16v haluaa tatuoinnin

moipps

Jeps olen 16-vuotias poika.. haluaisin toiseen jalkaani tatuoinnin. Jalkaan sen takia koska jossain käsivarressa tatuointi kyllä herättää paheksuntaa, mutta jalan tatuoinnit saa hyvin piiloon. Mun vanhemmat on molemmat tatuointeja vastaan eikä suostu maksamaan sellasesta:) En haluaisi millään odottaa kahta vuotta. Mitäs mieltä?
Ainiin, mua ei v*ttu liikuta joidenkin säälittävien lestadiolaisten mielipiteet kuinka itsensä tatuoiminen on synti ja se on ihon pilaamista. HANKKIKAA ELÄMÄ, MINUA EI KIINNOSTA. Thanks.

7

153

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • uteliasvili

      Minkälaisen tatuoinnin meinaat hommata?

    • ...

      Koiita vaan jaksaa odottaa ne 2 vuotta niin kuin minäkin maltoin odottaa:) sama juttu minullakin oli sinun iällä

      • Tyttö -96

        Itsekin jouduin odottamaan täysikäisyyteen asti. Huomenna otan tatuoinnin, mutta ranteeseen pienen sievän. Ota jokin omanlaisesi tatuointi, joku jolla on sinulle merkitystä :)


      • Tyttö -96
        Tyttö -96 kirjoitti:

        Itsekin jouduin odottamaan täysikäisyyteen asti. Huomenna otan tatuoinnin, mutta ranteeseen pienen sievän. Ota jokin omanlaisesi tatuointi, joku jolla on sinulle merkitystä :)

        Ja kumpikaan vanhempani ei tatuoinneista pidä, mutta oma iho, joten teen mitä haluan :D


    • Ninnnu95

      Älä välitä vanhemmistas, mä otin kans alaikäsenä tatuoinnin ja kyllä ne siihen sopeutu, vaikka ei ollukkaa lupaa. Vanhemmat sopeutuu oikeesti aika hyvin. Porukat oli eka ihan järkyttyneitä mun raskaudestaki, mut nyt ne hoitaa tosi paljon mun poikaa Samia.

      • LeimaajanSisko

        Ota myös se huomioon että harva on harvassa ne ammattilaiset jotka edes tekee alaikäiselle tatuointeja ja haluatko antaa jonkun kotisuttarin tehdä tatuointisi. Ja siihen on muuten syy miksi ne eivät tee alaikäisille.


    • i feel you bro

      joo ite oon kans kuustoista ja oon kyselly eri liikkeistä tota, et tekeekö ne alaikäsille. massiivisen haun perusteella löyty kaks vaihtoehtoo, joissa molemmissa tatuoija edellyttää vanhempien lupaa:
      toinen on joku josta on tosi huonoja kokemuksia ihmisillä ja hintataso oli jotain ihan järkyttävää. toinen tekee laadukasta jälkee, ja vanhemman pitää olla mukana liikkeessä, eli kirjallinen lupa ei riitä.

      mulla onneks äite anto luvan kun puhuin sen kanssa pitkään ja rauhassa. mutta ite en menis ottaan kaverilla tai alottelijalla tatskaa vaikka olis kuinka hyvä piirtämään. siihen leiman laatuun kun vaikuttaa niin moni muukin asia.

      ja sitte on vielä se raha. jos vanhempas ei maksa, niin varaudu siihen et kärsimättömyydellä saat vaan paskan tatuoinnin kalliilla, jota joudut korjaileen myöhemmällä iällä.

      enkä toki teilaa tota unelmaas kokonaan, voihan sellasenki löytää joka tekee hyvää jälkee ja hinnat on kohillaan, mutta siinä tapauksessa sun täytyy vaan soitella jokanen kiinnostava liike läpi tai löytää joku joka tekee kotona. hard work pays off

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      53
      5088
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3337
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1472
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      182
      1307
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      75
      1010
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      908
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      867
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      816
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      758
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      717
    Aihe