Yölliset kauhut

Outomies30v

En tiedä mihin osastolle tämä pitäisi laittaa, koen kuukausittain öisin outoja näkyjä, saatan nähdä hämärässä kasvoja, esineita ja vaikka mitä..Tuttava puhui unihalvauksesta..mutta öisin kun näen näit', en ole halvaantunut vaan voin liikkua ja monesti olen mennyt näitä näkyjä kohti:) harvemmin kuulen ääniä ja ihan kosketuksia, mutta niitäkin..niin en usko että kyseessä on unihalvaus.

23

334

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • antikummajainen

      Lopeta palstan lukeminen niin möröt häipyvät .

      • hjlfämlä

        no miksi itse täällä palloilet? en ymmärrä näitä lässyttäjiä täällä, sitä vartenko pitää nokkansa tunkea juuri tälle palstalle että pääsee aukomaan päätään? jossei kiinnosta niin voi pysytellä poissa??? hohhoijjaa.............


      • -Valve-

        Valvetilan ja unen välissä on horrostila. Siinä ihmismieli on täysin altis ulkopuolisille vaikutteille, juuri kun tajunnan portit ovat avautumassa unta kohti. Silloin ihmissielu on avoimimmillaan, paljaimmillaan, ilman psyykkistä suojausta. Sillä alueella operoi mm. hypnoosi.

        Siinä on myös kohta, jossa pahat henget eli demonit voivat vaikuttaa mieleen näyttämällä näkyjä. Demoneilta on turvassa vain se, joka on Jeesuksen veren suojassa, hänen sijaiskärsimykseensä ja syntien anteeksiantoonsa uskoen. Näkyjen tullessa Jeesuksen rukoileminen apuun lopettaa näyt.


      • Raamatussa...
        -Valve- kirjoitti:

        Valvetilan ja unen välissä on horrostila. Siinä ihmismieli on täysin altis ulkopuolisille vaikutteille, juuri kun tajunnan portit ovat avautumassa unta kohti. Silloin ihmissielu on avoimimmillaan, paljaimmillaan, ilman psyykkistä suojausta. Sillä alueella operoi mm. hypnoosi.

        Siinä on myös kohta, jossa pahat henget eli demonit voivat vaikuttaa mieleen näyttämällä näkyjä. Demoneilta on turvassa vain se, joka on Jeesuksen veren suojassa, hänen sijaiskärsimykseensä ja syntien anteeksiantoonsa uskoen. Näkyjen tullessa Jeesuksen rukoileminen apuun lopettaa näyt.

        Lähellä unitilaa ihmisen tiedostettu kontrolli kehostaan on vajaa. Vähän sama kuin mietiskelyissä, joogassa ym. Periaatteessa osa ihmisen kokonaisuudesta voi olla silloin "auki". Jos ei ole pyhän hengen suojassa, paha henki voi päästä poikkeamaan. Raamatussa kerrotaan riivaajista, joita piti ajaa pois. Myös suurin osa lähetystyöntekijöistä tuntee ilmiön. Täällä "sivistyneessä" maailmassa ollaan tietämättömiä.


      • Jacop
        Raamatussa... kirjoitti:

        Lähellä unitilaa ihmisen tiedostettu kontrolli kehostaan on vajaa. Vähän sama kuin mietiskelyissä, joogassa ym. Periaatteessa osa ihmisen kokonaisuudesta voi olla silloin "auki". Jos ei ole pyhän hengen suojassa, paha henki voi päästä poikkeamaan. Raamatussa kerrotaan riivaajista, joita piti ajaa pois. Myös suurin osa lähetystyöntekijöistä tuntee ilmiön. Täällä "sivistyneessä" maailmassa ollaan tietämättömiä.

        Lähellä unitilaa

        Raamattu on oikein näkyjen ja unien kirja. Me jotka uskomme Jumalan sanaan, emme voi oikeastaan mennä sanomaan, mittään mikä nyt on pahasta tai hyvästä. Johanneksen ilmestys kirja on kokonaan ilmestyksiin perustuvaa ja Johannes todella näki kaikki helvetin kauhut oliko ne sitten unitilassa nähtyjä näkyjä vai valvetilassa. Tänäkin päivänä uskovat on niitä ainakin jotka näkyjä näkevät ja unia uneksuvat.


      • bloody mary
        hjlfämlä kirjoitti:

        no miksi itse täällä palloilet? en ymmärrä näitä lässyttäjiä täällä, sitä vartenko pitää nokkansa tunkea juuri tälle palstalle että pääsee aukomaan päätään? jossei kiinnosta niin voi pysytellä poissa??? hohhoijjaa.............

        Palloile itse psykiatrin puheille. huhhuijaa


      • Menehän jonoon!
        bloody mary kirjoitti:

        Palloile itse psykiatrin puheille. huhhuijaa

        Ei ole sinne asiaa. Eikä sinne pääsisi. Siellä on ateisteja jonot kadulle asti.


      • Legio
        Menehän jonoon! kirjoitti:

        Ei ole sinne asiaa. Eikä sinne pääsisi. Siellä on ateisteja jonot kadulle asti.

        Jeesus tulee, ja ajaa jonottajista riivaajat sikalaumaan. (Luukk. 8:27)


      • ?????????
        bloody mary kirjoitti:

        Palloile itse psykiatrin puheille. huhhuijaa

        ei näköjään malta palloileva päänaukoja pysytellä sit poissa kuitenkaan .:D


    • Outomies30

      No en tätä pahemmin luekkaan, oliko jotain muuta?

      • sellaista se on

        Minä olen ollut uskovainen jo monta vuotta, se Isämeidän rukous karkoitti kummittelutilanteessa sen kummituksen, että sellaista vaan...!


      • OutoMies30v.
        sellaista se on kirjoitti:

        Minä olen ollut uskovainen jo monta vuotta, se Isämeidän rukous karkoitti kummittelutilanteessa sen kummituksen, että sellaista vaan...!

        Minä en ole uskovainen, Olen viime vuosina kallistunut ateistiksi.


      • korjaus-errata
        OutoMies30v. kirjoitti:

        Minä en ole uskovainen, Olen viime vuosina kallistunut ateistiksi.

        Olet halventunut. Ateistiksi.


    • Onko kyse unista vai oletko selkeästi hereillä?

      Unet voivat olla varsin todentuntuisia ja ne saattavat vaikuttaa tapahtuvan juuri samassa huoneessa, missä näkijä on nukkumaan mennytkin. Tällöin voi olla vaikea erottaa unen ja valveen aikana tapahtuneita asioita toisistaan. Voimakas väsymys ja päihteet voivat tehostaa kokemusta entisestään.

      Nukkuessaan ihminen ei kykene liikuttamaan kehoaan tietoisesti ja tahtonsa mukaan. Jotkut yksilöt saattavat kuitenkin havahtua joltain osin unestaan, mutta ovat edelleen kykenemättömiä liikuttamaan itseään. Tämä on luonnollisesti ahdistava kokemus. Osittainen havahtuminen ei estä näkemästä unia, niinpä ahdistavalle ololle kehitetään pikaisesti jokin selitys, joka koetaan painajaisunena. Tällöin puhutaan yleensä unihalvauksesta.

      Kokemuksesi ovat todennäköisesti unia ja sellaisenaan täysin harmittomia, ellei niiden kokeminen merkittävästi heikennä unen saantia ja määrää. Mikäli niistä mainittua haittaa aiheutuu, voi apu löytyä ihan nukkumisolosuhteita parantamalla. Sopivampi patja ja tyynyt voivat vähentää turhaa heräilyä ja unien näkemistä kun nukkumisasento on parempi. Kiivaasti välkkyvää tietokoneen näyttöä ja televisiotakin kannattaa välttää juuri ennen nukkumaan menoa.

      Monesti painajaiset johtuvat arjen stressin kokemisesta vielä yölläkin. Ahdistavien ihmissuhdeasioiden käsitteleminen on tuskaa päivisin ja varsinaisiksi painajaisiksi ne muuttuvat nukkumaan menon jälkeen. Näissä tilanteissa ahdistus on olemassa jo ennen nukkumaan menoakin, se vain konkretisoituu unikuvissa.

      Jos olet ollut selkeästi hereillä kun olet outoja näkyjä nähnyt, on selitys paljon hankalampi.

      Ihminen kokee kehollaan tiettyjä ärsykkeitä eli aistii. Aistimukset käsitellään aivoissa ja niiden perusteella muodostetaan käsitys todellisuudesta. Esimerkiksi kaikki se mitä tunnemme ihollamme ja näemme silmillämme on aivoissa muokattu sellaiseksi kuin sen tosiasiassa koemme.

      Aina näköhavainnon kokeminen ei edellytä ulkoista valoärsykettä näköhermojen kautta aivoihin vaan kuvia voi ilmaantua ilmankin. Tällöin puhutaan usein harhojen taikka näkyjen näkemisestä. Olemattomien asioiden näkeminen voi vakavimmillaan olla oire jostain sairaudesta. Tällöin ei patjan vaihtaminen välttämättä riitä normalisoimaan arkea ja lopettamaan aistiharhoja.

    • Voit yrittää ottaa valokuvia näistä ilmiöistä. Ota kamera yöpöydälle valmiiksi.

      Jos joskus joudut hakeutumaan lääkärin vastaanotolle näkyjesi vuoksi, voit näyttää kallonkutistajalle kuvaa kummituksesta ja pyytää täsmälääkitystä juuri kyseisen olennon karkottamiseen.

    • mietityttää

      onpas tullut typeriä vastauksia.
      itsellä on joskus vähän samantyylistä. silloin tällöin ilmestyy kuin tyhjästä kaikenlaisia "näkyjä" joissa on joku lyhyt tapahtuma, naamoja tai muuta kun makaan paikallani (yleensä siis nukkumaan käydessäni) ja laitan silmät kiinni. usein ilmaantuvat kuin välähdyksinä. näyt ovat lievästi ahdistavia, eikä tätä "piirrettä" ole ollut aina. näyissä ei sinänsä ole päätä eikä niihin ole liittynyt mitään sen kummempaa. jos joku väittää joiksikin "liskoiksi" niin siitä ei ole kyse. niitä on lisäksi suht harvoin... välillä on kyllä ollut hämärässä silmiä auki pidellessäkin outoja näkyjä mutta ne eivät ole niin selkeitä, ja olen ajatellut että se voisi liittyä siihen että minulla on huono hämäränäkö (en siis todellakaan tiedä onko eikä mitään käsitystä mitä huono hämäränäkö oikeasti aiheuttaa) ihmeen vähän olen miettinyt mistä johtuvat. olen suunnilleen kolmikymppinen nainen

      • Kummetus

        Valveunia...


      • mietityttää
        Kummetus kirjoitti:

        Valveunia...

        ei ole. ihan hereillä oon ollut ja tiedän millaisia valveunet ovat koska olen joskus nähnyt niitä


      • Olkaat hiljaa
        mietityttää kirjoitti:

        ei ole. ihan hereillä oon ollut ja tiedän millaisia valveunet ovat koska olen joskus nähnyt niitä

        Attepatteateistille olisi kivempi, jos ei kummituksista puhuttaisi. Heille sillai helpompi varjella foliohattuista maailmankuvaansa.


    • Jacop

      Outomies30v

      Ei ole unihalvausta, minäkin kun herään yöllä niin ikkunaverhon kuviot saavat ihmiskasvoja muistuttavan muodon ja ne keskustelevat keskenään sanoja en kuule mutta ilmeet ja varsinkin suu liikkuvat jatkuvasti. Verhon kuvioista muodostuu naisen sekä miehen ja lasten kasvoja. Minä olen niin tottunut näihin minun kummituksiin, että aikani niitä katseltuani käännyn selin näihin kummituksiin ja olen joskus nukahtanutkin. Näen muutenkin niin paljon kaikkea mikä ei ole tähän maailmaan kuuluvaa, että jos kaiken julkisesti kertoisin niin minut vietäs heti hoitoon. Mielestäni jo ajoittain elän meille tuntemattomassa henkimaalmassa. Ei sinunkaan kannata omissa nimissäsi asioistasi kellekkään puhua, täällä palstalla voit itseäsi helpottaaksesi puhua mitä puhut. Koska niin sanotut normaalit ihmiset pitää meitä jotka näkyjä näemme hulluina.

    • OutoMies.30v.

      Olen siis selvästi hereillä näitä nähdessäni, voin ajatella ja liikkua ihan normaalisti. Välillä olen laittanut valotkin päälle jolloin ne aina häviävät..

      • Näilläkin lähtee

        Useimmat kummarit eivät valoa kestä. Joissakin tapauksissa myös äänen pitäminen voi rikkoa ne. Valot päälle ja keskustelua vaimon (miehen) kanssa.

        Vähän sadunomaisesti on kerrottu, että kaikenmoiset henkiolennot kaikkosivat samaa tahtia kuin kirkonkellojen ääni saatiin ulottumaan pitkin maata. Konkreettisesti ottaen: voipa olla, että määrätyt ääniaallot rikkovat henkimaailman ilmentymiä. Ufoilmiötkin joskus ottaneet karkua kun on saatu ääntä esiin.


      • Jacop

        Olen siis selvästi hereillä näitä nähdessäni

        Uskon sinua "OutoMies" näkysi liittyvät meitä ympäröivään henkimaailmaan. Näistä on niin paljon kertomuksia, että kaikki eivät voi olla ihmisen mielikuvitusta tai valehtelua. Onhan esm sellaisia ihmisiä jotka saavat yhteyden henkimaailmaan, silloin kun haluavat, he antavatkin näytös luontoisesti, tästä lahjastaan näytteitä jollekkin suljetulle ryhmälleen. On ihmisiä jotka on saavuttaneet painottomuuden tilan eli leijuneet ilmassa. Satojen ihmisten nähden. Uskonnollisissa piireissä on tapauksia vielä tänäkin päivänä, kun kuolleet on herännyt kuolleista, Jonkin jalka on kasvanut saman mittaiseksi kuin toinenkin, ihan hetkessä. Kasvanut jalka on ollut vamman takia lyhyempi vuosikausia. Ihminen joka on ollut vamman takia pyörätuolissa vuosia on hetkessä parantunut niin, että on hypellyt kuin terve ihminen pystyy hyppimään. Ei voi olla valetta kaikki tälläinen. Muutamilla meistä ihmisistä on kyky nähdä ympärillämme olevaan henkimaailmaan ja toimia henkimaailman kanssa yhteydessä. Itse olen monta kertaa nähnyt yhden tai useamman ihmisen tulevan vastaani ja nämä ihmiset on hävinneet ihan alle sekunnin näkyvistäni. Mielestäni henkimaailmassa on hyviä sekä pahoja henkiä, itse olen mielestäni omien näkemieni henkien kanssa, ne ovat hyviä henkiä jotka minulle on näyttäytyneet. Näen niitä henkiä niin paljon, etten enää tunne mitään pelkoa niitä kohtaan.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      110
      1947
    2. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      9
      1669
    3. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      15
      1618
    4. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      81
      1517
    5. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      151
      1475
    6. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      107
      1390
    7. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      23
      1357
    8. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      650
      1271
    9. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      17
      1203
    10. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      10
      1158
    Aihe