Lopullinen totuus Elisamasta

Nagila

Hän on todellakin tässä aurinkolasipäinen mies. Esitys on kuvattu 7v sitten Tel Avivissa eräässä diskossa.
Nyt omaiset antoi luvan julkaista. Hän itse laittoi sen kerran, mutta ei paljastanut siitä enempää. Tässä kuollut mies kummittelee.

https://www.youtube.com/watch?v=FdG9P1MsU5A

57

363

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rillumaheihei

      Tätä ssitä on epäiltykin. Hän oli siis juutalainen. Kuinka hän sitten osasi suomea eikö he puhu hebreaa vai onko heill joku muu kieli jota siellä puhutaan venäjä tai jotain.

    • Lieköhän mutta kiva video kuitenkin.

      • heh....

        No johan oli vitsi, siis aloitusviesti


      • heh.... kirjoitti:

        No johan oli vitsi, siis aloitusviesti

        Nii, tai voihan siinä jotain pientä tottuuvensimentä olla mut tarviiko meidän tietää että mitä.


    • Nagila.

      Se on nyt aivan sama uskooko kukaan vai ei, mutta näin vaan oli. Harmi vain kun kuoli kesken kaaren. Erään lääketehtaan vanhassa vuosikertomuksessa löytyy nimi ja kuva. Sama mies, mutta ilman aurinkolaseja

      • Vanha vakkari

        Minä uskon sillä kirjottelin paljon Elisaman kanssa ja nyt palaset loksahti paikoilleen.


      • minäkin vanha vakkar
        Vanha vakkari kirjoitti:

        Minä uskon sillä kirjottelin paljon Elisaman kanssa ja nyt palaset loksahti paikoilleen.

        Minkin uskon ja Elisama ja Karjalan Kägönen oli huippuluokan huumoripari, varmaan kevensivät huumorillaan monen raskasta iltaa ja yötä


      • Vaikuttaa siltä
        minäkin vanha vakkar kirjoitti:

        Minkin uskon ja Elisama ja Karjalan Kägönen oli huippuluokan huumoripari, varmaan kevensivät huumorillaan monen raskasta iltaa ja yötä

        Jäikö sinulle ikävä?


      • näin on
        Vaikuttaa siltä kirjoitti:

        Jäikö sinulle ikävä?

        älä länkytä äläkä ivaa toisia, sinua ei jäisi ikävä kelleen jos lopetat kirjoittelun..........senkin saapas


      • Hassuko olet
        näin on kirjoitti:

        älä länkytä äläkä ivaa toisia, sinua ei jäisi ikävä kelleen jos lopetat kirjoittelun..........senkin saapas

        Laps riepu kun minä en ole vielä aloittanutkaan ;)


      • itkeväää
        Hassuko olet kirjoitti:

        Laps riepu kun minä en ole vielä aloittanutkaan ;)

        Äläkä Lusiina alota mitään taas!


      • Hassuko olet
        itkeväää kirjoitti:

        Äläkä Lusiina alota mitään taas!

        Sä haluat et Lusiina aloittaisi, et muuten täällä perään huutelisi, eikö vaan.


      • vbnnbbvnvbn
        Vaikuttaa siltä kirjoitti:

        Jäikö sinulle ikävä?

        Varmasti jäi monelle ikävä Elisamaa,hän osasi lohduttaa ja huumoriakin laski,kirjoitti aina asialliseseti,montaa toistakin on jäänyt ikävä siis edesmenneitä


    • Siisteilijä vain

      Toi jätkä oli HUS:issa töissä kun minä olin siellä siistijänä. En tiedä mitä se teki, joskus oli valakonen takki päällä joskus vaan kulki puku päällä käytäviä. Kyllä oli iso ja komea< mies ja tervehti usein minuakin ja kerran sanoi, että on ilo kävellä näin siisteillä käytävillä.

      • Nuori hoitaja

        Hei kerrotko missä päin siellä. Olen nimittäin töissä kyseisessä paikassa niin voin ottaa selvää. En ollut vielä noihin aikoihin kun hän on kirjoitellut. Olin silloin vielä opiskelija. Jonkun harjoitusjakson tein siellä parilla osastolla, mutta en muista nähneeni.


      • Lapppppsellista
        Nuori hoitaja kirjoitti:

        Hei kerrotko missä päin siellä. Olen nimittäin töissä kyseisessä paikassa niin voin ottaa selvää. En ollut vielä noihin aikoihin kun hän on kirjoitellut. Olin silloin vielä opiskelija. Jonkun harjoitusjakson tein siellä parilla osastolla, mutta en muista nähneeni.

        Voi hyvänen aika sentään tätä touhua.


      • Kaikkea keksitäänkin
        Lapppppsellista kirjoitti:

        Voi hyvänen aika sentään tätä touhua.

        Mielikuvitus näyttää jylläävän joillakin.


    • thrtrhtrh

      Antaisitte Elisaman olla rauhassa

    • gdddhhdhh

      Hän antoi monelle lohtua

      • Nousin sieltä ylös

        Lohdutti minuakin monet kerrat kun olin tosi syvällä


      • Go foward
        Nousin sieltä ylös kirjoitti:

        Lohdutti minuakin monet kerrat kun olin tosi syvällä

        Juu mut keneenkään ei voi jäädä roikkumaan. Jossain vaiheessa pitää alkaa pärjäillä omillaan myös.Varsinkaan kun ko henkilö ei halunnut itseään täällä julkituoda. Jos vain jatkaisitte eteenpäin yhtä positiivista kokemusta rikkaampana.Niin varmaan Elisamakin olisi toivonut.


      • olet häirikkö
        Go foward kirjoitti:

        Juu mut keneenkään ei voi jäädä roikkumaan. Jossain vaiheessa pitää alkaa pärjäillä omillaan myös.Varsinkaan kun ko henkilö ei halunnut itseään täällä julkituoda. Jos vain jatkaisitte eteenpäin yhtä positiivista kokemusta rikkaampana.Niin varmaan Elisamakin olisi toivonut.

        mene itte täältä trollamasta


      • Go foward
        olet häirikkö kirjoitti:

        mene itte täältä trollamasta

        Häirikkö on hän joka jää tyhjälle kaikuvalle palstalle huutelemaan henkilöä, joka ei halunnut tulla tunnistetuksi.


      • LDLT
        Go foward kirjoitti:

        Häirikkö on hän joka jää tyhjälle kaikuvalle palstalle huutelemaan henkilöä, joka ei halunnut tulla tunnistetuksi.

        Pura muualla traumojasi jotka ei kohdistu syöpään vaan ainoastaan henkilövihaan LL....


      • Go foward
        LDLT kirjoitti:

        Pura muualla traumojasi jotka ei kohdistu syöpään vaan ainoastaan henkilövihaan LL....

        En ole LL!


    • bollyw

      Ihan komea bollywood-tanssi ja laulu!

      • näin se vaan on

        on vaan filmattu Israelissa ja elisama itse on mukana


      • Loppu piinalle
        näin se vaan on kirjoitti:

        on vaan filmattu Israelissa ja elisama itse on mukana

        Eikö jo lopultakin joku vois laittaa nimen ja ammatin tänne


      • Laittaa itse jos hal
        Loppu piinalle kirjoitti:

        Eikö jo lopultakin joku vois laittaa nimen ja ammatin tänne

        Mielellään ei voi.


    • jfhjnvnggg

      Ei tänne nimeä voi laittaa

    • ei nimiä tänne

      sinähän sen oot oppinut kantapään kautta :)

    • gnbvnnbvnvn

      Mitä kukaan tekee toisten nimien laittamisesta

      • vilriina

        kyl mua ainaskiii kiinostas tietää kukakohan se elisama oli lähettäisin jonkilaisen viestin


      • Tolliina
        vilriina kirjoitti:

        kyl mua ainaskiii kiinostas tietää kukakohan se elisama oli lähettäisin jonkilaisen viestin

        No ehkäpä hän ei halua sinun tietävän, meneekö kaaliin!


    • bcvvcvcvvv

      Ei kai ketään halua nimeänsä tänne,tai kenenkään läheiset henkilöt,Haluaisitko itse nimesi tänne ?

    • elisma fani

      Ei kai julkisuuden henkilön nimen julkaiseminen mikään rikos ole silloinhan sanomalehdet syyllistyisi koko ajan rikoksiin. Minä aion julkaista nimen heti vuoden vaihduttua.

      • Minä uskon että sinä et sitä tiedä ja se on hyvä. Koska jos oikeasti tietäisit ja hyväntahtoinen oisit et sitä julkaisisi koska hän itse sitä ei halunnut.


      • nvnvnnnvvvv
        lusiina- kirjoitti:

        Minä uskon että sinä et sitä tiedä ja se on hyvä. Koska jos oikeasti tietäisit ja hyväntahtoinen oisit et sitä julkaisisi koska hän itse sitä ei halunnut.

        höhöhöhhöööö missäköhän -ra piileskelee? Alkaa jo vähän huolestuttaa minne on kadonnut,tiedätkö sinä Lusiina joka tiedät kaikesta kaiken :)


      • Lusiina-1
        nvnvnnnvvvv kirjoitti:

        höhöhöhhöööö missäköhän -ra piileskelee? Alkaa jo vähän huolestuttaa minne on kadonnut,tiedätkö sinä Lusiina joka tiedät kaikesta kaiken :)

        Valitettavasti minulla ei ole kunnia tuntea -ra:aa. Ja vaikka mulla voi olla moneen asiaan mielipide, Se ei tarkoita et mistään sen kummemmin mitää tietäisin ;),


    • yxi vasikka

      Vuosi vaihtui, kohta saatte tietää nimen.

      • Sepä nähdään :)

        Hah!


      • fah<atn
        Sepä nähdään :) kirjoitti:

        Hah!

        Tulee nimi ja kufva


      • Sepä nähdään :)
        fah<atn kirjoitti:

        Tulee nimi ja kufva

        Varmaan tulee Joo.


    • yyterin

      Elias Pasternack jr.

      • Huoltoheikki

        Ahaa nyt ymmärrän. Hän muuten huollatti meillä aina autonsa ja ajoi vanhoilla romuilla. Mukava mies. Tapasin hänet ollessani potilaana, kävi kerran kysymässä olenko ollut joidenkin määrättyjen kemikaalien kanssa tekemisissä, en enää muista mitä ne oli. Olin ollut joskus muovitehtaalla, ja nyt autohuollossa ja automaalauksessa. Oli kyllä valkea takki mutta ei koskaan näkynyt lääkärikierroilla, häntä kiinosti vain ne aineet.


      • töissämuovitehtaalla

        Mitä ne aineet olivat


      • Huoltoheikki
        töissämuovitehtaalla kirjoitti:

        Mitä ne aineet olivat

        En kyllä muista, mutta lääkärit tuntui tietävän loppuraportissaan ja myöhemmissä keskusteluissa ja kehoittivat ylimääräiseen varovaisuuteen ja välttelyyn. Ajatella he eivät itse kysynyt vaan Elias Pasternak kyseli.


      • jurttiukko

        Mikä voi olla sellainen virkailija joka voi kysellä, mutta siirtää tiedot muille ja muut jatkaa. Te jotka tunnette oloja niin kertoka,


      • Mansestanääs
        jurttiukko kirjoitti:

        Mikä voi olla sellainen virkailija joka voi kysellä, mutta siirtää tiedot muille ja muut jatkaa. Te jotka tunnette oloja niin kertoka,

        Esimerkiksi sairaalan kemisti voi käydä kyselemässä jos on löytänyt jotain erikoisia kemiallisia yhdisteitä verestä. he käyttävät samanlaista valkoista takkia kuin lääkärit.
        Kemistejä on kylläkin vain suurimmissa sairaaloissa. Muutamat heistä ovat saattaneet käydä lääkärin koulutuksen ja myöhemmin erikoistuneet. Täällä Tampereella on ainakin yksi sellainen lääkäri - kemisti joka toimii vain kemistinä.


      • ykänen

        Tunnen miehen vaimokin on lekuri


      • ykänen
        ykänen kirjoitti:

        Tunnen miehen vaimokin on lekuri

        Tarkoitin että tunsin sillä hän on poissa.


      • Amen
        ykänen kirjoitti:

        Tarkoitin että tunsin sillä hän on poissa.

        Juu, nyt voit itsekin jäädä ruhaan. Kiitos.


      • jääruhaan
        Amen kirjoitti:

        Juu, nyt voit itsekin jäädä ruhaan. Kiitos.

        Missä se ruha on jonne voi joku jäädä???????????????????????????????


      • Amen

        :D. Mieti.


      • nyttiedän

        Ai siellä kiitti tiedosta


    • bollywood

      no voivoi. Tuo vdeonpätkähän on jostain intialaisesta elokuvasta!

      • suomesta-on

        kun ei ole vaan on kotimasta tuatantoa


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      69
      6806
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      28
      4420
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      272
      2833
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2100
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1663
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1457
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1161
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      305
      1135
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1134
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1101
    Aihe