Tällä kertaa asiakaspalvelija ihastunut asiakkaaseen

hullu(ko)?

En tiedä mitä siinä tapahtui, minun on pakko nähdä sinut uudestaan. Ikinä aikaisemmin mennyt pasmat noin sekaisin... WOW!
Selkeyden vuoksi n-->m...

52

1951

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hullu(na)

      Annahan vinkkiä.

      • hullu(ko)?

        mitäs vinkkiä haluisit? Erikoiskauppa kyseessä etelä-suomessa.


      • ihastunut myyjään
        hullu(ko)? kirjoitti:

        mitäs vinkkiä haluisit? Erikoiskauppa kyseessä etelä-suomessa.

        ei kai vantaalla?


    • hullu(na)

      Minkä alan kauppa?

      • Hullu(ko)?

        Sitä en ihan heti uskalla.. mutta tänään nähtiin. Erikoista tuotetta hait.


      • odottava
        Hullu(ko)? kirjoitti:

        Sitä en ihan heti uskalla.. mutta tänään nähtiin. Erikoista tuotetta hait.

        Onko sulla mun puhelinnumero?


      • hullu(ko)?
        odottava kirjoitti:

        Onko sulla mun puhelinnumero?

        ei tietääkseni :(


    • Asiakaspalvelija 2

      Mulla sama tilanne, ollut pidemmän aikaa ihastunut asiakkaaseen, joka aiheuttaa sellasia sydämen tykytyksiä että ei koskaan aikasemmin!!

      • IhastunutAsiakas

        Ootko mitenkään tuonut ihastusta julki?


      • Asiakaspalvelija 2
        IhastunutAsiakas kirjoitti:

        Ootko mitenkään tuonut ihastusta julki?

        En varsinaisesti...muutama sana vaihdettu fb:ssä niitä näitä..


      • Asiakaspalvelija2
        Asiakaspalvelija 2 kirjoitti:

        En varsinaisesti...muutama sana vaihdettu fb:ssä niitä näitä..

        Ehkä on vaan parempi yrittää unohtaa....en haluis, mutta ehkä parempi niin....


    • 7+7

      Siis sinä nainen ja asiakas mies vai toisinpäin?

      • Asiakaspalvelija 2

        Minä nainen ja asiakas mies..


    • nainen...

      En oo sitten ainoa jolle tunteet tekee tenät-huh :)

    • katse kertoo kaineN

      kunpa se mies asiakas tekis aloitteen olisin niin onnellinen, itse en sitä voi tehdä, vaikka mieli olis tehnyt jo monta kertaa.

      • katseita, katseita

        Voitko laittaa vähän tunnisteita? Katsotaan, josko osuisi


      • Asiakaspalvelija 2
        katseita, katseita kirjoitti:

        Voitko laittaa vähän tunnisteita? Katsotaan, josko osuisi

        Pohjois- Pohjanmaalle menee...


      • MiesAsiakas
        Asiakaspalvelija 2 kirjoitti:

        Pohjois- Pohjanmaalle menee...

        Ouluun ?


      • Asiakaspalvelija2
        MiesAsiakas kirjoitti:

        Ouluun ?

        Jep!


    • Mietin vaan.

      Naiset ihastuu miehiä helpommin.

      Onko näin?

      • mies..

        Ei mun mielestä, tai ainakaan ei muhun :(


    • nainen...

      Minä annoin ainakin tänään pientä vihjettä palstan lukemisesta, tuskin as. Sitä huomas... katsellaan hymyillen :)

    • 18+2

      Samantyyppinen tilanne itelläkin. Eräs myyjätär ja hänen hymynsä pistää pään ihan sekaisin. Työpaikan vieressä olevassa kaupassa töissä niin pakko käydä ruokatunnilla ostoksilla että näkee hänet. Ja jos en ihan väärin ole häntä ymmärtänyt niin taitanee olla pikkuisen jopa minusta kiinnostunut joten täytyypi rohkaista mielensä ja kysäistä vaikka kahveelle joku päivä häntä.

      • 19+8

        Missäs päin tämä tapahtuu?? Hki?? Rohkeesti vaan! :)


      • 18+2
        19+8 kirjoitti:

        Missäs päin tämä tapahtuu?? Hki?? Rohkeesti vaan! :)

        Etelä-savossa on tämä tilanne päällä mutta toivottavasti siellä Helsingin päässä se mies lähestyy sinuakin sitten :)


      • 19+8
        18+2 kirjoitti:

        Etelä-savossa on tämä tilanne päällä mutta toivottavasti siellä Helsingin päässä se mies lähestyy sinuakin sitten :)

        Toivotaan :)


      • hymyä
        19+8 kirjoitti:

        Toivotaan :)

        Mulla on kanssa sama tilanne. Se on hirvee itselleen koska saa pelätä että muut asiakkaat huomaa reaktioni. Heti kun hän ilmestyy sydän hakkaa, poskiin tulee puna, pyörryttää ja kädet tärisee. Voiko tätä sitten olla huomaamatta? Uskon että hänkin on minuun.


      • 11+9
        hymyä kirjoitti:

        Mulla on kanssa sama tilanne. Se on hirvee itselleen koska saa pelätä että muut asiakkaat huomaa reaktioni. Heti kun hän ilmestyy sydän hakkaa, poskiin tulee puna, pyörryttää ja kädet tärisee. Voiko tätä sitten olla huomaamatta? Uskon että hänkin on minuun.

        Missä päin tämä tapahtuu?


      • yksap
        11+9 kirjoitti:

        Missä päin tämä tapahtuu?

        en ole kirjottanu edellistä, vaikka olisin voinu mutta etelässä


      • 13+9
        hymyä kirjoitti:

        Mulla on kanssa sama tilanne. Se on hirvee itselleen koska saa pelätä että muut asiakkaat huomaa reaktioni. Heti kun hän ilmestyy sydän hakkaa, poskiin tulee puna, pyörryttää ja kädet tärisee. Voiko tätä sitten olla huomaamatta? Uskon että hänkin on minuun.

        Milloin olet nähnyt hänet viimeksi?


      • edellinen....
        13+9 kirjoitti:

        Milloin olet nähnyt hänet viimeksi?

        enpäs kerro, kerro sinä :)


      • 18+20
        edellinen.... kirjoitti:

        enpäs kerro, kerro sinä :)

        Yli viikko sitten


      • hymyä
        11+9 kirjoitti:

        Missä päin tämä tapahtuu?

        Suomessa mutta ei oulussa eikä sen lähistöllä. En mä ymmärrä että mikä tätä tyyppiä vaivaa kun välillä tulee näköetäisyydelle ja haluaakin siinä sitten silmäpeliä. Sitten yhtäkkiä pam, tämä välttää kohtaamista. Salattavaa taitaa olla.


      • toivoton asiakas
        hymyä kirjoitti:

        Suomessa mutta ei oulussa eikä sen lähistöllä. En mä ymmärrä että mikä tätä tyyppiä vaivaa kun välillä tulee näköetäisyydelle ja haluaakin siinä sitten silmäpeliä. Sitten yhtäkkiä pam, tämä välttää kohtaamista. Salattavaa taitaa olla.

        Ei välttämättä salattavaa, vaan ei tiedä miten edetä muiden asiakkaiden takia. Lisäksi jos olet itse hermostunut hän voi tulkita sen ihastumisen sijaan vaivaantuneisuutena.

        Tulkaahan asiakaspalvelijat vastaan. Tilanne voi olla miehelle todella vaikea jos ei ole mahdollisuutta normaaliin kontaktiin, muita ympärillä ja teidän asiakaspalvelijoidenkin on ammattinne puolesta pidettävä pokka, oltava ystävällisiä ja näyttämättä kauhasti tunteita kumpaankaan suuntaan.


    • -000

      Itse haaveilen huvin vuoksi eräästä oululaisesta hymyilevästä myyjättärestä.
      Mukava tunne joka tapauksessa.

    • hupsisvaan

      hei hymyä? missä päin?ja mikä kauppa?

    • kuka sen viritti?

      Ansa on viritetty. Sytytys lanka alkaa olla lopussa.

    • hekuttelija

      Eräs tumma kioskimyyjä saa kyllä tämän jampan ihan pyörryksiin. Pakko kekesiä vaikka tikusta asiaa jotta ostoksille. On se herkku.

      • herkkuaaa

        Missä päin suomea tummaa herkkua nähtävillä? Onko kyseessä työpaikkakioski?


    • hekuttelija

      Ei, ihan normi kioski. Kaakonkulmilla

    • hekuttelija

      Ja elämä ilman ärrää on pelkkää hekuttelua

    • asiakaspalvelija1234

      Ei saa sekoittaa asiakaspalvelijoiden päitä...se ei ole hyväksi.voi mennä päät kippeeks...

      • on jo kippee

        Ei niin saakaan mutta arvaapa mitä joku sen tekee joka kerta kun hän ilmestyy paikalle. Hän jopa näkyisi katselevan minua jopa salaa. Välillä on käynyt mielessä että kauanko tätä kestää vai pitääkö vaihtaa työpaikkaa kun menee kaikki ihan sekaisin vaikka kuinka yrittäisi olla normaalia.


    • :))

      Eräs kaupan kassaneito vaikuttaa mielenkiintoiselta tai jotenkin menee aina hämilleen, kun näemme. Tai ehkä vain luulen näin..mutta olen ujo tekemään aloittetta ja pelkään sitä, jos nolaan itseni,jos on varattu tai ei kiinnostunut.

    • hekuttelija

      Joo ei oo kiva jos kaikki menee sekasin, sitä en halua. Täytyy käyä muualla asioimassa. Mitään harmia halua.

    • Tarjoilija

      Kyllä vaan on illan piristys ihana mies asiakas.

      • sellasta se on

        On yks tarjoilija, johon tutustuisin heti jos olisi mahdollisuus. Se hymy ja ne ne silmät kun ne syttyvät hymyn myötä, pieni flirtti asiakkaille. Voisin tuijottaa tunnin haltioituneena, aivan ihastuttava tapaus.


      • ihastunut myyjään

        täytyisi kehittää jokin ele tai merkki jolla voisi ilmaista kiinnostuksen.


      • asp.123
        ihastunut myyjään kirjoitti:

        täytyisi kehittää jokin ele tai merkki jolla voisi ilmaista kiinnostuksen.

        Kehittelee sit vaa :)


    • hekuttelija

      ja missä päin niin kiva asiakas on? Nimim;epätietoinen ypäjältä

    • Enkä ole tarjoilija.

      Ei ainakaan ypäjällä ;)

    • hullu(ko)?

      Alkuperäinen ap taas ihan fiilareissa :))) Hitsinvitsi kun ei mitään uskalla/voi sanoa kun pitäis puolueeton asiakaspalvelija olla.

      Taas tänään oli jalat spagettia ja senat sakaisin....

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      137
      1926
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1908
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1858
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1640
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1448
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1266
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1163
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1160
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1148
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1137
    Aihe