Hämeenlinnasta kuntosalia?

....................

Mikä kuntosali Hämeenlinnassa on paras/edullisin? Mikä on monipuolisin?

5

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Bodaaja

      Kaikilla saleilla käyneenä, ja elämäntapa treenaajana uskallan suositella kantolan sporttimekkaa. Toki riippuu tavoitteistasi. Painonnosto - keskuskoulu, jumpat - forever. Bodailuun ja lihakseen keskittyvään treeniin juuri mekka. Hinnaltaan se on keskuskoulun jälkeen halvin, 30-24e / kk vrt. 45-70E/kk

      • ...................

        Kiitos tiedosta. Hinta ratkaisee paljon mun tuloilla. Mun päällimmäisenä tavoittteena olisi lähinnä parantaa tasapanoa ja koordinaatio sek' leslovartalonhallintaa. Toissijaisesti sitten tulisi lihaksiin keskittyvä treeni.


      • Bodaaja
        ................... kirjoitti:

        Kiitos tiedosta. Hinta ratkaisee paljon mun tuloilla. Mun päällimmäisenä tavoittteena olisi lähinnä parantaa tasapanoa ja koordinaatio sek' leslovartalonhallintaa. Toissijaisesti sitten tulisi lihaksiin keskittyvä treeni.

        Jees, hinta-laatu on kyllä tuolla salilla enemmän kuin kohdallaan. Viimelaajennuksessa sinne tuli tila, jossa on paljon tilaa touhuta erilaisia liikunnallisia harjoitteita ketään telomatta, joten on mahdollisuus tehdä käytännössä mitä vain apinapuolapuista tempaukseen. Tervehditään kun tavataan.


    • Hemppa@

      Kantolan Kunnonsali toinen, halvempi ja helppo vaihtoehto. Ei jäsenyyksiä tai muutakaan. Löytyy pari penkkiä, yksi jämäkkä kyykkyräkki ja pari vähän vempulampaa, mutta kyllä niissäkin kyykkää. Käsipainoja hyvä läjä.Taispa olla pari vuotta sitten 35€/kk tjsp. Ei riko pankkia. Sydämellinen palvelu. Löytyy perus harrastajaa ja sitten näitä Hämeen Voiman körmyjä.

      Kun on Hämptoniin muutto edessä, palaan kyllä asiakkaaksi.

      Piukat paikat ja kovat kundit tjsp. ei kyllä ollut mun paikka.

      • Bodaaja

        Kävin itse kunnonsalilla 3 vuotta. Voimannostoon kaupungin paras, mutta muuten melko rajoittunut. Käy piruuttasi joku kerta siinä mekalla, yllätyt positiivisesti. Mahdollisuudet touhuta omiaan ja laitevalikoima aivan toista luokkaa.

        Tuolla on tosiaan minimi kortti 3kk / 90 euroa. Puolen vuoden kortti taitaa tehdä 160euroa. Ei sitoutumisia muuten. Kellokortilla 24/7.

        - Riku R


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      16
      1439
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1295
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1192
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1072
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1026
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1015
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      1013
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      989
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      981
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    Aihe