Onko sinulla siipeilijä tuttuja?

n<zz<qwqwqwqw

Jotka ei maksa mistään koskaan, kulkee sinun kyydissä, ei korvaa matkojaan, etkä kehtaa sanoa asiasta. Yms yms

20

90

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ....

      Eivät ole, en anna käyttää itseäni hyväksi.
      Tarpeeseen autan, en oli naiivi teoissani.

      • simmpukka

        On näitä tapauksia.

        Puun ja kuoren välissä.

        Olen kulkenut aina omalla autolla 6 km työmatkan
        Samoille huudeille muutti pari vuotta sitten autoton kaveri joka kysyy aina kyytiä, koskaan ei maksa. hänen matka on kuitenkin vain 1,5km.Jäädään samana vuonna eläkkeelle, siihen on vielä paljon paljon vuosia.
        Unohdin, toi kerran kyytiin tullessaan joulun alla konvehtirasian, ........ konvehteja olivat. Työmme on säännöllista, mutta hänen puolisonsa on tuuri työssä, joten aina silloin kun heidän tuurinsa sopivat hän mene e puolisonsa kyydissä. Kyllä ne aika usein sopivatkin myönnän.

        Eihän tuo häntä kuljettamani matka pitkä ole mutta .....


      • mikä mättää
        simmpukka kirjoitti:

        On näitä tapauksia.

        Puun ja kuoren välissä.

        Olen kulkenut aina omalla autolla 6 km työmatkan
        Samoille huudeille muutti pari vuotta sitten autoton kaveri joka kysyy aina kyytiä, koskaan ei maksa. hänen matka on kuitenkin vain 1,5km.Jäädään samana vuonna eläkkeelle, siihen on vielä paljon paljon vuosia.
        Unohdin, toi kerran kyytiin tullessaan joulun alla konvehtirasian, ........ konvehteja olivat. Työmme on säännöllista, mutta hänen puolisonsa on tuuri työssä, joten aina silloin kun heidän tuurinsa sopivat hän mene e puolisonsa kyydissä. Kyllä ne aika usein sopivatkin myönnän.

        Eihän tuo häntä kuljettamani matka pitkä ole mutta .....

        ?????
        Jos sinä itse kuitenkin olet menossa samaan suuntaan, niin miksi ei toinen voisi tulla kyydissä?
        Sama määrä bensaa siinä menee ja tuskin aiheuttaa mitään ylimääräisiä koukeroita omaan työmatkaasi.


      • ...
        simmpukka kirjoitti:

        On näitä tapauksia.

        Puun ja kuoren välissä.

        Olen kulkenut aina omalla autolla 6 km työmatkan
        Samoille huudeille muutti pari vuotta sitten autoton kaveri joka kysyy aina kyytiä, koskaan ei maksa. hänen matka on kuitenkin vain 1,5km.Jäädään samana vuonna eläkkeelle, siihen on vielä paljon paljon vuosia.
        Unohdin, toi kerran kyytiin tullessaan joulun alla konvehtirasian, ........ konvehteja olivat. Työmme on säännöllista, mutta hänen puolisonsa on tuuri työssä, joten aina silloin kun heidän tuurinsa sopivat hän mene e puolisonsa kyydissä. Kyllä ne aika usein sopivatkin myönnän.

        Eihän tuo häntä kuljettamani matka pitkä ole mutta .....

        Hehhe

        Ei sen puoleen. Joskus itekkin kulkenut toisten kyydeillä töihin. Maksoin kyllä tavallaan laittomasti pensarahoja pikkasen.

        Vaan mua alko nyppiin oikeasti yhsessä duunipaikassa yks mimmilauma. Sama reitti, meitsi arhalaisella muskeliautolla, ne bussilla. Jotenkin siinä vaan kävi niin, että kuskasin pari vuotta kaakattavaa kanalaumaa duuniin. Aina joku niistä tuli poriseen mukavia ja uteleen, moneltako meinaan lähteä ja päsisikö kyytiin. Net nimittäin säästi pussirahoissa aina, kun saivat pummattua multa kyydin.

        Ei kai siinä, kivahan se kotkottavaa kanalaumaa on omassa autossaan kuunnella väsyneenä töitten päälle. Ja sainhan minä joululahjaksikin oikein konjakkipullon niiltä. Pikkupullo monopolia kimpassa ostettuna, maksoi parin pussilipun hinnan. Noh, se pätk kesti vaan vuoden, pimatsut säästi omaisuuden, mulla kävi hermoon. Ei mulle tavallaan menetyksiä tullut, mutta eipä se minikonu paljoa ilahduttanut. Olisivat ees antaneet kimppakivaa pikkujouluissa.

        Ei ole ilmaisia lounaita. Paitsi jos joku kaheli ei tyhmyyttään ja puyyteettömyttään niitä jakele. Enkä tarkoita nyt Hurstia.

        =DW=


      • ...
        mikä mättää kirjoitti:

        ?????
        Jos sinä itse kuitenkin olet menossa samaan suuntaan, niin miksi ei toinen voisi tulla kyydissä?
        Sama määrä bensaa siinä menee ja tuskin aiheuttaa mitään ylimääräisiä koukeroita omaan työmatkaasi.

        Ks, kommentti alla.

        =DW=


      • tibget
        mikä mättää kirjoitti:

        ?????
        Jos sinä itse kuitenkin olet menossa samaan suuntaan, niin miksi ei toinen voisi tulla kyydissä?
        Sama määrä bensaa siinä menee ja tuskin aiheuttaa mitään ylimääräisiä koukeroita omaan työmatkaasi.

        No kuule, mieti sitä, senkin tonttu!


      • joopati joo taas
        ... kirjoitti:

        Ks, kommentti alla.

        =DW=

        Enää ei tarvitse säästää, kun on tarpeeksi sekaisin päästään,
        kyllä valtio huolen pitää omistaan...


    • ent. siivoojaparka

      Tuntomerkeistä päätellen minä olen sellainen. Tai no kyllä minä maksan, jos jotain olen ostamassa niinkuin kaupassa esimerkiksi sekä juna-, bussi-, taksi- ja lentomatkani. Jos joku tyrkyttää minulle kyytiä, niin en varmalla tarjoa hintaa.

    • ...

      Ihmeen paljon tollasia.

      Aika hyvin onnistuu nykyisin niitten vältteleminen. Nuorempana niistä oli riesaa, kun sitä koitti olla välilöissä kaikkien kanssa ja jostain täysin käsittömättömästä syystä oletti, että joskus aikanaan saa jotain vastapalveluksiakin.

      Olemassa muutamia siipiveikkoja, jotka juu pummii helpolla. Mutta ne jotenkin rhelllisempiä, tai oikeastaan ajattelevat nokkaansa pitemmälle. Net siis pummii kaikenlaista, mutta aina välillä korvaavat jotain, tai tulevat pyydettäessä auttelemaan. Varmistavat, että pummiminen onnistuu jatkossakin. Että niistä ei niin haittaa, periaatteessa normaali menininki, vaikka aika selkeästi ite tavallaan jäänyt pitemmässä juokusussa niinkuin saamapuolelle kuitenkin

      Mutta pummeja tosiaan tuntuu piisaavan aivan älyttömästi. Se on jotenkin rakenteellinen ero ajattelussa niitten ja normaalien ihmisten välillä. Kyse ei ole mistään omastatunnosta tai rehellisyydestä, ne vaan ajatelee luonnollisena asiana, että ne voi hyödyntää kaikkia tuntemiaan ihmisiä, tekemättä ite mitään vastapalvelusta ikinä ite. Ei oma-aloitteisesti, osa ei vaikka pyytäisi. Niitä vältellään.
      Se vaan, kestää aikansa tunnistaa totaalipummi. Net kehittäneet taitonsa hienovaraisiksi ja tavallaan huomaamattomiksi. Sen nyt vaan jossain vaiheessa huomaa. Joku tulee tupakille, vaika ei ole omia tupakeita. Toinen porisee mukavia, kun sama työmatkakin, pensarahoja tosin ei ikinä ole puheenaiheena jne.

      Niettä kyllä suomi ois hyvä maa, jos kaikista pummeista maksettaisiin viiskymppinen, kun deletoisi selaisen ja vies vallesmannille varpaankynnet todisteeksi tapporahan maksamista varten >:/.

      =DW=

    • Ei ole. Kyydissä kulkee kyllä työkavereita jos samalla suunnalla asutaan, mutta en ole koskaan mitään maksua vaatinut. Olenhan miekin saanut kyytejä joskus samalla tavalla. Jonkunlaisia huomaavaisuuslahjoja ollaan kyllä toisinaan puolin toisin vaihdettu. Normaalia ystävyysverkostoa.

      Näkeehän tuon pian tyypistä mikä se on ja oma on vika jos haluaa kavereikseen hyväksikäyttäjiä.

      • istraew

        Olipa typerä kommentti.
        mieti nyt vähän esim. aloittajan tilanteessa, koita suhteuttaa vähän.
        Tottakai jos se on molemminpuolista, mutta ei se aina noin yksinkertaista ole.

        Ja et "oma vika, jos haluu kaverikseen...."

        oletko noin tyhmä vai esitätkö vaan tyhmää.


      • istraew kirjoitti:

        Olipa typerä kommentti.
        mieti nyt vähän esim. aloittajan tilanteessa, koita suhteuttaa vähän.
        Tottakai jos se on molemminpuolista, mutta ei se aina noin yksinkertaista ole.

        Ja et "oma vika, jos haluu kaverikseen...."

        oletko noin tyhmä vai esitätkö vaan tyhmää.

        Olen noin tyhmä ja pidän tyhmänä mielistelijää joka ei uskalla sanoa mielipidettään.

        Sinä ja aloittaja (mahdollisesti sama henkilö) olette surkeita, ette edes itsenne ystäviä. Etsi oikeita ystäviä, älä mitään maksettuja kulisseja.


    • hölmö alotus

      on tuttua, koska itsekki olen samanlainen,
      en ollenkaa käsitä että mun pitäisi maksaa jos mua on pyydetty mukaan,
      --- eikä ikinä ole tulle mieleenkää pyyttää keneltäkää maksua jos joku on olle mun autossa matkalla samman suutaan kun on sattunu että matka on sattumalyta sama,

    • reppuriika

      Minulla ei ole autoa, mutta en kyllä viitsi kulkea toisen autossa ilmaiseksi monta kertaa jos joudun jostain syystä samaa matkaa kulkemaan. Vaikka kaverilla olisi sama matka, niin hän pitää autoa, maksaa verot, bensat, menopeli vanhenee. Auton pito on todella kallista. Miksi kulkisin siivellä ja en maksaisi omaa osuuttani.

      • ,.,.z

        oho, on niitä viisaitakin ihmisiä.


    • olipas outoa tämäki

      höh, eipä tuokaa oo ikinä tullu mieleenkää,
      kaverit on kaverita ekä siinä mietitä osallistuuko kavri auton kulihin,
      aivan hämmästyttävä koko alotus,

      • uutta minullekin

        Sama minullakin. Kun joku hyvä tuttava pyytää heittämään lentokentälle tai hakemaan sieltä, niin ei minulle ole tullut mieleenkään sellainen mahdollisuus, että siitä alkaisi hintaa odottelemaan.


      • oooksäätoll?
        uutta minullekin kirjoitti:

        Sama minullakin. Kun joku hyvä tuttava pyytää heittämään lentokentälle tai hakemaan sieltä, niin ei minulle ole tullut mieleenkään sellainen mahdollisuus, että siitä alkaisi hintaa odottelemaan.

        no johan se nyt on aivan eriä kun mennään hakemaan kentältä kuin jos kuljetaan joka pävä töihin viikosta vuodesta toiseen.


      • ihan oma vikas
        oooksäätoll? kirjoitti:

        no johan se nyt on aivan eriä kun mennään hakemaan kentältä kuin jos kuljetaan joka pävä töihin viikosta vuodesta toiseen.

        No sit saa kyllä syyttää ihan vaan itseään, jos on niin nynny, ettei uskalla ihmisen itsensä kanssa puhua asiasta, vaan kirjoittelee ja murisee selän takana.


      • simmpukka
        ihan oma vikas kirjoitti:

        No sit saa kyllä syyttää ihan vaan itseään, jos on niin nynny, ettei uskalla ihmisen itsensä kanssa puhua asiasta, vaan kirjoittelee ja murisee selän takana.

        no samallahan se siin menee.

        jotenkin vain sitä ei voi sanookaan jos ja kun toinen ei itse tajua mitään, ja on röyhkee.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1575
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1214
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1137
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1046
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      995
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      987
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      902
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      890
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      734
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      680
    Aihe