Biathlon 2015 vuokrataan

biathlon

Lehdissä kirjoiteltu jo monta kertaa että asunnoille olisi kisojen ajaksi tarvetta? Itsellä asunto lehmossa tyhjillään kisojen ajan mutta nettiä selaamalla en löydä yhtään asunnon kyselijää.. liekkö liian aikaista etsiä vuokralaista vai laittaako kaikki asuntonsa kisojen järjestäjän kautta vuoralle ja maksaa sen 10% välitys palkkion josta olen kuullut..

11

186

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Uhallatekijä

      Heti kun sain tietää että ampumahiihdon mm. kista järjestetään Kontiolahdella, varasin kaikki hotellihuoneet jotka oli vapaana tuolle viikolle, joudun maksamaan ne, mutta eivätpähän pääse osallistujat niihin majoittumaan.
      Tällä tavalla saadaan muutama sata katsojaa jättämään kisat väliin.
      Mahtuu Kunnan virkamiehet paremmin VIP katsomoon.

    • Rahaapuhuupum!

      Minä pistin huoneiston vuokralle kisoihin ja viikkovuokraksi 2300 euroa ilman kuittia. Tarkoitus on osoittaa maailmalle, että Kontiolahdella ymmärretään eurojen päälle, muutkin kuin kisajärjestäjät. On muuten hullua antaa kisaorganisaation välitykseen kämppiä, sillä hiukan englantia kehiin ja biatholn- keskustelupalstoille sikakallis vuokrataan ilmoitus!

    • emppu vaan

      Varaudu myös siihen että joudut pitämään lutikkasodan kisojen jälkeen. Ota jo hinnassa huomioon.

    • Verokarhu

      Muistakaa makssa verot vuokratuloistanne,,

    • veronkiertäjä

      Jos on kunnanvaltuutettu ei tartte maksaa veroja, näin minulle selitti eräs urakoitsija kun kaiveli rakennusmonttua pimeesti.

    • masaaa1

      29% veroa ja 10% välityspalkkiota.. siihen sähköt ja vedet päälle ei juuri jää vuokranantajalle näistä vuokrista..

    • Veronmakselija

      Varmaan olet kontiolahtelainen valtuutettu, jos veroa menee 29% niin mihis jää 71% ????? Ai niin sun aivot ei riitä enää seuraavaan steppiin,
      Kepulaisethan ei ikinä ole maksaneet veroa tuloistaan.

    • masaaa1

      Korjaan virheen.. pääomavero vuokratulosta suomessa on 30% 10% välityspalkkio kisaorganisaatiolle on yhtä kuin 40% vuoratulosta eli viivan alle jää 60% vuokratulosta josta vuokran antaja maksaa vuokralla olevan asunnon käyttösähkön ja veden.. ajatellaan nyt vaikka 2viikon ajalta rahassa n.200e käyttö ja lämmitys sähkö ja siihen vielä käyttövesi n.50e/2viikkoa (arvio 4 aikuista) eli jos vuokra kahdelta viikolta olisi 1000e on veron ja välityspalkkion osuus 400e siihen vuokranantajan kulut on on käteenjäävä raha 350e en tiedä millä matematiikalla saat jäämään verojen jälkeen 71% vuorasta itsellesi.. jos tunnet vielä tunnetta että peruskoulun matematiikkasi on riittävä laskemaan muuta kuin pullorahoja niin kuuntelen mielelläni.. eli suomennan nyt vielä kerran eli siis vuokrasta maksetaan suomessa pääomaveroa ei tuloveroa..

      • totuutta kehiin

        Siis ihan paskaa puhut, kaikki vuokrakiinteistön kulut vähennetään verotuksesta ennen pääomatuloveroa, myös kisaorganisaatiolle maksettava lahjus 10%.
        Sinä itse kerroit veroprosentiksi 29% josta laskettuna tulosta jää käteen 71% ja korjattunakin 70%. Näin ainakin omista vuokrakiinteistöistä, lisäksi kun vuokrattavia kiinteistöjä on useampia voidaan kikkailla maksamalla ostettujen kiinteistöjen korkokulutkin verovähennyskelpoisesti ja näin kasata pääomaa kiinteistöihinihan mielin määrin ja lopuksi myydä omaisuutta pois marginaaliverolla.


    • masaaa1

      Kävitkö oikein googlesta katsomassa että mites se nyt olikaan.. tuolla marginaaliverotuksella ja 2 viikon vuokrauksella ei ole mitään telemistä keskenään.. ja menikös se nyt aivan nuin että 10% välityspalkkion voit täysimittaisena vähentää maksettavasta verosta eli maksaisit veroa vain 20%.. en suosittele sinulle tuota vuokra bisnestä sen enempää mitä töllähetkellä saat jostain homeiseata mökistä enonkorvessa.. jos kysymys olisi oikeata vuokralaisesta niin tottakai vuokranantajalle jäisi enemmän kuin hilut mutta nyt on kysymys parista viikosta jossa vuoranantaja maksaa asunnon kiinteät ja juoksevat kulut ( jotka normaalissa vuorasuhteessa maksaa vuoralainen) ei vi××u mitä urpoja maa päällään kantaa!!

    • HAhaaa

      *' mikä urpo, et osaa tehdä veroilmoitusta ja täällä sitten itket köyhyyttäsi.
      Mistään verosta niitä kuluja vähennetä vaan tulosta. Mutta ihan oikein moiselle, toivottavasti paskovat vielä mökkisi ihan oikein moiselle älykääpölle.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      272
      2763
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      74
      1480
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      42
      1446
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      33
      1223
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1164
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1163
    7. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      9
      1161
    8. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      45
      1161
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1099
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      10
      1080
    Aihe