Kuinka iskeä poika

Epätoivoinen

Mitä teen kun koulussani (viereisessä luokassa) on poika joka on jo kysynyt alax mutta sanoin en ja nyt on alkanut kaduttaa enkä tiedä mitä teen koska pelkään että nolaan itseni.

11

375

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 10+20

      ota yhteys poikaan vaikka netissä ja kerro tuo että alkoi kaduttaa ym, näytä vaikka tämä viesti hänelle, kunhan kerrot

    • Ne nuoret...

      Heitä sille, että saa pyytää uudestaan.

      Muista, että poika on yhtä nuori ja kokematon kuin sinäkin, joten hän voi vastata jotain yhtä tyhmää. Silti hän varmasti tykkää sinusta. Sekin on hyvä tulos, että kumpikin tietää olevansa pidetty, vaikka mitään muuta ei seuraisi. Ainakin itsetunto ja uskallus nousee molemmilla kohisten. Ajattele sitä vastalahjana, sillä itse jo sait pojalta merkittävän tunnustuksen.

      • minä ja help

        jos pyytää fb kaveriksi ja hän ei vastaakaaan ja pyytää uudestaan. Eli siis näin olen 7lk ja pyydän kaveriksi fbssä 9lk. Mutta lähetin sen pe ja ei ole vieläkään vastannut... jos poistan pyynnön ja laitan uuden menemään niin... no kannattaisiko? Olen siis tyttö. Ja ihan hetero


      • minä ja help
        minä ja help kirjoitti:

        jos pyytää fb kaveriksi ja hän ei vastaakaaan ja pyytää uudestaan. Eli siis näin olen 7lk ja pyydän kaveriksi fbssä 9lk. Mutta lähetin sen pe ja ei ole vieläkään vastannut... jos poistan pyynnön ja laitan uuden menemään niin... no kannattaisiko? Olen siis tyttö. Ja ihan hetero

        Voi vitsi kun on niinpaljon vastauksia, ettei niitä kaikkia jaksa lukea!


      • sdfafsasdfasd
        minä ja help kirjoitti:

        jos pyytää fb kaveriksi ja hän ei vastaakaaan ja pyytää uudestaan. Eli siis näin olen 7lk ja pyydän kaveriksi fbssä 9lk. Mutta lähetin sen pe ja ei ole vieläkään vastannut... jos poistan pyynnön ja laitan uuden menemään niin... no kannattaisiko? Olen siis tyttö. Ja ihan hetero

        Sillä voi olla jokin ihan hyvä syy olla lisäämättä. Ja jos on, niin se syy on sen oma asia eikä kuulu sinulle. Varmaan kannattaa lakata murehtimasta.


      • Epätoivoinen

        Kiitos kaikille keskusteluun osallistuneilta.! Auttoi paljon vinkit ja nyt juttelen pojan kanssa usein ja meillä on itsekeksitty leikki. :D tästä pitäs viä eteenpäin niin ois hyvä.


    • Kuravelli

      Itse kysyin erästä miestä treffeille. Ei suostunut. Tuskin tunsimme ollenkaan. Sen jälkeen olin surullinen. Tiesin, ettei lähes tuntematon olisi voinut edes huomata minua ja kun ei tuntenut minua, eikä tietenkään suostunut. En itsekään suostuisi treffeille puolituntemattoman kanssa, jota en ole koskaan edes ajatellut sillä tavalla.... oli pakko saada hänen huomionsa, jotta hän tietäisi, että olen kiiinnostunut.

      Kului aikaa, näimme toisemme lähes joka päivä. Hän on ollut kiinnostuneempi minun asioistani ja puhunut minulle päivittäin, arvaten koska en alkanut valittamaan pakeista. Olen ollut hänelle aina hyvin ystävällinen ja se käytös sinunkin kannattaa muistaa. Epätoivoisuus ja epäystävällisyys ovat pahoja virheitä. Olen flirttaillut ja kertonut omasta elämästäni jotain. Ei hän silti välttämättä kiinnostu minusta koskaan. Se on pakko tiedostaa. On pakko tietää, kuka itse on ja mitä haluaa. Meillä on yleensä todella hauskaa kun keskustelemme, vaikka jo tiedän, ettei hän ehkä koskaan kiinnostu juuri minusta. Silti olen ystävällinen ja kerron asioita. Hän on jopa alkanut kysellä minulta asioita, vaikka ennen ei kiinnittänyt huomiota.

      Pyri keskusteluun hänen kanssaan ja ihan vaikka vain pari sanaa päivässä. Kaikki johtaa hänen mielessään hyvään mielikuvaan sinusta ja se on todella tärkeää. Ole aina ystävällinen ja avulias. Hän muistaa sinut sellaisena. Se voi olla joskus ratkaisevaa. Epävarmuus on vakava virhe kaikkialla elämässä. Älä siis ole epävarma hänen seurassaan koskaan. Ole se kuka olet.

      • minä ja help

        Kiitos :)!
        Ainoa ongelma on että hän on usein vaihtovälkillä (5min ja silloin vaihdetaan siis luokkaa) puhelimmellaan. Jos nyt ole koskaan sanonut hänelle vielä mitään. Minä oikeasti välitän hänestä. Kun hän tuli rappusia alas (still on school) niin taisin tuiottaa aika "vahvasti", sillä hän katsoi minuun ja taisi väääähän hymyillä. Silloin meinasin pökertyä xD. Olen monta kertaa ajatellut että kun hän menee toisia rappusia alas, niin menen samalla alas hänen ostaessa siellä ja kerron tunteitani, mutta.... helpommin sanottu kuin tehty...


      • minä ja help

        Siis ollessa eikä ostaessa ;).


      • minä ja help
        minä ja help kirjoitti:

        Siis ollessa eikä ostaessa ;).

        (Floodausta xd)
        Niin joo ja kannattaako uusia toi kaveri pyyntö?


      • Epätoivoinennro2
        minä ja help kirjoitti:

        (Floodausta xd)
        Niin joo ja kannattaako uusia toi kaveri pyyntö?

        Sen kuin uusit mitä haittaa siitä olisi?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1888
    2. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      118
      1839
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1838
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1610
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      60
      1432
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1256
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1153
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1150
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1148
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1127
    Aihe