koskikapakki tänään bisseä ja patukkaa

hande hantaakilla.

Tänään kaikki ihanat miehet koskikadun umelmaan. Mr linna saapuu myöd. Bisseä ja patukkaa tarjolla

14

199

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pertti R. Roista!

      Tervetuloa Pistoon kaikki homomiehet, odotamme siinä pöydässä teitä. Tiedätte varmaan mikä pöytä, siinä ovesta heti vasemmalla! Pusi, pusi ja hali hali kaikille miehille!

    • Roy Gaylord

      Heps. Kiitos viimeisestä. Kiss kiss on petrannut viime aikoina ja tästä SUURI KIITOS myös Sepolle! Koskikapakissa nähdään..

      • öluoitpöuoitöluitöli

        hahha..vo teitä homoja


      • Turotakamäki
        öluoitpöuoitöluitöli kirjoitti:

        hahha..vo teitä homoja

        Mites sähkökatko?

        Katkeeko patkukasta virta,vai varustaudutaanko raahattavilla akuilla?
        Toisaalta kunnon kynttiläähän ei voita mikään?

        Ihanaa rasvata -ei kun tavata taas käteisen merkeissä!


    • Rovaniemen homliitto

      Kyllä me pojat pärjätään iman mitään nakkuja.

    • Jormeri

      Tänään on jälleen patukoiden kokoontumisilta lähdetään miekkaileen hih hih

    • paikat kuntoon

      Olen tulossa poijjaat sinne nyt. Tulin ulos kaapista. Pilini on tanassa jo.
      Saanko tulla sinne? Jos saan tulen rientomarssia.

      • Liukasta oli

        No saat saat , mutta kirjoita omalla nimimerkillä !


    • uus kaapista pois

      Ei kun ruskeat reijät töinin vaan toden teolla.

    • Iso-Jorma Roista

      Nautin illasta Pistossa mieskaverini kanssa, en tuu Koskikapakkiin, ähäkutti.

    • paikat kuntoon

      Näytti tuossa olevan eilinen kommentti, klo: 19:06. Ei se mun kommentti ollut, vaikka siinä oli nimimerkkini. Kyllä sitä voisi viikonlopun ottaa rauhallisemmin, ilman paukkuja ja oluenjuontia, niin kommentit ja keskustelu pysyisi tietyissä raameissa. Pitäisi varmaan puhalluttaa kaikki kommentoijat, että ovat selvinpäin, kun tänne ovat kommentoimassa.

    • paikat kuntoon

      Jälleen ois patukkaa tarjolla mutta ei koskipakissa vaan tulkaa minun tyköni minä työnnän.

      • paikat kuntoon

        Eikä ollut tämäkään minun kommentti.


    • Gay-King

      Yes, Pistoon mars kaikki gayt, siellä minäkin istun! Pöytä heti ensimmäinen vaemmalta, tervetuloa!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5770
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      26
      3657
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      224
      1875
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1762
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      94
      1212
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      30
      1167
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      284
      939
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      937
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      74
      877
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      848
    Aihe