Jokkis kiska

1x2

Onko lopettanuut,kun ei saa yhteyttä?

31

1529

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • veikkaaja ex.

      On kuulemma lopettanut,,,on antanut porttikiellon hyvin monelle vakio asiakkaalle ,,pahempi homma kun asiakkaat loppuu.voi voi .

      • 1x2

        Juu,jota tälläistä ajattelinkin..


    • kemiläinen

      Rakentaa kioskista omakotitaloksi. Lopetti jo kk:n sitten

    • kiellon saanut.

      Näin se käy kun alkaa kapakan pitäjäksi,,se kyllä tuntuu että mies ei ole omalla alallaan,siinä hommassa tarvitaan pitkää pinnaa ei auta joka karjasuun puuttua muuten käy näin hyvä asiakas pohja katoaa muualle.

    • oletkos kade?

      Eiköhän se Siwan avaus ollut lopullinen niitti. Cittarin kanssa vielä pystyi pelaamaan mutta lähikaupan "pientarjontaan" kioskin on vaikea vastata.
      Hyvin menestyi noin pienellä paikalla ja kuitenkin hyvien kulkuyhteyksien varrella. Sieltä pääsee asiakas tarvittaessa/halutessa isompaankin kauppaan

    • Stumppi26

      Kyllähän asiaan vaikutti ihan syyt,kuin tähän sivustoon on ladattu.

      Mitä yleensä tapahtuu,kun myydään kaikki ettei toinen pääse millään tavalla käsiksi siihen?

      • KKK:

        "Mitä yleensä tapahtuu,kun myydään kaikki "
        Täytyy tilata lisää.


    • näytä kujan reikää.

      Nyt tämä sama heppu pyörii Karihaaran kiskalla,meinaako tämä tukahduttaa sieltäkin tuon kaupan,,,mene ja tiedä pahalta näyttää.

      • neljävuottamyöhemmin

        No kuinka kävi, tukahduttiko kaupan sielläkin?


    • Onksse

      Onko vielä kiska pystyssä?

    • askiska

      Se Vuorinen.. Ei se ollut oikein yrittäjäihminen... On lopettanut.

      • yrittänyttäeilaiteta

        Miten niin ei ollut yrittäjäihminen?


      • askiska

        sehän sai niitä joitain pieniä monivetovoittoja aikoinaan kiinni...ei hänen itsensä tekeminä, vaan Laurilan vanhempien opejen tekeminä. Ei tämä yrittäjä niitä itse laatinut. Olin joskus porukoissa..... Lopetin kun laatijat alkoivat hävitä. Ei se yrittäjä mikään häävi ollut siellä kiskalla..


      • analyytikkoko
        askiska kirjoitti:

        sehän sai niitä joitain pieniä monivetovoittoja aikoinaan kiinni...ei hänen itsensä tekeminä, vaan Laurilan vanhempien opejen tekeminä. Ei tämä yrittäjä niitä itse laatinut. Olin joskus porukoissa..... Lopetin kun laatijat alkoivat hävitä. Ei se yrittäjä mikään häävi ollut siellä kiskalla..

        Eikö se mainosta itseään vedonlyöntianalyytikkona?


      • askiska

        paskat ne ollu sen ansiota. plus miinus nolla kokoajan..


      • ropsraps
        askiska kirjoitti:

        paskat ne ollu sen ansiota. plus miinus nolla kokoajan..

        Entä se Rops:n sopupelivyyhdin paljastaminen, oliko se Vuorisen ansiota? Ainakin blogissaan semmoista kirjoittelee.


    • joggista

      Millon se kiska on lopettanut? Ja miksi?

      • askiska

        tämä yrittäjä teki hullun kalliita 'osallistumishintoja' niihin monivetoporukoihin.. Olivat jopa 1000-2000 euroa. Voitteko käsittää?? Näin se vaan oli. Itse en siihen pöljyyteen koskaan lähtenyt. Mutta tiedän näin olleen toimittavan. Arvatkaa vain miten on käynyt..?! 1000-2000e piti sijoittaa jollekin aikavälille..arvatkaa vain miten kävi....tuliko voittoa vai tappiota....Te sijoittaneet, tiedättä. Mutta Veikkaus Keminmaa loisti tilastoillaan..miten paljon siellä on taas veikattu..siis FEIKATTU..


      • ohikomen
        askiska kirjoitti:

        tämä yrittäjä teki hullun kalliita 'osallistumishintoja' niihin monivetoporukoihin.. Olivat jopa 1000-2000 euroa. Voitteko käsittää?? Näin se vaan oli. Itse en siihen pöljyyteen koskaan lähtenyt. Mutta tiedän näin olleen toimittavan. Arvatkaa vain miten on käynyt..?! 1000-2000e piti sijoittaa jollekin aikavälille..arvatkaa vain miten kävi....tuliko voittoa vai tappiota....Te sijoittaneet, tiedättä. Mutta Veikkaus Keminmaa loisti tilastoillaan..miten paljon siellä on taas veikattu..siis FEIKATTU..

        Kerro lisää, miten siis kävi?


      • eiymmärränyt
        askiska kirjoitti:

        tämä yrittäjä teki hullun kalliita 'osallistumishintoja' niihin monivetoporukoihin.. Olivat jopa 1000-2000 euroa. Voitteko käsittää?? Näin se vaan oli. Itse en siihen pöljyyteen koskaan lähtenyt. Mutta tiedän näin olleen toimittavan. Arvatkaa vain miten on käynyt..?! 1000-2000e piti sijoittaa jollekin aikavälille..arvatkaa vain miten kävi....tuliko voittoa vai tappiota....Te sijoittaneet, tiedättä. Mutta Veikkaus Keminmaa loisti tilastoillaan..miten paljon siellä on taas veikattu..siis FEIKATTU..

        Siis jos on kyse Veikkauksen peleistä, niin miten niihin voi laittaa tuollaisia osallistumishintoja?


      • kuinka
        askiska kirjoitti:

        tämä yrittäjä teki hullun kalliita 'osallistumishintoja' niihin monivetoporukoihin.. Olivat jopa 1000-2000 euroa. Voitteko käsittää?? Näin se vaan oli. Itse en siihen pöljyyteen koskaan lähtenyt. Mutta tiedän näin olleen toimittavan. Arvatkaa vain miten on käynyt..?! 1000-2000e piti sijoittaa jollekin aikavälille..arvatkaa vain miten kävi....tuliko voittoa vai tappiota....Te sijoittaneet, tiedättä. Mutta Veikkaus Keminmaa loisti tilastoillaan..miten paljon siellä on taas veikattu..siis FEIKATTU..

        Siis eikö se Veikkaus määritä ne hinnat?


      • pohdintaa

        Miksihän tämä nimimerkillä aktiebolag kirjoittava henkilö ei avaa tätä asiaa, kun tuntuu nämä kuviot hyvin tietävän.....


      • askiska
        eiymmärränyt kirjoitti:

        Siis jos on kyse Veikkauksen peleistä, niin miten niihin voi laittaa tuollaisia osallistumishintoja?

        ei tietenkään ollut kertasijoitus nuot 1000-2000e sijoitukset, niillä tehtiin sijoitus useampiin monivetoporukoihin. Tulihan sieltä ihan kivojakin voittoja, mutta kyllä se loppupeleissä meni plus miinus nolla.


      • Aktiebolag
        pohdintaa kirjoitti:

        Miksihän tämä nimimerkillä aktiebolag kirjoittava henkilö ei avaa tätä asiaa, kun tuntuu nämä kuviot hyvin tietävän.....

        Mitkä kuviot? Minulla ei ole mitään käsitystä mistä te horisette.


      • stäh
        askiska kirjoitti:

        ei tietenkään ollut kertasijoitus nuot 1000-2000e sijoitukset, niillä tehtiin sijoitus useampiin monivetoporukoihin. Tulihan sieltä ihan kivojakin voittoja, mutta kyllä se loppupeleissä meni plus miinus nolla.

        Siis kuitenkin maksettiin kerralla etukäteen, niinkö?


      • askiska
        stäh kirjoitti:

        Siis kuitenkin maksettiin kerralla etukäteen, niinkö?

        En ala tässä yleisellä palstalla tässä enempiä tarinoimaan! Muiden pelaajien turvaamiseksi. Mutta kaikki oli laillista toimintaa! Jos sitä pelkäätte;)


      • entäs

        Entä nämä Pelaa maltilla periaatteet?


      • askiska

        vähän niinku tarkoitettu yks pelaajille. Iso porukkapelaaminen on sitten ihan eri juttu!


      • Anonyymi
        askiska kirjoitti:

        tämä yrittäjä teki hullun kalliita 'osallistumishintoja' niihin monivetoporukoihin.. Olivat jopa 1000-2000 euroa. Voitteko käsittää?? Näin se vaan oli. Itse en siihen pöljyyteen koskaan lähtenyt. Mutta tiedän näin olleen toimittavan. Arvatkaa vain miten on käynyt..?! 1000-2000e piti sijoittaa jollekin aikavälille..arvatkaa vain miten kävi....tuliko voittoa vai tappiota....Te sijoittaneet, tiedättä. Mutta Veikkaus Keminmaa loisti tilastoillaan..miten paljon siellä on taas veikattu..siis FEIKATTU..

        Arvaan että ei tullut voittoja. ?????


      • Anonyymi
        askiska kirjoitti:

        ei tietenkään ollut kertasijoitus nuot 1000-2000e sijoitukset, niillä tehtiin sijoitus useampiin monivetoporukoihin. Tulihan sieltä ihan kivojakin voittoja, mutta kyllä se loppupeleissä meni plus miinus nolla.

        Eikös tämä entinen kiskanpitäjä nykyään ota asiakkaikseen peliriippuvaisia. Näin kuuluu olevan.


    • Anonyymi

      Vieläkö se tämä Keminmaan konsultti eli entinen kiskanpitäjä tarjoaa itseään kouluille talouskursseja pitämään? Ei kyllä sovellu sellaiseen hommaan ollenkaan.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      18
      1625
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      29
      1319
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      64
      1224
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1122
    5. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      28
      1066
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1046
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      11
      1036
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      1001
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      999
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      2
      996
    Aihe