57% suomalaisista tahtoo liittyä Natoon

Heti NATOon!

Pitäisikö Suomen liittyä Natoon?

Kyllä

57%
Ei

43%

Ääniä yhteensä 28459

Lähes 30 tuhatta suomalaista on kertonut mielipiteensä. Se on 20 kertaa enemmän kuin missään mielipidetiedustelussa joten kansan kanta on selvä, Suomi heti Natoon!

http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1288734010912.html

227

319

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kansa on puhunut

      Kansa on puhunut, hallituksen ja eduskunnan on haettava välittömästi Natojäsenyyttä. Vastustajat ovat Putinin kätyreitä, isänmaan pettureita!

      • EI OLE!

        Kyse ei ole mistään virallisesta tutkimuksesta eikä kansa ole puhunut. Kyse on vain ja ainoastaan yhden sanomalehden klikkauskyselystä, joka kertoo vain ja ainoastaan sen lehden lukijoiden mielipiteen, ei koko kansan.

        Jos Kansan Uutiset-kommunistilehti järjestää samanlaisen klikkauskyselyn ja siinä tulokseksi tulee, että 99 % vastustaa NATOA, niin laitetaanko tänne siinäkin tapauksessa otsikko, että "99 % suomalaisista vastustaa NATOa"? LAITETAANKO? Laitatko SINÄ?


      • 3Timo
        EI OLE! kirjoitti:

        Kyse ei ole mistään virallisesta tutkimuksesta eikä kansa ole puhunut. Kyse on vain ja ainoastaan yhden sanomalehden klikkauskyselystä, joka kertoo vain ja ainoastaan sen lehden lukijoiden mielipiteen, ei koko kansan.

        Jos Kansan Uutiset-kommunistilehti järjestää samanlaisen klikkauskyselyn ja siinä tulokseksi tulee, että 99 % vastustaa NATOA, niin laitetaanko tänne siinäkin tapauksessa otsikko, että "99 % suomalaisista vastustaa NATOa"? LAITETAANKO? Laitatko SINÄ?

        Ja kuten tyypillistä noille länsi-trolleille, jotka saa täälläkin 100 peukkua vain 10 kertaa luetulle ketjulle, niin takuulla tollai "paina tätä" nettikysely on yhtä luotettava!? :D

        Kun lapsikullat! :) Noissa AIKUISTENoikeissa äänestyksissä kullakin äänestäjällä on vain YKSI ääni! :) :D


      • --------------------
        3Timo kirjoitti:

        Ja kuten tyypillistä noille länsi-trolleille, jotka saa täälläkin 100 peukkua vain 10 kertaa luetulle ketjulle, niin takuulla tollai "paina tätä" nettikysely on yhtä luotettava!? :D

        Kun lapsikullat! :) Noissa AIKUISTENoikeissa äänestyksissä kullakin äänestäjällä on vain YKSI ääni! :) :D

        IS:ssa cookien poisto ei auta eikä selaimen vaihto. Yhdestä IP-osoitteesta voit antaa vain yhden äänen.

        Yritin jopa toisella IP-osoitteella, vaan eipä rekisteröinyt toista ääntäni.

        joten,

        PULINAT POIS, molemmat.

        Kansa on puhunut.


      • 3Timo
        -------------------- kirjoitti:

        IS:ssa cookien poisto ei auta eikä selaimen vaihto. Yhdestä IP-osoitteesta voit antaa vain yhden äänen.

        Yritin jopa toisella IP-osoitteella, vaan eipä rekisteröinyt toista ääntäni.

        joten,

        PULINAT POIS, molemmat.

        Kansa on puhunut.

        No älä lässytä täyttä paskaa kun mä just pari tuntia sit kokeilin täst luurista 2 eri selaimella ja äänestin kaks kertaa et mees poju pesee suus saippualla!


      • --------------------
        3Timo kirjoitti:

        No älä lässytä täyttä paskaa kun mä just pari tuntia sit kokeilin täst luurista 2 eri selaimella ja äänestin kaks kertaa et mees poju pesee suus saippualla!

        Miksi yrität kusettaa lukijoita?

        IS:ssa cookien poisto ei auta eikä selaimen vaihto.

        Yhdestä IP-osoitteesta voit antaa vain yhden äänen.

        Yritin itse toisella IP-osoitteella, vaan eipä rekisteröinyt toista ääntäni.

        elikkäs,

        PULINAT POIS.

        Kansa on puhunut.


      • lolololololo
        -------------------- kirjoitti:

        Miksi yrität kusettaa lukijoita?

        IS:ssa cookien poisto ei auta eikä selaimen vaihto.

        Yhdestä IP-osoitteesta voit antaa vain yhden äänen.

        Yritin itse toisella IP-osoitteella, vaan eipä rekisteröinyt toista ääntäni.

        elikkäs,

        PULINAT POIS.

        Kansa on puhunut.

        Vai kansa? IS on sellanen rupulehti että se edustaa lähinnä alinta sakkaa. Rupusakka ei edusta kuin n. 10% suomalaisista (persut), eikä niillä ole minkäänlaista valtaa.


      • lalalalalalla
        lolololololo kirjoitti:

        Vai kansa? IS on sellanen rupulehti että se edustaa lähinnä alinta sakkaa. Rupusakka ei edusta kuin n. 10% suomalaisista (persut), eikä niillä ole minkäänlaista valtaa.

        Ts. otsikon pitäisi olla: 57% rupuista tahtoo liittyä...


      • Äidinkielenopettaja
        -------------------- kirjoitti:

        IS:ssa cookien poisto ei auta eikä selaimen vaihto. Yhdestä IP-osoitteesta voit antaa vain yhden äänen.

        Yritin jopa toisella IP-osoitteella, vaan eipä rekisteröinyt toista ääntäni.

        joten,

        PULINAT POIS, molemmat.

        Kansa on puhunut.

        "Esimerkiksi suomessa voidaan kirjoittaa ja sanoa persoonapronominia käyttäen minä ripustan, mutta myös ilman persoonapronominia ripustan."

        Fantasioida (perusmuoto) = Te fantasioitte = fantasioitte! :)

        Pulinat pois! :)


      • Kansa on puhunut
        lolololololo kirjoitti:

        Vai kansa? IS on sellanen rupulehti että se edustaa lähinnä alinta sakkaa. Rupusakka ei edusta kuin n. 10% suomalaisista (persut), eikä niillä ole minkäänlaista valtaa.

        PULINAT POIS.

        Yli 30 tuhatta suomalaista on kertonut mielipiteensä. Se on 20 kertaa enemmän kuin missään mielipidetiedustelussa joten kansan kanta on selvä


      • simsalabim..
        lalalalalalla kirjoitti:

        Ts. otsikon pitäisi olla: 57% rupuista tahtoo liittyä...

        Voijettä, pikku-Timo jäi kiinni kusetuksesta ja muuttui anonyymiksi.


      • Äidinkielenopettaja
        Äidinkielenopettaja kirjoitti:

        "Esimerkiksi suomessa voidaan kirjoittaa ja sanoa persoonapronominia käyttäen minä ripustan, mutta myös ilman persoonapronominia ripustan."

        Fantasioida (perusmuoto) = Te fantasioitte = fantasioitte! :)

        Pulinat pois! :)

        Voijettä Timo, sähän muutut jokaisessa viestissä kuin kameleontti.

        "myös ilman persoonapronominia ripustan"

        Siitä ei ole kyse. Testasin jotain mitä et itse käsitä minun testanneen.

        Ja nielaisit tietysti syötin...

        Hook, line and sinker.


      • 3Timo

      • 3Timo

      • 3Timo
        -------------------- kirjoitti:

        Miksi yrität kusettaa lukijoita?

        IS:ssa cookien poisto ei auta eikä selaimen vaihto.

        Yhdestä IP-osoitteesta voit antaa vain yhden äänen.

        Yritin itse toisella IP-osoitteella, vaan eipä rekisteröinyt toista ääntäni.

        elikkäs,

        PULINAT POIS.

        Kansa on puhunut.

        Just äänestin jo 3 kerran tolla kolmannella selaimellani - ei, ei VIELÄKÄÄN Tor! - vaan Puffin! Hyvin anto äänestää! Ja sit viel boottasin luurin, että saan uuen IPn tähän, ja TAAS dain äänestää, kun putsasin välimuistin ensin! :)

        Ja nyt jos mä meen viel kokeilaan tolla mun tietsikalla, niin sun mukaan mä en saa silläkään vai äänestää, kun tää luuri ja toi tietsikka käyttää samaa verkkoa, eli tolla mun modeemilla, joka ottaa yhteyttä iltiksen palvelimeen, on siis sama IP ollu koko ajan, koska mä en o bootannu sitä viel kertaakaan? :)

        Paljostako lyödään vetoa, että mä saan äänestettyä silläkin? :)

        Vai meinaaks sä nyt kuin monta viikkoa kiukutelka siinä ku pikku-ipana, ettei saa, ku sä et tunnu enää itekään tietävän että mitä sä hourit? :)
        "Yhdestä IP-osoitteesta voit antaa vain yhden äänen.
        Yritin itse toisella IP-osoitteella, vaan eipä rekisteröinyt toista ääntäni."

        Jos yhdestä IPstä pystyy sun teorian mukaan antamaan yhden äänen, niin eikös sun sen teorian mukaan olis tolla jälkimmäisen lauseen kerralla ollut PITÄNYT PYSTYÄ äänestämään uudestaan? :) Mut nyt sä sit väität ettei SILLEENKÄÄN onnistunut!? ... Jos sä et vaan osaa? :/ ... Mitään? ... Koskaan?
        Muuta ku jankata! :/


      • 3Timo
        Kansa on puhunut kirjoitti:

        PULINAT POIS.

        Yli 30 tuhatta suomalaista on kertonut mielipiteensä. Se on 20 kertaa enemmän kuin missään mielipidetiedustelussa joten kansan kanta on selvä

        Anteeksi, yritän pitää suuni kiinni jatkossa.


      • 3Timo
        Äidinkielenopettaja kirjoitti:

        Voijettä Timo, sähän muutut jokaisessa viestissä kuin kameleontti.

        "myös ilman persoonapronominia ripustan"

        Siitä ei ole kyse. Testasin jotain mitä et itse käsitä minun testanneen.

        Ja nielaisit tietysti syötin...

        Hook, line and sinker.

        Testasit jotain mitä et itsekään käsitä testanneesi!
        Koska et käsitä, etkä testaa, etkä koskaan tule tekemäänkään kumpaamaan! Vaan luulet jotain omia tyhmiä päänsisäisiä aivopierujasi joksikin maailmanmullistaviksi keksinnöiksi, aivan kuten Saul Shubak (ja sen jälkeen moni muukin kokoomuspoliitikko!) aikanaan omaa sammakkoaan! :)

        PS: Ethän vain ole yllämainittu? :) Sopis meinaan hyvin pirtaan! ;) :D


      • 3Timo
        3Timo kirjoitti:

        Testasit jotain mitä et itsekään käsitä testanneesi!
        Koska et käsitä, etkä testaa, etkä koskaan tule tekemäänkään kumpaamaan! Vaan luulet jotain omia tyhmiä päänsisäisiä aivopierujasi joksikin maailmanmullistaviksi keksinnöiksi, aivan kuten Saul Shubak (ja sen jälkeen moni muukin kokoomuspoliitikko!) aikanaan omaa sammakkoaan! :)

        PS: Ethän vain ole yllämainittu? :) Sopis meinaan hyvin pirtaan! ;) :D

        http://static.iltalehti.fi/ulkomaat/etuapina1408JID_ul.jpg

        1. Kerro mitä kaivat tässä kuvassa nenästäsi ?

        2. Kerro meille miten sen teet ?

        Me rakastamme tunnustuksia...

        Мы любим признаний! :)


      • 3Timo
        3Timo kirjoitti:

        Anteeksi, yritän pitää suuni kiinni jatkossa.

        Ei tu tapahtumaan! :/ pahaa pelkään?

        Vaikka jakomielisyytesi leviääkin huolettavaa vauhtia jo jopa MINUN persoonaani!? :D

        Oliks se Niuvanniemen numero varattu? :/


      • 3Timo
        3Timo kirjoitti:

        Just äänestin jo 3 kerran tolla kolmannella selaimellani - ei, ei VIELÄKÄÄN Tor! - vaan Puffin! Hyvin anto äänestää! Ja sit viel boottasin luurin, että saan uuen IPn tähän, ja TAAS dain äänestää, kun putsasin välimuistin ensin! :)

        Ja nyt jos mä meen viel kokeilaan tolla mun tietsikalla, niin sun mukaan mä en saa silläkään vai äänestää, kun tää luuri ja toi tietsikka käyttää samaa verkkoa, eli tolla mun modeemilla, joka ottaa yhteyttä iltiksen palvelimeen, on siis sama IP ollu koko ajan, koska mä en o bootannu sitä viel kertaakaan? :)

        Paljostako lyödään vetoa, että mä saan äänestettyä silläkin? :)

        Vai meinaaks sä nyt kuin monta viikkoa kiukutelka siinä ku pikku-ipana, ettei saa, ku sä et tunnu enää itekään tietävän että mitä sä hourit? :)
        "Yhdestä IP-osoitteesta voit antaa vain yhden äänen.
        Yritin itse toisella IP-osoitteella, vaan eipä rekisteröinyt toista ääntäni."

        Jos yhdestä IPstä pystyy sun teorian mukaan antamaan yhden äänen, niin eikös sun sen teorian mukaan olis tolla jälkimmäisen lauseen kerralla ollut PITÄNYT PYSTYÄ äänestämään uudestaan? :) Mut nyt sä sit väität ettei SILLEENKÄÄN onnistunut!? ... Jos sä et vaan osaa? :/ ... Mitään? ... Koskaan?
        Muuta ku jankata! :/

        Miksi yrität kusettaa lukijoita?

        IS:ssa cookien poisto ei auta eikä selaimen vaihto.

        Yhdestä IP-osoitteesta voit antaa vain yhden äänen.

        elikkäs,

        PULINAT POIS.

        Kansa on puhunut.


      • 3Timo
        3Timo kirjoitti:

        Ei tu tapahtumaan! :/ pahaa pelkään?

        Vaikka jakomielisyytesi leviääkin huolettavaa vauhtia jo jopa MINUN persoonaani!? :D

        Oliks se Niuvanniemen numero varattu? :/

        http://static.iltalehti.fi/ulkomaat/etuapina1408JID_ul.jpg

        1. Kerro mitä kaivat tässä kuvassa nenästäsi ?

        2. Kerro meille miten sen teet ?

        Me rakastamme tunnustuksia...

        Мы любим признаний! :)


      • Timo2T
        3Timo kirjoitti:

        Miksi yrität kusettaa lukijoita?

        IS:ssa cookien poisto ei auta eikä selaimen vaihto.

        Yhdestä IP-osoitteesta voit antaa vain yhden äänen.

        elikkäs,

        PULINAT POIS.

        Kansa on puhunut.

        Vieläkin se Niuvan numero varattu?


      • 3Juri
        3Timo kirjoitti:

        http://static.iltalehti.fi/ulkomaat/etuapina1408JID_ul.jpg

        1. Kerro mitä kaivat tässä kuvassa nenästäsi ?

        2. Kerro meille miten sen teet ?

        Me rakastamme tunnustuksia...

        Мы любим признаний! :)

        Это все еще ментальное уставном выделено число?


      • Timo2T

      • 3Juri
        3Juri kirjoitti:

        Это все еще ментальное уставном выделено число?

        http://static.iltalehti.fi/ulkomaat/etuapina1408JID_ul.jpg

        1. Kerro mitä kaivat tässä kuvassa nenästäsi ?

        2. Kerro meille miten sen teet ?

        Me rakastamme tunnustuksia...

        Мы любим признаний! :)


      • imijät
        -------------------- kirjoitti:

        Miksi yrität kusettaa lukijoita?

        IS:ssa cookien poisto ei auta eikä selaimen vaihto.

        Yhdestä IP-osoitteesta voit antaa vain yhden äänen.

        Yritin itse toisella IP-osoitteella, vaan eipä rekisteröinyt toista ääntäni.

        elikkäs,

        PULINAT POIS.

        Kansa on puhunut.

        Tu kuule Obaman imijä nykyaikaan ja hanki useampi IP-osoite.


      • lol polliha seo
        3Timo kirjoitti:

        Ja kuten tyypillistä noille länsi-trolleille, jotka saa täälläkin 100 peukkua vain 10 kertaa luetulle ketjulle, niin takuulla tollai "paina tätä" nettikysely on yhtä luotettava!? :D

        Kun lapsikullat! :) Noissa AIKUISTENoikeissa äänestyksissä kullakin äänestäjällä on vain YKSI ääni! :) :D

        kaikki aikuiset tietää ettei iltiksen pollit kerro yhtään mitään kansan mielipiteestä yhtään mistään asiasta tai ei edes pienestä osasta sitä.. no, ehkä teinien yms jokka klikkailee onko tseekki ihku vai ei peukkuja mut niistäki vain pienen pieni osa


      • pystyy äänestään
        3Timo kirjoitti:

        Miksi yrität kusettaa lukijoita?

        IS:ssa cookien poisto ei auta eikä selaimen vaihto.

        Yhdestä IP-osoitteesta voit antaa vain yhden äänen.

        elikkäs,

        PULINAT POIS.

        Kansa on puhunut.

        Sanoin just siskolle et kokeiles voikko äänestää toho polliin läppärilläs, ni pystyi ihan normisti äänestää, itte äänestin omassa huonees olevalla koneel, ja koko talon koneet o samassa liittymässä ????


      • Arto L

        Muistuttaisin laillisuusperiaatteesta. Jotta Suomen perustuslakia MUUTETAAN tulee siihen olla 67 % prosenttia, eli 2/3 osaa. 57% prosenttia ei riitä muutokseen. Natoon haluvien tulee hakeutua asumaan NATOon kuuluvaan maahan jos haluavat asua NATO maassa. Niin helppoa se on...


    • Kansa on puhunut,

      pulinat pois.

    • Heti huomenna

      On muodostettava hätätilahallitus joka hakee välittömästi natojäsenyyttä. Kaikki petturipuolueet on jätettävä ulkopuolelle!

      • Jännät paikat

        Jaahas, että heti huomenna kokoomus ja rkp muodostavat vähemmistöhallituksen joka hakee Nato-jäsenyyttä. Muut puolueet kun ainakin vielä tänään vastustavat jäsenyyttä. Jäsenyyden taakse tarvitaan kahden kolmasosan enemmistö eduskunnassa joten edessä on aika haastavia neuvotteluja.


      • antm3

        Muutaman vuoden kulutta se on hyvä vitsin aihe, kootut hölmöilyt..


    • fueller

      Iltasanomien mittauksilla voi pyyhkiä ..ersettä!Samoin kuin iltalehden.Naton ja sotarikollisten(USA)pää-äänenkannattajat!

      • nettihullut

        Osoittaa vain sen mikä valtava ero on kansan ja IS-nettiporukan välillä. Jälkimmäisestä löytyy suuri määrä raivopäisiä lähes hysteriaan taipuvaisia fanaatikkoja. Tuo joukko oli 1930-luvulla kannattanut IKL:ää.


      • Tätä mieltä
        nettihullut kirjoitti:

        Osoittaa vain sen mikä valtava ero on kansan ja IS-nettiporukan välillä. Jälkimmäisestä löytyy suuri määrä raivopäisiä lähes hysteriaan taipuvaisia fanaatikkoja. Tuo joukko oli 1930-luvulla kannattanut IKL:ää.

        Normaalisti mielipidemittauksissa käytetään 1000-2000 ihmisen otoksia. Nyt käytettiin lähes 30 000 joten otos on aivan riittävän iso ja se kuvaa hyvin kansan todellista mielipidettä. Suomen kansan enemmistö tahtoo Natoon, hallituksen ja eduskunnan on tätä tahtoa kunnioitettava ja heti aloitettava jäsenyysneuvottelut. Ennen joulua Suomi voisi olla jäsen!


      • 2+1
        nettihullut kirjoitti:

        Osoittaa vain sen mikä valtava ero on kansan ja IS-nettiporukan välillä. Jälkimmäisestä löytyy suuri määrä raivopäisiä lähes hysteriaan taipuvaisia fanaatikkoja. Tuo joukko oli 1930-luvulla kannattanut IKL:ää.

        Täysin samaa mieltä. Liika Ilta-Pierujen selaileminen sairastuttaa ja maailmankuva kieroutuu.


      • otos tai jätös
        Tätä mieltä kirjoitti:

        Normaalisti mielipidemittauksissa käytetään 1000-2000 ihmisen otoksia. Nyt käytettiin lähes 30 000 joten otos on aivan riittävän iso ja se kuvaa hyvin kansan todellista mielipidettä. Suomen kansan enemmistö tahtoo Natoon, hallituksen ja eduskunnan on tätä tahtoa kunnioitettava ja heti aloitettava jäsenyysneuvottelut. Ennen joulua Suomi voisi olla jäsen!

        Iltapäivälehden nettikysely ei ole otos.


      • Kansa on puhunut

        Putinin kätyrit, isänmaanpetturit ovat paniikissa kun kansan todellinen mielipide on heille paljastunut. Ei ole auttanut heidän myyräntyönsä ja pelottelu, suomalaisten selvä enemmistö tahtoo Natoon!


      • 369852
        Kansa on puhunut kirjoitti:

        Putinin kätyrit, isänmaanpetturit ovat paniikissa kun kansan todellinen mielipide on heille paljastunut. Ei ole auttanut heidän myyräntyönsä ja pelottelu, suomalaisten selvä enemmistö tahtoo Natoon!

        Heh heh, vai että kansa. Paremminkin 57 % Ilta-Sanomia lukevista persuista (kaikki persut eivät lue).


      • Tätä mieltä
        otos tai jätös kirjoitti:

        Iltapäivälehden nettikysely ei ole otos.

        Kun nettikyselyyn osallistuu lähes 30 tuhatta ihmistä on se varmasti luotettava otos. Kansa on puhunut, hallituksen pitää aloittaa jäsenyysneuvottelut välittömästi. Jos Luoja suo niin Suomi on Jouluun mennessä NATOn täysivaltainen jäsen. Idän inha uhka on ikuisiksi ajoiksi pelkkä synkkä muisto vain.


      • Perus-Persu4
        369852 kirjoitti:

        Heh heh, vai että kansa. Paremminkin 57 % Ilta-Sanomia lukevista persuista (kaikki persut eivät lue).

        Persuista suurin osa, ainakin 80% vastustaa Nato-jäsenyyttä joten ei pidä antaa väärää todistusta.


      • NÄIN ON!
        otos tai jätös kirjoitti:

        Iltapäivälehden nettikysely ei ole otos.

        Varsinkin kun tietää, että sama ihminen voi "äänestää" vaikka tuhat kertaa tulemalla aina uudestaan samalle sivulle, tarpeen vaatiessa evästeet poistaen. Monet kyselytulokset olen sillä säätänyt haluamikseni.


      • EI OLE!
        NÄIN ON! kirjoitti:

        Varsinkin kun tietää, että sama ihminen voi "äänestää" vaikka tuhat kertaa tulemalla aina uudestaan samalle sivulle, tarpeen vaatiessa evästeet poistaen. Monet kyselytulokset olen sillä säätänyt haluamikseni.

        "Monet kyselytulokset olen sillä säätänyt haluamikseni."

        Juuri sitä sinä ja muut Tiltut teette koko ajan tällä palstalla. Annat myös peukkuja omille viesteillesi.

        Vaan ei sama toimi IS:n sivulla. Ilta-Sanomat rekisteröi äänet IP-osoitteen perusteella.


      • 3+4
        Tätä mieltä kirjoitti:

        Kun nettikyselyyn osallistuu lähes 30 tuhatta ihmistä on se varmasti luotettava otos. Kansa on puhunut, hallituksen pitää aloittaa jäsenyysneuvottelut välittömästi. Jos Luoja suo niin Suomi on Jouluun mennessä NATOn täysivaltainen jäsen. Idän inha uhka on ikuisiksi ajoiksi pelkkä synkkä muisto vain.

        Luotettavan otoksen määrittäminen edellyttää tilastotieteen ja sen otantamenetelmien osaamista. Luotettava otanta esimerkiksi ositetaan ja kohdennetaan. Ilta-aviisi laittoi nettiin avoimen kysymyksen, johon vastasivat ne, ketkä sattuivat sen näkemään ja keitä sattui huvittamaan. Sillä ei ole mitään tekemistä sen paremmin otannan kuin luotettavuudenkaan kanssa. Voiko sitä paitsi suomalaisia pahemmin pilkata kuin nimittelemällä iltapäivälehtien selaajia kansaksi. Tuskin.


      • 3Timo
        Tätä mieltä kirjoitti:

        Kun nettikyselyyn osallistuu lähes 30 tuhatta ihmistä on se varmasti luotettava otos. Kansa on puhunut, hallituksen pitää aloittaa jäsenyysneuvottelut välittömästi. Jos Luoja suo niin Suomi on Jouluun mennessä NATOn täysivaltainen jäsen. Idän inha uhka on ikuisiksi ajoiksi pelkkä synkkä muisto vain.

        Ja HÖPÖ HÖPÖ!!
        Niin kauan kun tossa "äänestyksessä" ei ollut mitään tunnistautumissysteemiä, joka ehkäisee yhden äänestäjän äänestämistä useampaan kertaan, toi oli ihan yhtä "luotettava" äänestys kuin jos sä ottasit kopiokoneen mukaan kun meet äänestyskoppiin kun meet äänestämään "oikeasti"! :)

        Ja työ NATO-fanaatikot ootte nii kipeetä jengii, et te hakkaatte sitä "KYLLÄ" nappia vaikka aamusta iltaan kikuli kourassa ja fantasioitte samalla et G.I.Joe tulis ja ottas teijät rajusti takaapäi!? :D


      • 3Timo
        EI OLE! kirjoitti:

        "Monet kyselytulokset olen sillä säätänyt haluamikseni."

        Juuri sitä sinä ja muut Tiltut teette koko ajan tällä palstalla. Annat myös peukkuja omille viesteillesi.

        Vaan ei sama toimi IS:n sivulla. Ilta-Sanomat rekisteröi äänet IP-osoitteen perusteella.

        Ai rekisteröi!?!
        No KOITETAANPAS! ;)
        ... to be continued ...


      • 3Timo
        EI OLE! kirjoitti:

        "Monet kyselytulokset olen sillä säätänyt haluamikseni."

        Juuri sitä sinä ja muut Tiltut teette koko ajan tällä palstalla. Annat myös peukkuja omille viesteillesi.

        Vaan ei sama toimi IS:n sivulla. Ilta-Sanomat rekisteröi äänet IP-osoitteen perusteella.

        Kuten arvelenkin! :/
        Pelkkä pipari-systeemi!
        Toisella selaimella sain äänestää ihan samantien tästä ihan samasta IPstä! :) ja pelkällä 1 selaimella riittäis siis välimuistin poisto! Keksi uus valhe? :) Niissähän te NATO-kannattajat tunnutte olevan eteviä! :)


      • Oijoijoijoi,
        3Timo kirjoitti:

        Kuten arvelenkin! :/
        Pelkkä pipari-systeemi!
        Toisella selaimella sain äänestää ihan samantien tästä ihan samasta IPstä! :) ja pelkällä 1 selaimella riittäis siis välimuistin poisto! Keksi uus valhe? :) Niissähän te NATO-kannattajat tunnutte olevan eteviä! :)

        huono yritys.

        Ei rekisteröi TOR:lla annettua ääntä, joten Timo jäit taas kerran valehtelusta kiinni.

        Cookien poisto ei auta.... Timo, jäit jälleen kerran kiinni kusetuksen yrittämisestä... Ihan aitovenäläiseen tyyliin.

        Teikäläinen pitäisi viedä saunan taakse lopetettavaksi.

        Olet tällä palstalla vain kirjoittamassa ryssäpropagandaa.


      • Timo, lopeta vedätys
        3Timo kirjoitti:

        Ja HÖPÖ HÖPÖ!!
        Niin kauan kun tossa "äänestyksessä" ei ollut mitään tunnistautumissysteemiä, joka ehkäisee yhden äänestäjän äänestämistä useampaan kertaan, toi oli ihan yhtä "luotettava" äänestys kuin jos sä ottasit kopiokoneen mukaan kun meet äänestyskoppiin kun meet äänestämään "oikeasti"! :)

        Ja työ NATO-fanaatikot ootte nii kipeetä jengii, et te hakkaatte sitä "KYLLÄ" nappia vaikka aamusta iltaan kikuli kourassa ja fantasioitte samalla et G.I.Joe tulis ja ottas teijät rajusti takaapäi!? :D

        Timo, sinä itse kerroit käyneesi hakkaamassa nappia useampaan kertaan mulkku kourassa.

        "fantasioitte"

        Eikö teille venäläisille opeteta kunnon suomea kouluissa?

        Ja vielä kerran, en tiedä mikä systeemi on käytössä IS:ssä, mutta cookien poisto ei auta eikä selaimen vaihto. Yhdestä IP-osoitteesta voit antaa vain yhden äänen.

        Yritin jopa toisella IP-osoitteella, vaan eipä rekisteröinyt toista ääntäni.

        joten,

        PULINAT POIS.

        Kansa on puhunut.


      • 3Timo
        Timo, lopeta vedätys kirjoitti:

        Timo, sinä itse kerroit käyneesi hakkaamassa nappia useampaan kertaan mulkku kourassa.

        "fantasioitte"

        Eikö teille venäläisille opeteta kunnon suomea kouluissa?

        Ja vielä kerran, en tiedä mikä systeemi on käytössä IS:ssä, mutta cookien poisto ei auta eikä selaimen vaihto. Yhdestä IP-osoitteesta voit antaa vain yhden äänen.

        Yritin jopa toisella IP-osoitteella, vaan eipä rekisteröinyt toista ääntäni.

        joten,

        PULINAT POIS.

        Kansa on puhunut.

        No jos sä pidät napin "hakkaamista" 2 kertaa testimielestä "useampana" kertana, niin ehkä sun kannattas ottaa vielä se äidinkielen ja matematiikan tukiopetus KERRAN uudelleen!? :)

        Jos se SIT menis jo jakeluun? Olisko jo mones kerta? Näytä ihan sormilla vaan niin voi osua lähemmäs totuutta? :)


      • Lopeta vedätys
        3Timo kirjoitti:

        No jos sä pidät napin "hakkaamista" 2 kertaa testimielestä "useampana" kertana, niin ehkä sun kannattas ottaa vielä se äidinkielen ja matematiikan tukiopetus KERRAN uudelleen!? :)

        Jos se SIT menis jo jakeluun? Olisko jo mones kerta? Näytä ihan sormilla vaan niin voi osua lähemmäs totuutta? :)

        Miksi yrität kusettaa lukijoita?

        IS:ssa cookien poisto ei auta eikä selaimen vaihto.

        Yhdestä IP-osoitteesta voit antaa vain yhden äänen.

        Yritin itse toisella IP-osoitteella, vaan eipä rekisteröinyt toista ääntäni.

        elikkäs,

        PULINAT POIS.

        Kansa on puhunut.


      • Äidinkielenopettaja
        Timo, lopeta vedätys kirjoitti:

        Timo, sinä itse kerroit käyneesi hakkaamassa nappia useampaan kertaan mulkku kourassa.

        "fantasioitte"

        Eikö teille venäläisille opeteta kunnon suomea kouluissa?

        Ja vielä kerran, en tiedä mikä systeemi on käytössä IS:ssä, mutta cookien poisto ei auta eikä selaimen vaihto. Yhdestä IP-osoitteesta voit antaa vain yhden äänen.

        Yritin jopa toisella IP-osoitteella, vaan eipä rekisteröinyt toista ääntäni.

        joten,

        PULINAT POIS.

        Kansa on puhunut.

        "Esimerkiksi suomessa voidaan kirjoittaa ja sanoa persoonapronominia käyttäen minä ripustan, mutta myös ilman persoonapronominia ripustan."

        Fantasioida (perusmuoto) = Te fantasioitte = fantasioitte! :)


      • Äidinkielenopettaja
        Äidinkielenopettaja kirjoitti:

        "Esimerkiksi suomessa voidaan kirjoittaa ja sanoa persoonapronominia käyttäen minä ripustan, mutta myös ilman persoonapronominia ripustan."

        Fantasioida (perusmuoto) = Te fantasioitte = fantasioitte! :)

        Voijettä Timo, sähän muutut jokaisessa viestissä kuin kameleontti.

        "myös ilman persoonapronominia ripustan"

        Siitä ei ole kyse. Testasin jotain mitä et itse käsitä minun testanneen.

        Ja nielaisit tietysti syötin...

        Hook, line and sinker.


      • 3Timo
        Oijoijoijoi, kirjoitti:

        huono yritys.

        Ei rekisteröi TOR:lla annettua ääntä, joten Timo jäit taas kerran valehtelusta kiinni.

        Cookien poisto ei auta.... Timo, jäit jälleen kerran kiinni kusetuksen yrittämisestä... Ihan aitovenäläiseen tyyliin.

        Teikäläinen pitäisi viedä saunan taakse lopetettavaksi.

        Olet tällä palstalla vain kirjoittamassa ryssäpropagandaa.

        Torilla?!?
        Mistä mä tähän mun iPhoneen Torin saan!?! :D

        Toinen selain oli kylläkin tää luurin oma Safari, ja toinen toi iLunascape! :) Kumpi niistä ei käytä samaa IPtä? :)

        No koitas nyt VIELÄ KERRAN keksiä joku UUS valhe, jolla sä saisit todistettua et sä et yksinkertasesti tiedä mistään mitään, mut sun on ihan pakko osottaa tyhmyytes yhä uudekleen ja uudelleen kun et vaan voi myöntää omaa tyhmyyttäs ja sitä et oot väärässä, kuten yleensä!? :D Sun kaltaiset hoopot on just kaikist otollisimpia keskustelukumppaneita täällä, kun te ootte NIIN daijuja, että teil on iha pakonomanen tarve todistaa kerta toisensa jälkeen ITSE oma tyhmyytenne!?! :/ Joka taas aiheuttaa täällä päässä huomattavaa hihittelyn tarvetta! :D ... Kiitos! ;)


      • 3Timo
        3Timo kirjoitti:

        Torilla?!?
        Mistä mä tähän mun iPhoneen Torin saan!?! :D

        Toinen selain oli kylläkin tää luurin oma Safari, ja toinen toi iLunascape! :) Kumpi niistä ei käytä samaa IPtä? :)

        No koitas nyt VIELÄ KERRAN keksiä joku UUS valhe, jolla sä saisit todistettua et sä et yksinkertasesti tiedä mistään mitään, mut sun on ihan pakko osottaa tyhmyytes yhä uudekleen ja uudelleen kun et vaan voi myöntää omaa tyhmyyttäs ja sitä et oot väärässä, kuten yleensä!? :D Sun kaltaiset hoopot on just kaikist otollisimpia keskustelukumppaneita täällä, kun te ootte NIIN daijuja, että teil on iha pakonomanen tarve todistaa kerta toisensa jälkeen ITSE oma tyhmyytenne!?! :/ Joka taas aiheuttaa täällä päässä huomattavaa hihittelyn tarvetta! :D ... Kiitos! ;)

        Et sä TORia tarvi. Luotat vaan siihen mitä viisaampasi sulle kertovat.

        Myös se, että äänet päivittyvät IS:ään viiveellä kertoo, että valehtelet täällä aivan siekailematta ihan kaikesta.

        Lopeta nyt jo, ryssäluuseri. Teet vain lisää hallaa kaltaisillesi.


      • 3Kaiku
        Äidinkielenopettaja kirjoitti:

        Voijettä Timo, sähän muutut jokaisessa viestissä kuin kameleontti.

        "myös ilman persoonapronominia ripustan"

        Siitä ei ole kyse. Testasin jotain mitä et itse käsitä minun testanneen.

        Ja nielaisit tietysti syötin...

        Hook, line and sinker.

        estasit jotain mitä et itsekään käsitä testanneesi!
        Koska et käsitä, etkä testaa, etkä koskaan tule tekemäänkään kumpaamaan! Vaan luulet jotain omia tyhmiä päänsisäisiä aivopierujasi joksikin maailmanmullistaviksi keksinnöiksi, aivan kuten Saul Shubak (ja sen jälkeen moni muukin kokoomuspoliitikko!) aikanaan omaa sammakkoaan! :)
        PS: Ethän vain ole yllämainittu? :) Sopis meinaan hyvin pirtaan! ;) :D


      • 3Kaiku
        3Kaiku kirjoitti:

        estasit jotain mitä et itsekään käsitä testanneesi!
        Koska et käsitä, etkä testaa, etkä koskaan tule tekemäänkään kumpaamaan! Vaan luulet jotain omia tyhmiä päänsisäisiä aivopierujasi joksikin maailmanmullistaviksi keksinnöiksi, aivan kuten Saul Shubak (ja sen jälkeen moni muukin kokoomuspoliitikko!) aikanaan omaa sammakkoaan! :)
        PS: Ethän vain ole yllämainittu? :) Sopis meinaan hyvin pirtaan! ;) :D

        Voijettä Timo, sähän muutut jokaisessa viestissä kuin kameleontti.

        "myös ilman persoonapronominia ripustan"

        Siitä ei ole kyse. Testasin jotain mitä et itse käsitä minun testanneen.

        Ja nielaisit tietysti syötin...

        Hook, line and sinker.


      • 3Timo
        3Timo kirjoitti:

        Et sä TORia tarvi. Luotat vaan siihen mitä viisaampasi sulle kertovat.

        Myös se, että äänet päivittyvät IS:ään viiveellä kertoo, että valehtelet täällä aivan siekailematta ihan kaikesta.

        Lopeta nyt jo, ryssäluuseri. Teet vain lisää hallaa kaltaisillesi.

        Ei mun mitään tartte valehdella!?
        Mä tiiän, että jos siinä iltapaskan "gallupissa" ei o niitä nappuloita ollenkaan, se on lukenu piparista että sä oot jo äänestänyt! Ja jos siinä ON ne nappulat, sä voit äänestää uudestaan! As simple as that!? Ja se, että vaikka sä itkupotkuraivaroisut koko loppyelämäs ettei se mene noin, niin sun hautakivessäs tulee vaan lukemaan että: "Kyllä se menee noin!" :)


      • 3Timo
        3Timo kirjoitti:

        Ei mun mitään tartte valehdella!?
        Mä tiiän, että jos siinä iltapaskan "gallupissa" ei o niitä nappuloita ollenkaan, se on lukenu piparista että sä oot jo äänestänyt! Ja jos siinä ON ne nappulat, sä voit äänestää uudestaan! As simple as that!? Ja se, että vaikka sä itkupotkuraivaroisut koko loppyelämäs ettei se mene noin, niin sun hautakivessäs tulee vaan lukemaan että: "Kyllä se menee noin!" :)

        Ei mun mitään tartte puhua totta!?
        Mä tiiän, että jos siinä iltapaskan "gallupissa" ei o niitä nappuloita ollenkaan, se on lukenu jo IP.st että sä oot jo äänestänyt! Ja jos siinä ON ne nappulat, sä voit äänestää uudestaan mut se ei enää lue sun äänt! As simple as that!? Ja se, että vaikka sä itkupotkuraivaroisut koko loppyelämäs ettei se mene noin, niin sun hautakivessäs tulee vaan lukemaan että: "Kyllä se menee näin!" :)


      • 3Timo
        3Kaiku kirjoitti:

        Voijettä Timo, sähän muutut jokaisessa viestissä kuin kameleontti.

        "myös ilman persoonapronominia ripustan"

        Siitä ei ole kyse. Testasin jotain mitä et itse käsitä minun testanneen.

        Ja nielaisit tietysti syötin...

        Hook, line and sinker.

        Tsihihi! :)
        Loppuko jo valheet kun et enää muuta keksi kun kopsailla omia juttujas uudestaan? :D

        *trololoooo*


      • 3Timo
        3Timo kirjoitti:

        Tsihihi! :)
        Loppuko jo valheet kun et enää muuta keksi kun kopsailla omia juttujas uudestaan? :D

        *trololoooo*

        Tsihihi! :)
        Loppuko jo valheet kun et enää muuta keksi kun palata käyttämään vanhaa nilkki-nikkiäs uudestaan? :D

        *trololoooo*


      • Heti Natoon
        Lopeta vedätys kirjoitti:

        Miksi yrität kusettaa lukijoita?

        IS:ssa cookien poisto ei auta eikä selaimen vaihto.

        Yhdestä IP-osoitteesta voit antaa vain yhden äänen.

        Yritin itse toisella IP-osoitteella, vaan eipä rekisteröinyt toista ääntäni.

        elikkäs,

        PULINAT POIS.

        Kansa on puhunut.

        Kansa on puhunut, heti Natoon.


      • Suomi Natoon
        3+4 kirjoitti:

        Luotettavan otoksen määrittäminen edellyttää tilastotieteen ja sen otantamenetelmien osaamista. Luotettava otanta esimerkiksi ositetaan ja kohdennetaan. Ilta-aviisi laittoi nettiin avoimen kysymyksen, johon vastasivat ne, ketkä sattuivat sen näkemään ja keitä sattui huvittamaan. Sillä ei ole mitään tekemistä sen paremmin otannan kuin luotettavuudenkaan kanssa. Voiko sitä paitsi suomalaisia pahemmin pilkata kuin nimittelemällä iltapäivälehtien selaajia kansaksi. Tuskin.

        3 4, vaikene sinä Putinin kätyri! Kansa on puhunut ja se tahtoo Natoon. Teikäläiset yrittävät tehdä kaikkensa jotta kansan tahto ei toteutuisi.


    • testasin.

      Kokoomuslehti saa aina mieleisensä tuloksen.
      Ei nappi oli lukittu, siksi kyllä ääniä oli enempi.

      • 3Timo

        Niin eihän toikaan kyl o mitenkään poissuljettu vaihtoehto etteikö tulosta ois manipuloitu! :/


    • pala palta

      natoon mennään liukumalla niin varsinaista täys natoa ei samana päivänä tulekkaan ja siitä sitten kansan äänestystä tarvita.

    • mnfnnfmfnflxklxlföf

      Noitahan on helppo feikata skriptaamalla. Äänestys, evästeet pois ja uusi äänestys. Minuutissa tehtailee jo tuhansia ääniä. En tiedä miksi natokiimaiset kokee asian niin tärkeäksi, vaikkeihan noilla nettiäänestyksillä mitään virkaa ole.

      http://www.verkkouutiset.fi/politiikka/hs%20gallup%20nato-24779
      Tutkimuksen mukaan natoa kannattaa 26%. Tämä osoittaa vain, ettei suomalaiset tyhmiä ole, vaikka natokiimaisten propagandaa joka tuutista tuleekin.

      • Ei tule Natoa

        "Kokoomuslaisista 49 prosenttia kannattaa Nato-jäsenyyttä, 34 prosenttia vastustaa ja 17 prosenttia ei osaa sanoa."

        Elikkä kokoomuslaisistakin vähemmän kuin puolet kannattaa Nato-jäsenyyttä. Antaa toivoa että kaikkea arvokonservatismia ei vielä ole saatu tapettua tällä uus-liberaalla kiva kiva höpö höpö nami nami twiit twiit pelleillyllä,


    • Natostapois

      Ei Natoon!

    • waler.

      On kokkarit käyneet ahkerasti klikkaamassa useamman kerran.

      Pannaammpa semmoinen Galluppi,jossa äänestetään pankkitunnuksilla
      kerran,niin toiselta alkaa näyttää,vai mitä.

      • sdaasdsdasda

    • sivarien vihaaja

      Voi saatanan aivokääpiöt jotka nyt pelkäävät Puuttinin hyökkäävän suomeen.Ja jos se venäjä hyökkäisi ja Suomi olisi silloin naton jäsen niin Suomi olisi taistelukenttänä.Parempi olla niinku ennenkin ja olla kusisukas hiljaa niin pääsee vähemmällä kuin suutasoittaen. Tyhjät tynnyrit on kolissu maailmansivun.

      • sdfdfssdffsd

        Jos Suomi olisi Naton jäsen niin silloin Venäjä EI hyökkäisi. Siinä on se Naton idea pähkinänkuoressa. Vain sotahullut vastustavat natoa.


      • 3Timo
        sdfdfssdffsd kirjoitti:

        Jos Suomi olisi Naton jäsen niin silloin Venäjä EI hyökkäisi. Siinä on se Naton idea pähkinänkuoressa. Vain sotahullut vastustavat natoa.

        NATOn idea pähkinänkuoressa:
        Suomeenkin pitäis sit perustaa joku vähintään divisioonan kokonen "ripeän ryynaajan joukko" jota USA vois tarvittaessa käyttää kansallistaessaan ählyjen öljylähteitä, ja saatais paluupostina sankari-vainajia pitkin maailmaa! :)
        Kyl ois SIT ihanaa, eikös vaan? :)


      • 3Timo
        sdfdfssdffsd kirjoitti:

        Jos Suomi olisi Naton jäsen niin silloin Venäjä EI hyökkäisi. Siinä on se Naton idea pähkinänkuoressa. Vain sotahullut vastustavat natoa.

        Ööö!?

        "Vain sotahullut vastustaa NATOa"!?!

        Ja jos on VÄHÄÄKÄÄN tätä foorumia seurannut, niin on täytyny VÄKISIN huomata, että juurikin NATO-hullut on millon tappamassa Putinia, millon "separaattoreita", ja lähes varmasti KAIKKI RYSSÄT!?!

        Noh? Kerroppas ketä me EI-NATO-hullut "sotahullut" sit ollaan oltu tappamassa? :)


      • 3Timo
        3Timo kirjoitti:

        Ööö!?

        "Vain sotahullut vastustaa NATOa"!?!

        Ja jos on VÄHÄÄKÄÄN tätä foorumia seurannut, niin on täytyny VÄKISIN huomata, että juurikin NATO-hullut on millon tappamassa Putinia, millon "separaattoreita", ja lähes varmasti KAIKKI RYSSÄT!?!

        Noh? Kerroppas ketä me EI-NATO-hullut "sotahullut" sit ollaan oltu tappamassa? :)

        Ööö!?

        "Vain sotahullut vastustaa NATOa"!?!

        Ja jos on VÄHÄÄKÄÄN tätä foorumia seurannut, niin on täytyny VÄKISIN huomata, että juurikin Venäjä-hullut on millon pönkittämässä Putinia, millon "separaattoreita", ja lähes varmasti KAIKKIA RYSSIÄ!?!

        Noh? Kerroppas ketä me VENÄJÄ-hullut "sotahullut" sit ollaan oltu tappamassa? :)

        Paitti tietty ukrainalaisia ja muit jotka vastustaa Putinia. :)


      • Timo2T
        3Timo kirjoitti:

        Ööö!?

        "Vain sotahullut vastustaa NATOa"!?!

        Ja jos on VÄHÄÄKÄÄN tätä foorumia seurannut, niin on täytyny VÄKISIN huomata, että juurikin Venäjä-hullut on millon pönkittämässä Putinia, millon "separaattoreita", ja lähes varmasti KAIKKIA RYSSIÄ!?!

        Noh? Kerroppas ketä me VENÄJÄ-hullut "sotahullut" sit ollaan oltu tappamassa? :)

        Paitti tietty ukrainalaisia ja muit jotka vastustaa Putinia. :)

        Kuka?
        Missä?
        Milloin?
        Mitä?
        Vittua?
        Sä?
        Oot?
        Vetänyt?


      • Timo2T

    • waler.

      Äänestäminen on helppoa.äänestä ekakerran iltasanomien sivulla tai
      täällä olevassa linkissä ja sulje sivu sekä aja evästeet pois vaikka
      c cleanirella.Avaa IS uudestaan,ja taas voit äänestää.

      Minä tein juuri "äänestyksen" 5.kertaa,ja se oli ei.

      Eikun äänestämään,ompahan loppuillaksi jotain tekemistä.

      • sfasffa

        No on sinulla huvit. Normaaleilla ihmisillähän ei ole aikaa tuollaiseen pelleilyyn, joten se siitä...


      • waler.
        sfasffa kirjoitti:

        No on sinulla huvit. Normaaleilla ihmisillähän ei ole aikaa tuollaiseen pelleilyyn, joten se siitä...

        Kyse ei ole huvista,vaan aloituksen tekijän typerästä manipulaatiosta.

        Kato kaikki ei ole niin tyhmiä,että lähtee tällaiseen paskanjauhamiseen
        mukaan.
        Minä osoitin vaan tämän "gallupin"epäluotettavuuden,ja sitähän
        sinä et kestä


      • pulinat pois
        waler. kirjoitti:

        Kyse ei ole huvista,vaan aloituksen tekijän typerästä manipulaatiosta.

        Kato kaikki ei ole niin tyhmiä,että lähtee tällaiseen paskanjauhamiseen
        mukaan.
        Minä osoitin vaan tämän "gallupin"epäluotettavuuden,ja sitähän
        sinä et kestä

        Pitäisikö Suomen liittyä Natoon?

        Kyllä - 57%

        Ei - 43%

        Ääniä yhteensä 31432

        http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1288734010912.html


    • Late Lapista.

      Tuohon galluppiin on kyselty mielipiteitä vain kokoomuslaisilta!


      Late Lapista. SSSS Ry!

      • Olne pettynyt

        Onko Late Lapista Putinin kätyri, ryssän perseennuolija? Late, ei olisi sinusta uskonut!


      • gal-luppp

        Eikö Latea päästetty äänestämään?


    • hiipii

      suomea on hivutettu naton suuntaan jo yli 20 vuotta sitten kun lama vuosina tilattiin hornetit meni 5 vuotta niin 2 varuskuntaa oulun hiukkavaara ja vaasa avasi pelin lisä varuskunta vähennyksiin.

      • waler.

        Ups.laitoin jo 6,nnen ei äänen.

        Kiva äänestys,ja erittäin luotettava.


    • saa haaveilla

      En usko äänestyksen tulosta.

      Lähden siitä, että gallupit ja varsinkin palsta-agitaattorit tahtoo tappia omaan hanuuriinsa.

    • EI natolle !

      Carl Haglund vakuuttaa ettei sotilasliitto nato ole kamppanjoinut lainkaan Suomessa?! Nato-gallubbejahan tehdään parhaimmillaan jopa kolme päivässä ja helsingin-sanomat iltapäivälehtineen on tunnustautuneet natomyönteisiksi lehdiksi jotka käyvät kiivasta kampanjointia puolueettomuuspolitiikan romuttamiseksi. Myös suomenruotsalaistunut YLE on aloittanut neutraalin kamppanjoinin sotilasliiton puolesta.

      Jos ei nato kamppanjoi omasta puolestaan niin kuka tai ketkä ovat ne jotka ovat jatkuvien ja vonkaavien natogalluppien takana?! RKP:kö?

      • waler.

        Kaiken takana on pressa Niinistö,jonka natokiima ei ole laantunut
        vaikka vuosia on jo mittarissa.

        Kaksi porvaripuoluetta,kokoomus ja Rkp toteuttaa hänen
        fantasioitaan hiljaisuudessa.

        Ettekö ole jo aikain huomanneet mitä kalustoa "suomi" on hankkinut
        tänne?sivariCalle ostelee edelleen natosopivaa

        Se mitä tuo sivaripelle uskottelee,kääntäkää se päinvastoin,niin totuus
        löytyy sieltä,kuten kokkareittenkin sanomisista.

        Natoon Suomea ollaan viemässä vasten kansan tahtoa.

        Calle eikä muutkaan tule sitten olemaan etujoukoissa,koska
        heidän tehtävä on "päättäminen"

        Minä tunnen senverran empatiaa,etten haluaisi,enkä oikeastaan
        kestäisi lähettää suomalaisia tapettavaksi "jonnekkin jonkun ASIAN takia"


      • --------------------
        waler. kirjoitti:

        Kaiken takana on pressa Niinistö,jonka natokiima ei ole laantunut
        vaikka vuosia on jo mittarissa.

        Kaksi porvaripuoluetta,kokoomus ja Rkp toteuttaa hänen
        fantasioitaan hiljaisuudessa.

        Ettekö ole jo aikain huomanneet mitä kalustoa "suomi" on hankkinut
        tänne?sivariCalle ostelee edelleen natosopivaa

        Se mitä tuo sivaripelle uskottelee,kääntäkää se päinvastoin,niin totuus
        löytyy sieltä,kuten kokkareittenkin sanomisista.

        Natoon Suomea ollaan viemässä vasten kansan tahtoa.

        Calle eikä muutkaan tule sitten olemaan etujoukoissa,koska
        heidän tehtävä on "päättäminen"

        Minä tunnen senverran empatiaa,etten haluaisi,enkä oikeastaan
        kestäisi lähettää suomalaisia tapettavaksi "jonnekkin jonkun ASIAN takia"

        Pitäisikö Suomen liittyä Natoon?

        Kyllä - 57%

        Ei - 43%

        Ääniä yhteensä 31432

        http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1288734010912.html


    • Armoton totuus

      Väännetään rautalangasta: Nato-jäsenyyden hyväksyminen tarvitsee kahden kolmasosan enemmistön eduskunnassa. Nyt jäsenyyttä ei kannata edes kolmasosa eduskunnassa eli vain kokoomus ja rkp. Kai natokiimaiset osaavat sen verran matematiikkaa että tajuavat ettei kahden kolmasosan enemmistöä löydy eduskunnasta seuraavienkin vaalien jälkeen.

      Edes se että saisi yli puolet kansanedustajista on kovan työn takana, kaksi kolmasosan enemmistö, ei mitenkään. Saahan sitä kokoomusnuorten illanvietoissa kännipäissään kaikenlaista haaveilla mutta humalaisten haaveita ne vain ovat.

      • Kova pala sinulle

        Ei eduskunta asiaa päätä, vaan kansanäänestys siitä tulee.


    • tulospalvelu
      • waler.

        Äänestysmäärä kasvaa,ja prossat pysyy ennallaan,mielenkiintoista


      • stop waling
        waler. kirjoitti:

        Äänestysmäärä kasvaa,ja prossat pysyy ennallaan,mielenkiintoista

        Kannatus näköjään pysyy vakiona.

        Kyse ei ole salaliitosta sinua vastaan.


      • waler.
        stop waling kirjoitti:

        Kannatus näköjään pysyy vakiona.

        Kyse ei ole salaliitosta sinua vastaan.

        Eihän minusta ole kysymys,eikä salaliitosta,vaan propakandasta.

        totuus harmittaa


      • 57% kannattaa

        Kansa on puhunut, 57% tahtoo Natoon. Luulisi tämän asian olevan harvinaisen selvä. Hallituksen on haettava jäsenyyttä, kansa on puhunut.


      • stop waling
        waler. kirjoitti:

        Eihän minusta ole kysymys,eikä salaliitosta,vaan propakandasta.

        totuus harmittaa

        "Eihän minusta ole kysymys, eikä salaliitosta, vaan propakandasta."

        Kyse ei ole propagandasta sillä eihän se, että suomalaiset eivät pidä venäläisistä ole propagandaa.

        Kyse on vain enemmistön mielipiteestä. Jos se ei miellytä venäläistä, venäläisen pysyä Venäjällä tai muuttaa takaisin Venäjälle.

        Ei kukaan täysipäinen ala harmittelemaan tällaisen äänestyksen tulosta paitsi joku jolla on oma lehmä ojassa.

        Huom ! Joka siis kuvittelee, että hänellä on oma lehmä ojassa.


    • suomalainen.

      Nyt ei ole epäilystäkään. Venäjän edessä ei kannata jäädä yksin. Natoon äkkiä!

    • olipahan taas

      Tulos on asetettu kiinteäksi, äänestys ei vaikuta muuhun kuin äänestäjämäärään.

      • stop waling

        Kannatus vain pysyy vakiona. Kyse ei ole salaliitosta sinua vastaan.


    • kunnia Obamalle

      Äkkiä on liityttävä Natoon, jotta pääsemme rotupuhdistuksen takemään Obaman haluamalla tavalla. Eli valkoiset kristityt pommitettava heti.

      • kunnia Barackille

        Venäläiset ovat mongoleja ja kommunismin siittämiä pakanoita. Ei uskontoa opita 20 vuodessa.


      • Obama = best
        kunnia Barackille kirjoitti:

        Venäläiset ovat mongoleja ja kommunismin siittämiä pakanoita. Ei uskontoa opita 20 vuodessa.

        Kaikki valkoihoiset ovat aivoistaan vajaita. obaman avulla heistä päästään eroon näppärästi.


    • Kansa on puhunut
      • Näin

        PULINAT POIS


      • --------------------
        Näin kirjoitti:

        PULINAT POIS

        PULINAT POIS


      • --------------------
        -------------------- kirjoitti:

        PULINAT POIS

        PULINAT POIS


      • --------------------
        -------------------- kirjoitti:

        PULINAT POIS

        PULINAT POIS


      • --------------------
        -------------------- kirjoitti:

        PULINAT POIS

        PULINAT POIS


      • pois pois vaan
        -------------------- kirjoitti:

        PULINAT POIS

        joo joo viekää joku tämä puli-natsi pois kun se kerran sitä pyytää, viekää vaikka Niuvanniemeen, siellä saa varmaan tarvitsemaansa apua.


      • 3Timo
        pois pois vaan kirjoitti:

        joo joo viekää joku tämä puli-natsi pois kun se kerran sitä pyytää, viekää vaikka Niuvanniemeen, siellä saa varmaan tarvitsemaansa apua.

        PULINAT POIS

        Kansa on puhunut.


      • Kansa
        3Timo kirjoitti:

        PULINAT POIS

        Kansa on puhunut.

        Pulisijat pois!

        Kansa on puhunut!


      • Kansa
        Kansa kirjoitti:

        Pulisijat pois!

        Kansa on puhunut!

        Timo, etsä osaa lopettaa kun aurinko vielä paistaa?:)


      • puli puli puliukot
        Kansa kirjoitti:

        Timo, etsä osaa lopettaa kun aurinko vielä paistaa?:)

        Kansa pois pulit on puhuneet


      • Kansa puliukoista
        puli puli puliukot kirjoitti:

        Kansa pois pulit on puhuneet

        Kansa on ja pysyy. Kerrankin kansan ei tarvitse enää pulista !

        (3Timo tietysti on katkera, mutta 3Timo onkin ryssae.)


      • selvä peli

        Kansa on kertonut mielipiteensä, asia on selvä, Suomi natoon.


    • !!!!

      VOITTAJIEN PUOLELLA

      • :)))))))))))))))))))

        Voittajan on helppoa hymyillä.


    • Kyllä nyt

      on Tiltuilla käsinkosketeltava paniikki päällä.

      • Lähenee

        hysteriaa...


      • Säälittää toi Tiltu

        Mitä Kreml nyt sanoo kun Tiltu ei saakkaan peloteltua suomalaisia natolla !
        Joutuuko tiltu saunantaa vanjan käsittelyyn?


    • Pulinat pois
      • --------------------

        Kansa on puhunut.


      • 3Timo

      • 3Timo

      • Timo2T
        3Timo kirjoitti:

        Pitäisikö Suomen liittyä Natoon?

        Kyllä - 57%

        Ei - 43%

        Ääniä yhteensä 31598

        http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1288734010912.html

        PULINAT POIS!

        Kansa on puhunut!

        Iltasanoman koodarit on vaan selkeesti koodannu kyllä-ja ei napit ristiin, koska TNS-gallupin "KYLLÄ", ja iltalehden "EI" kanta on täysin saman suuruinen? ;)

        Mut tokihan sä oot liian tyhmä huomaamaan senkin ITSE!?


      • Timo2T
        Timo2T kirjoitti:

        Iltasanoman koodarit on vaan selkeesti koodannu kyllä-ja ei napit ristiin, koska TNS-gallupin "KYLLÄ", ja iltalehden "EI" kanta on täysin saman suuruinen? ;)

        Mut tokihan sä oot liian tyhmä huomaamaan senkin ITSE!?

        Pitäisikö Suomen liittyä Natoon?

        Kyllä - 57%

        Ei - 43%

        Ääniä yhteensä 31598

        http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1288734010912.html

        PULINAT POIS!

        Kansa on puhunut!


    • Haluatko sinä tämän

      Tahdon.

    • ei kiitos
    • Petturit kiinni

      Naton vastustajat pitää vangita isänmaan pettureina.

      • tapu tapu

        Kyllä !


      • 3Timo

        Oon kyl iha samaa mielt !:)


    • On..

      Kauhea meno NATOon.

    • 2222727272

      NATO vouhottajilta tuntuu unohtuvan että NATO:n jäsenmaat olivat niitä jotka tukivat Neuvostoliiton invaasiota Suomeen toisen maailmansodan aikana. Suomen pelasti vain suomalainen SISU ja saamamme apu Natsi-Saksalta (esim. tankit, panssarinyrkit ja -kauhut). Samaan aikaan kun meikäläiset taistelivat hengestään rintamalla USA toimitti lukemattomia aseita ja ammuksia Neuvostoliitolle joilla meikäläisiä tapettiin. USA ei ole koskaan tehnyt mitään minkä se ei ole katsonut olevan ensisijassa omien etujensa mukaista.

      Nevör forget

    • tiljnummero

      Kansan selvä enemmistö tahtoo ajaa Suomen nuoret miehet eturintamaan lännen johtajien etuja puolustamaan. Tähän tulokseen umpitollo kansa on tullut ihan omin päin pisakoulun historiaa luettuaan ja julkisia tiedotusvälineitä seurattuaan.

    • Nato yes

      juuh, sinne vaan

      • 3Timo

        Juu mennää vaa NATOon!!!
        HEI HEI! *vilkuttaa*

        Ja takas ei o sit tulemista?
        Paitti sinkkiarkussa jostain Biafrasta! :)


      • 3Timo
        3Timo kirjoitti:

        Juu mennää vaa NATOon!!!
        HEI HEI! *vilkuttaa*

        Ja takas ei o sit tulemista?
        Paitti sinkkiarkussa jostain Biafrasta! :)

        Juu mennää vaa VENÄJÄLLE!!!
        HEI HEI! *vilkuttaa*

        Ja takas ei o sit tulemista?
        Paitti sinkkiarkussa jostain Biafrasta! :)


      • 3Timo
        3Timo kirjoitti:

        Juu mennää vaa VENÄJÄLLE!!!
        HEI HEI! *vilkuttaa*

        Ja takas ei o sit tulemista?
        Paitti sinkkiarkussa jostain Biafrasta! :)

        Juu mene vaa VENÄJÄLLE!!!
        HEI HEI! *vilkuttaa*

        Ja takas ei o sit tulemista?
        Edes sinkkiarkussa jostain Biafrasta! :)


      • urputus
        3Timo kirjoitti:

        Juu mene vaa VENÄJÄLLE!!!
        HEI HEI! *vilkuttaa*

        Ja takas ei o sit tulemista?
        Edes sinkkiarkussa jostain Biafrasta! :)

        Päätä nyt jo hyvä ihminen, mitä mieltä olet.


      • 3Timo
        urputus kirjoitti:

        Päätä nyt jo hyvä ihminen, mitä mieltä olet.

        Mä oon sitä mieltä et trollaaminen on oikeen huvittavaa! :D

        *trololoo*

        Kun et muuta osaa, etkä mistään mitään tiedä, niin ainahan voit TROLLATA!


    • Satu-sanomat.

      No eipä kannata suhtautua tosissaan satu-sanomien tarinoihin niiden toimittajatkin tuntuu olevan yhtä törppöja kuin valtaosa naton kannattajista eivät edes tiedä ketä vastaan on sodittu kun kirjoittavat talvi-jatkosota tarinoissaan sodasta venäjää vastaan !

      Naurattavaa kusetusta ja pelleilyä!

    • Kansa on puhunut
    • waler.

      Perjantai 8.8.2014 klo 16.30
      Suomen Nato-jäsenyyden kannatus on noussut Ukrainan kriisin aikana, kertoo
      Yhtiön Taloustutkimuksella teettämän kyselyn mukaan 26 prosenttia vastaajista kannatti Suomen liittymistä sotilasliitto Natoon. Tutkimus tehtiin kuunvaihteessa.

      Jäsenyyttä kannattavien määrä on noussut kaksi prosenttiyksikköä edellisestä mittauksesta, joka tehtiin maaliskuussa ja peräti yhdeksän prosenttiyksikköä viime marraskuussa tehdystä kyselystä.

      Natoa vastustaa kuitenkin yhä liki 60 prosenttia vastanneista!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      On ,noussut kannatus huippuunsa

      • waler.

        Nyttenhän on selvinnyt yllättäen,että todennäköisesti Neuvostoliitto
        on jo vuonna 1987 ampunut ohjuksen matkustajakonettamme
        kohden.Vähän niinkuin eilisen uutinen.

        Jo tämä edellyttää meidän pikaista liittymistä natoon,sillä
        tämähän tapahtui tavallaan kuin eilen,eikö vain.


      • Kansa on puhunut
        waler. kirjoitti:

        Nyttenhän on selvinnyt yllättäen,että todennäköisesti Neuvostoliitto
        on jo vuonna 1987 ampunut ohjuksen matkustajakonettamme
        kohden.Vähän niinkuin eilisen uutinen.

        Jo tämä edellyttää meidän pikaista liittymistä natoon,sillä
        tämähän tapahtui tavallaan kuin eilen,eikö vain.

        Pitäisikö Suomen liittyä Natoon?

        Kyllä - 57%

        Ei - 43%

        Ääniä yhteensä 31632

        http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1288734010912.html

        JOTEN PULINAT POIS !


      • Kansa on puhunut

      • 1818181
        waler. kirjoitti:

        Nyttenhän on selvinnyt yllättäen,että todennäköisesti Neuvostoliitto
        on jo vuonna 1987 ampunut ohjuksen matkustajakonettamme
        kohden.Vähän niinkuin eilisen uutinen.

        Jo tämä edellyttää meidän pikaista liittymistä natoon,sillä
        tämähän tapahtui tavallaan kuin eilen,eikö vain.

        Kätevästi muistaa tuollaisen juuri nyt


    • Äkkii ny

      Liitytään jo, mitäs tässä aikaillaan, huomenissa on jo myöhäistä!

    • Kansa on pulissut !

      VENÄLÄISET POIS

      Kyllä

      57%
      Ei

      43%

      Ääniä yhteensä 31636

      • lollotus

        LOL


    • Suomi NATOon

      ja pulinat pois.

      • PuliPuliPuliPuliPuli

        PuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuli


      • Kansa on puhunut
        PuliPuliPuliPuliPuli kirjoitti:

        PuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuliPuli

        PULINAT POIS


      • waler.
        Kansa on puhunut kirjoitti:

        PULINAT POIS

        Kansa on pulissut.

        VENÄLÄISET POIS.


      • Kölninvettä
        waler. kirjoitti:

        Kansa on pulissut.

        VENÄLÄISET POIS.

        Puliukot pulisee, kolinaakin juo.


      • pulinaa..
        Kölninvettä kirjoitti:

        Puliukot pulisee, kolinaakin juo.

        Kansa on venakoinut.

        PUTINIT POIS


      • hehe..
        pulinaa.. kirjoitti:

        Kansa on venakoinut.

        PUTINIT POIS

        Da Da !


      • Putin on venakoitunu
        pulinaa.. kirjoitti:

        Kansa on venakoinut.

        PUTINIT POIS

        KANSAT POIS.


      • Venakot on Putinoitu
        Putin on venakoitunu kirjoitti:

        KANSAT POIS.

        PUTINIKOT POIS


    • --------------------
      • byäähääääää

        Ryssaepropagandistit puolustautuvat ja itkevät miksei mekin saada vallata Ukrainaa kun USA:kin saa tehdä mitä lystää.


    • löylyä lissää

      Kovat löylyt täällä tänään.

    • GIMME

      GIMME GIMME SOME NATO !

      • >:o

        after midnight


      • A-silli
        >:o kirjoitti:

        after midnight

        Won't somebody help me chase the Russian shadows away?


    • NATO

      RULAA. VAIKUTUS ON JÄRISYTTÄVÄ.

      • SUORASTAAN

        KÄSINKOSKETELTAVA


      • ILMA..
        SUORASTAAN kirjoitti:

        KÄSINKOSKETELTAVA

        VÄREILEE ENERGIAA


    • tutkittua

      Tein itsekkin kyselyn. Kymmenestä 7 oli kyllä sitä mieltä, notta ei natua. Virhemarginaali katokyselyn jälkeen -1%.

      • Kansa on puhunut

      • Venakot on Putinoitu

      • DAA..
        Venakot on Putinoitu kirjoitti:

        PUTINIKOT POIS

        DAA


    • NATO

      Kyllä - 57%

      Ei - 43%

      • Finns pro NATO

        YAY !


      • JOO..
        Finns pro NATO kirjoitti:

        YAY !

        JUU


      • people have spoken
        JOO.. kirjoitti:

        JUU

        Should Finland join NATO ?

        Yes - 57%

        No - 43%

        QUIT GABBLING !


      • 122222
        people have spoken kirjoitti:

        Should Finland join NATO ?

        Yes - 57%

        No - 43%

        QUIT GABBLING !

        Fuck you. That shit magazine does not represent finnish people


      • people have spoken
        122222 kirjoitti:

        Fuck you. That shit magazine does not represent finnish people

        Should Finland join NATO ?

        Yes - 57%

        No - 43%

        QUIT GABBLING !


      • Sivistysporvari

        Suomi NATO:n ja heti!!!


    • noh..,,.

      Alle 20 prosenttia suomalaisista haluaa isänmaansa liittyvän Natoon. Ja se alle 20 % suomalaisista on pääosin kokoomuksen kannattajia. Maan nykyinen presidentti on Naton kannattaja, joten varmaan maa Natoon viedäänkin ja vaikka väkisin, mutta jos tulee maailmansota missä siviilit uhataan, toivon että sellaiset ammutaan ensimmäiseksi, jotka Suomeen on halunnut USA:n sotajoukkojen sotaoperaatiotioita. Vuonna 2018 maailma on, jos pahimmat älyköiden ennustukset toteen käy, sodassa. Venäjä ei tänne tule, jos Suomi ei ole Naton jäsen. Mitä olen sodista kuullut erittäin iäkkäiltä sukulaisilta, niin se ei ole kivaa: hälytiyssireeniä pitää siviilien kuunnella ja heti mennä lähimpään pommisuojaan tai tarvittaessa vaikka kuusen alle jos ei ole suojattua paikkaaa, tieto ei kulje eli ei ole mitään mediayhteyksiä, maasta on katkaistu mediayhteydet ja lisäksi pommia päähän saa koko ajan läheiset. Ne on hulluja,jotka tähän maailmaan sotia haluaa, hulluja, vaikka siinä onkin kyse tiettävästii vain varalisuuden uusjaosta. USA on tällä hetkellä aseteknologian suurin kehittäjämaa. Ne lahtasi puoli Irakia ja en ihmettele, että jos vaikka haluiaisivat lisää testata aseitaan. Venäjän puuttini sen sijaan ei ole mitään sotailmoitusta antanut, ja luojan kiitos ei olekaan, koska se on sen kokoluokan maa, että helvetti olisi irti, jos Putin kehoittaisi telkkarissa venäläisiä sotimaan.

      Suomi on nyt yli viiskyvuotta saanut elää ilman sotia. Ketkä ja millaiset haluaa sotia Suomeen, mitkä?

      • 3Timo

        No ketkäs muut, kuin NATO-friikit wanna-be-jenkit, jotka on ensimmäisen laukauksen kajahtaessa kroolaamassa tortut pöksyssä Ruotsiin ja itkemässä NATOa apuun, joka ei tule, ennenkuin on jo liian myöhäistä!

        Mä ainakin haluun nähdä Stubbin naaman SIT, kun/jos toi tapahtuu, ja se yrittää itkeä NATOa tulee hätiin jonku renkimaa-sopimuksen varjolla, ja Fuck Rasmusseen vastaan toisesta päästä ääni väristen ja polvet tutisten että: "Joo katotaan ny! *klik* " :D ... Siin saattaa silmät muljahdella HIEMAN pahemminkin kun pari päivää sit eduskunnassa!? ;) :D


      • Mielenkiintoista?!
        3Timo kirjoitti:

        No ketkäs muut, kuin NATO-friikit wanna-be-jenkit, jotka on ensimmäisen laukauksen kajahtaessa kroolaamassa tortut pöksyssä Ruotsiin ja itkemässä NATOa apuun, joka ei tule, ennenkuin on jo liian myöhäistä!

        Mä ainakin haluun nähdä Stubbin naaman SIT, kun/jos toi tapahtuu, ja se yrittää itkeä NATOa tulee hätiin jonku renkimaa-sopimuksen varjolla, ja Fuck Rasmusseen vastaan toisesta päästä ääni väristen ja polvet tutisten että: "Joo katotaan ny! *klik* " :D ... Siin saattaa silmät muljahdella HIEMAN pahemminkin kun pari päivää sit eduskunnassa!? ;) :D

        Kaikki R*.*äfanit jaksaa aina mainita tämän saman jutun: **mitäs sitten kun rytinä alkaa ja venäjä tekee sitä ja tätä..** kaikki putinfanit on idolinsa kanssa pelkästään verenhimoista sakkia jotka TOIVOVAT että verenvuodatus alkaa. Sairasta ja vajaata sakkia..


      • 3Timo
        Mielenkiintoista?! kirjoitti:

        Kaikki R*.*äfanit jaksaa aina mainita tämän saman jutun: **mitäs sitten kun rytinä alkaa ja venäjä tekee sitä ja tätä..** kaikki putinfanit on idolinsa kanssa pelkästään verenhimoista sakkia jotka TOIVOVAT että verenvuodatus alkaa. Sairasta ja vajaata sakkia..

        No kummallas puolella sä veikkaat et me "putin-fanit" taistellaan, kun/jos rytinä alkaa!? ;) Suomen vai Venäjän? :)
        Sillä aikaa ku sä kauhot itku kurkussa ja paskat housussa kohti Ruåttia!? :)


      • 3Timo
        3Timo kirjoitti:

        No kummallas puolella sä veikkaat et me "putin-fanit" taistellaan, kun/jos rytinä alkaa!? ;) Suomen vai Venäjän? :)
        Sillä aikaa ku sä kauhot itku kurkussa ja paskat housussa kohti Ruåttia!? :)

        Miksi kyselet tyhmiä, ryssae?

        Jouksette pää kolmanten jalkana Putlerin helmoihin kun sota alkaa.

        Taistelette siis Putlerin puolesta.


    • Kei-Sari Haakluntti

      Sateenkaaren vapaana hulmuava pää ja ihana aarre on Uralilla.
      Me SATEENKAARI-armeijan puppelit menemme sinne ja liitämme sateenkaaren päät yhteen, jolloin se symboloi /kuvastaa puppeliarmeijan ikuisuutta.
      VOITTO ON MEIDÄN... s****nan heterot...ärr...murr..

    • holofernes

      Putinin toimet saivat suomalaiset viimeinkin järkiinsä. Vain palstan vajaamieliset pullikoivat yhä.

      Talvisota viimeistään opetti, että emme enää koskaan saa olla yksin. Hitler tuli onneksi järkiinsä ja perui Stalinille antamansa lupauksen, että Neuvostoliitto saa pitää Suomen.
      Hitlerin sinnikkyyden ja avun ansiosta pystyimme pitämään puolemme juuri tarpeeksi kauan, että Stalinin haave miehittää Suomi parissa viikossa ei onnistunut edes neljässä vuodessa.
      Iivanat lähtivät kuin jenkit Vietnamista.

      Nyt saamme jenkkikakaluston omalle puolellemme, eikä meillä tule olemaan enää koskaan kylmä rinki perseessämme, että 'milloin ne sieltä tulevat?'

    • 3Timo

      YAY !

    • Rakas Johtaja

      Tuo tutkimus lipsahti ulos vahingossa.

      Olin tilannut tutkimuksen, jossa 97% suomalaisista halusi liittyä Mustan Hitlerin Natoon.

      Tummia poikia en päästä Isiksen sotilaiksi, koska tilasin heidät yön erikoisjoukoiksi; juuri tumman ihonvärinsä takia.

      Etenevät Karjalaan kuin aaveet. Karjalan männyt eivät enää ole esteenä, koska metsuriprikaati kaatoi ja poisti ne tieltä Uraliin.

      • Usas (terror+horror)

        Kiitos Rakas Johtajamme!

        Kumarramme Sinun Korkeuttasi!


    • people have spoken

      Should Finland join NATO ?

      Yes - 57%

      No - 43%

      QUIT GABBLING !

      • 9mm burana

        Kun kerran noin kovasti tahdot kuolla vuoksi petro-dollarin niin minä voin kyllä auttaa siinä. Menet vain tuohon polvillesi ja suljet silmäsi, et ehdi tuntea mitään etkä edes kuulla laukausta.


      • People have spoken
        9mm burana kirjoitti:

        Kun kerran noin kovasti tahdot kuolla vuoksi petro-dollarin niin minä voin kyllä auttaa siinä. Menet vain tuohon polvillesi ja suljet silmäsi, et ehdi tuntea mitään etkä edes kuulla laukausta.

        Should Finland join NATO ?

        Yes - 57%

        No - 43%

        QUIT GABBLING !

        http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1288734010912.html


    • --------------------
    • Iltalehti hoi,

      nyt uusi gallup kehiin, jotta nähdään miten Venäjän toimet Virossa ovat purreet!

    • Kansa on puhunut
      • Venakot pois

        KANSA ON PULISSUT !


      • YAY !
        Venakot pois kirjoitti:

        KANSA ON PULISSUT !

        YAY !


    • ALOITTAJA ON VÄÄRÄSS

      Kyllä 99,99% Suomalaisista haluaa liittyä Natoon. tuo 0,01% haluaa kyllä liittyä mutta vielä ei tiedetä annetaanko maahanmuuttajien mukana maahan tulleille lemmikki-sopuleillekin äänioikeus..

    • !!!!

      NATOON !

      • SUOMI..

        NATOON !


      • SUOMI..
        SUOMI.. kirjoitti:

        NATOON !

        NATOON !


    • YAY !

      YAY !

      • GO..

        OABAM, GO !


      • GO..
        GO.. kirjoitti:

        OABAM, GO !

        OBAMA, GO !


    • YAY !

      YAY !

      • YAY !

        YAY !


      • YAY !
        YAY ! kirjoitti:

        YAY !

        YAY !


      • YAY !
        YAY ! kirjoitti:

        YAY !

        YAY !


    • Ihana

      NATO

      • YAY !

        YAY !


    • YAY !

      YAY !

    • JIIIIIIII

      HAAAAAAAAAAA !

      • Elekee meuhkata:)

      • >:o

    • tehtaancoks

      Ja nyt lukema alkaa jo lähennellä kuuttaviittä prossaa. Mitäpä tehtaankatu tähän tuumii?

      • 3Timo

        Älä nyt valehtele onhan se nyt jo väkisin yli 100?
        Ja taloushutkimuksen mukaan jo lähemmäs 6000 %?


    • YAY !

      YAY !

    • kansa on puhunut
    • natohomopellet

      NATOHOMOT KOKKARIPELLET TAPPAKAA ITTENNE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • niks naks

      Musta Hitler on parempi kuin Vaalea Hitler...seuratkaamme!

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      228
      3578
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2201
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2091
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1985
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      87
      1662
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1381
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1281
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1267
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1217
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1208
    Aihe