AKS74U

Kalassi hakusessa

Mitäs porukalla on suositella AKS74U:ta näillä kriteereillä:
Perä kestää taittamista (ilmeisesti ongelma Kalashin taittoperäisissä)
Mielellään aitoa puuta ja metallia joka ei ihan murene käsiin
Olisi vakionakin suht hyvät sisukset (käytetty viritetty tietenkin mahdollinen mutta vastatkaa kumminkin ylempiinkin)
Mielellään alle 200e

7

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • omglolxD

      Jaa a no noilla kriteereillä saa vain ulkomailta... siis tuohon hintaan. luulisin.
      Niin no käytettynä kyllä saattaa löytää jonkun halvan AKSsän... jopa paremman jos entinen käyttäjä on viritelly. Luulisin että et itse ole virittämässä (koska vakiona hyvä tai entisen käyttäjän virittämä) niin käytettyä voisin suositella enemmän. uutena olisi tässä (en ole varma yhtään miten hyvin kestää): http://www.taiwangun.com/en/cm-045-cm?from=related&campaign-id=6 tuossa tosin ei ole puuosia vaan kaikki metallia. kyllä cymalta löytyy joku toinenkin AKS jossa on puuosat myös. CYMAn AK:t ovat noita parhaita ak aseita joita halvalla saa (metalliset) muoviset sitten taas ovat yhtä huonoja kuin muut...

      • Kalassi hakusessa

        Suomesta tarkoitus olisi vaikka Puolasta saisi halvemmalla. Suomestahan saa cm045 missä on puuosat 210€. Mutta käytettykin pitää pitää mielessä. Entä cm035, ei teräsrunkoa toisin kuin cm045. Kalash olisi muuten kai hyvä mutta haluan että perä toimii oikeasti hyvin. Toisin sanoen kysyn että missä suhteessa cm035 on huonompi kuin rungossa? (ja ei ruostu, tosin ei haittaa yhtään)


    • omglolxD

      Aiotko siis vaihdella paljon sen tukin asentoa vai että tyyliin koko ajan taitettuna?

      Jos vastasit jälkimmäiseen myöntävästi hanki AK ilman tukkia.

      Noh noiden cm035 ja cm045 eroja:

      runko, kuten jo mainitsit
      -cm045 Täysteräksinen runko ja metallinen saranointi akkupesässä tekevät aseesta todella kestävän ja tukevan pelivälineen. Lisäksi sen erittäin suuri akkupesä mahdollistaa suuremmankin akun (esim. Sanyon 9.6V 1500 mAh tikkuakku) käytön. (suora kopio milgearista)
      -cm035 ei ole tuollaista tekstiä milgearissa ainakaan niin en tiedän kestääkö se niin hyvin 9,6V akkua.
      -cm045 suurempi lähtönopeus kuin cm035, mutta cm035 on juuri ja juuri siinä cqb rajalla, riippuen vähän missä pelaat.

      ja cm045 kehutaan milgearissa kestäväksi niin luulisi siihen liittyvän myös tukin kestävyys, joten cm045 on parempi ja cm035 hienompi (paitsi ruman värinen lipas, ei näytä aidolta ollenkaan.) Joten kannattaa se 30€ enemmän cm045 käyttää ja jos rahaa jää niin 9,6V akku ja automaattilaturi.

      Sitten jos edelleen jää rahaa niin se perushuolto mikä kaikille vakioaseille kannattaisi tehdä, mutta sitä en nyt tähän jaksa listata, valmiiksikin jo aika pitkä teksti.

    • VeksuAirsoft

      Taiwangunista CM.045

      • Autisti ankka

        Kaverin kalashin 74:sen taittotukki on kyllä kestäny ihan tähän päivään saakka vaikka murometalli rungolla onkin.


      • Kalassi hakusessa
        Autisti ankka kirjoitti:

        Kaverin kalashin 74:sen taittotukki on kyllä kestäny ihan tähän päivään saakka vaikka murometalli rungolla onkin.

        Ajattelin vain sen perusteella, että softaajassa oli sanottu, että perän kiinnitykset eivät kestä paljon taittelua, mutta minun pitää tuo kalashkin pitää mielessä. Mutta on minulla noille aksuille kilpailijakin, eli JG G36C. En osaa vain oikein päättää. Metallia, ehkä ihan inasen siistimpi ja huono (?) ergonomia vai muovia ja hyvä ergonomia.


      • Advisor
        Kalassi hakusessa kirjoitti:

        Ajattelin vain sen perusteella, että softaajassa oli sanottu, että perän kiinnitykset eivät kestä paljon taittelua, mutta minun pitää tuo kalashkin pitää mielessä. Mutta on minulla noille aksuille kilpailijakin, eli JG G36C. En osaa vain oikein päättää. Metallia, ehkä ihan inasen siistimpi ja huono (?) ergonomia vai muovia ja hyvä ergonomia.

        Ergonomia... Se riippuu täysin itestäsi onko ase ergonominen vai ei. Liika miettiminen ei ole hyväks, osta se joka silmää miellyttää, ton budjetin pyssyissä ei vakiona yksinkert. ole eroja.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      14
      1332
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1255
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      62
      1150
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1032
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      996
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      995
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      8
      974
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      962
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      961
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      960
    Aihe