Kumman tuomitsette

,mnbv

Kumman tuomitsette kasteen suhteen helevettiin, Jeesuksen vain ryövärin?

Jeesusta ei kastettu vaan pestiin.
Ryöväriäkään ei kastettu ja Jeesus otti hänet mukaan Paratiisiin.

Valehteliko Jeesus?

Jeesuksen evankeliumia Johanneksen mukaan:
13:10 Jeesus sanoi hänelle: "Joka on kylpenyt, ei tarvitse muuta, kuin että jalat pestään, ja niin hän on kokonaan puhdas; ja te olette puhtaat, ette kuitenkaan kaikki.
13:14 Jos siis minä, teidän Herranne ja opettajanne, olen pessyt teidän jalkanne, olette tekin velvolliset pesemään toistenne jalat.
13:15 Sillä minä annoin teille esikuvan, että myös te niin tekisitte, kuin minä olen teille tehnyt.

http://fi.wikipedia.org/wiki/Kaste#Luopuminen_paholaisesta
"Kreikkalaisessa Uudessa testamentissa käytetään kastamisesta verbiä baptizō, "upottaa", "painaa veden sisään", "pestä", "kastaa", ja kasteesta substantiivia baptisma."

Muitakin todisteita siitä, että kaste sana ja oppi on raamattuun väärennetty:

Mar 10:16
Ja hän otti heitä syliinsä, pani kätensä heidän päällensä ja siunasi heitä

Toisin lapsia kohtelevien kohtelusta Jeesus opetti samassa tilaisuudessa näin:
Jeesuksen evankeliumia Luukkaan mukaan:
17:2 Hänen olisi parempi, että myllynkivi pantaisiin hänen kaulaansa ja hänet heitettäisiin mereen, kuin että hän viettelee yhden näistä pienistä.
Jeesuksen evankeliumia Matteuksen mukaan:
18:6 Mutta joka viettelee yhden näistä pienistä, jotka uskovat minuun, sen olisi parempi, että myllynkivi ripustettaisiin hänen kaulaansa ja hänet upotettaisiin meren syvyyteen.
Jeesuksen evankeliumia Markuksen mukaan:
9:42 Ja joka viettelee yhden näistä pienistä, jotka uskovat, sen olisi parempi, että myllynkivi olisi pantu hänen kaulaansa ja hänet olisi heitetty mereen.

"Kastamalla" tule opetuslapsia vaan opettamalla!
Jeesuksen evankeliumia Matteuksen mukaan:
28:20 "ja opettamalla heitä pitämään kaikki, mitä minä olen käskenyt teidän pitää. Ja katso, minä olen teidän kanssanne joka päivä maailman loppuun asti."

Miksi kristinuskolla ei ole Jeesuksen opetuslapsia vaikka sellaisiksi kastaa?

Miksi raamattu on väärennetty:
Joh. 3:22 "Sen jälkeen Jeesus meni opetuslapsineen Juudean maaseudulle ja oleskeli siellä heidän kanssaan ja kastoi."
Joh. 4:2 "Vaikka Jeesus ei itse kastanut, vaan hänen opetuslapsensa."

Kuka valehtelee, Jeesus vai herrojenne kasteopit?

7

53

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lkjhgfd

      Jos se vauva onkin ristitty! Ainakin meillä päin vanhemmat viettivät herran pelossa aikoinaan lastensa ristiäisiä!!!
      Ja vielä 2000 luvulla kirkko kohtelee kaltoinlapsia, tappaa hengellisesti ja siitä teosta asettaa kuolleen merkin Jumalan Valtakunnan kaltaisen lapsen otsaan.
      Ja ei tuo lasten kiduttaminen ole vielä tuolla tarpaaksi pahaa kristittyjen mielestä...:

      herra Luder/Lutherin katekismus; epäjumalan ensimmäinen käsky:
      "Minä olen Herra, sinun Jumalasi. Sinulla ei saa olla muita jumalia."

      EI raamatullinen herra epäjumalan rikollisilleen antama käsky:
      Luder/Lutherin kirje 1.8.1521
      "Ole syntinen ja tee syntiä rohkeasti, mutta usko vielä rohkeammin. Synti ei erota meitä Hänestä, vaikka sortuisimme haureuteen tai murhaan tuhansia ja tuhansia kertoja päivässä."

      Historia todistaa rikollisuutta...
      Lainattua tekstiä:
      "Lars Leevi Lestadio oli ruotsalaisen luterilaisen kirkon lähettämä saarnamies joka pakkokäänsi "pakanalliset suomalaiset sivistykseen ja kristinuskoon". Sen opin tulos ja summa näkyy tänään kun satoja, mahdollisesti tuhansia lapsia on raiskattu henkisesti ja/tai ruumiillisesti. Lasten raiskaaminen ruumiillisesti ja/tai henkisesti ei ole koskaan ollut eikä ole suomalaista kansanperinnettä. Moni on tehnyt ruumiillisen ja/tai psyykkisen väkivallan jälkeen itsemurhan, eli, kyseessä ei ole itsemurha vaan psyykkisen trauman joka johti itsemurhaan on aiheuttanut uhrin pahoinpitelijä. Puhumme siis lapsi/ihmisvihasta ja joukkomurhasta. " (IL)'

      Ja "tämän ajan rikollisuus" jotka tulee todistamaan rikollisuutta:
      http://freepathways.wordpress.com/maijan-tarina/
      http://www.iltalehti.fi/uutiset/2012042615499590_uu.shtml
      YLLÄ LIITTYVÄÄN LAINATTUA TEKSTIÄ:
      "Kyseessä on vl-poliisi Juhani Tokola Kokkolasta.
      ***(KP)
      Kokkolan kihlakunnan poliisilaitoksen järjestysosaston päällikön virkaan on 1.2. 2002 lukien nimitetty komisario Jaakko Juhani Tokola, 56. Hän on vuodesta 1997 lähtien tähän asti työskennellyt Kaustisen kihlakunnan komisariona. Sitä ennen hän työskenteli pitkään Kokkolan poliisilaitoksen komisariona.*** "

      Rikkomalla yhtäkään Suomen Perustuslain 1§ > 10§ ei ole LAILLISESTI oikeudettu toimimaan uskovapauden 11§ tuella vaan on laiton ja usein selvää rikollisuutta.
      http://www.finlex.fi/fi/laki/ajantasa/1999/19990731
      Finlex / Oikeusministeriö ja Edita Publishing

    • krwiu87

      Siis monet uskovaiset tuomitsevat tuomisevat Jeesuksen oppeineen!

      Tällaiset opit ovat väärän todistuksen antamisia:
      http://keskustelu.suomi24.fi/node/11422407#comment-61296813
      "IsoP
      22.4.2013 22:53
      Ikävä kyllä näin on "viaton" vauva on perkeleen oma."

      Antajina rikollisen kristinuskon uskovaisia edustavat tälläiset eksyttäjät:
      http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/uskontunnustus.html
      'Meillä ei ole järkeä. Meillä ei ole ymmärrystä. Me emme kykene noudattamaan ihmisille säädettyä lakia. Olemme syntisiä; Järkemme ei voi käsittää Jumalaa.'

      Jeesuksen evankeliumia Markuksen mukaan:
      10:14 Mutta kun Jeesus sen näki, närkästyi hän ja sanoi heille: "Sallikaa lasten tulla minun tyköni, älkääkä estäkö heitä, sillä senkaltaisten on Jumalan valtakunta.
      Jeesuksen evankeliumia Luukkaan mukaan:
      18:16 Mutta Jeesus kutsui lapset tykönsä ja sanoi: "Sallikaa lasten tulla minun tyköni älkääkä estäkö heitä, sillä senkaltaisten on Jumalan valtakunta.

      Ketään, lapsiakaan; ei ole Jeesus käskenyt kastaa lapsiakin tappaneen, tapattaneen, raiskanneen jne rikollisuuden jäseniksi, uhreiksi jne.

    • jkhfhg

      Minäkin olen monesti peseytynyt, ja varmaan kaikki ihmiset eli kyllä tämä peseytyminen on ihmisillä kunnossa.

      • ljhhjk

        Pesen jopa kätenikin aina vessan jälkeen, aika hyvin vai mitä!!!


      • nbgftr9
        ljhhjk kirjoitti:

        Pesen jopa kätenikin aina vessan jälkeen, aika hyvin vai mitä!!!

        Lyhyesti uskontunnustuksen kaltaisuudesta.
        Tämä linkin ylä osassa on "" ja kun klikkailet eteen päin > niin löydät kaikki alla mainitsemani tiedot itsestäsi uskontunnustuksen antaneena ja muutakin sopaskaa jota ei saatanallisuuden rippikouluissakaan opeteta:
        http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/12.html

        http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/uskontunnustus.html
        'Meillä ei ole järkeä. Meillä ei ole ymmärrystä. Me emme kykene noudattamaan ihmisille säädettyä lakia. Olemme syntisiä; Järkemme ei voi käsittää Jumalaa.'

        KIRJOITIT:
        "Minäkin olen monesti peseytynyt, ja varmaan kaikki ihmiset eli kyllä tämä peseytyminen on ihmisillä kunnossa."

        Jeesuksen vastaus sinulle ja kaltaisillesi...
        Jeesuksen evankeliumia Markuksen mukaan:
        4:13 Ja hän sanoi heille: "Ette käsitä tätä vertausta; kuinka sitten voitte ymmärtää kaikki muut vertaukset?"


    • mnbvhgfd

      Ei uskossa ollut, kastamaton ryöväri on Paratiisissa... eksytetyille uskovaisille ei ilmeisesti kelpaa sellainen paikka vaan pitää olla herran helevetti.

      Jeesuksen evankeliumia Matteuksen mukaan:
      5:20 Sillä minä sanon teille: ellei teidän vanhurskautenne ole paljoa suurempi kuin kirjanoppineiden ja fariseusten, niin te ette pääse taivasten valtakuntaan.

      Lue Jeesuksen evankeliumit Matteus 23 ja 24 ja opettele ymmärtämään....

    • ><>

      Jos teistä jollakin on tästä, raamatun sisällöstä kasteesta jne suhteen tietoa niin olisis tosi mahtavaa saada lisää tietoa. Jotenkin, epäilen, että latina kirkkokielenä ilmeisesti yritettiin "vallata" gootin kielen hallintaan. Molempien mainittujen kielten suhteen ollenee se yhteinen tekijäkin, ettei kummallakaan kielellä ole omaa maata... suomessa puhutaan suomea, ruotsissa ruotsia jne mutta niin ei ole goottien ja latinen kielten suhteen jos olen asian ymmärtänyt oikein.

      http://fi.wikipedia.org/wiki/Codex_Argenteus
      "Codex Argenteus
      Codex Argenteus
      Codex Argenteus on gootinkielinen Raamatun käsikirjoitus, joka perustuu piispa Wulfilan tekemään raamatunkäännökseen.[1] Teoksen pergamentit on radiohiiliajoitettu 500-luvulle[2] . Koodeksi on kirjoitettu todennäköisesti Italian Ravennassa Teoderik Suurelle. Codex Argenteus on yksi tunnetuimmista käsikirjoituksista maailmassa ja se on lisätty UNESCO:n Memory of the World-listalle vuonna 2011.[1]

      Codex Argenteus on todennäköisesti alunperin sisältänyt 336 sivua, joista 187 on säilynyt. Teksti sisältää Uuden Testamentin evankeliumit, jotka on kirjoitettu hopeisella musteella. Tästä tulee myös nimitys Codex Argenteus,[3] joka tarkoittaa hopeista kirjaa.

      Teos löydettiin 1500-luvulla Ruhrin alueella sijaineesta Werdenin benediktiläisluostarista ja se tuotiin Ruotsiin sotasaaliina Prahasta vuonna 1648.[3] 1660-luvulla Magnus Gabriel De la Gardie teetätti siihen nykyiset hopeiset kannet. Nykyään sitä säilytetään Uppsalan yliopistokirjastossa.[2] Codex Argenteus on laajin gootinkielinen teksti, joka on säilynyt.[1]"

    Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1388
    2. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1251
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      9
      1195
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1145
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      20
      1114
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1067
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      33
      1038
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      7
      1033
    9. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1032
    10. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      13
      1023
    Aihe