Missäs se kempan pimpanmyyjä on

Jouni A.

ei ollu sielä asunnolla kun kävin eilen illalla ja meinasis saada kunnolla.

48

1627

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kenen pimpa

      Onko se joutunut ahtaalle? Pimpanmyyntihän on laitonta. Omaa pimpaa saa myydä, mutta ei toisen pimpaa. Näin sanoo laki.

      • köyryselkä

        Eipäs ole tullu vastaan pimpattomia naisia
        kempan katuja tallustaessa, joten voin puhtain
        mielin päätellä, ettei pimppoja ole myyty, eikäs
        kenellään ole kasoittain irtopimppoja, niin
        mistäkös helkutasta onkaan kysymys....

        ...????....

        Wanhaan hyvään aikaan Postipankin ovikello
        kertoi sen, kuka pankinjohtaja on, sehän sanoi
        pimp...pa..plom.... tarkoittaen Lindblom....

        Vai onkos Jounilta poronsarviuute loppunut...?


      • Sonnin tuttu
        köyryselkä kirjoitti:

        Eipäs ole tullu vastaan pimpattomia naisia
        kempan katuja tallustaessa, joten voin puhtain
        mielin päätellä, ettei pimppoja ole myyty, eikäs
        kenellään ole kasoittain irtopimppoja, niin
        mistäkös helkutasta onkaan kysymys....

        ...????....

        Wanhaan hyvään aikaan Postipankin ovikello
        kertoi sen, kuka pankinjohtaja on, sehän sanoi
        pimp...pa..plom.... tarkoittaen Lindblom....

        Vai onkos Jounilta poronsarviuute loppunut...?

        Saunsonni kuulemma kävi rykäsemässä pohjat.
        Heitti kuuleman mukaan kutisemasta puhumattakaan jotta kaupattavaksi ois enää ollut.
        On se semmonen peto tuo sonni


    • Pimpanmyyjä

      Pinpanmyyjä on pääsääntöisesti mies, jolla ei ole omaa pimppaa ja vaikka hällä sellainen olisikin hän ei myisi sitä.
      Pimpanmyyjä on jämerä ja omanarvontuntoinen. Siihen tarvitaan näitä ominaisuuksia merkittävässä määrin. Kuka meistä lähtisi myymään toisen pimppaa, siihen tarvitaan sellaista luonnetta, jota harvalla on.

    • Jounin veli Jonne

      No ettäkös ole käyny sen opiskelijan tykönä joka my pinsaa ja sillä rahottaa opiskelunsa onhan se nyt aika kuulusa pimu kempassa.

    • Aslak Hörönokka

      Joo met olema Jonnen kansa käny monesti paneassa ja sitte antahnee jonku kympin ei sillä mithään vakihnaista hintaa olekhaan ko jotaki saapi mulukun lisäksi.

    • Pimpanmyyjä

      Pimpanmyyjä on aikamoinen epeli.Kovasti tykkää, että ne pimpat ovat hänen omaisuuttaan. Niin se luulee. Muuten sillä myyjällä ei ole omaa pimppaa, vaan myy niitä joilla on. Pimpanmyyjälle maksetaan kuten kuvaan kuuluu. Se, jolla on pimppa ei saa oikeastaan mitään. Kyse maailman tuottoisimpaan lukeutuvasta bisneksestä.

    • Hienoo

      Maailman vanhin ammatti.

      • Faktatietoa

        Joo pimpanmyyjän ammatti on maailman vanhin. Pimpanmyyja voi olla mies tai nainen. 99 % pimpanmyyjistä on miehiä.


    • Timo Töpselikikki

      Met käythin Naima Aslakin kansa myös sitä neitoa hakemassa ei sitä kisuraa löytyny misthän.

    • persu peräpuoli

      Olisko niin jotta suuri osa naisista on vähä ku persuja, ne kun ei peräänsä myy.
      Ilman kyllä antavat.

    • täi tervassa

      Heh tääläse Rovaniemen höyry paasaa omiaan EI se tartte kaveria se höyryää yksikseen meilläkin ja pitkin Suomea.

    • Jatkuvaa parjaamista

      Jokainen Kemijärviläinen tietää! On karkoitttanut kirjoittajat palstalta!

    • juakkotippuri

      Missä ne A##### siskokset on? Tarvis patjaksi kun köyrityttää.

    • Lateksia

      Osta "lolita" ja sido se kettingillä sänkyyn kiinni.Löydät pimeässäkin,eikä pane hanttiin!

      • Turbo muna

        Muovi ja kumiallergian vuoksi olen joutunu käyttähmään alkuperäsiä pinsoja aina eikä net minusta ole huonoja eikä ole lähtehnee karkuun ko siinä saavat ittekki.


    • marjastamaan 100l

      On se vaan kaunis ilma. Lähdemme siis ulkoilemaan.

    • ,.-.,.-.,
    • 11234567890

      Ee ole vaikea arvata kenestä pellestä kyse :D

      • Pimppametälä

        Poka on ollu tulossa Kempan pimpanmyyjän tyköä yölä 03,24 ja miettiny asioita sitte laittanu oman tunnulukusa vissiin tuohon ja arvotuksena kyssyy että arvaamako kuka hän on.


      • H-K sininen
        Pimppametälä kirjoitti:

        Poka on ollu tulossa Kempan pimpanmyyjän tyköä yölä 03,24 ja miettiny asioita sitte laittanu oman tunnulukusa vissiin tuohon ja arvotuksena kyssyy että arvaamako kuka hän on.

        http://naamapalmu.com/file/65960


    • Sekopää

      Voi heleveti helevetti

      • voi voi ko sie

        Jaa solet poka taas käyny sen opiskelijan tykönä ko ruohon aikhaan kirjotat ei se kannata aina tänne merkitä käyntiä net alkaa toiset pithään sinua pimpanmyyjän vaki asiakhaana.


    • Pillistäkuum.
      • isot on

        Ohhoh aika mimmi.


    • Pilhun myjä

      Nyt olis huomiseen saakka plussakortilla pinsaa 24,99e. laaki tällanen tarjous olis nyt.

    • joni v

      Ei oo seksistä tarvinnut ikinä maksaa. Kyl nuita horatsuja sen verran on. Seku menee kaljakeissin kans kylään niin eiköhän pääse köyrimään. Enkä tarkoita pubien ryyppyruusuja.

      • Hilja

        Et oo niin hyvää saanukaan ku mitä mä annan ja otan miehen kyllä niin koville että ei vingu vihtua pitkiin aikoihin keltään.


      • ad-yh
        Hilja kirjoitti:

        Et oo niin hyvää saanukaan ku mitä mä annan ja otan miehen kyllä niin koville että ei vingu vihtua pitkiin aikoihin keltään.

        Kuulutko sinäkin siihen kuuluisaan akle 35v yh äiteihin? Niiltä kyl saa. Ja palijon.


      • hilja
        ad-yh kirjoitti:

        Kuulutko sinäkin siihen kuuluisaan akle 35v yh äiteihin? Niiltä kyl saa. Ja palijon.

        Kyllä. 2 lasta ja 2 eri isää. Olut maistuu ja sossu antaa lisää. Haluatko mukulan tehdä kanssani?


    • tangokinkku

      Hiljaa yössä..sävel kaikaa...

    • Myyntityöstä

      Sellainen on tämä pimpanmyyjä: Ensin ahdistelua ja kun huomaa, että hyväksikäyttö ei onnistu niin muutetaan taktiikkaa: "Olet erittäin huono , kaikki ovat sitä mieltä ja minä olen ainoastaan viestintuoja." ja mulla on hyvä kaveri, joka ...

      • Hilja

        Ei Hilja oo koskaan huono vaan aina paras minä tiedän koska olen Hilja omassa persoonassani aina, se nimi on minulle annettuja annan minä ilmankin jotta saan ite mikäli ei oo rahaa, se teidän pimpanmyyjä myyjä jää toiseksi aina.


      • Viestintuojat

        Valitettavasti noita ed.mainittuja kaheleita on alkanu olemaan Kemijärvellä enemmän kuin laki sallii. Sitä esiintyy myös työpaikoilla ja kaikenlaisessa kanssakäymisessä. Siis en tarkoita mitään "myyntitöitä" vaan ihan tavallista elämää. Se on vaan tosi raukkamaista kun nämä ns. viestintuojat hyökkäävät päälle kuin yleiset syyttäjät. Mesuavat mukatietoineen kuin kahelit, vailla mitään järkeä jutuissaan. Osoittavat vain oman tyhmyytensä. Antaisivat rauhan ihmisille. Vaan ku ei ole niin paljon järkeä, että osaisivat olla edes hiljaa. Kyllä pomojen pitäs ja kuuluis saada nuo työpaikka -terroristit kuriin, että sais etes rauhassa tehdä työnsä.


    • Eunukki

      tuolta seuraa,Lapista ei oo tarjolla lännestä muutta matkailu avartaa.
      www.seksitreffit.fi/

    • olutsydän

      Missä se 30v yh nykyään on? Ei oo näkynyt.

      • Late Lapista.

        On se merkillistä tuo Kemijärven ukkojen sexi kulttuuri, kun pimpastakin pitää välttämättä maksaa, vaikka sitähän saa ilmaiseksikin!
        Rahoillannekos leveilette?


        Late Lapista.


      • mona lisa
        Late Lapista. kirjoitti:

        On se merkillistä tuo Kemijärven ukkojen sexi kulttuuri, kun pimpastakin pitää välttämättä maksaa, vaikka sitähän saa ilmaiseksikin!
        Rahoillannekos leveilette?


        Late Lapista.

        eihän pimppaa myydä ,sitä annetaan molempien iloksi ,uros jättää rahan muistoksi.


      • Höpöä kaikki tyyni !
        mona lisa kirjoitti:

        eihän pimppaa myydä ,sitä annetaan molempien iloksi ,uros jättää rahan muistoksi.

        Vai että silviisiin ne miehet tekkee ! Hah -haa sanon minä. Ne kuule vievät tuhkatki uunista, jos vaan ei hätiin ehi. Jo tuo on nähty. Yksiä huijareita kaikki.


    • yök
    • Tuolta

      www.seksitreffit.fi

    • kaizu85

      Sussuu!!!

    • Tietoa on
    • Tietoa on
    • polokemmaan het!

      sielä on uuvet tatjaanat, eile aamusta tulhet. Mänkee poijjaat mättähille !

    • sauwa

      Vieläkö siltä ABC: n pimulta lohkeaa tavaraa?

    • Pelattu peli

      Tavaraa ei ole enää saatavilla. Pimpanmyyjän peli on pelattu.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      307
      3441
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1639
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1490
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      53
      1389
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1270
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1240
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1180
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      45
      1171
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1137
    10. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      173
      1093
    Aihe