nro 0207101409 epäilyttävää soittelua

huolestunut vanhus

Toimiiko Soneran myyjänä vai ONKO JOKU HUIJAUS numero johon erehdyin kiireessä soittamaan takaisin ja suljin heti linjan kun kuulin naisäänen sanovan jotain telefin--? Nuorehko miesääni soitti myöhemmin samasta numerosta ja puhui tyrkytti Soneran laajakaistasta jotain 20M nopeus hintaa ei kertonut eikä pystynyt sanomaan laajakaista liittymäni 8M nykyistä normaalihintaa. En luota yhteenkään puhelinmyyjään enkä tilaa koskaan mitään. Ei voi tietää kuka urkkii tietoja ja mihin tarkoitukseen.

14

3278

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sdfvsdvf

      Mulle soitti tuosta numerosta Janne, Soneralta ja kauppas jotain pakettia joka maksais muistaakseni 14,90. En mä suostunu. En yleensäkään harrasta mielelläni puhelinkauppoja, meinannu jo pari kertaa tän vuoe aikana joutua kuseen Oulun Puhelinluettelo 2014-nettiversion ja 16100-numeropalvelun kanssa.
      No, se Janne sit vaan kiitti ja toivotti hyvää syksynjatketta. Pienoista pettymyksen sävy olin kuulevinani sen äänessä ku sanoin etten aio ottaa sitä pakettia jokon ois kuulunu joku 200 minsaa puhetta, sata tekstaria tms.

      • asdfa

        Ja taas soitti minulle tuosta numerosta, joku muu ku Janne tällä kertaa. Kyseli eka tarkkaan tietoja sitten alko ehotella jotain tarjousta. Sillon suljin puhelimen. Koitti soittaa uuestaan, vaan emp vastannu


    • Vicious

      Soitin juuri Soneralle, kun kyseinen numero on soitellut montä päivää jo ja nettiä selailin ku yksi hakutuloksista oli Sonera. Ei siis ole Soneran numero älkää antako tietojanne kyseiseen numeroon.

      • saunalahtikutsuu

        Kyseessä on Telecenterin puhelinmyyjät joille Sonera on antanut teidän tietonne ja he soittelevat Soneran/TeleFinlandin laskuun.


    • 0207101409

      soittelee soittelee vaan empä vastaa...

    • SoneraOnSutkiRosvo

      Se pitäisi heti kieltää lailla tuo puhelimella soittelu ihmisille kaupustelutarkoituksessa.
      Millä oikeudella sitä tehdään häiriköiden kansalaisia jatkuvasti.
      Sonera on pahinta laatua oleva sutki pulju joka tätä harrastaa.
      Puhelimessa luvataan sitä ja tätä törkeästi valehdellen.
      Nauhoitetaan sitten vain se uhrin lupaus lähettää esim. se soneran sim-kortti.
      Aletaan sillä heti rahastamaan samalla hetkellä. Siis vaikka asiakas palauttaa kortin heti avaamatta postiin. Mitä te sitä lähetätte luvatta postilaatikkoon. Kuittaus postissa pitäisi olla. Silloin se on laillista.
      Onko se nauhoitus edes Suomen lain mukaista. Varsinkin sillä uhkailu vanhoille ihmisille.
      Laskuja alkaa sitten tulemaan uhkauksien kera. Klarnalla, ulosmittauksilla ja 5 euron viivästyksillä.
      Tästä soneran sutkista ansasta ei pääse sitten millään ilveellä eroon.
      Varsinkin vanhoille ihmisille tämä on outoa peliä. Eihän tuo soneran netti edes toimi kunnolla maaseudulla eikä keskuksissakaan.
      Soittaminen asiakaspalveluun maksaa kuunnellen tuntitolkulla jotain pimputusta.
      Mistäpä se soneran lupauksiin luottanut edes tietää mistään asiakaspalveluista.
      Nettiyhteyskin toimii ilmojen mukaan miten sattuu. hitaasti ja katkeillen kokoajan.

    • Halootahaloo

      Mulle soiteltu tästä samasta numerosta joka päivä lähemmäs pari kuukautta. Ekalla kerralla vastasin ja yritti muistaakseni kaupitella Vattenfallin sähkösopimusta, olin tuolloin vähän kiireinen ja aikoi soittaa myöhemmin uudestaan.

    • olkitu

      Puhelinmyyjiä. Eivät ole Soneran eikä Telefinlandin vaan todennäköisesti alihankkijayritys joka soittelee. Nämä myyvät aika agressiivisesti kun saavat palkan siitä kuinka paljon saavat myytyä.

    • NiinTätä

      Jep samasta numerosta soitettu. Parina päivänä soitti hälärin, varmaan odotti että soittaisi takaisin.

    • m.ka

      soneran liittymää tarjosi kolme kertaa paransi hintaa tarjouksille mut silti saisi netistä halvemmalla ku katsoin

    • Envastaa

      Call app antaa soittajan "hotel Grand Palace". Lienee joku soittelemaan ulkoistetusta markkinoinnista.

    • Mullekinsoiteltu

      Mulle soitti myös. Olin jo vastaamassa, kun soitto loppui. Ajattelin, että valtion virastosta, kun alku oli tuollainen, mutta eipä ilmeisesti ollut. Onneksi löytyi tietoa useammasta paikasta kyseisestä numerosta ja häiriköinnistä.

    • hilmi

      Vattenfallilta soitellaan

    • Hihhert

      Mullekin soitellut sitkeästi, en vastannut kun meinasin että puhelinmyyjä ja niinhän se olikin netin tietojen mukaan. Laitan aina puhelinmyyjiksi paljastuneet numerot estoon, eipä enää uudestaan saa muhun yhteyttä... ainakin iPhonessa todella helppo laittaa estoon 😊👍

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      298
      3325
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1629
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1480
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      49
      1349
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1250
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1230
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1180
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      45
      1151
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1127
    10. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      157
      1044
    Aihe