).
        Jää ainokasi vaihtoehdoksi PS.


      • älä löpötä
        työttömyysputkeen kirjoitti:

        No, vasemistoa en kyllä äänestä periaattesta enää. On niin oksettavia kokemuksia 70-80 luvulta. Sama koskee AY-liikettä... Siellä oli aikoinaan yksi-kaksi oikeudenmukaista kaveria, tarkoitan Metalliliitossa. Muut oli vaan puolueensa ja kavereidensa etuja ajaviapolitrukkeja. HYI..Hyi. Eikä se meno ole muuttunut miksikään jos katsoo ja kuuntelee Hevosmiestä (ihalainen).
        Jää ainokasi vaihtoehdoksi PS.

        Kumarra sitten porvaria, äläkä itke kun työttömyysedut viedään.


      • Tais olla Kimmo Sasi
        työttömyysputkeen kirjoitti:

        No, vasemistoa en kyllä äänestä periaattesta enää. On niin oksettavia kokemuksia 70-80 luvulta. Sama koskee AY-liikettä... Siellä oli aikoinaan yksi-kaksi oikeudenmukaista kaveria, tarkoitan Metalliliitossa. Muut oli vaan puolueensa ja kavereidensa etuja ajaviapolitrukkeja. HYI..Hyi. Eikä se meno ole muuttunut miksikään jos katsoo ja kuuntelee Hevosmiestä (ihalainen).
        Jää ainokasi vaihtoehdoksi PS.

        Näi se AY-liike on saanut junailtua:
        http://www.saunalahti.fi/kvarkki/oikeutta/luulo.htm


    • köyhyysloukku

      No vitsi, meikä on jo 56. Määräaikainen työsuhde (jonka sain vuoden työttömyyden jälkeen) loppuu tämän vuoden lopussa. Uudesta työstä lienee turha haaveilla, oman yrityksen perustaminen ei kiinnosta. Eli edessä ansiosidonnaista 500 päivää ja loppu elämä pitää kitkutella peruspäivärahalla kunnes pääsee eläkeelle. Ei paljon naurata kun on vielä asuntovelkaakin ja mitään avustuksia en tule saamaan :(

    • Loma-avustaja

      Toivottavasti et tarkoittanut ansiotöitä, joista siis tienaa leipänsä ja eläkettä. Niitä et enää löydä.
      Voit kokeilla provikkahommia, myydä jotain tai ajaa taksia, kun kerran taloutesi on turvattu. Lehdenmyyntihommista saat potkut parin myymättömän viikon jälkeen.
      Tarviiko joku apua naapurustossa tai edellinen sukupolvi? Pidät seuraa mummuille tai koululaisille. Hoidat lapsenlapsia.
      Kokeilin avustaa liikuntavammaista, kun hänen vakiavustajansa oli lomilla. Ei siis ole mitään koulutusta siihen, mutta hän osasi kertoa, mitä tehdä. Palkkaakin sain, ihan oikeaa ja tienasin eläkettä. Tosin en sellaista mitä varsinaisessa työssäni ansaitsin, mutta siihen ei ole paluuta.
      Syksynjatkoa vaikka komeronsiivouksen ja haravoinnin parissa!

    • onko hyvä nyt

      Eihän tällaisesta aikoinaan demarit eikä ay-liike puhuneet kun kovasti ajoivat maatamme eu:n kovaan ytimeen.
      Parempaa palkkaa ja enemmän työpaikkoja, halvempaa ruokaa oli luvassa kuten myös työvoiman vapaa liikkuminen eu:n alueella josta varsinkin ay-liike löi rumpua. Ja kuten olemme nähneet liki kaikilla suuremmilla rakennustyömailla ainakin se on hyvin toteutunut.

      • onkohyvänyt

        Joo samaa mieltä, onko hyvä nyt, nimimerkin kanssa. Eikä Eu-äänestys mennyt edes 2/3 perustuslailisuuden mukaan. Sama oli tämä EURuplaan meno. Ku setettiin
        oikein kunnolla. Kun ei raha enää jousta (devalvoida) niin joustaa työntekijä.
        Samaa linsiin viilaamista oli nämä vakuudet joita demarit ajoi ja yksi lastentarhantäti allekirjoitti oikein tv-kuvan kanssa.. Kun vaan kansa muistaisi seuraavissa vaaleissa jättää vetämättä sen "punasen" viivan niille pettäjille.


    • 111111111111

      Jätä se köyhä maa.Ja muuta vaikka Norjaan!

    • palkaton

      Tuskin saat töitä. Nyt tuli seittemän vuotta työttömänä täyteen. Ei edes kaupunki ota työttömyyskorvauksella töihin

    • ikä ei ole mitään

      Itse perustin yrityksenkin 48-vuotiaana. Pyörittänyt sitä reilut 5 vuotta. Työntekijöitäkin on 7. Osa juuri yli 50-vuotiaita. Eläkeikä itsellä lähenee mutta aion silti vielä tehdä eläkkeelläkin töitä jos terveys sallii.

      Ei ikä ratkaise vaan työhalut ja osaaminen.

      • Toimitusjohtaja.

        Yleensä tällaisen kirjoittaja on tyhjäntoimittaja trolli, joka ei ole ollut ikinä oikeassa työssä.


    • konnapuolue=kokoomus

      Kokkareet käteisen ja stubidon avulla saaneet tämänkin aikaseksi.

    • THATS IT

      MENE NORJAAN !!!

    • piikivi-

      Meidän IT-taloon tuli projektipäälliköksi eläkkeellä ollut 70v kaveri. Tosi pätevä ja energinen! Siis oikeasti pätevä! Hallitsee paitsi IT-asiat niin myös ihmiset.
      Itse olen hakenut aikoinaan töitä 59 vuotiaana. Joka paikkaan oli 50-60 hakijaa, ja aina olin viiden parhaan joukossa - jos tiesin sijoitukseni. Kukaan ei kuitenkaan huolinut selvästikään ikäni takia. Syyt olivat tekosyitä miksi ei huolittu.

      Lopulta sain töitä, kun työnantaja tiesi minut entuudestaan, että miten kova ammattlainen olen.

      Mutta kyllä ikä painaa. En enää jaksa tehdä tarvitatessa 24 tuntisia työpäviä niin että välillä nukun työpaikan sohvalla, jos on paniikkikiire. 12-16 tunnin työpäivän jälkeen olen aika puhki - jos niitä on useampia viikossa.

    • HHUHUH

      Miksi sinua nolottaa ja hävettää? Ei yhdelläkään työttömällä, joka on pistetty kilometritehtaalle, ole syytä hävetä. Jos jonkun pitäää hävetä, niin noiden idioottien tuolla arkadianpaskamäellä eli kokoomusvalehtelijoiden! Miettikäähän nyt vähän, kokoomuspaskat nostattaa eläkeikää ja melkein kaikki yli 50 vuotiaat on työttömänä ja jos sellainen ihme tapahtuisi,. että jossain vapautuisi työpaikka ei kukaan palkkaa. Se on se fakta, mitä nuo kusipääät ei tajua. Muistakaahan tuo, kun vaalit on nyt tulossa.

    • ei toimi

      Turha yksinomaan kokoomusta on mistään syyttää. Älkääpä unohtako toista porvaripuoluetta demareita ja varsinkaan ay-liikettä jonka pitäisi olla duunarin turva mut taitaakin olla toisinpäin !

      • voihan vee

        Käypäs kysyyn Rädyltä töitä. Se varmaan sut työllistää ja antaa paljon enemmän kuin sen 2100e palkkaa. Pääset jonnekkin tuolille istumaan ja päättämään minne ne vanhukset ja sairaat tämän päivän Somessa kuskataan, siis rahattomat. Kaatopaikalle kun ei sitä hyvää hautapaikkaa edes köyhille löydy.


      • HHUHUH

        "Turha yksin kokoomusta on syyttää".. Kuules nyt, olen jo senverran vanha, että olen nähnyt näiden paskiaisten toiminnan jo vuosien ajan. Vaalien alla valehdellaan suut ja korvat täyteen ja tyhmät ihmiset äänestää noita. Minä en. Valehtelijoita, suuria valehtelijoita koko paskasakki.. Jos yhtään muistat, niin ketähän tuota paskasakkia tuki? Ei sieltä löytynyt yhtään Matti Meikäläistä. Ei.. Kuulehan nyt. Koko kokoomuspaskasakki on valehtelijoita. Niitä ei kiinnosta hevon vittttua tavallisen kansan asiat ja toimeentulo. Vain varakkaat on niiden "sydäntä" lähellä. Nähtiinhän se kataispaskastakin, maa matalaksi, rahat loppu ja kovaa vauhtia karkuun eu:n tekastuun huippuvirkaan vitunmoiselle palkalle. Pysyköön siellä ja koko saataanan sakkinsa kansas. Valtiopetturit


    • tikulla silmään

      Muuta Viroon niin sitten pääset takaisin Suomeen töihin,kun et aiempia palkkoja muistele.

      • HHUHUH

        Käsittääkseni virolaiset raksamiehet saa ihan kohtuullisen liksan... Ja mikä parasta, aloittavat aamulla työt niin kun pitääkin ja jatkavat iltaseen. On tuo nähty niin moneen kertaan. Virolaiset muut paiskivat täysillä töitä jo klo 7, kun tulee suomipoika viereiselle raksalla ja alkaa mitellä kädet taskuissa "pankkoja", pidetään tupakka ja kahvitaukoa ja kyllähän sitä jo 8:lta otetaan vasara käteen ja kun kello lyö 4, niin rukkaset putoaa siihen


      • Kortissa löytyy
        HHUHUH kirjoitti:

        Käsittääkseni virolaiset raksamiehet saa ihan kohtuullisen liksan... Ja mikä parasta, aloittavat aamulla työt niin kun pitääkin ja jatkavat iltaseen. On tuo nähty niin moneen kertaan. Virolaiset muut paiskivat täysillä töitä jo klo 7, kun tulee suomipoika viereiselle raksalla ja alkaa mitellä kädet taskuissa "pankkoja", pidetään tupakka ja kahvitaukoa ja kyllähän sitä jo 8:lta otetaan vasara käteen ja kun kello lyö 4, niin rukkaset putoaa siihen

        Suomi poika korjaa tehdyt sudet ja sekundat kuten eräs Jari totesi.


      • saha puoltaa
        Kortissa löytyy kirjoitti:

        Suomi poika korjaa tehdyt sudet ja sekundat kuten eräs Jari totesi.

        Joo,niin se on vaaditaan töihin raksalle kaikenmaailman korttikoulutuksia, vaan se tärkein puuttuu tulee tänne näitä peukalo keskellä kämmentä olevia hönöjä.Vaatimuksena koulutukseen pääsyyn mielestäni oltava peruskoulun päättötodistuksen käsityö arvosana vähintään 9 eli kiitettävää pukkaa ja huolellisuutta arvosanaa löydyttävä,toisten töiden katselijoiden kuviittelinen osaaminen, kun on jotain nähnyt jonkun tekevän ei kyllä riitä.


      • saha puoltaa kirjoitti:

        Joo,niin se on vaaditaan töihin raksalle kaikenmaailman korttikoulutuksia, vaan se tärkein puuttuu tulee tänne näitä peukalo keskellä kämmentä olevia hönöjä.Vaatimuksena koulutukseen pääsyyn mielestäni oltava peruskoulun päättötodistuksen käsityö arvosana vähintään 9 eli kiitettävää pukkaa ja huolellisuutta arvosanaa löydyttävä,toisten töiden katselijoiden kuviittelinen osaaminen, kun on jotain nähnyt jonkun tekevän ei kyllä riitä.

        Vika on työnjohdossa, kun antavat mestarin hommat kisällille. Ammattitaidotonta työvoimaa käytetään, koska pääurakoitsija ei piittaa laadusta, vaan halvasta hinnasta. Työn jälkijä korjataan sitten vuosikaudet ilman tulosta. Työnantajaliittojen täytyisi pitää parempaa kontrollia työnteon laadusta. Ei ole enää varaa pistää päätä pensaaseen. Tällainen nykyinen politiikka rakentamisen laadussa syö yhteiskunnan varoja suunnattmat määrät. Ihmettelen myös homekoulujen korjauksia. Halvemmaksi tulisi purkaa ja tehdä uusi, nykyajan vaatimukset täyttävä koulu / laitos. Se kestäisi varmasti seuraavat 50 vuotta. Saneeratut koulut vaativat jattkuvasti uusia toimenpiteitä, jonka takia ne tulevat pidemmällä aikavälillä kallimmaksi.Korttikoulutus on juuri sitä varten, ettei kuka tahansa tee mitä tahansa. Kuvallinen henkilökortti on lupa henkilön oleskeluun työmaalla.Sen työnataja on velvollinen hankkimaan alaisilleen.


    • 55 +

      Ei kukaan otakkaan 50 töihin, valtio ajaa eläkeikää ylös, ei tarvitse maksaa eläkkeitä, pappi sanoo vaan aamen että silleen !

    • Ei ikä ratkaise vaan työhalut ja osaaminen.

      itse 51v pian 52v,osaamista on ja työhalujakin mutta terveys pettää ja siinä ei auta mikkään kuntoilut ja"mitä-ne-onkaan"terveelliset elämän tavat!!!!!tässä iässä en enään lähde miksikään yrittäjäksi..hullun hommaa!!!!! ei työttömyys häpeä ole,minä en ainakaan häpeä...keikkahommia tein kun silloin vielä pystyin ja siitä pidin..sain omaa aikaa nauttia elämästäni,ystävistäni,lapsistani ja eläimistäni...jaksoikin paremmin :)

      stemppiä eteenpäin ...

    • kirvesvartta

      Työväenpuolueen oma mies Lauri Ihalainen ei ole vielä kykyjään näyttänyt työväen työllistämisessä!

    • On se vain harmi, kun työteliäitä ihmsiä ei palkata. Ehkä opiskelu kannattaisi, koska olet jo varmasti saanut työuraakin useita vuosia. Esimiesasemaan opiskelu on muotia. Onhan silloin jo paremmassa asemassa nuorempiin, ja useat työnantajat arvostavat kokemusta.Opiskelumahdollisuuksia on hyvin paljon erimuotoisia.

    • dgsfb

      Missä olet nähnyt nuori ja kauniita siivoojia? Kyllä niitäkin on, mutta sivooajisksi pääsee vaikka minkänäköisinä.

    • Tomb raider

      Häh täällä on muumioiden kokoontumisajot.
      Sanoisin että paikka on väärä.
      Hopi hopi Egyptiin koska siellä on muumiolle työtä.

    • antidem

      Kuules HHUHUH, minä olen sen verran vanha että olen muutaman kymmenen vuoden aikana nähnyt miten demarit lupailee ennen vaaleja duunarien osaan parannusta ja vasemmistoliitto lupailee parannusta vähätuloisimmille. Ja siltikin ko ryhmien tilanteessa on parannettavaa. Joten eipä nää vasemmistopuolueet paljoa eroa kokoomuksesta ainakaan ennen vaaleja!

    • wwwwwwwwwwwwwwwww

      Ap. Olen ihan ok-näköinen nainen. En ryyppää enkä polta ja terveyskin on ok. Olen ollut toimistotyötehtävissä n. 20-vuotta ja palvelualalla 5-vuotta.

      Olen työkykyinen ja ottaisin mielelläni vastaan osapäivätyötä yms.

      Mutta jossain mättää - siis mikä ratasvika estää, ettei minua voi huolia mihinkään? Ihan naurettavaa, että yhteiskunta on rakennettu vain siten, että ikä katsotaan työnsaatiesteeksi tai sairaudeksi.

      Nuorille töitä ensiksi, mutta ovatko hekään halukkaita elättämään verovaroillaa meitä viiskymppisiä!?

      • kaikenosaaja

        Niin tätä minäkin olen ihmetellyt. Miksi kaikki se kokemus ja osaaminen mitä iäkkäämmät työntekijät ovat omaksuneet heitetään hukkaan.

        Vaikuttaa vähän siltä että nämä "upsalan ekonomit" ovat tälläiset asiat hoitaneet alkuun joskus 90 luvun laman jälkeen.

        Nykyisin pitää olla "kaunis ja rohkea" ja naamakirjassa omat kuvat ym. ennenkuin pääsee töihin.

        No, ehkäpä jossainvaiheessa hemmot herää todellisuuteen.


      • very cooool
        kaikenosaaja kirjoitti:

        Niin tätä minäkin olen ihmetellyt. Miksi kaikki se kokemus ja osaaminen mitä iäkkäämmät työntekijät ovat omaksuneet heitetään hukkaan.

        Vaikuttaa vähän siltä että nämä "upsalan ekonomit" ovat tälläiset asiat hoitaneet alkuun joskus 90 luvun laman jälkeen.

        Nykyisin pitää olla "kaunis ja rohkea" ja naamakirjassa omat kuvat ym. ennenkuin pääsee töihin.

        No, ehkäpä jossainvaiheessa hemmot herää todellisuuteen.

        Johan ne työnantajat naurais jos viisikymppinen laittaa hakemuksensa liitteeksi kuvansa (selfien). Nuori (= kaunis) hakija kun näin tekee se on siistii..


      • naamat kirjassa
        kaikenosaaja kirjoitti:

        Niin tätä minäkin olen ihmetellyt. Miksi kaikki se kokemus ja osaaminen mitä iäkkäämmät työntekijät ovat omaksuneet heitetään hukkaan.

        Vaikuttaa vähän siltä että nämä "upsalan ekonomit" ovat tälläiset asiat hoitaneet alkuun joskus 90 luvun laman jälkeen.

        Nykyisin pitää olla "kaunis ja rohkea" ja naamakirjassa omat kuvat ym. ennenkuin pääsee töihin.

        No, ehkäpä jossainvaiheessa hemmot herää todellisuuteen.

        Kannattaako tällaisen yli viiskymppisen enää työtä hakeakaan, jos ei ole naamakirjassa?


      • Ansioonsidottu

        Nuo sanat ovat kuin omasta suustani. Henkisesti kuluttavaa olla työnhakijana 57 vuotiaana. Juu kyllä on kuva laitettu ceeveehen. Mitäpä sitä fotoshoppaamaan
        Takaa kuin Marilyn Monroe ja eestä kuin Esa Pakarinen.

        Ansiosidonnaiset kai ansaittuja, kun liittoon 37 vuotta maksuja maksettu?
        Nuorille toivoisin minäkin työtä, heillä perheenperustamiset ja hankinnat ajankohtaisia.


    • w1wwwwwwwwwwwwwwwww

      ap.

      Työantaja pitää korkeaa ikää sairautena.

      Ihmisten elinikäennuste nousee ja ysikymppisetkin voivat hyvin.

      Miltä tuntuu jos meikäkin elää vaikka 100-vuotiaaksi - yhteiskunta on maksanut sitten 40-vuotta meikeläisenkin kuluja.

      Ei naurata - itse olisin töissä ja maksaisin mielelläni veroja (tosin toivon kyllä, että joku muu puolue olisi hallitusvastuussa).

    • Entinen sai potkut

      Täällä olisi töitä isännöitsijälle

    • Entiselle kenkää

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      52
      5046
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3317
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1452
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      181
      1295
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      75
      990
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      898
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      857
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      806
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      748
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      707
    Aihe