Ekotorille töihin?

tanjushka

Oon kuullu monenlaista juttua paikasta. Kertokaa hyvät ja huonot puolet siintä?

22

494

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Siinä..

      ..sitä aloitellaan taas kunnon provoa. Ilman Ekotoria moni toiminnassa mukana ollut olisi syrjäytynyt vielä enemmän. Sitä paitsi toiminta on yleishyödyllistä kaikkinensa. Ne sitä moittivat, jotka haluu korvauksensa kotiin tekemättä mitään.

      • CarlF

        Kerrankin vastaus joka on täyttä ASIAA!Kotona sohvalla köllöttely on niin mukavaa että ei puhettakaan mistään ns. työnteosta.


      • Palkan maksajat huom
        CarlF kirjoitti:

        Kerrankin vastaus joka on täyttä ASIAA!Kotona sohvalla köllöttely on niin mukavaa että ei puhettakaan mistään ns. työnteosta.

        No mutta... työn teosta pitää saada *palkkaa*! Kukaan ei tee työtä vain työn vuoksi. Veikkaan, että Ekotori ottaa vain harjoittelijoita (ilmaistyöntekijöitä) ja palkkatuki-ihmisiä (myös lähes ilmainen työntekijä työnantajalle). Näinköhän palkkaa ketään ihan oikealla palkalla vakituiseksi?


      • nimimerkki9
        Palkan maksajat huom kirjoitti:

        No mutta... työn teosta pitää saada *palkkaa*! Kukaan ei tee työtä vain työn vuoksi. Veikkaan, että Ekotori ottaa vain harjoittelijoita (ilmaistyöntekijöitä) ja palkkatuki-ihmisiä (myös lähes ilmainen työntekijä työnantajalle). Näinköhän palkkaa ketään ihan oikealla palkalla vakituiseksi?

        Moro!

        Itse ainaki olin aikanaan kyseisessä lafkassa aikani.

        Minä ja moni muu silloin oli "harjoittelussa" ensin sen 3kk ja sen jälkeen normipalkalla 6kk.

        Toki varmaan on toisenlaisiakin tarinoita mutta ei itselläni ole yöunet menneet tuon ekotori työn jälkeen. Päinvastoin sen jälkeen vaan sai taas merkintää, että on työ tehty hyvin ja pääsi suoraan seuraavaan paikkaan jne.


    • kaikki pois

      ekiksellä tyhjennysmyynti!!!!

    • PÄÄLLIKKÖ

      Mitä kehittämispäällikkö tekee Ekotorilla? Komia titteli. :)

      • Hauki on kala

        Tiedätkö sattumoisin, mitä esim sorvari tekee? Tää oli vaan tällainen viiden pisteen vihje. Ai kun tyhmyydestä vois jotenkin sakottaa, oisit varmaan aika köyhä jos et vielä sitä jo ole :-) Ai niin vielä, itse olen ihan vaan duunari. En välitä avata täällä toimenkuvaani sen tarkemmin..


    • kermaleivos

      Hyvin kehitetty. Toiminta perslevällään......ainakin kolmessa paikkaa!!! ;)

    • tomtomsetamies

      Koska kunnat maksaa joka työttömästä nykyään isot sakot niin kaikki töihin ja vakivirat osapäiväiseksi. Esim kirjastoon 2x6h vuorot. Ei 8h päiviä pienten lasten äideille jos on Mikkelissä 5000 miestä työtä vailla. Miehet alkoholisoituu tai laiskistuu näiden ahneiden äitien takia. Sveitsissä kaikki naiset on kotona ja maalla menee hyvin vaikka ei ole luonnonvaroja.

    • Kiitos ektori

      Olen käynyt ostoksilla ekotorilla. Olen ollut tyytyväinen palveluun ja tuotteisiin. Kiitos myyjille hyvästä palvelusta.

    • julkista tietoa

      Paljon kehittämispäällikön palkka?

      • CarlF

        Mistä olet saanut päähäsi että jonkun henkilön palkka olisi julkista tietoa,asia ei ole niin.


    • asfdfdafsd

      palkkavertailu.com:in mukaan keskipalkka 4488 egee.

    • ekolla

      toimintaa on 4 paikassa

      • hopi hopi hommiin

        Toivottavasti tulevaisuudessa vieläkin useammassa paikassa ja eri toimialoilla. Lisää työelämän kokemuksia mahdollisimman monelle ja ponnahduslautaa eteenpäin sieltä sohvan pohjalta pois kohti niitä oikeita duuneja.


    • buuahhhaaaaaaaaah!

      "kohti niitä oikeita duuneja".....haahh-haaaaaaaaaaa!!! :))) Todella ISO PLUS työnhaussa, että olet ollut Ekotorillaaahhhhaaaaaaaaaah!!!!!! :))))))))))))))))

      • joku onnistuu silti

        Tuntuu olevan hauskaa sohvan pohjalta huudella, josta ei ainakaan tulla hakemaan töihin. Toiset sentään yrittää tavalla tai toisella.


      • joku onnistuu silti

        Tuntuu olevan hauskaa sohvan pohjalta huudella, josta ei ainakaan tulla hakemaan töihin. Toiset sentään yrittää tavalla tai toisella.


      • kehitystä

        Eihän se ole Ekotorin vika että et pärjää edes siellä!


    • Big Cock

      Luuserien mesta.

      • Savolaistonttu

        Ekotorilla tehdään ekitekoja jotta meillä kaikilla on oikeus nauttia puhtaasta luonnosta!


    • gwrgwg

      älä hyperventiloi calle :)

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      106
      1874
    2. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      7
      1461
    3. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      81
      1447
    4. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      13
      1429
    5. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      148
      1372
    6. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      95
      1290
    7. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      23
      1287
    8. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      648
      1219
    9. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      16
      1097
    10. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      1088
    Aihe