Kysymys Tinderistä

pliis auttakaa

Jos laitan "näytä vain naisia" niin ovatko he sitten kaikki bi tai lesboja? Eli ehdottaako se palvelu heteroita vai miten se menee?

16

1624

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 17.

      Mun tietääkseni joo.

    • pliis auttakaa

      Niin tuota kumpaan kysymykseen vastasit? :D

      • nukkumaan!!!

        Kyllä se heteroitakin ehdottaa ja miehiä myös, vaikka vain naiset rastittaisit.


      • Pliis auttakaa
        nukkumaan!!! kirjoitti:

        Kyllä se heteroitakin ehdottaa ja miehiä myös, vaikka vain naiset rastittaisit.

        Kyllä äiti :D


      • huohhh
        nukkumaan!!! kirjoitti:

        Kyllä se heteroitakin ehdottaa ja miehiä myös, vaikka vain naiset rastittaisit.

        Mitä v*ttua? No ei mulla ainakaan ole näyttänyt kertaakaan miehiä. Siitä en tiedä näyttääkö heteroita, mutta siinä käsityksessä olen kokoajan ollut että EI näytä.


      • ehkä
        huohhh kirjoitti:

        Mitä v*ttua? No ei mulla ainakaan ole näyttänyt kertaakaan miehiä. Siitä en tiedä näyttääkö heteroita, mutta siinä käsityksessä olen kokoajan ollut että EI näytä.

        Ne miehet saattaa olla listanneet itsensä naiseksi FBssa...


      • 17.

        Siis molempia :)


      • 17.
        17. kirjoitti:

        Siis molempia :)

        Eikä se miehiä ehdota, ainakaan minulla.


    • hola1

      Tinderihän paikantaa sut nii voiko aluetta silti ite vaihtaa jos on vaikka vaa käymässä jossai?

    • dertin

      Kyllä se mullekin niitä miehiä tarjoo.

    • vakoilusovellus

      Aikamoinen vakoilusovellus tuo Tinder. Tietää missä olet ja missä liikut. Tältä pohjalta joku rikollinen voi tehdä sinusta vaikka miten "mukavia" havaintoja ja suunnitelmia esim. milloin et ole kotona ja kämppääsi voidaan murtautua, milloin liikut vaikka kaupungilla ja sinulle voidaan yrittää tehdä jotain pahaa jne. Netissä rikolliset voivat esiintyä vaikka tekaistuilla profiileilla, sukupuoli voi vaihtua, samoin ikä, voidaan tiedustella sinusta vaikka mitä asioita.

    • tchi

      Tinder saattaa näyttää ihan mitä tahansa. Miehiä ja heteronaisia tulee aika paljonkin.

      • Faktat

        Ne miehet joita näet ovat laittaneet asetuksista itsensä naiseksi. Ja ei varmasti näytä heteronaisia jos ne eivät itse ole laittaneet hakuasetuksistansa myös naiset hakuun. Kannattaa muistaa, että jotkut voivat olla etsimässä siellä ystävää, tosin luullakseni aika häviävän pieni prosentti.


      • thci
        Faktat kirjoitti:

        Ne miehet joita näet ovat laittaneet asetuksista itsensä naiseksi. Ja ei varmasti näytä heteronaisia jos ne eivät itse ole laittaneet hakuasetuksistansa myös naiset hakuun. Kannattaa muistaa, että jotkut voivat olla etsimässä siellä ystävää, tosin luullakseni aika häviävän pieni prosentti.

        No siellä on kyllä lukenut että hakutulos ei aina vastaa löytämistoimintoa. Ja jos joidenkin naisten teksteissä lukee että ne hakevat itselleen ihanaa miestä niin en heti luulis niiden hakevan naista itselleen.


      • Huohhh
        thci kirjoitti:

        No siellä on kyllä lukenut että hakutulos ei aina vastaa löytämistoimintoa. Ja jos joidenkin naisten teksteissä lukee että ne hakevat itselleen ihanaa miestä niin en heti luulis niiden hakevan naista itselleen.

        Onko se niin vaikea ymmärtää että jotkut myös hakevat kavereita sen kautta? Ja olen kuullut että joskus Tinder tosiaan bugii niin ettei löydä ketään.

        Heteroita se ei edelleenkään näytä samaa sukupuolta hakeville, elleivät nämä itse hae sekä miehiä että naisia.


      • thci
        Huohhh kirjoitti:

        Onko se niin vaikea ymmärtää että jotkut myös hakevat kavereita sen kautta? Ja olen kuullut että joskus Tinder tosiaan bugii niin ettei löydä ketään.

        Heteroita se ei edelleenkään näytä samaa sukupuolta hakeville, elleivät nämä itse hae sekä miehiä että naisia.

        Tähän ei nyt voi muuta kuin vastata aikuismaisesti että, whatever :)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      50
      5035
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3307
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1442
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      181
      1285
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      75
      990
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      898
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      857
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      258
      800
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      738
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      707
    Aihe