Suomen vaarallisin ääriliike

Nihil novi

Mielikuva keskivertokansalaisella on, että SDP on kokoelma hölmöhköjä mutta hyvää tarkoittavia ompelukerhotätejä -molempia sukupuolia. Tavallisella mattimeikäläisellä on lisäksi tuon mielikuvan lisäksi toinen, myytti siitä, että SDP olisi luonut jonkinlaista hyvinvointia suomalaiseen yhteiskuntaan.

Tuukka Kuru, Muutos 2011 puolueen eduskuntavaaliehdokas, murtaa tämän mielikuvan SDP:stä ja esittää kirjoituksessaan puolueen, joka näkee kansalaiset lähinnä politiikan tykinruokana ja näiden rahat lähinnä ruutina puolueen propagandatykkiin:

http://kansojenherra.puheenvuoro.uusisuomi.fi/174042-sdp-on-suomen-vaarallisin-aariliike

Tiivistäen: Demareiden näkemys kansalaisista on, että nämä ovat ennen kaikkea demareiden omaisuutta, jota voi holhota, potkia päähän ja ryöstöverottaa miten puolue vaan parhaaksi näkee kulloinkin. Tähän liittyen SDP:n edustajat näkevät puolueen jonkinlaisena "suojelusenkelinä", joka aika ajoin tekee "kovia päätöksiä" ja sitten "yhteisen hyvän" vuoksi kansalaisia ryöstetään röyhkeästi verotuskeinoin. Demareiden kielellä tätä kutsutaan "solidaarisuudeksi".

Kun yksityiset ihmiset ja yritykset sitten kantavat valtiollisen väkivallan uhalla rahoja demarismin pohjattomaan kaivoon, he myös kantavat vastuun jos demareiden suunnitelmat menevät pieleen. Demarit etsivät aina syntipukin puolueen ulkopuolelta. Rovaniemellä pitämässään puheessa Jutta Urpilainen sanoi kuvaavast, että olisi vihdoin aika vaatia yksityisiäkin tekemään kaikkensa talouskriisin taltuttamiseksi. Kuten Kuru sanoo demujen asenteesta:

"Demarit olettavat että kansalaiset ovat velvollisia antamaan heille koko omaisuutensa, mutta kansalaiset itse eivät ole oikeutettuja mihinkään ilman demarien erillistä siunausta. "

Että kaksoisstandardeilla mennään. SDP:n vanha rääkyjä, entinen opetusministeri Jukka "Unohdin palauttaa kauppaketjun etukortin" Gustafsson ilmensi tätä sättimällä Björn Wahlroosia "veropakolaiseksi" tämän muutettua Ruotsiin:

http://www.aamulehti.fi/Kotimaa/1194892362912/artikkeli/jukka gustafsson raivostui wahlroosille ei ole tampereelle tulemista .html

No ainakaan minulla ei ole tiedossani tapausta, jossa "veropakolainen" Wahlroos olisi jättänyt palauttamatta hänelle enää kuulumattoman etukortin. Sori vaan Gustu...

SDP kannattaa harvainvaltaa ja kollektivismia sekä suhtautuu nihkeästi yksilönvapauksiin yleensä. Tämä näkyy kannatusluvuissa, jotka menevät kroonisesti lehmän hännän tyyliin, mutta kuten Kuru sanoo:

"Vaikka puolueen kannatus on ollut vuosien ajan laskussa, sen vaikutusvaltaa ei sovi aliarvioida."

SDP voitaisiin nähdä kuin syöpänä, joka jo vuosia on runnellut Suomi-neitomme ruumista. Vuosien ajan demarit ovat pyrkineet kasvattamaan julkista sektoria luodakseen suojatyöpaikkoja puolueen aktiiveille, joten niin kauan kunnes nämä kuolevat vanhuuteensa tai kunnes heidät erotetaan, demariaate pääsee turmelemaan maatamme ylhäältä alas.

Demarit siis todellakaan eivät ole mitään väärin ymmärrettyjä symppiksiä vaan vaarallisia kahjoja, jotka tulee pysäyttää.

Ennen kuin on myöhäistä.

51

93

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Oikee libertaari

      Tuo kirjoitus on oikein mainio tiivistelmä SDP:stä ja sen toimintatavoista. Olen itse kuullut usein sanottavan, että puolue ei ole "demokraattinen". Aivan kuin sen ongelma olisi demokratian puute. Todellisuudessa SDP:n ongelmat ovat sen kahdessa kulmakivessä: Demokratiassa ja sosialismissa.

      Demokratia tarkoittaa nyky-yhteiskunnissa enemmistön tyranniaa vähemmistön yli. Sanotaan, että päätettäisiin demokraattisesti, minkälaista vettä ihmiset saisivat raanasta. Oletetaan, että vaihtoehdot ovat a) tavallista ja b)fluorattua. Oletetaan, että b vaihtoehto voittaa. Tällöin ryhmän a jäsenet pakotetaan juomaan fluorattua raanavettä.

      Onhan tietenkin mahdollista juoda pullotettuakin, mutta se ei ole pointti. Pointti on, että raanaveden standardin muutos demokraattisesti tekee ryhmän a haluaman veden laittomaksi.

      Sosialismi tarkoittaa sitä, että ihminen alistetaan yhteisön käskytettäväksi. Hänellä ei ole yksilöllistä arvoa muuten kuin yhteisön osana. Hyvänä esimerkkinä itänaapurin takavuosien kollektivisointi ja kolhoosit. Nämä arvot näyttäisivät olevan tosiaan lähellä demareiden sydäntä.

      Linkistä nr1:

      " opetusministeri Kiurun vaatiessa oppivelvollisuuden pidentämistä kahdeksaantoista ikävuoteen."

      Ihmettelen aika lailla, miksi Kiuru vaatii tuollaista. Paitsi tietenkin kannatuslukemiensa maksimoimiseksi kun hän teeskentelee välittävänsä nuorista. Todellisuudessahan meillä on jo nyt käytännössä oppivelvollisuus 21 ikävuoteen saakka, koska monet nuoret eivät saa lukion tai amiksen lopetettuaan (Ne jotka menevät näihin) töitä ja he menettävät työttömyysavustuksia jos eivät hae koulutukseen.

      "Demarit siis todellakaan eivät ole mitään väärin ymmärrettyjä symppiksiä vaan vaarallisia kahjoja, jotka tulee pysäyttää."

      Aika lailla samaa mieltä olen tästä.

    • mitä hyvää kusipää n

      Eläkeleikkausessa?

      • Epäselvää

        Puhutko itseksesi vai kenelle olet osoittanut puheesi?


    • hirteen

      Ei ihme että Suomen asiat on tänään perseellään, kun tuo rupusakki on niitä vuosikymmenet junaillut. Karseeta!

    • Oikee libertaari

      Mitro Repo, entinen MEP, kirjoitti seuraavan blogikirjoituksen 5. toukokuuta tänä vuonna:

      http://mitrorepo.puheenvuoro.uusisuomi.fi/167221-byrokratialla-demokratiaa

      Tuon itse asiassa pitäisi olla toisinpäin so "Demokratialla byrokratiaa". Repo sanoo kirjoituksessaan:

      "Oma kantani on se, että Internetin on myös jatkossa pysyttävä avoimena. Tämä tarkoittaa muun muassa sitä, että Internetin tulee olla kaikkien saatavilla kilpailukykyisin hinnoin ja operaattoreiden tulee välittää data samalla nopeudella lähteestä riippumatta."

      Täysin avoin Internet? Sopii itselleni. Lopussa Repo sanoo, että tieto pitäisi lähettää samalla nopeudella lähteestä riippumatta. Heti perään kuitenkin:

      "Avoimuus on myös olennainen osa demokratiaa sekä kuluttajansuojaa. Kansalaisia on suojeltava syrjiviltä käytännöiltä ja epäoikeudenmukaiselta palvelunestolta. "

      Repo taisi unohtaa mitä hän juuri sanoi edellisessä kappaleessa. Nyt "suojelu" on peitetermi valtion sekoittamiselle tarkkailijana Internetiin. Valtio tietenkin päättää (sosialidemokraattien ohjauksessa) mikä on "syrjivä käytäntö" joten se voi tämän osalta pakottaa ihmiset sensuuriin "näiden omaksi hyväksi". Pahempaa seuraa:

      "EU:n ja sen jäsenmaiden tulee olla valppaita. Sähköisten markkinoiden sääntelyä ei voi jättää vain markkinoilla toimivien yritysten tehtäväksi. Viranomaisten on toimittava aktiivisesti ja ennakoiden."

      Tämä on kuin toisinto tuosta Tuukka Kurun kirjoituksessa mainitusta Jouni Backmanin siteerauksesta. Ihmiset itse eivät tiedä mikä heille on parhaaksi Internetissä, joten sosialidemokraatit sanelevat sen heille, koska he tietävät paremmin. Viranomaisten "aktiivinen ja ennakoiva" toiminta tarkoittaa sitä, että valtion pitää Revon ajatuksen mukaan puuttua tämän tästä Internetin sisältöihin, mikä tietenkin on ristiriidassa avoimuuden kanssa. Itse asiassa Repo kuuluttaa jopa jonkinasteista ennakkosensuuria, tai siltä se näyttää.

      "[EU:n ja yksittäisten valtioiden] tulee varmistaa, etteivät kuluttajat jää markkinavoimien kohtuuttomien vaatimusten ja oman edun tavoittelun jalkoihin. Markkinoiden tulee palvella kuluttajia, eikä kuluttajien markkinoita. "

      Eikö viimeisen lauseen pitäisi olla "Markkinoiden tulee palvella sosialidemokraatteja..." Markkinat ja kuluttajathan ovat jo palvelemassa toinen toisiaan. Prosessi, jota häiritsee valtion jatkuva sekaantuminen. Tätä sekaantumista Repo ja demarit haluaisivat lisääkin.

      "Ilman julkisen vallan asettamia selkeitä sääntöjä demokratia ei toteudu."

      Toisin sanoen valtio demokratiaan vedoten pakottaa ihmiset tiettyyn toimintaan ja tunkeutuu syvemmälle näiden elämään.

      "Digitaalisuus oikein toimiessaan kasvattaa demokratiaa ja vahvistaa yksilön oikeusturvaa, eikä päinvastoin."

      Sanan "vahvistaa" tilalla tulisi olla sana "heikentää". Demokratia on nykymaailmassa rapauttamassa ihmisoikeuksia. Yksilölliset ihmisoikeudet ovat libertarismin so klassisen liberalismin aikaansaannoksia ja ne ovat olemassa demokratiasta huolimatta. Koska ne haittaavat valtion toimia sen pakottaessa ihmisiä tiettyyn käytökseen ja muuten sekaantuessa ihmisten elämään, demokratia pyrkii sosialisoimaan yhteiskunnan ja poistamaan nuo yksilön oikeudet.

      Tämän takia itse sanon perustellusti, että kaikki demokratia on sosialidemokratiaa.

      • Nihil novi

        Mielenkiintoinen kirjoitus Isä Mitrolta. Hänellähän lienee nyt aikaakin kirjoitella sosdem-sontaa kun jäi pois mepin tehtävistä äänestäjien kadottua johonkin.

        Isä Mitrolla näyttää tosiaan olevan tuo demarien tyypillinen suunta, kuten Backmanilla alkohilikysymyksessä. Lisää valvontaa, lisää byrokratiaa. Nämä lienevät ainoat isä Mitron tuntemat tiet ikuiseen elämään paratiisissa, jonka porteilla on punaruusu.


    • Helinä-keiju3

      Miettikääs tätä:

      http://www.iltalehti.fi/uutiset/2014090118621777_uu.shtml

      Etniset ravintolat ratsattiin: työajoista lukuisia sakkoja - "Joku tolkku pitää olla"

      Hämmästelen todella kuka ihmisoikeusvastainen sossari taas on tämänkin idean äiti. Ettekö te tollot vieläkään tajua, että etninen profilointi on KIELLETTYÄ. Miksi vähemmistövaltuutettu Eva Biaudetkin on hiljaa. Tässä elävä esimerkki siitä mitä seuraa, kun vähemmistövaltuutetuksi on päässyt vajaakoulutettu henkilö, joka ei täytä tehtävänsä kelpoisuusedellytyksiä vaan sai vajaakoulutettuna palkkioviran kun oli mikana Suvi-Anne Siimeksen kanssa myymässä suomalaiset lamapankkien velkaorjat pilkkahintaan ulkomaiselle perintäyhtiölle, joka edelleen riistää niitä onnettomia, jotka hengissä vielä kituuttavat tai sitten heidän lapsiaan Koiviston konklaavilta saamansa nautintaoikeuden perusteella.

      Ratsiasta kertoi ylpeänä myös tekkarissa naispoliisi, joka nimenomaan sanoi ratsian kohdistuvan ulkomaalaisiin yrittäjiin kotimasten jäädessä rauhaan. Hupsista, siitä naisesta näki, ettei hän ollut koskaan kuullutkaan etnisen profiloinnin kiellosta ja typykkä sentään käyttää poliisivaltaa. Suomi saattaa saada rangaistuksen, jollei palkkiovähemmistövaltuutettu Biaudet pysty kääntämään mustaa valkoiseksi kiitollisuudenvelassaan.

      • Nihil novi

        Mielenkiintoinen uutinen. Itse todella ihmettelen ettei joku Päivi Lipponen ole jo huutamassa "rasismia" kun demareiden omia halinallemamuja näin "syrjitään".

        Mamut ovat perinteisesti olleet pyhä lehmä lähes kaikille puolueille. He eivät voi tehdä väärin jne.

        "Miksi vähemmistövaltuutettu Eva Biaudetkin on hiljaa. Tässä elävä esimerkki siitä mitä seuraa, kun vähemmistövaltuutetuksi on päässyt vajaakoulutettu henkilö, joka ei täytä tehtävänsä kelpoisuusedellytyksiä vaan sai vajaakoulutettuna palkkioviran"

        Halosen virkanimitysmunauksista Biaudet oli varmaankin kaikkein räikein. Halonen tosin nimitti oikeustieteen kandin johtamaan Korkeinta Oikeutta mutta vaikka tämä oppiarvo ja kyseisen kandin työkokemus olivatkin vaatimattomammat kuin vastaehdokkaalla, hänellä sentään oli tutkinto. Biaudet taas on ilman mitään tutkintoa virassa. Ota nyt tuosta selvää... no Halonenhan ON demari.

        Silti sanoisin, että kuten sanot, Biaudetin hiljaa olo on kummallista. Se varmaan tosin ei johdu hänen koulutuksensa puutteesta, sillä hän on pahinta tyyppiä virkamiehiä: ahkera ja typerä. Hän lienee puuhastelemassa jotain muuta epämääräistä suomalaisten niskoille kun ei ole ottanut kantaa.

        "Biaudet pysty kääntämään mustaa valkoiseksi kiitollisuudenvelassaan. "

        Minä kun luulin Biaudetin jo pitävän mustaa valkoisena.


      • iBadLipponen
        Nihil novi kirjoitti:

        Mielenkiintoinen uutinen. Itse todella ihmettelen ettei joku Päivi Lipponen ole jo huutamassa "rasismia" kun demareiden omia halinallemamuja näin "syrjitään".

        Mamut ovat perinteisesti olleet pyhä lehmä lähes kaikille puolueille. He eivät voi tehdä väärin jne.

        "Miksi vähemmistövaltuutettu Eva Biaudetkin on hiljaa. Tässä elävä esimerkki siitä mitä seuraa, kun vähemmistövaltuutetuksi on päässyt vajaakoulutettu henkilö, joka ei täytä tehtävänsä kelpoisuusedellytyksiä vaan sai vajaakoulutettuna palkkioviran"

        Halosen virkanimitysmunauksista Biaudet oli varmaankin kaikkein räikein. Halonen tosin nimitti oikeustieteen kandin johtamaan Korkeinta Oikeutta mutta vaikka tämä oppiarvo ja kyseisen kandin työkokemus olivatkin vaatimattomammat kuin vastaehdokkaalla, hänellä sentään oli tutkinto. Biaudet taas on ilman mitään tutkintoa virassa. Ota nyt tuosta selvää... no Halonenhan ON demari.

        Silti sanoisin, että kuten sanot, Biaudetin hiljaa olo on kummallista. Se varmaan tosin ei johdu hänen koulutuksensa puutteesta, sillä hän on pahinta tyyppiä virkamiehiä: ahkera ja typerä. Hän lienee puuhastelemassa jotain muuta epämääräistä suomalaisten niskoille kun ei ole ottanut kantaa.

        "Biaudet pysty kääntämään mustaa valkoiseksi kiitollisuudenvelassaan. "

        Minä kun luulin Biaudetin jo pitävän mustaa valkoisena.

        Etkö ole kuullut. Tolvana-Lipponen on kiireinen vaatimalla koululaisille iPadeja.

        http://www.hs.fi/politiikka/Päivi Lipponen vaatii kaikille koululaisille iPadeja/a1409800227525


      • Nihil novi
        iBadLipponen kirjoitti:

        Etkö ole kuullut. Tolvana-Lipponen on kiireinen vaatimalla koululaisille iPadeja.

        http://www.hs.fi/politiikka/Päivi Lipponen vaatii kaikille koululaisille iPadeja/a1409800227525

        Aha, vai että tilapäisesti kiireinen siis. Kaipa kiireet ennen pitkää hellittävät, niin sitten voi tehdä "ulkoparlamentaarisia toimenpiteitä".


      • Oikee libertaari

        Tuo on yksi ilmenemä valtion tekemästä pakottamisesta tuo valtuutetun nimittäminen. Pidän itsekin Biaudetia huonona valintana virkaan, mutta en siksi että häneltä puuttuu koulutus.

        Koulutusvaatimus on valtion tapa pakottaa tietyt ihmiset pois tietyistä tehtävistä.

        Jossain töissä vaatimus voi olla paikallaan, kun osaaminen on elintärkeää. Esimerkiksi lääkäri joka ei osaa ammattiaan olisi riskaabeli muiden terveydelle. Tässäkin tosin pulmana on juuri väärä määrittelijä pätevyydelle -valtio.

        Biaudet kuten hänen edeltäjänsäkin on kuitenkin osoittanut että häneltä puuttuu eräs tärkeämpi asia kuin koulutus. Arvostelukyky. Hän on valittanut esimerkiksi siitä, kun taksikeskus on toimittanut suomalaisia kuljettajia asiakkaille eikä maahanmuuttajataustaisia. Libertaarina näen asian niin, että ihmisellä on oikeus tilata juuri haluamansa lainen palvelus kun hän sen itse maksaa.

        Tällaiset tarkastustehtävät kuin tämä ravintolaratsia pitäisi mielestäni poistaa siis valtiolta kokonaan ja antaa muun tahon, ehkä ravintolaliiton tms tehtäväksi. Siirto kunnille olisi parempi, sillä vaikka kunta on aste-erolla itse valtioon, se on lähempänä tavallisia kansalaisia.

        Lopulta tärkein säätelijä on tietenkin ihmiset itse. Käyvätkö he syömässä näissä kebabpaikoissa vai syömässä jotain ihan kunnollista ruokaa. Heidän rahoillaan homma pyörii. Viidakkorumpu ajaa ennen pitkää huonot firmat ulos markkinoilta.


      • Demari on luuseri
        Oikee libertaari kirjoitti:

        Tuo on yksi ilmenemä valtion tekemästä pakottamisesta tuo valtuutetun nimittäminen. Pidän itsekin Biaudetia huonona valintana virkaan, mutta en siksi että häneltä puuttuu koulutus.

        Koulutusvaatimus on valtion tapa pakottaa tietyt ihmiset pois tietyistä tehtävistä.

        Jossain töissä vaatimus voi olla paikallaan, kun osaaminen on elintärkeää. Esimerkiksi lääkäri joka ei osaa ammattiaan olisi riskaabeli muiden terveydelle. Tässäkin tosin pulmana on juuri väärä määrittelijä pätevyydelle -valtio.

        Biaudet kuten hänen edeltäjänsäkin on kuitenkin osoittanut että häneltä puuttuu eräs tärkeämpi asia kuin koulutus. Arvostelukyky. Hän on valittanut esimerkiksi siitä, kun taksikeskus on toimittanut suomalaisia kuljettajia asiakkaille eikä maahanmuuttajataustaisia. Libertaarina näen asian niin, että ihmisellä on oikeus tilata juuri haluamansa lainen palvelus kun hän sen itse maksaa.

        Tällaiset tarkastustehtävät kuin tämä ravintolaratsia pitäisi mielestäni poistaa siis valtiolta kokonaan ja antaa muun tahon, ehkä ravintolaliiton tms tehtäväksi. Siirto kunnille olisi parempi, sillä vaikka kunta on aste-erolla itse valtioon, se on lähempänä tavallisia kansalaisia.

        Lopulta tärkein säätelijä on tietenkin ihmiset itse. Käyvätkö he syömässä näissä kebabpaikoissa vai syömässä jotain ihan kunnollista ruokaa. Heidän rahoillaan homma pyörii. Viidakkorumpu ajaa ennen pitkää huonot firmat ulos markkinoilta.

        Jostain syystä en itse muista ikinä nähneeni yhdessäkään tuollaisessa kebabhöyläämössä tai pizzanvääntöpaikassa suomalaista pitämässä, paitsi tietenkin Kotipizzassa, jonka tuotteita en käytä kun se kohtelee huonosti franchising-yrittäjiä.

        Joka tapauksessa suomalainen pitämässä etnistä ravintolaa lienee samanlainen harvinaisuus kuin demari, jolla on kaikki muumit laaksossa.


      • Nihil novi
        Oikee libertaari kirjoitti:

        Tuo on yksi ilmenemä valtion tekemästä pakottamisesta tuo valtuutetun nimittäminen. Pidän itsekin Biaudetia huonona valintana virkaan, mutta en siksi että häneltä puuttuu koulutus.

        Koulutusvaatimus on valtion tapa pakottaa tietyt ihmiset pois tietyistä tehtävistä.

        Jossain töissä vaatimus voi olla paikallaan, kun osaaminen on elintärkeää. Esimerkiksi lääkäri joka ei osaa ammattiaan olisi riskaabeli muiden terveydelle. Tässäkin tosin pulmana on juuri väärä määrittelijä pätevyydelle -valtio.

        Biaudet kuten hänen edeltäjänsäkin on kuitenkin osoittanut että häneltä puuttuu eräs tärkeämpi asia kuin koulutus. Arvostelukyky. Hän on valittanut esimerkiksi siitä, kun taksikeskus on toimittanut suomalaisia kuljettajia asiakkaille eikä maahanmuuttajataustaisia. Libertaarina näen asian niin, että ihmisellä on oikeus tilata juuri haluamansa lainen palvelus kun hän sen itse maksaa.

        Tällaiset tarkastustehtävät kuin tämä ravintolaratsia pitäisi mielestäni poistaa siis valtiolta kokonaan ja antaa muun tahon, ehkä ravintolaliiton tms tehtäväksi. Siirto kunnille olisi parempi, sillä vaikka kunta on aste-erolla itse valtioon, se on lähempänä tavallisia kansalaisia.

        Lopulta tärkein säätelijä on tietenkin ihmiset itse. Käyvätkö he syömässä näissä kebabpaikoissa vai syömässä jotain ihan kunnollista ruokaa. Heidän rahoillaan homma pyörii. Viidakkorumpu ajaa ennen pitkää huonot firmat ulos markkinoilta.

        Biaudet muuten ei ole demari, vaikka onkin demaripresidentin virkaansa nimittämä. On koulutuksen välttämättömyydestä mitä mieltä hyvänsä, niin Biaudetin lisäksi virkaan haki monia ihmisiä, joilla tuo tarvittava koulutus oli ja heidät kaikki ohitettiin ja Biaudet nimitettiin.

        Tämä todella ei ollut oikein noita päteviä hakijoita kohtaan.


      • Pellepoliitikko
        iBadLipponen kirjoitti:

        Etkö ole kuullut. Tolvana-Lipponen on kiireinen vaatimalla koululaisille iPadeja.

        http://www.hs.fi/politiikka/Päivi Lipponen vaatii kaikille koululaisille iPadeja/a1409800227525

        Pizzerian polttaja päivi on osoittanut useasti mielenvikaisuutensa.


      • Pahempi tapaus
        Pellepoliitikko kirjoitti:

        Pizzerian polttaja päivi on osoittanut useasti mielenvikaisuutensa.

        Ei ole kovin imartelevaa mielenvikaisia kohtaan kun Lipponen luetaan heidän joukkoonsa, mutta kaipa niin on tehtävä kun itse en ainakaan keksi parempaa sanaa kuvaamaan häntä.


      • Aita ja seipäät
        Pellepoliitikko kirjoitti:

        Pizzerian polttaja päivi on osoittanut useasti mielenvikaisuutensa.

        Ei Päivi itse ole pizzerioita poltellut, joten asiatonta sanoa häntä polttajaksi.

        Hänhän vain tyytyi demonisoimaan suomalaisia aiheetta pizzerianpolttajiksi ja rasisteiksi.


      • Tulitkos aatelleeks

        Voisi muuten nähdä niinkin, että tuossa oli kyse ravintoloiden luokittelusta eikä ravintolan pitäjien luokittelusta.


      • Helinä-keiju3
        Tulitkos aatelleeks kirjoitti:

        Voisi muuten nähdä niinkin, että tuossa oli kyse ravintoloiden luokittelusta eikä ravintolan pitäjien luokittelusta.

        Ei voisi. Etninen profilointi mikä etninen profilointi. Paha ja ruma juttu. Kiellettyä, erittäin kiellettyä.


      • Nihil novi
        Helinä-keiju3 kirjoitti:

        Ei voisi. Etninen profilointi mikä etninen profilointi. Paha ja ruma juttu. Kiellettyä, erittäin kiellettyä.

        Itse asiassa kun nyt tuli puheeksi, ravintolathan on aina profiloitu etnisiksi jos niillä vain on siihen mahdollisuus.

        Profiloitsija ei ole yleensä mikään persurasistinen valkoihoinen suomalaismies vaan, yllätys yllätys, ravintoloitsija itse. Hän tietää, että joku haluaa esimerkiksi kiinalaista ruokaa. Hän siis segmentoi tarkemmin sanoen.

        Jos viranomaiset käyttävät samanlaista segmentointia tempauksissaan, niin en oikeastaan itse näe miksi sen pitäisi olla pulma. Demarit tietenkin pelkäävät että heidän lemmikkimamunsa lähtevät "rikastamasta" Suomea johonkin Ruotsiin tai Saksaan.


      • Helinä-keiju3
        Nihil novi kirjoitti:

        Itse asiassa kun nyt tuli puheeksi, ravintolathan on aina profiloitu etnisiksi jos niillä vain on siihen mahdollisuus.

        Profiloitsija ei ole yleensä mikään persurasistinen valkoihoinen suomalaismies vaan, yllätys yllätys, ravintoloitsija itse. Hän tietää, että joku haluaa esimerkiksi kiinalaista ruokaa. Hän siis segmentoi tarkemmin sanoen.

        Jos viranomaiset käyttävät samanlaista segmentointia tempauksissaan, niin en oikeastaan itse näe miksi sen pitäisi olla pulma. Demarit tietenkin pelkäävät että heidän lemmikkimamunsa lähtevät "rikastamasta" Suomea johonkin Ruotsiin tai Saksaan.

        Joo, mutta kun tarjottava ruoka ei ollut profiloinnin peruste vaan omistajan ulkomaalaistausta. Ruokalistalla ei ollut merkitystä kohteiden valintaan vaan valintaperuste oli ulkomaalaisuus vaikka tämä olis tarjonnut hernekkeittoa ja läskisoosia. Saivartelu ei nyt auta. Moka, paha paha moka. Olen erittäin pettynyt, kun suomalaiset eivät tunnu ymmärtävän tätä asiaa, mutta eihän sitä voi taviksilta vaatia kun ei operaatioon osallistuneet viranomaisemmekaan (poliisi, tulli, rajavartiolaitos, verottaja) ymmärtäneet , kuten saimme ratsiapartion muka kiertävistä uutiskuvaajien materiaalista selvästi havaita televisiouutisissa. Koulutusta ja valistusta tarvitaan ja paljon.


      • Helinä-keiju3
        Helinä-keiju3 kirjoitti:

        Joo, mutta kun tarjottava ruoka ei ollut profiloinnin peruste vaan omistajan ulkomaalaistausta. Ruokalistalla ei ollut merkitystä kohteiden valintaan vaan valintaperuste oli ulkomaalaisuus vaikka tämä olis tarjonnut hernekkeittoa ja läskisoosia. Saivartelu ei nyt auta. Moka, paha paha moka. Olen erittäin pettynyt, kun suomalaiset eivät tunnu ymmärtävän tätä asiaa, mutta eihän sitä voi taviksilta vaatia kun ei operaatioon osallistuneet viranomaisemmekaan (poliisi, tulli, rajavartiolaitos, verottaja) ymmärtäneet , kuten saimme ratsiapartion muka kiertävistä uutiskuvaajien materiaalista selvästi havaita televisiouutisissa. Koulutusta ja valistusta tarvitaan ja paljon.

        Pizza on pizza paistoi sen kuka tahansa, mutta viranomaistemme etnisiin kohdistama isku ihan selkee kotimainen "pehmytkristalliyö" ja viesti, kuten mainoksessa sanotaan, siitä se ajatus sitten lähti...


      • Nihil novi
        Helinä-keiju3 kirjoitti:

        Pizza on pizza paistoi sen kuka tahansa, mutta viranomaistemme etnisiin kohdistama isku ihan selkee kotimainen "pehmytkristalliyö" ja viesti, kuten mainoksessa sanotaan, siitä se ajatus sitten lähti...

        Aivan aivan... lienee täysin poissa mahdollisuuksista, että näistä etnisistä ravintoloista olisi tullut viranomaisille niin paljon valituksia että siksi olisi tutkittu.

        Kävin itse kerran eräässä etnisessä ravintolassa, joka oli auki yleisölle vaikka siellä alakerrassa haisi home.


      • Nihil novi
        Helinä-keiju3 kirjoitti:

        Joo, mutta kun tarjottava ruoka ei ollut profiloinnin peruste vaan omistajan ulkomaalaistausta. Ruokalistalla ei ollut merkitystä kohteiden valintaan vaan valintaperuste oli ulkomaalaisuus vaikka tämä olis tarjonnut hernekkeittoa ja läskisoosia. Saivartelu ei nyt auta. Moka, paha paha moka. Olen erittäin pettynyt, kun suomalaiset eivät tunnu ymmärtävän tätä asiaa, mutta eihän sitä voi taviksilta vaatia kun ei operaatioon osallistuneet viranomaisemmekaan (poliisi, tulli, rajavartiolaitos, verottaja) ymmärtäneet , kuten saimme ratsiapartion muka kiertävistä uutiskuvaajien materiaalista selvästi havaita televisiouutisissa. Koulutusta ja valistusta tarvitaan ja paljon.

        On muuten ratsian motiivi ollut mikä tahansa, jälkeenpäin kävi ilmi että se oli paikallaan:

        http://m.iltalehti.fi/app/uutiset/2014090118621777_uu.shtml

        Osa ravintoloiden työntekijöistä teki töitä seitsemänä päivänä viikosta aamusta iltaan, jopa TE-toimistojen rahoilla. Osa tarjoillut alaikäisille, pitänyt laittomia siirtolaisia ja "käymässä" olleita pizzanpaistajia.


      • Helinä-keiju3
        Nihil novi kirjoitti:

        On muuten ratsian motiivi ollut mikä tahansa, jälkeenpäin kävi ilmi että se oli paikallaan:

        http://m.iltalehti.fi/app/uutiset/2014090118621777_uu.shtml

        Osa ravintoloiden työntekijöistä teki töitä seitsemänä päivänä viikosta aamusta iltaan, jopa TE-toimistojen rahoilla. Osa tarjoillut alaikäisille, pitänyt laittomia siirtolaisia ja "käymässä" olleita pizzanpaistajia.

        Uutisoinnissa ei olisi saanut mainita, että puutteet tapahtuivat nimeomaan etnisessä ravintolassa. Luokittelua etnisiin ja ”normaaleihin” ei saa olla. Artikkeli todistaa, että maassamme ei todellakaan osata olla luokittelematta ihmisiä etnisin perustein. Hämmästyttävää, vaikka niin korkastikoulutettuja ja sivistyneistä ihmisoikeusvaltion kansalaisia muka olemme. Tämmönen ei tulisi kuuloonkaan missään muualla kuin täällä takapajulassa. Vähemmistövaltuutettu pitää vaihtaa, koska hän ei ole pysynyt valistamaan mediaa, toimittajia, rajavartiolaitosta, poliisia, verottajaa, valviraa eikä muitakaan viranomaisia eikä näköjään oikeuslaitostakaan, kun tämmöstä maassamme sallitaan.

        Huomautan, että entisin perustein ei ketään saa myöskään kohdella paremmin kuin muita. Onko se nyt kertakaikkiaan niin mahdotonta kohdella kaikkia ihmisiä tasavertaisesti ilman että takaraivossa on ajatus että tämä on sellainen, että hänelle pitää antaa uudet lastenvaunut, jotta tuntisi olonsa hyväksi ja tervetulleeksi.


      • Replikki
        Helinä-keiju3 kirjoitti:

        Uutisoinnissa ei olisi saanut mainita, että puutteet tapahtuivat nimeomaan etnisessä ravintolassa. Luokittelua etnisiin ja ”normaaleihin” ei saa olla. Artikkeli todistaa, että maassamme ei todellakaan osata olla luokittelematta ihmisiä etnisin perustein. Hämmästyttävää, vaikka niin korkastikoulutettuja ja sivistyneistä ihmisoikeusvaltion kansalaisia muka olemme. Tämmönen ei tulisi kuuloonkaan missään muualla kuin täällä takapajulassa. Vähemmistövaltuutettu pitää vaihtaa, koska hän ei ole pysynyt valistamaan mediaa, toimittajia, rajavartiolaitosta, poliisia, verottajaa, valviraa eikä muitakaan viranomaisia eikä näköjään oikeuslaitostakaan, kun tämmöstä maassamme sallitaan.

        Huomautan, että entisin perustein ei ketään saa myöskään kohdella paremmin kuin muita. Onko se nyt kertakaikkiaan niin mahdotonta kohdella kaikkia ihmisiä tasavertaisesti ilman että takaraivossa on ajatus että tämä on sellainen, että hänelle pitää antaa uudet lastenvaunut, jotta tuntisi olonsa hyväksi ja tervetulleeksi.

        Itkee mamuille oikeuksia. Tulitkos ajatelleeksi että meillä suomalaisillakin voi olla oikeutemme saada tietoo kuka rötöstelee?


      • Helinä-keiju3
        Replikki kirjoitti:

        Itkee mamuille oikeuksia. Tulitkos ajatelleeksi että meillä suomalaisillakin voi olla oikeutemme saada tietoo kuka rötöstelee?

        Tasavertaisuus tarkoittaisi sitten, että kaikki rötöstelijät julkaistaan tai sitten ei ketään. Näyttää siltä, ettei tää pointti nyt oikein tunnu menevän perille. Biaudee, hommiin siitä, asennekasvatusta hohoiiiii !

        Jos toisin halutaan menetellä ja jatkaa viranomaistemme nyt aloittamaa etniseen luokitteluun perustuvaa käytäntöä niin joudumme eroamaan kansainvälisistä ihmisoikeussopimuksista tai meidät erotetaan. Moitteita ainakin on tiedossa ja roppakaupalla vaatimuksia viranomaiskoulutuksen parantamiseksi. Ehkä koulutusvaiheessa viranomaisruotsin tilalla olisi voitu perehtyä kansainvälisten ihmisoikeussopimusten toteuttamiseen maassamme.


      • 14+11
        Helinä-keiju3 kirjoitti:

        Tasavertaisuus tarkoittaisi sitten, että kaikki rötöstelijät julkaistaan tai sitten ei ketään. Näyttää siltä, ettei tää pointti nyt oikein tunnu menevän perille. Biaudee, hommiin siitä, asennekasvatusta hohoiiiii !

        Jos toisin halutaan menetellä ja jatkaa viranomaistemme nyt aloittamaa etniseen luokitteluun perustuvaa käytäntöä niin joudumme eroamaan kansainvälisistä ihmisoikeussopimuksista tai meidät erotetaan. Moitteita ainakin on tiedossa ja roppakaupalla vaatimuksia viranomaiskoulutuksen parantamiseksi. Ehkä koulutusvaiheessa viranomaisruotsin tilalla olisi voitu perehtyä kansainvälisten ihmisoikeussopimusten toteuttamiseen maassamme.

        En oikein tajua miten tämä koko kysymys etnisestä profiloinnista liittyy häirikködemujen asemaan "Suomen vaarallisimpana ääriliikkeenä".

        Voisin tosin sanoa että viranomaisillamme tässä maassa on jo niin paljon huomautuksia ihmisoikeustuomioistuimesta, että yksi tai kaksi enemmän tuskin paljon painaa.


      • Helinä-keiju3
        14+11 kirjoitti:

        En oikein tajua miten tämä koko kysymys etnisestä profiloinnista liittyy häirikködemujen asemaan "Suomen vaarallisimpana ääriliikkeenä".

        Voisin tosin sanoa että viranomaisillamme tässä maassa on jo niin paljon huomautuksia ihmisoikeustuomioistuimesta, että yksi tai kaksi enemmän tuskin paljon painaa.

        Vai niin, yrität siis torpana keskustelun viranomaisten katastrofaalisesta etnisiin ryhmiin kohdistuvasta ratsiasta keskustelun aiheeseen kuulumattomana vaikka sehän jos mikä kuuluu. Ääriliikkeethän, jos mitkä on mielletty rasistisiksi ja mitä taas tulee virkamiehiin, niin valtaosa heikäläisista on sdp:n jäsenkirjalla ja ei ole kauaakaan kun sdp:n jäsenkirja oli lähes vaatimus julkiseen virkaan. Näen että tässä tulos sdp-rekrytoinnista, ei älyä ei sydäntä.


      • Nihil novi
        Helinä-keiju3 kirjoitti:

        Vai niin, yrität siis torpana keskustelun viranomaisten katastrofaalisesta etnisiin ryhmiin kohdistuvasta ratsiasta keskustelun aiheeseen kuulumattomana vaikka sehän jos mikä kuuluu. Ääriliikkeethän, jos mitkä on mielletty rasistisiksi ja mitä taas tulee virkamiehiin, niin valtaosa heikäläisista on sdp:n jäsenkirjalla ja ei ole kauaakaan kun sdp:n jäsenkirja oli lähes vaatimus julkiseen virkaan. Näen että tässä tulos sdp-rekrytoinnista, ei älyä ei sydäntä.

        "Ääriliikkeethän, jos mitkä on mielletty rasistisiksi ja mitä taas tulee virkamiehiin, niin valtaosa heikäläisista on sdp:n jäsenkirjalla ja ei ole kauaakaan kun sdp:n jäsenkirja "

        Tarkoitatko siis että SDP antoi lipserviisiä suvaitsevaisuudelle kun sen virkamiehet tekivät tämän etnisen ratsian? Sopisi kyllä kuvaan kun kyse sentään on demareista. Sanoo yhtä ja tekee toista.


    • getto-Eurooppa tulee

      LUE LISÄÄ näitä uutisia TÄÄLTÄ EU-palstalta
      http://keskustelu.suomi24.fi/node/12474053#comment-69771653


      perjantain uutisia
      UK-bound migrants turned the French port into a ‘war zone’

      Englantiin tunkevat maahanmuuttajat ovat muuttaneet ranskanpuoleisen
      sataman sotatila-alueeksi

      Perjantain 5.9. kohu-uutisia

      Calaisissa majailevat lähinnä afrikkalaiset pakolaiset
      joita siellä on massoittain

      ovat julistanet sodan Eurooppaa vastaan

      Pakolaiset rynnivtä väkisin lauttoihin Englantiin

      http://www.dailymail.co.uk/news/article-2743136/Hundreds-migrants-storm-P-O-ferry-Calais-bid-Britain.html

      Riot squads were sent into Calais last night after UK-bound migrants turned the French port into a ‘war zone’.
      Anarchy broke out when 250 men burst into the town’s docks and tried to board vessels sailing for Dover.
      One gang of marauders broke through gates and climbed over fences in a desperate bid to reach a ferry.

      HALLA-AHON ENNUSTEET TÄSTÄKIN OVAT TOTEUTUNEET, köyhät
      etsivät sosiaalihuoltoa eivätkä koskaan tule saaman työtä Euroopasta

      http://www.halla-aho.com/scripta/rikkautta_jolla_on_arvoa.html

      Tämä lisää yhtäältä tragedioita merellä ja toisaalta maahanmuuton synnyttämiä ongelmia Euroopassa. Laittoman siirtolaisuuden keskeinen ongelma ei ole se, että se on laitonta, vaan se, että katastrofaalisesta työttömyydestä kärsivällä Euroopalla ei ole mitään mahdollisuuksia työllistää tai integroida sellaista siirtolaisainesta, jota meren yli on pyrkimässä.

      Sieltä nimittäin ei pääsääntöisesti ole tulossa uusia Fazereita, Finlaysoneita ja Sinebrychoffeja.

      Epäonnistuneen integraation seuraukset näemme lisääntyvänä gettoutumisena, lisääntyvänä rikollisuutena ja kasvavina jännitteinä eurooppalaisissa yhteiskunnissa, sosiaaliturvajärjestelmien kuormittumisesta puhumattakaan.

      • Demari on luuseri

        Näistä ja monista muista ongelmista meillä on kiittäminen demareita.


      • Loisvirtaa keloihin?

        "Vihreät, äärivasemmisto ja sosialidemokraatit ovat äänekkäästi ja paatoksella sitä mieltä, että kenen tahansa oikeus tulla Eurooppaan ja tuoda sinne myöhemmin perheensä on ihmisoikeus, jota ei saa rajoittaa. "

        Eikä ilmeisesti demareiden "oikeutta" loisia rehellisten ihmisten rahoilla saa rajoittaa mitenkään. Onneksi on Halla-ahoja, Kuruja yms tavallisia ihmisiä, jotka ovat heränneet huomaamaan demarien älyttömyydet ja levittävät tietoa.

        Näin internetin aikakaudella tieto myös leviää nopeasti kun ihmiset voi vertailla kokemuksiaan. Noloa demareille.


      • Helppoa ennustusta

        Toisaalta ei tarvitse olla kaksinen ennustaja tietääkseen sanoa, että kun demarit ovat ohjaimissa niin meno on päin persettä.


    • J.B 5

      Sitä puoluetta ei tarvitse kiittää mistään aina on ketunhäntä kainalossa.

      • Nihil novi

        Joo totta, vaikka puolueessa toisaalta on muotikasvissyöjiäkin kuten Marin. Tämä tuo mielenkiintoisen vivahteen ajatukselle ketunhännästä kainalossa.

        Mahtaako tyttö olla noita kettutyttöjä vai miksi hän on päätynyt muotikasvissyöjäksi? En tiedä, koska hän on aika tarkkaan ainakin toistaiseksi pitänyt asian omana tietonaan vaikka hänen blogiaan lukeekin hieman kuin AA-kerholaisen koottuja muistelmia. :D

        Mutta siitä voit tosiaan olla varma, että demariin ei ole luottamista.


    • Varo rosvoja

      Ässdeepee on rikollisjärjestö.

      • Rosvot tunnetaan

        Se aika varmaan vielä tulee, kun AssDeePee näyttäytyy samassa valossa kuin heidän lähisukulaisensa kommarit


      • Nihil novi

        Tuossa itärajan takana filosofoitiin taannoin, että huonosti menestyvä vallankumouksellinen on rikollinen, hyvin menestyvä valtiomies.

        Saa nyt nähdä minkälaiseksi tilanne menee parin seuraavan vaalikauden aikana, kun demareiden kannatus sulaa kuin lumiukko heinäkuussa.


    • Demu on sika

      Kaikki täyttä asiaa.

    • Sopiva kohtelu

      Noi demukat pitäis kaikki sulkea eristysselliin ja heittää sen jälkeen avain johonkin valtameren pohjaan.

    • Kokkari valvoo

      Nihil novin mielipide internetin valvojasta ei uppoa. Internetiä valvoisi poliisi ja puolustusvoimat ja molemmissa suurin osa päällystöstä on kokoomuslaisia.

      • Nihil novi

        Mutta ehdotus on tässä kuitenkin demarilta, Isä Mitrolta. Tämä ehdotus alleviivaa sinänsä mukavasti alkuperäistä teemaa, joka Tuukka Kurulla on kirjoituksessaan siitä, miten demarit haluavat lisää valvontaa.

        Riippumatta siitä, ovatko juuri he valvomassa käytännössä tällä hetkellä.


    • KOMURINNE

      kommunistiseksi suukapulaksi paljastunut Rinne vaatii turpia tukkoon
      kuin YYA-ajalla

      PIA KAUMA ON NEUVOSTOVASTAINEN, SANOO ANTTI KOMMUNISTI
      RINNE

      kuka MUUTEN ON ANTANUT DEMARILLE LUVAN EDUSTAA
      MINUA AMMATTIJÄRJESTÖJEN KAUTTA ELÄKENEUVOTTELUSSA
      MIKSI
      ANTTI KOMMUNISTI RINNE ON ULKOISTANUT ELÄKEKESKUSTELUN
      AMMATTILIITOILLE EIKÄ ANTANUT SITÄ HALLITUKSELLE

      Valtiovarainministeri ja Sdp:n puheenjohtaja Antti Rinne sekä sosiaalidemokraattien kansanedustaja Kristiina Salonen pitävät Pia Kauman (kok) lastenvaunupuheita ja perättömien myyttien levittämistä vastuuttomana.

      Keskustelu maahanmuuttajien sosiaalitoimistosta saamista eduista on lopetettava ja asian lietsojien on syytä pyytää anteeksi, Rinne kirjoittaa puolueensa kotisivuilla

      • Krisse sucks

        Vai että kuningatar Kristiinakin ehtii moralisoida Kauman puheita. Ehkä hänellä ei ole nyt pedofiileja jahdattavana kun ehtii kokoomuslaista moralisoimaan.

        Toivottavasti raumalaiset tulevat järkiinsä ens vaaleissa ja äänestävät kuningatar Kristiinan ulos eduskunnasta.


      • Anakronismi Rinne?

        Eikö Rinne tiedä, että Neuvostoliitto lakkasi olemasta jo -90 luvulla?


      • Kannatusnollaan

        Demukat tykkäävät takoa päätä seinään ja ajaa loputkin äänestäjät pois. Taas kerran heillä näemmä faktat pielessä. Maallikon silmin Rinne Ja Salonen näyttävät vastuuttomilta tuossa.


      • Nihil novi

        Ohessa kirjoitus Vantaan Sanomista aiheeseen liittyen, olkoonkin että siinä ei puhuta neuvostovastaisuudesta:

        http://www.vantaansanomat.fi/artikkeli/236552-antti-rinne-jyrahti-kaumalle-lastenvaunupuheet-luovat-vihaa

        Siteerauksia:


        Rinne itse

        " Minunkin työkaverini on saanut ’sossusta’ rahaa lastenvaunujen ostoon. Nuori perhe tarvitsi sellaiset, eikä tuolloin omat rahat riittäneet. Tätä varten hyvinvointiyhteiskunta on luotu: se tukee kun tukea tarvitsee ja auttaa takaisin jaloilleen. "

        Rinne ei mainitse, oliko kaveri poliittisesti korrekti pigmentin tai tietyn kaupungin suuntaan kumartelun suhteen.

        "Rinteen mukaan perheestä lapsesta kasvoi aikanaan fiksu aikuinen ja veronmaksaja."

        Siis RINTEEN mukaan.

        "Hän muistuttaa, että kansalaisia kohdellaan harkinnanvaraisen tuen jakamisessa yhtäläisesti."

        Toki Ana ihan mitä vain keksit sanoa. Kuitenkin kun ulkomaalainen menee hakemaan toimeentulotukea, sossu luottaa tämän ulkomaalaisen sanaan tarpeesta. Suomalainen menee hakemaan, vaaditaan tiliotteet ja sitä kautta pankkisalaisuuden murtaminen.

        "Tämän hetken Suomeen mahtuu lukemattomia erilaisia ihmiskohtaloita ja lukemattomia erilaisia taustoja."

        Mitenkähän paljon vei veronmaksajien rahoja, että Rinne antoi "lip serviciä" tuolle totuudelle?

        "Meidän on uskallettava rakentaa yhteiskuntaa, jossa erilaisuudelle on aidosti tilaa, "

        Rinteellä meni varmaan lip serviisissä ripuli päälle. Mutta ylläoleva tarkoittanee että tilaa on annettava kun "erilaisuus" on maahanmuuttajissa, kun taas suomalainen runnotaan poliittisen korrektiuden prokrusteen vuoteeseen.

        "Se tarkoittaa rasismia lietsovien puheiden ja tekojen yksiselitteistä tuomitsemista."

        Ja Rinteen tapaiset poliittisesti korrektit nillittäjät tietenkin määrittelevät mikä on "rasismia". Tähän määritelmään on mahtunut yleensä kaikenlainen maahanmuuton arvostelu.

        "– Jokainen voi kuvitella, miltä tuntuisi tulla leimatuksi ’sosiaalipummiksi’ pelkän ihonvärin takia."

        Oletetaan, että sosiaalipummeiksi aikovat ennen pummausta kasvattaisivat kaksihaaraisen poninhännän. Tästä varmaan olisi seurauksena, että pian ihmiset alkaisivat pitää kaksihaaraista poninhäntää merkkinä sosiaalipummina olosta. Siten leimautumiseen on monia muitakin teitä.


      • On ja voi hyvin
        Anakronismi Rinne? kirjoitti:

        Eikö Rinne tiedä, että Neuvostoliitto lakkasi olemasta jo -90 luvulla?

        Ei se varmaan Rinteelle ole lakannut olemasta. Varmaan jos demuista riippuisi meidät liitettäisiin Venäjään jo tänään.


    • Remissio

      "SDP voitaisiin nähdä kuin syöpänä, joka jo vuosia on runnellut Suomi-neitomme ruumista."

      Nyt tämä syöpä näyttää olevan remisssiossa. Demut saavat uuden "torjuntavoiton" kevään vaaleissa ja sitten lähtee taas paikka tai pari.

      Se tapahtuuko tämä ajoissa Suomen kannalta onkin eri asia.

      • Nihil novi

        No nyt kun mainitset, niin noinhan se taitaa olla. Tosin itse toivoisin lähtöselvitykseen enemmän kuin paikan tai pari.


    • Veriset demut

      Demarit ajoivat Suomen sisällissotaan itsenäistymisen aikaan sata vuotta sitten. Samanlaisia kahjoja sekopäitä jo silloin kuin nykyäänkin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      272
      2823
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      75
      1496
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1450
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      34
      1240
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      25
      1177
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1170
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1170
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1099
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      21
      1031
    10. Ihan mielenkiinnosta kyselen...

      Kun olen huomannut, että omat sähköpostit sakkaavat, puhelut eivät yhdisty jne. että missähän mahtaa olla vika? Osaisko
      Ikävä
      14
      993
    Aihe