jussin narsismi karkaa käsistä!

narsisti-jussi

jussi on ämmä, jussi yritti saada muut äänestämään tuulikki häätöön.tuulikki muka kiusaa jussia :) ainoa joka uskaltaa sanoa käskyttäjälle vastaan.

23

368

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lonksuleuka!

      Tuulikki on niin lupsakka ja fiksu, toivottavasti Farmin kuminaama häpeää vieläkin käytöstään mm. Tuulikkia kohtaan!!

    • juorujussi

      jussi on niin akkamainen, yök yök.

    • puhetta ei sisältöä

      naisissa ja homoissa on enemmän "miestä" kun narsisti-jussissa ! :)

      • niin kuin ämmä

        Ai sekö tekee ihmisestä kelvollisen, et siin on niin sanotusti miestä ? Kun joku äijä on ärsyttävä ja puhuu pulputtaa ja märisee, niin on se sitten heti akka tai ämmä. Eli, kun oot hyvä tyyppi, olet "hyvä jätkä", kun oot paska tyyppi, oot "kauhee ämmä. Raivostuttavaa sovinismia, johon sortuu jopa naiset. Onko ihminen ihan pakko aina määritellä sukupuolen mukaan tai siihen viitaten, kysyn vaan.


      • tjtjryj
        niin kuin ämmä kirjoitti:

        Ai sekö tekee ihmisestä kelvollisen, et siin on niin sanotusti miestä ? Kun joku äijä on ärsyttävä ja puhuu pulputtaa ja märisee, niin on se sitten heti akka tai ämmä. Eli, kun oot hyvä tyyppi, olet "hyvä jätkä", kun oot paska tyyppi, oot "kauhee ämmä. Raivostuttavaa sovinismia, johon sortuu jopa naiset. Onko ihminen ihan pakko aina määritellä sukupuolen mukaan tai siihen viitaten, kysyn vaan.

        jussi on petollinen ,kusettava akka.


      • ylikiree paita.

        ihanaa kun lässyttävä läski jussi lähti. ihanaa.


    • rgjojg

      Jussi on ärsyttävä lässyttäjä.

    • naismainen ämmä

      jussi on aina ja ikuisesti oikeassa :) elikkä jussi heti ulos!

    • oksennus-pleijeri

      dani alkaa ärsyttämään lähes yhtä paljon kuin akka-jussi. dani on ylimielinen tärkeilevä kopio-hunks. lidlen kassa, ei suostunut kertomaan sitä talossa.nolo.

    • narsisti-jussi

      jussi kusettaa ja pettää naisporukkaa todella rajusti!!! "kehuu" ja "kannustaa" :) just joo, niin TEESKENTELYÄ, ja EPÄAITOO. lipevä huijari. pelkkä puhuvapää ei mitään sisältöö.minä minä minä minä minä minä minä....

    • ylimielinen justiina

      jussi todellakin manipuloi kellarin naisia. mokoma sika ulos.

    • wdomf

      Jussin naamataulu ärsyttää

    • Tirtsu

      Eikö se pidä ikinä turpaansa kiinni Jussi siis! Toivottavasti lähtee äkkiä veke tuolta!

    • eofgoj

      Jussi ulos!

    • eqfrf

      Jussin naama ärsyttää.

    • se ei liiku

      jussi puhuu muille kuin 4vuotiaille!!! onneksi tämä läski narsisti putosi!! ihanaa. turha lässyttäjä.

    • miksi kiusaat??

      Miksi sinun nimimerkkisi on tuo "narsisti-Jussi"? Oletko sinä koulukiusaaja? Saatko tyydytyksen kiusaamisesta?
      Veikö Jussi sinulta tyttökaverin? Jos siis olet suuntautunut naisiin...

      Miksi asialla on sinulle niin paljon merkitystä? Oletko tv:n orja?

    • luuseri

      Jussi jäi kaipaamaan tulevia viikkotehtäviä :D

      • NYT RIITTÄÄ JO!!

        Näiden haukkujien, taikka luulen että kyseessä on yksi ja sama henkilö.
        Pitäis laittaa vaikka vuodeksi asumaan ihan oikean narsistin kanssa, niin tietäis mitäse on ja ettei jumalauta kannata.Ketään huvikseen narsistiksi haukkua.

        Oletko haikkuja huomannut ajatella, että tämä sinun Jussi-pakkomielteesi ja haukkuminen, saattaa loukata sellaisia ihmisiä, jotka ovat ihan oikeasti kärsineet narsistin takia.
        Niin että vähän kannattaa miettiä pitä sieltä kirjoitelee. ja etsiä jokin muu huvitus ja harrastus.


    • Santraliina

      Ehkä saattaa kuitenkin muutama narsistinen piirre kaverilta löytyä....;) Sen enempää kantaa ottamatta, onko narsisti vai ei!

      • Normi-Jussi

        Kaikillahan meillä on narsistisia piirteitä, mutta kun se menee sairauden puolelle on ihan eri asia.


    • eteläpohjanmaalle

      Seon rivakas kosto hulppia. Pannahan Jarnolle ääniä.

    • as.me1

      Pohjanmaan pelle mikälie ärsyttävä juippi seuraavassa junassa kotiin. hei hei

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      53
      5088
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3337
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1472
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      182
      1307
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      75
      1010
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      908
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      867
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      816
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      758
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      717
    Aihe