Horoskoopilla oma paikka

horoaloittelija

Jos jokainen merkki erikoistuu tiettyyn osa-alueeseen esim. fyysisyys, tai järki, niin miksi yhteiskunta patistaa ihmisiä tasavertaisiksi kaikkeen? Jos Rapu on erinomainen kodin hoidossa, niin miksi häntä viedään töihin pois kotoaan, jossa hän olisi paras?

Eikös Zodiac merkkien erityispiirteet puolustavat niin sanottua "kastijakoyhteiskuntaa tai luokkayhteiskuntaa"?

Nykyinen erottelu menee karheasti johtaja on älykäs ja siivoja on tyhmä.
Jos olettaa että johtaja voisi olla vaikka vaaka, ja kokeilun mielessä asettaa hänet vaikkapa Lappiin luontopuiston vartijaksi, niin tajuaa että tehtiin virhe ja jopa voi syntyä vahinkoa. Yhteiskunta ihannoi rikkautta, mutta ei pehmeitä arvoja, kuten perhettä, rakkautta, välittämistä - ainakin vähemmässä määrin. Niinpä kaikki kyyneliin kykenevät pyrkivät johtajiksi. Miksi ei tuettaisiin pehmeitä arvoja lisää ja julkisesti arvostettaisiin lisää ja lisää niitä.

Rapua tuetaan pysymään kotona, Härkää maatalouteen, Jousimiestä logistiikkaan ja niin pois päin.

Niin, unohtui, että horoskooppi ei kuulu valtiouskontoon, vaan tiede on siellä.

9

77

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tulkintaihme

      Horoskoopin tulkinta on ajassa kiinni. Tulkinta on yhteiskuntajärjestelmään sopimista. Jos Rapuisä on perheellinen merkki, niin miksi nhänelle ehdotetaan sellaisia työammatteja kuin merimies, rajavartija, lakimies, lähihoitaja, eikä tuettaisiin suoraan pysymään kotona hotamassa omia lapsiaan ja talouttaan?

      • horoaloittelija

        Jos Rapu on paljon poissa kotoaan, niin eikös lapsille kehittyy sellainen "iskä/äiskä ei rakasta meitä" juttu?

        Joku lapsista voi sairastuakin tai kehittyä väärin.
        Syyn niskoilleen ottaa Rapu itse, eikä mikään yhteiskuntainstituutio, joka hääti häntä kotoaan.
        Hän saa jopa pilkat niskaan eikä välttämättä ole samanlainen työpriimus kuin Zodiac Neitsyt.
        Ravun Universaalinen työpanos olisi aidoimmillaan perheensä kanssa.

        Vai mitä mieltä olette ammattihoroskoopintaitajat?


      • eiateismia
        horoaloittelija kirjoitti:

        Jos Rapu on paljon poissa kotoaan, niin eikös lapsille kehittyy sellainen "iskä/äiskä ei rakasta meitä" juttu?

        Joku lapsista voi sairastuakin tai kehittyä väärin.
        Syyn niskoilleen ottaa Rapu itse, eikä mikään yhteiskuntainstituutio, joka hääti häntä kotoaan.
        Hän saa jopa pilkat niskaan eikä välttämättä ole samanlainen työpriimus kuin Zodiac Neitsyt.
        Ravun Universaalinen työpanos olisi aidoimmillaan perheensä kanssa.

        Vai mitä mieltä olette ammattihoroskoopintaitajat?

        Härkä maatalouteen? Oon härkä, eikä vois vähempää kiinnostaa! Minulla on taivaankappaleita ollut eri kohteissa niin, että ennemmin istun sisällä ja kirjoittelen lennokkaita ideoita, ja opiskelen asioita, joista olen kiinnostunut. Horoskooppeja ei pidä tulkita ainoastaan niiden pinnan mukaan, vaan myös syvyyden, eli planeettojen vaikutuksen mukaan eri huoneissa. Itse en ole tyypillinen härkä niinkään, sillä mieleni tekee myös matkustaa. Minulla on eräs planeetta jouskarissa. Se selitti ainakin minulle osaksi asiaa.


    • Syyllinen MC Rapu

      Tai äiti MC Ravulla, joka saa tuomion lapseltaan siitä, että elämä pyöri aina meidän kodissa. Pihan lapset oli aina meillä ja me aina syötiin. Ja ne aina oli meillä. Miks mä en saanut koskaan olla yksin?

      • horoaloittelija

        Olen kokeilut eri ammatteja, mutta huomasin, että pikku hiljaa sitä tykkää vain tietyistä samoista asioista enemmän. Rapu-minulla ne hipaisevat aika lähellä sitä kotia ja kotia ja kotia. Minä nautin, mutta vaikeuksia tulee ehkä muilta, jotka eivät kestä että joku on "toimeeton". Tietysti puolison ja lasten zodiakit ovat myös olennaisia.


      • horoaloittelija
        horoaloittelija kirjoitti:

        Olen kokeilut eri ammatteja, mutta huomasin, että pikku hiljaa sitä tykkää vain tietyistä samoista asioista enemmän. Rapu-minulla ne hipaisevat aika lähellä sitä kotia ja kotia ja kotia. Minä nautin, mutta vaikeuksia tulee ehkä muilta, jotka eivät kestä että joku on "toimeeton". Tietysti puolison ja lasten zodiakit ovat myös olennaisia.

        Joskus mietin, minkälaista on ollut elää Kalojen aikakautena kuin nykyisessä Vesimies ajassa. Aika nopea on tempo tänään. Hyvä jos elossa pysyy. Sitten tuntuu että jokainen on kiinnostunut riistämään valinnan vapauteni, vedoten lakipykäliin tai ties mihin loogisiin päätelmiin. Joskus sattuu.

        Muistan erään britin kertoneen, että puolet väestöstä on töissä ja puolet kotona. Epäilen että kyseessä on tarkoituksenmukaisempi juttu. Toiset vain luonnostaan ovat kotia varten ja eivät kestä stressiä paljoakaan. Suomen sosiaalijärjestelmä on erittäin hyvä, mutta horoskooppi voisi antaa vielä enemmän käytännön ratkaisuja siihen. Kiinnostaa se, että voiko koti-luonto-kiirettömyys merkille antaa yhteiskunnallisia erillisvapauksia, jotta pehmeät arvot eivät kärsisi, välittämine-lähimmäisen hoito ym.

        Voi olla erittäin kivuliasta antaa vauvaikäistä lastenterhaan ja kohtalokastakin ei vain perheelle vaan yhteiskunnalle pidemmällä ajalla.
        Tietysti yritetään ottaa huomioon kaikkien merkkien mahdollisuus perustarpeisiin, mutta kullekin zodiakille oma extransa.


      • horoaloittelija
        horoaloittelija kirjoitti:

        Joskus mietin, minkälaista on ollut elää Kalojen aikakautena kuin nykyisessä Vesimies ajassa. Aika nopea on tempo tänään. Hyvä jos elossa pysyy. Sitten tuntuu että jokainen on kiinnostunut riistämään valinnan vapauteni, vedoten lakipykäliin tai ties mihin loogisiin päätelmiin. Joskus sattuu.

        Muistan erään britin kertoneen, että puolet väestöstä on töissä ja puolet kotona. Epäilen että kyseessä on tarkoituksenmukaisempi juttu. Toiset vain luonnostaan ovat kotia varten ja eivät kestä stressiä paljoakaan. Suomen sosiaalijärjestelmä on erittäin hyvä, mutta horoskooppi voisi antaa vielä enemmän käytännön ratkaisuja siihen. Kiinnostaa se, että voiko koti-luonto-kiirettömyys merkille antaa yhteiskunnallisia erillisvapauksia, jotta pehmeät arvot eivät kärsisi, välittämine-lähimmäisen hoito ym.

        Voi olla erittäin kivuliasta antaa vauvaikäistä lastenterhaan ja kohtalokastakin ei vain perheelle vaan yhteiskunnalle pidemmällä ajalla.
        Tietysti yritetään ottaa huomioon kaikkien merkkien mahdollisuus perustarpeisiin, mutta kullekin zodiakille oma extransa.

        kullekin merkille extra vapautus ilman syyllistämistä


    • Kallis lapsi

      Varsinkin, kun on ollut kymmenen vuotta raskaissa lapsettomuushoidoissa ja vauva vihdoin saadaan. Kuinka sellaista vauvaa voi jättää hetkeksikään.

    • horoaloittelija

      Ei pidä antaa. Lapset ovat ainoa asia elämässä, jolla on arvoa.

      Kun on mahdollisuus olla yhdessä, pitää käyttää sitä mahdollisuutta eikä haikailla toisaalle. Olla yhdessä ja rakastaa niin paljon kuin mahdollista.


      :-)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      168
      2891
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      22
      2051
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      2024
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      89
      1835
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      69
      1567
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1323
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1222
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      10
      1211
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1193
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      9
      1181
    Aihe