naiskiekkoilu ?

jxijss

Mä oon ruvennu miettimää, että mikä tätä jääkiekko harrastusta vaivaa... jokainen lajin seuraaja tietää sen kalleuden ja se on myös esteenä mun jääkiekon pelaamiselle. Aikoinaan lähdin yrittää saamaan tukea tähän, mutta musta tuntuu, että ainakun sanoi olevansa tyttö/nainen niin kukaan ei enään vastannut. Miksi se on näin ? Eikö tää maa halua kehittää naiskiekkoilua tosissaan vai onko poikien/miesten yhtä vaikeaa saada tukea jääkiekon harrastamiseen ?

7

326

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jääkiekkotyttö

      Riippuu varmaan missäpäin haluaa harrastaa. Isommilla paikkakunnilla paremmat mahollisuudet.

    • KraftWerkki

      Tilanne varmaan vaihtelee hyvin paljon paikkakunnasta ja alueesta riippuen. En tiedä onko edes SM-sarjassa pelaajia joiden ei tarvitse maksaa harrastuksestaan? Ehkä jotkut "niminaiset" pelaavat ilmaiseksi mutta tuskin missään seuraassa kaikki saavat pelata ilmaiseksi.
      Sponsoreita on tänäpäivänä todella vaikeata saada ja rahankyselijöitä on paljon. Suhteita täytyy olla jos rahaa meinaa saada. Tosiasiahan on ettei sponsorit juurikaan ainakaan mainoksella peliasussa saa näkyvyyttä, kyse on enemmän "hyväntekeväisyydestä". Vaikeaa se on poika- ja miesjoukkueidenkin saada tukea.

    • HPK,ja Ilves tällä kaudella niin ettei pelaajat maksa

    • BenGee

      Onhan se selvä ettei sponsorit juuri innostu jos naisten otteluissa 100 katsojaa on jo iso määrä!

    • Tosion.

      Yli 50% naispelaajista on lesboja.

      • homo olen

        Entä sitten? Liittyykö jääkiekkoon yhtään enenpää kuin se että yli 50 % mieskikkoilijoista on homoja?


      • please

        Kuinka kehtaat ? Jos joku tyttö pelaa jääkiekkoa, niin tarkottaako Se mielestäsi että on automaattisesti lesbo? Mitä väliä muutenkaan sillä on?! Oliko asiasi niin tärkeä että piti tänne tulla kertomaan? Oletko tehnyt oikein tutkimuksen, ketkä ovat lesboja? Taidat itse olla lesbo, kun niin hyvin tiedät;)! Siellä taas joku katkera nainen marisee, kun itse ei ole tätä mahtavaa lajia aloittanut..hah:D tiedoksesi että 2000 luvulla ketään EI enää liikuta se, että oletko lesbo, bii vai homo. Paluu maanpinnalle..sääliksi käy


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      68
      6783
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      28
      4400
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      272
      2813
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2100
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1663
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1447
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1151
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      305
      1135
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1124
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1091
    Aihe