Uskovaista naisseuraa?

etsintää

Mies 40v, tavallinen ev.lut ja uudesti syntynyt ns.tosi uskovainen. Mistä löytäsin pk-seudulla seuraa ystäväksi mm. kahvitteluun, Raamatun tutkimiseen ja ihan ystäväksi, jota tavata aina välillä. Ehkä jopa avioliittoon asti jos näin homma menisi pitkälle. Minulla ei ole lapsia enkä halua eikä hänelläkään tarvisi olla välttämättä.

Helluntaisrk:n seurat vai mihin kannattaisi tutustua? Jehovan todistajat ei kiinnosta eikä kiinnosta liittyä mihinkään järjestöön, kun haluan olla vapaa sellaisesta ja olla vain tavallinen ev.lut kirkkoon kuuluva. Siellä tosin on sinkku- ja muissa piireissä vain lähinnä 60v porukkaa.

Mistä löytää 35-45 vuotias hiljainen ja rauhallinen uskova nainen, joka haluaisi viettää rauhallista hiljaiseloa Raamattua tutkien ja eläen Herralle. KOtisataman deitissä ei ole valitettavasti löytynyt kuin epäsopivaa seuraa.

8

71

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kjrev elh

      Sisar valkoinen, nuo pilkkasanasi ovat tallella taivaan kirjoissa. Kadu ja pyydä anteeksi loukkaavia sanojasi. Ellet kadu, ne odottavat sinua tilinteon aikana. Pahat sanat kääntyvät omaksi loukkaukseksesi.

      • sisar valkoinen

        Minä vastaan Allahille mitä olen kirjoittanut. Ainakin Mohammed, hänen profeettansa ymmärtää.


    • Onnea etsintään!!!

      Minä löysin suomi24:stä, mitenkä olisi jos kävisit jonkun toisen kaupungin seurakunnissa jos vaikka löytyisi sieltä joku?

      Löysin tällaisen sivun, käy katsomassa...!

      http://www.city.fi/deitti/profiili/101201

      • jos löytyisi?

        Siellä näyttäisi olevan kauniita naisia joilla ei ole vielä löytynyt sopivaa miestä...!


      • vaan se joku vain...
        jos löytyisi? kirjoitti:

        Siellä näyttäisi olevan kauniita naisia joilla ei ole vielä löytynyt sopivaa miestä...!

        Ei taida uskosta osattomat tajuta että uskovaiset ovat ihan tavallisen seksuaalisuuden omaavia, mutta korkeamoraalisia, koska heillä on usko, ei jokainen siis kelpaa.


      • ei kaikki vaan käy
        vaan se joku vain... kirjoitti:

        Ei taida uskosta osattomat tajuta että uskovaiset ovat ihan tavallisen seksuaalisuuden omaavia, mutta korkeamoraalisia, koska heillä on usko, ei jokainen siis kelpaa.

        Niin että ne koira asennot ja suklaa ei kiinnosta, minkähän ikäinen ja painoinen (lihava?) täti senkin oikeasti kirjoitti...?


    • näitä ei tehdä

      Pitäisi ymmärtää että seksi on syntiä yhtä lailla kuin tanssi ja kortin peluu. Ettekö tiedä?

    • No ehkäpä...

      "Mistä löytäsin pk-seudulla seuraa ystäväksi mm. kahvitteluun"

      Pk seudulta löydät helposti kun googletat "pk seuraa".

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1851
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      22
      1779
    3. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      116
      1745
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      70
      1557
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      58
      1425
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1232
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1145
    8. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1127
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1108
    10. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1102
    Aihe