Suomi amerikan rebublikaanien hallintaan!

Alemmuuskompleksi?

Suomen on aina pitänyt olla jonkin suuremman vallan ikeessä. Joskus valtaa ja kuria piti Ruotsi, sitten Venäjä jonka jälkeen Suomella oli yya sopimus Neuvostoliiton kanssa. Puolueeton ja rauhanomainen itsenäisyys ei Suomelle kelpaa koska nyt Suomi ollaan liittämässä sotilasliitto natoon jolla on vihamieliset suhteet naapurimaamme Venäjän kanssa.

14

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • erfdertwerrwew

      Hyvä että liitytään Natoon, koska sen jälkeen Venäjä ei uskalla enää tehdä mitään vihollisuuksia meidän suuntamme vaan saamme elää rauhassa.

    • Ple!

      Ensin meni päin persausta Ruotsin johdolla!
      Sitten meni päin persausta Saksaa nuollessa!
      Nyt menee päin persausta Natonatsin nöyränä palvelijana!
      Miksi Suomea aina ohjaa joku ulkovalta?

      • dfdsfsdffsd

      • kommentti,

        Samaa mieltä. Totuus toisesta maailmansodasta on, että jollei oikeiston johdola olisi liitytty friikkeihin, jotka puolusti kansallissosialistista Saksaa, ei tänne välttämättä ikinä olisi mikään Neuvostoliitto edes tullut sotimaan. Ruotsin vallan aika on niin kaukaista, että siitä ei kukaan tiedä. Natoon liittyminen olisi Suomen itsenäisyyden loppu.

        Vihaan niitä, jotka näillä palstoilla yrittää rinnastaa rauhanomaisuuden tietoisella tekstien väärintuliknnalla vihaan ja yleensä ne kusiaiset syyttelee kommunisteiksi jokaista, joka ei ole sitä mieltä, että Naton täysjäsenyys olis tarpeellinen. No jos joku virkavalta tätäkin palstaa suvaitsisi joskus objektiivisesti tutkia, niin kun mullekin joka olen poliittisesti sitoutumaton täällä käy oikein pelottavan tästä nmettömyydestä hyvin ilmi, että pellet vihaa vasemmistopuolueita äänestäviä, saattais jopa häkki heilua muutamalle provokaattorille, jotka täällä vihaa nostattaa tietoisesti, jos asioita tutkittaisiin.

        Mut hei, me vasemmistoliittoa tai vaikka kepua äänestävät ollaan ihan rauhanomaisia...


      • 3Timo
        dfdsfsdffsd kirjoitti:

        Jostakin syystä tuosta listastasi jäi pois Venäjä. Venäjä on ainoa maa joka on sortanut suomalaisia: http://fi.wikipedia.org/wiki/Sortovuodet

        Ja on myös hyökännyt Suomeen: http://fi.wikipedia.org/wiki/Talvisota

        Mutta noilla kommunisteilla on jostakin syystä rakastava suhde periviholliseemme. Sairaita tyyppejä.

        Ai ovvai?

        http://fi.wikipedia.org/wiki/Ruotsin_vallan_aika_Suomessa

        Tavaas tosta monee sotaa jouduttii hurri-vallan alla! :)


    • mun mielipide

      En sanois missään nimellä, mutta jos niin tapahtuu, että Suomi liitetään Natoon kansalta äänestyksessä kysymättä, ei Suomi ole enää oikeusvaltio. Minä ainakin lopetan siinä vaiheessa sitten koko poliittisten uustisten lukemisen. Joku varmaan voi pitää mua hörhönä, mutta enhän minä nimellä kirjoita täällä ja jos joku sairas harjoittaa henkilöä kohtaan julkista nettiherjaa mun satunnaisen nimettömän kommentoinnin Suomi24- keskustelupalstalla vuoksi, siinä on sairaat internethäiriköt sitten kyseessä, ja minä vastaan tässä vain nimettömästä kirjoituksestani, että se mitä minä kirjoitan, on lakien mukaista. Pahimpien skenaarioiden toteutuessa Suomi sitten sotii Venäjää vastaan. On älyköt kyllä sanoneet, vaikka se on yritetty salata vuoskymmenen alusta alkaen Euroopan kansoilta, että Euroopassa ja maailmassa on valmisteltu kolmatta maailmansotaa jo kakstuhattaluvun alusta. Se sota olis pahimmillaan sitten noin v.2018, PAITSI jos niiden hörhöjen toimimiset estetään, jotka ainoastaan pankkitiliään lihottaakseen ja uusia aseita testatakseen olis teurastamassa toisen maailmansodan malliin taas ihmisiä Euroopassa.


      Saahan sitä mielipiteet olla. Outoa into liittää rauhanomaista Suomea USA:n sotilasliittoon rauhanaikana. Minulla ei ole mitään tietenkään amerikkalaisia vastaan, mutta kyllä minä mielekkäämmäksi kokisin auttaa omaa maata ja omia naapurimaita, kuin jotakin Atlantin takaista yhteiskuntaa. Onneksi olen nainen, että ainakaan armeijaan en joudu, jos joku sota täällä syttyy, missä suomalaisia vaaditaan toimimaan suurta itänaapuria vastaan aseellisissa konflikteissa.


      Suomen eduskunta muuten on onneksi sitä mieltä, että Suomea ei liitetä Natoon, eli jää Göbbelsin näköinen kampausmalliltaan Haglundi ja Stuubelo nuolemaan näppejään, paitsi jos ne rikkovat lakia.

      • näin vain on

        Ulkopolitiikkaa ei tyhmät kommarit hoitaneet Kekkosenkaan aikaan.


      • mun mielipide
        näin vain on kirjoitti:

        Ulkopolitiikkaa ei tyhmät kommarit hoitaneet Kekkosenkaan aikaan.

        Älä sano tyhmiksi erilaisen mielipiteen kanssasi omaavia kohtaan. Jos minä nyt olisin tyhmä, minä provosoituisin juuri siten kuin tässä olisi oikeus, mutta en provosoidu. Minusta kommarit on sangen mukavia, ne viihdyttää ihmisiä äärimmäisen älykkäinä koomikoina, ne tekee kuolematonta taidetta ja aina pidän enemmän ihmisistä, jotka haluaa rauhaa ja rakkautta, kuin sotia ja aseita.

        Kekkosen aikaa en ole kokenut. Luultavasti paljon fiksumpaa aikaa kuin tämä nykyinen, missä netissä naamattomat pässit väittää kommunisteiksi herjaamalla eduskunnassa istuvia vasemmistolaisia, Suomessa.

        Sen verran olen lukenut, että Kekkosen aikana ulkopolitiikkaa hoidettiin fakseilla. Nykyään sitä hoitaa jokainen työtön rasistinen keskustelupalstoille kirjottava nimetön yhden aiheen maakari, joka kirjoittaa nettiin. Huolestuttaa nähdä ja lukea nettiä.

        Sun kaltaistes kommentteja en kaipaa, katsos kun minä yritän tässä opetella suhtautumaan perussuomalaisiinkin suvaitsevaisesti ja sen on joskus vaikeaa, kun politiikan ulopuolisena nähnyt, että täyspässejä istuu jpa valtuustoissa, ja niillä on hirveä ryssävihauho ja jokainen pelle on jonun sosiaalisen median jäsen.


      • olemme vaarassa
        mun mielipide kirjoitti:

        Älä sano tyhmiksi erilaisen mielipiteen kanssasi omaavia kohtaan. Jos minä nyt olisin tyhmä, minä provosoituisin juuri siten kuin tässä olisi oikeus, mutta en provosoidu. Minusta kommarit on sangen mukavia, ne viihdyttää ihmisiä äärimmäisen älykkäinä koomikoina, ne tekee kuolematonta taidetta ja aina pidän enemmän ihmisistä, jotka haluaa rauhaa ja rakkautta, kuin sotia ja aseita.

        Kekkosen aikaa en ole kokenut. Luultavasti paljon fiksumpaa aikaa kuin tämä nykyinen, missä netissä naamattomat pässit väittää kommunisteiksi herjaamalla eduskunnassa istuvia vasemmistolaisia, Suomessa.

        Sen verran olen lukenut, että Kekkosen aikana ulkopolitiikkaa hoidettiin fakseilla. Nykyään sitä hoitaa jokainen työtön rasistinen keskustelupalstoille kirjottava nimetön yhden aiheen maakari, joka kirjoittaa nettiin. Huolestuttaa nähdä ja lukea nettiä.

        Sun kaltaistes kommentteja en kaipaa, katsos kun minä yritän tässä opetella suhtautumaan perussuomalaisiinkin suvaitsevaisesti ja sen on joskus vaikeaa, kun politiikan ulopuolisena nähnyt, että täyspässejä istuu jpa valtuustoissa, ja niillä on hirveä ryssävihauho ja jokainen pelle on jonun sosiaalisen median jäsen.

        Nato on demokraattisten maiden paaluvarustus Euroopassa. Putlerin aikana vain outolintu on ulkopuolella.Se on puolustusliitto, johon ei sisälly minkäänlaisia hyökkäysvelvotteita. Juuri Suomi tarvitsee sitä.


      • mun mielipide
        olemme vaarassa kirjoitti:

        Nato on demokraattisten maiden paaluvarustus Euroopassa. Putlerin aikana vain outolintu on ulkopuolella.Se on puolustusliitto, johon ei sisälly minkäänlaisia hyökkäysvelvotteita. Juuri Suomi tarvitsee sitä.

        Minkäänlaista hyökkäysvelvoitetta ei Suomella Naton jäsenenä? Johan tämä suomen rebublikaanien eli kokoomuksn asiakirja "isäntämaasopimus" itsessään tarkoittaa sitä, että Suomen pitäisi ruokkia ja rahoittaa Nato- joukkoja. Jos siis Nato haluais mennä vaikka rymistelemään Donetskiin, niin "isäntämaasopimuksella" Suomi maksaisi, että on Mäkkäri-ateriaa amerikkalaissotillaalla. Ja siinä annettaisiin täysi tieto Suomen politiikasta suoraan USA:n tiedustelulle, eli mökin maijan nettisurffailua sitten todella seuraisi se FBI.

        En palaa tähän keskusteluun enää, ja käyn ylipäätään tällä koko palstalla aika harvoin, koska keskusteluntaso on törkeä, mutta ällöttää tämä kotimaani, jossa maani voidaan muka liittää amerikkalaiseen sotilasliittoonkin edes kansalta kysymättä.


    • Fuck EU

      Suomihan on nyt EUn käskyläisenä, ja pettureina ovat kokoomus ja RKP.

      • ehkä,

        En uskaltais sanoa noin, mutta Suomen perustuslaki ja siten, ehkä totta.


      • KUSIVITUT

        MITÄÄN SUOMEA EI ENÄÄ OLE


      • kostotulee
        KUSIVITUT kirjoitti:

        MITÄÄN SUOMEA EI ENÄÄ OLE

        Oikein ,,, suurin osa suomalaisista on typeriä kusivittuja, joilla ei ole omaa ajatusta mistään asiasta, vaan kaiiki perustuu valtamedian paskanjauhamiseen ja eliitiin kusettamaiseen yleisesti yleensä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      226
      3505
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2191
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2081
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1965
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      83
      1640
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1371
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1271
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1267
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1217
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1208
    Aihe