Matkustaako masentuneet yhteiskunnan eli

Olis hyvä tietää.

naapureiden piikkiin ulkomaillakin ?

30

211

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kotona vaan

      Kansaneläkkeellä ei paljon matkustella! Eipä olisi halua tai kuntoakaan.

    • Loisimista

      Minä olin aikoinaan vuoden verran masennuksen vuoksi sairauslomalla ja kyllä me matkustelimme.

      Sairauslomalla ollessani käteen jäävä päiväraha oli samansuuruista kuin palkkatuloista sillä vero% oli pienempi, ei mennyt rahaa työmatkoihin eikä tarvinnut maksaa työpaikkaruokailusta.

      Olen ollut sairauslomani jälkeen jo vuosia työelämässä mukana, eikä nyt kiireiltään enää ehdi matkustelemaan.

    • asiat omat ei sun

      No ei ainakaan sun piikkiin jos niin luulet?

      • Oikein Eeva !

        Jos matkustat yhteiskunnan rahalla se = naapureiden rahalla.

        Hyikakkaahyi.


      • haist p
        Oikein Eeva ! kirjoitti:

        Jos matkustat yhteiskunnan rahalla se = naapureiden rahalla.

        Hyikakkaahyi.

        Äläpä pahkaa puhu en matkustele ja ne naapureidenkin rahat on
        yleensä yhteiskunnan rahoja,minulla sairaus joka täysin estää matkustukset.Juu ja asiani ei silti kuulu sulle pidä huolta omistas pirun kyylä.


    • oho, eeva...

      asukko paikassa jossa kaikki elävät naapureiden rahoilla... ompa vaan kamalaa porukkaa...

      ja prkele kun loiset ovat alkaneet röyhkeiksi vitttuilevat elättäjilleen...

      • oho eevalle

        Kuules umpiluupää säkun et ole mikään minun elättäjä en saa sulta
        centtiäkään itse olen hankkinut rahani silti en voi matkustella.Ja tuo eeva voit olla ite itse olen miespuolinen ikämies en mikään neitipahka.


      • hyvää matkaa eevalle
        oho eevalle kirjoitti:

        Kuules umpiluupää säkun et ole mikään minun elättäjä en saa sulta
        centtiäkään itse olen hankkinut rahani silti en voi matkustella.Ja tuo eeva voit olla ite itse olen miespuolinen ikämies en mikään neitipahka.

        joo tmv... ;)


    • En siis ole alalla

      Masennus on sairaus, jota kukaan (et sinäkään) halua itselleen.

      Useimmat masentuneet ja sairauslomalla olevat ovat olleet töissä ja
      maksaneet palkastaan veroa.

      Sairauslomalla saa elää ihan normaalia elämää siinä määrin, kuin pystyy.

      Joku on sanonut, että kateuskin on sairaus...

      • Olet oikeassa !

        "masennus" on lorvikatarrin pajha muoto,. Siinä eeva heittäytyy "masentuneeksi" ja alkaa elämään naapureiden rajhoilla.. Lopusta huolehtii lekurit, ne syöttää potilaan umpihulluks ssri-myrkyillä. ja lekuri lähtee sitten matkoille kelakorvauksilla elävien lääketehtaiden lahjusrahoilla = naapureiden rahoja nekin...

        Eikö olekkin kamalaa...


      • sinunkin elon
        Olet oikeassa ! kirjoitti:

        "masennus" on lorvikatarrin pajha muoto,. Siinä eeva heittäytyy "masentuneeksi" ja alkaa elämään naapureiden rajhoilla.. Lopusta huolehtii lekurit, ne syöttää potilaan umpihulluks ssri-myrkyillä. ja lekuri lähtee sitten matkoille kelakorvauksilla elävien lääketehtaiden lahjusrahoilla = naapureiden rahoja nekin...

        Eikö olekkin kamalaa...

        On sulla kauheen rikkaat naapurit kun ne rahoittaa koko suomen
        elämän?


    • buuuuuuuuuuuuuhaaaaa

      Nopeasti laskeskelin, että työelämässä ollessani viimeisen kymmenen vuoden aikana maksoin veroja lähes 200 tuhatta euroa ja naapurini voivat laittaa yhteiset tulonsa jo tuohon verosummaan, joten ei on vastaukseni.

      Kyllä vatuttaisi aamuisin raapata laseja autosta ja kirota kuppaista pajaa ja sen ahdistavaa ilmapiiriä vuodesta toiseen.

    • qwertyuj

      Se ei ole "muiden piikkiin" sikäli kun oikeudenmukaisuuden nimissä ne kuuluvatkin sairaiden tukemiseen ne rahat jotka sinne menevät.

    • Jep, minä ainakin matkustelen ympäri maailmaan muiden rahoilla.

      Yhdeksän kertaa kymmenestä ahdistaa ihan saatanasti mennä ulos, saati ihmisjoukkoon tms... Mutta pakko se vaan on mennä että saa tuhlattua muiden rahoja ja ihan vittuillakseen.

      Olisin varmaan jo parantunut masennuksesta ellei olisi tämmöistä rasitetta elämässä. :(

      • Masentunut mies

        Aivan, ilman ahdistusta ei olisi masennustakaan, näin ainakin minulla.


      • 12+14

        Ihan oikein että olet masentunut!
        Hyvää loppuelämää masennuksen ja ahdistuksen parissa.


    • korvaus

      Jokainen psykiatrian pahoinpitelemä ihminen ansaitsee vähintään maailmanympärimatkan yhteiskunnan piikkiiin niin halutessaan ja kyetessään.

    • PePeP

      Ei pitäisi varmaan vastata, kun on niin trollin oloinen aloitus, mutta ei ole parempaakaan tekemistä:

      Itse olen pohtinut, että miksi "naapuri" ei tarjoa masentuneelle pilleriä, jolla vois kaiken kärsimyksen lopettaa kerralla. Vois tarjota myös jonkinlaisen sankarihaudan ja -arvon, niin ei sukulaisiakaan jäisi niin paljoa harmittamaan. Rekka- ja junakuskitkin varmaan kiittäisivät, kun näin niiden ei tarttisi traumatisoitua alle hyppivistä itsemurhakandidaateista. Se voisi toimia samaan tyyliin, kun Japanissa näitä kamikazeja arvostettiin ja islamin uskossa arvostetaan itsemurhaiskun tekijöitä.

      Ottaisivatkohan vaikka PS:t tän vaaliohjelmaansa?

      • Ookko niin kirsti

        että et pysty itse tekemään edes ehdottamaasi.

        Onko myrkyt tuhonneet jo aivosi ?


      • PePeP
        Ookko niin kirsti kirjoitti:

        että et pysty itse tekemään edes ehdottamaasi.

        Onko myrkyt tuhonneet jo aivosi ?

        Hyvä Nieminen,
        Itsekkin olen huomannut, että masentuneille pakkosyötetään myrkkyjä, jotka tuhoaa aivoja, jotta he jossain vaiheessa huomaisivat, että ei kannata olla masentunut. Voi valita, aivokuoleman ja tk-eläkkeen, tai sitten työssä käymisen.

        Mitä ensimmäiseen virkkeeseesi tulee, niin ihmisten nimet kirjoitetaan isolla alkukirjaimella. En myöskään ymmärrä sitä, miten voisin ehdottamani tehdä. Pystyisitkö edes tämän asian selventämään, sillä epäilen, että ne aivot on tuhoutuneet ihan jossain muualla, sikäli kun niitä koskaan on ollutkaan.


    • Masentunut mies

      Mitä se sulle kuuluu? Sehähän tekisi masentuneelle vain hyvää päästä edes kerran vuodessa matkustamaan pois tästä ankeasta maasta. Minun mahdollinen matkusteluni ei kuulu aloittajalle eikä kenellekkään muullekkaan.

      • Kyllä vaan kuuluu,

        Väinö hyvä.

        Demokratian pelisääntöjen mukaan pakkoverotetun täytyy tietää mihin hänen rahojaan käytetään.

        Muuten, saat suksiavittuun.


      • what??
        Kyllä vaan kuuluu, kirjoitti:

        Väinö hyvä.

        Demokratian pelisääntöjen mukaan pakkoverotetun täytyy tietää mihin hänen rahojaan käytetään.

        Muuten, saat suksiavittuun.

        Keitä ovat Eeva, Kirsti ja Väinö?


      • vastaus tämä näin
        Kyllä vaan kuuluu, kirjoitti:

        Väinö hyvä.

        Demokratian pelisääntöjen mukaan pakkoverotetun täytyy tietää mihin hänen rahojaan käytetään.

        Muuten, saat suksiavittuun.

        No jos haluat tietää verojesi kohteen niin niillä saa 1 kansanedustaja
        seuraavan tarpeellisen korotuksen.Muuhunhan sun verot ei riitäkään.


    • Nonchalant

      Ymmärsin aloituksen ihan eri tavalla kuin muut.

      Liitin sanan 'matkustaa' vapaamatkustamisen käsitteeseen. Eli tämän tulkinnan mukaan aloittaja olisi kysynyt sitä, että kuinka masentuneet muualla maailmassa tulevat toimeen, kun välttämättä ei ole tulonsiirtoina eli ns. naapurin pussista rahoitettua sosiaaliturvaa.

      • Vaikea sanoa, koska aloittajan kyky ilmaista itseään kirjallisesti on hieman puutteellinen ja jättää tulkinnanvaraa.


    • Kateellisten puhetta

      Ja taas joku kateellinen täällä kirjottelee askaa... menkää semmoseen työhön ettei tarvii valittaa ja kirjottaa tällästä askaa.. saakeli... ei oo kuule masentuneitten ongelma jos sun työnteko ei oo kivaa ja kunta ja kaupunki maksaa meille verorahoista meille toimeentulon, kun kukaan ei meitä palkkaa töihin "hulluja" tekemään duunia. Vai haluisitko, että joku "hullu" tulis sun työpaikalle tekemään vahinkoa ja aiheuttais sulle semmosen vahingon ettet enää ikuna kykenis tekemään töitä!? Sittenhän sä vasta oisitkin vihanen meille masentuneille vai mitä??? Että pidä vaan se leipäläpes kiinni ja mieti tarkkaan ennen kun kirjotat tollasta askaa tänne jumaliste!!!

    • ole huoleti

      Juu komppaan muita, siinä ei ole mitään kadehdittavaa, ettei masennuksen takia tartte käydä töissä. Tunnen yhden ihmisen, joka on masentunut ja monesti on todennut, että paljon mieluummin olisi psyykkisesti terve ja kävisi töissä. Eli ei se mitään loputonta lomailua ole, vaikka siltä saattaa tietämättömän silmiin vaikuttaa.

    • Jos ruokittava elää

      leveämmin ja helpommin kuin elättäjänsä, on aivan varma että yhteiskunta kaatuu.
      Elätettäville kuuluu korkeintaan n. 20% siitä elintasosta mitä elättäjillä on.

      Kiitos aploodeista.

      • siis kaikki kierräte

        Ei tule alpoodeja sulle ja oikeasti työpaikat pitäisi kierrättää,jotta jo-
        kainen pääsisi töihin sekä vuorollaan työttömäksi tätä toivon.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      53
      5118
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3347
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1482
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      182
      1317
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1026
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      928
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      877
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      816
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      758
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      717
    Aihe