Xanorin vieroitus Tenoxilla?

ryyniruuni

Kävi niin että loppui xanorit. En saanut unta ja alkoi ahdistamaan, varsinkin se kun mietin miten huonossa kunnossa psyyke ja muisti on.En voinut hahmottaa päivän tapahtumia.Päivystyksestä hain 20mg tenoxeja. Voiko näillä vierottautua Xanorista muutamassa viikossa/ollenkaan/onko hyvä idea? Saan kuitenkin 2mg depoja taas parin viikon päästä.

4

91

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ryyniruuni

      No vastaanpa omaan postaukseeni. Eli kun Xanorin vieroitusoireet alkoivat tulla, se tuntui "selväpäiseltä" ja rajulta ahdistukselta johon oli pakko löytää tasoitus eli xanor joka onneksi löytyi kaapista. Seuraavana päivänä Tenoxeja naamaan ja niistä tulikin yllättävän hyvä olo. Päivät meni ja tenoxia kului 40-80mg päivässä ja sitten kun alkoi tulla sivuvaikutuksia (huimausta,pöhnää) annos pienentyi 20-5mg päivään ja nyt 0mg. Koko päivä mennyt pöhnässä, välillä iski perus kuolemanjälkeisen elämän kuumotus mutta hyvin tästä on selvitty.Unta ei sitten tule millään mutta ei ainakaan ahdista eikä tee mieli ottaa lisää.Xanoreiden vieroituksessa on pakko saada xanoria tai mennään niin lujaa ahdistuksen puolelle.

      Sekava olo hieman ja sekava tekstikin. Viikko meni tenoxeissa ja oli kivaa. Tänään klo 8:00 hakemaan Xanorit ja elämä jatkuu.

      • oioioioioi

        Itsellä kesti xanori kitkut 3 viikkoa vaikka vaihdoin vain xanorista rivatrilliin.


    • ryyniruuni

      Noniin apteekista kävin Xanorit aamulla. Olo oli tönkkö ja sellainen jomotus oli päässä. Apteekissa oli vaikeuksia katsoa farmaseuttia silmiin ja kortin saaminen oikeaan reikään kassalla oli vaikeaa kun käsi hieman tärisi. Ajattelin että nyt heti autossa otan muutaman kielen alle mutta maltoin pizzan tilata ja odotella että kotiin pääsen.Kotona sitten nielaisin kolme kipaletta ja iski helpotus mutta unikin tuli vauhdilla.Herättyäni taas kaksi xanoria (0,5mg) taas ja olo on melko iisi.Ei niin iisi kuin odotin mutta eipähän tee mieli enää popsia ja voisi lopettaa vähitellen.

    • ryyniruuni

      Vieroitus onnistui. Ei enää tarvitse edes Xanoria eikä vieroitusoireet ollut kuin yhden yön tenoxeista.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      271
      2536
    2. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      41
      1411
    3. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      67
      1402
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      22
      1166
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1144
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      48
      1136
    7. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      26
      1133
    8. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      9
      1121
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      46
      1073
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      6
      1042
    Aihe