Mikä asia on tällä hetkellä

esteitä tiellä

suurin este välillänne, jos sellainen on olemassa?

67

757

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Minun puolesta...

      Ei kai siinä luulis mitään esteitä olevan. Tai en tiedä. Hänellä voi olla.

    • melko suuri este

      Varmaankin se ettei hän ole kiinnostunut, vaikka onhan niitä muitakin esteitä toki.

    • Ei esteitä

      Tietääkseni.
      Pallo on hänellä.

    • naikkonen.

      Tiedä sitten onko este vai hidaste se että toinen meistä on varattu ;)

      • Onks se kertonu?

        Mistä sä tiedät, ettei se toinenki oo varattu?


    • eikait muuta

      Se ettei kumpikaan tee "aloitetta". Siihen voi olla syynä esim ujous ja epävarmuus (ainakin itsellä) toisella voi olla myös jotain jääräpäisyyttä mukana.

      • Vanhempi nainen

        Ikäero on aika suuri este minun puoleltani.


    • nainen mietteissään

      Se että en ole varma, kenet hän haluaa. En pysty täysin luottamaan.

      • K niinkun.... :)

        Sepäs onkin pulma.Toivottavasti selviä ;)


      • sama täällä

        siksi en enää ikävoi häntä. Tulee sitten tuohon kertomaan, jos haluaa minut.


    • kuolisin

      hän särkee sydämen jos laitan sen tarjottimelle

    • esteet

      Hän on varattu ja sama työpaikka. Toisekseen ei taida enää olla kiinnostunut minusta. Joskus kyllä oli ja sen hyvin selkeäsanaisesti kertoi ja osoittikin.

      • kahdella sanalla

        Välimatka ja arki.


      • olet varattu

        "varattu" ja sama duuni kyll on totta..mutta kiinnostus ei ole kadonnut mihinkään,ja voisinpa vieläkin kertoa ja osoittaa sinulle jotain.!?


    • Ei suuria esteitä

      Emme ainakaan kompastu rahaan.

    • pikku este

      suuri kostonhimoni, haluan sitoa hänet ja kutittaa jalkapohjista

    • tuhlaan rahat

      en ole käynyt taloudenhoitokurssia

    • tulee mieleen

      yksi sormus vasemmassa nimmettömässä. Luokkasormus varmaan :D

    • 5+6

      Mies varattu. Työskentelemme vielä samalla työpaikalla.

    • Unohdettu-

      Oma elämä päin vittua ? Tällä hetkellä. Niin ja hän on varattu .. Että se siitä. Pitäisi jo unohtaa.

      • sama juttu

        vaikka ei ole kyllä unohtunut, että se siitä


    • se vanhempi

      Suuri ikäero...mies 11vuotta nuorempi :(

    • Pökkis

      Ei enää mikään.

      • jos saapi kysyä

        No mikäs sen sitten ennen esti?


    • sydän pakasteessa

      Sitä ei nyt vaan kiinnosta =( Yritän pakkomielteisesti unohtaa ja teen järjettömiä asioita. Se auttaa aina sen hetken verran, mutta yön hiljaisuudessa... Sattuu. Lisäksi teen tässä hallaa kolmannelle ihmiselle, joka on ymmärtänyt tilanteen ihan väärin. Ennustan, että tulen vielä itkemään lujaa, ennen kuin vuosi on loppu. Olen niin tyhmä, en opi ikinä. Ennen osasin kovettaa itseni, mutta ei se onnistu enää.

    • -K-

      Olen edelleen onnettomasti varattuna..kaivattu 14 vuotta nuorempi..tumma kaunotar samalta työmaalta :(

      • Reality.

        Mutta jos se toinen ei kaipaa, ei kannata turhia uneksia.


      • Jos olet

        Jos onnettomasti varattu, niin eikö sille asialle pidä tehdä jotain? Esim. uusi onnellinen elämä, sellaisen ihmisen kanssa jonka rinnalla sinun on täysin hyvä olla.


      • en oo edes varattu
        Jos olet kirjoitti:

        Jos onnettomasti varattu, niin eikö sille asialle pidä tehdä jotain? Esim. uusi onnellinen elämä, sellaisen ihmisen kanssa jonka rinnalla sinun on täysin hyvä olla.

        Ja kyllä se parin vuoden kämpäkaveri! Eiköhän se oo taputeltu loppuun.


    • k niinkuin

      kolmas pyörä

    • Parempi pysyä hiljaa

      Esteitäpä hyvinkin...enkä edes tiedä mikä niistä on suurin. Varmaan koko juttu vaan niin järjen vastainen kuin voi olla.

      • Aamulla ensimmäisenä

        Niinpä. Sehän tästä tekeekin niin mielenkiintoisen. Kaikki asiat puhuvat järkeä vastaan, ja silti tunne vetää hänen luokseen vaikea ymmärtää helppo rakastaa..PS. ehkä olet jo minut unohtanutkin, huoh.


      • ed.
        Aamulla ensimmäisenä kirjoitti:

        Niinpä. Sehän tästä tekeekin niin mielenkiintoisen. Kaikki asiat puhuvat järkeä vastaan, ja silti tunne vetää hänen luokseen vaikea ymmärtää helppo rakastaa..PS. ehkä olet jo minut unohtanutkin, huoh.

        En ole unohtanut. Sinua aina odotan.


    • Ei hyvin mene

      Molemmat varattuja. Lapsiakin löytyy. Ja samassa työpaikassakin ollaan.

      • oikeen huonosti

        Jollakin voi mennä vielä huonommin :)


      • 6-1
        oikeen huonosti kirjoitti:

        Jollakin voi mennä vielä huonommin :)

        Meneekö?


      • hitottaa....
        6-1 kirjoitti:

        Meneekö?

        täällä ainaki menee vielä huonommin. 6 5


    • Mitäs kysyt.

      Ainoo joka lämmittää on grillivastus, joten uus yritys ja sitä rataa

    • running out of time

      hmm... onhan noita, mutta noin ensimmäisenä puuttuvat yyhteystiedot.

      • niin...

        KANTSIS PYYTÄÄ NE :)


      • running out of time
        niin... kirjoitti:

        KANTSIS PYYTÄÄ NE :)

        Mistäs pyydät, kun en tiedä nähdäänkö enää :(


      • nainen hämeestä
        running out of time kirjoitti:

        Mistäs pyydät, kun en tiedä nähdäänkö enää :(

        Sama ongelma. Ei nimeä, ei numeroa.
        Itse vielä mokasin karkaamalla, joten se toinen tuskin edes tajuaa, että yritin etsiä häntä pitkään sen jälkeenkin.
        Kai tällä joku merkitys on.


    • esteenä meillä

      Toinen mies, jonka otti minun jälkeeni.

    • Eurooppe

      Puhumattomuus ja vaikeasti tavoitettavuus. Haluan eroon tästä tilasta! Pakko kai se on joku päivä kohdata, muuten sekoaa. En käytä huumeita!

    • Valitettavasti

      Eräs ihminen on esteenä

      Ei ehkä minun puolestani mutta hänen

    • ...

      Tuntemattomuus.

    • Eipuhelimessa

      Ei nähdä enää missään ( aikaisemmin töissä). Puhelimessa en pysty selvittämään asioita. Se kohtaaminen olisi ehdottoman tärkeää, mutta eipä ole mahdollista.

      • Puhelimessaei

        Olisi ihana jutella ja vähän selvittää.. Liikaa ajatuksia päässä-sinusta!


    • mixet?

      Pyydä tapaamista s.postitse.

      • Eipuhelimessa

        Jos oli minulle, niin tarvitsen nähdä sen ihmisen reagtion, kun kohdataan pitkästä aikaa. Näen itse omin silmin, onko tässä nyt mitään ja teenkö sen siirron... Sain siis ristiriitaista signaalia, en lähde näkemättä tekemään mitään. Valitettavasti.


      • ehkä tulevassa

        Koska kaikki kylmä tuntuu sähköpostitse vielä kaksin verroin kylmemmältä kuin suoraan sanottuna tai soittamalla. Sillä naisella on vielä niin kiva äänikin, että mielummin kuuntelee häntä kuin lukee tunteettomia kirjaimia ruudulta.


    • Paha paikka

      Toinen mies ystävä mukamas uskoo kuka tahtoo. Ja se johdosta luottamus mennyt

    • tässäpä näitä

      1) Olen 20 vuotta nuorempi 2) en työskentele samassa työpaikassa (enää, minut savustettiin ulos) enkä edes samalla alalla 3) olen liian lihava ( 15kg liikaa, täytyy laihduttaa), minun pitäisi olla todella fittness-kunnossa4) haluan olla koulutettu ja toinen luuli, että en ole koulutettu, 5) hän on naimisissa, minä sinkku jo useamman vuoden ajan (en halua kulissia), haluan omistautua opiskelulle (kutsumusammatti) 6) johdon luottamus mennyt 7) työ- ja raha-asiani ovat päin peetä, en ole siis tarpeeksi rikas 8) en ole tarpeeksi kaunis 9) mitä vielä? 10) haluaisin niin rakastella... 11) vaikutan epätoivoiselta jos tänne kirjoitan, 12) again, haluaisin niin häntä...

    • ylitsepääsemätön

      Se että hän on varattu ei ole este jota ei voisi ylittää vaan se mitä hän on tehnyt.

    • Yksi suuri este:

      Mies olikin jo varattu, sniff..

    • Leijona(n)

      Ei ole kiinnostunut minusta, kenties jo seurustelee tai erosta liian vähän aikaa. Tai hänen mielestään olen liian nuori (8v.nuorempi). Loppujen lopuksi en tunne häntä niin hyvin että tietäisin mikä mättää. Ei vaan suju, parempi olisi jatkaa eteenpäin mutta ei ainakaan vielä ole onnistunut...

    • Erottava tekijä

      Hänen ilkeytensä.

    • Sinun miehesi

      Elina saattaa haitata 15 vuoden ikäero. Minua ei tietenkään se haittaa. En nyt äkkiseltään muuta keksi. Katsotaan mitä tapahtuu ajan kuluessa.

    • moraaliton toive

      Ikäero ja suhde ennestään ei este, vaan se että molemminpuolinen halu puuttuu. Näen esteet mutta haluan.

    • N->M

      Este on se että meidän välille ei voi eikä saa tulla koskaan mitään sellaista mistä salaa haaveilen, hajottaa, mutta näinhän se joskus mänee...

    • Lost123

      Este on se, etten tiedä, mistä h*****rista sut löydän. Mahdollisia törmäyspaikkoja on useita, mutta mistä tiedän, milloin oot niistä missäkin...

      • (N)

        Tiiäkkö, oon miettinyt tuota samaa, ja sitten päättänyt pysyä kotosalla, ihan vaan etten ihan pimeeltä vaikuttas jos sattusin samoille kulmille ihan vaan SATTUMALTA :D


    • trippeli, okseri

      vai muuri? Siinäpä pulma ;).

      Este, niin kuin missä mielessä? Millä tavalla? Onko meillä joku "este"? Mitä me halutaan vai halutaanko mitään?

      Kiviä on paljon, mutta ne ovat kuitenkin pieniä. Siirtolohkarekin näyttää suurelta vain siksi, että tuijotan sitä liian läheltä.

      • Ratkoja

        Kuka sää oot?


      • trippeli, okseri
        Ratkoja kirjoitti:

        Kuka sää oot?

        Nainen joka joskus täällä toikkaroitsee.


    • weird situation

      Hän on jääräpää ja pelkuri, mikä mainio yhdistelmä! En minäkään voi kaikkea hänen puolestaan tehdä. Ehkä hän ei ole vaan yhtä pihkassa kuin minä.

      • ja kannustukseksi

        Mitä sinä olet tehnyt? Ihan mielenkiinnosta kysyn


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      150
      2501
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1980
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1958
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      89
      1766
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      67
      1530
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1296
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1202
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1188
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1188
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1167
    Aihe