Tietääkö kukaan, miksi terveyskeskukseen

hämmästynyt

soitettaessa vastaukseksi tulee, että emme voi vastaanottaa puheluita, näin oli perjantaina ja tänään myös.

29

497

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Rankkaa on

      Terveyskeskuksessa urheilu-, työhyvinvointi-, tai pekkaspäivät

      • Centraali

        Ei ne vastaile, kun ajat on menneet. Pitää soittaa keskussairaalan päivystykseen, sillä on oma numero.


      • soittajille soppaa
        Centraali kirjoitti:

        Ei ne vastaile, kun ajat on menneet. Pitää soittaa keskussairaalan päivystykseen, sillä on oma numero.

        Ajankohtaista terveydenhuollossa

        Terveysasemat ovat kiinni 11.9.14 klo 12 alkaen henkilökunnan koulutuksen vuoksi. Päivystyspotilaat hoidetaan terveyskeskuksen päiväpäivystyksessä Careassa, Kymenlaakson keskussairaalassa. Hoidon tarpeen arvio tehdään paikan päällä ilman ajanvarausta.


        Terveysjohtajana aloittaa 5.5.2014 alkaen Maija Valta.
        Hoitopaikan valinnanvapaus lisääntyy 1.1.2014 alkaen.
        Vuoden 2014 alusta alkaen potilaan oikeus valita hoitopaikkansa laajenee niin, että potilailla on mahdollisuus valita terveysasema ja erikoissairaanhoidon yksikkö kaikista Suomen julkisista terveysasemista ja sairaaloista


    • Posti Pate

      Täältä voisi kysyä ellei terveyskeskukseen pääse tai ei vastata

      Palvelujohtaja
      Jorma Haapanen
      Hyvinvointipalvelut
      puh. 05 234 5200

      Terveydenhuollon vastuualue
      terveysjohtaja
      Maija Valta
      p. 05 234 5233, 0400 838 167

      Sähköpostiosoitteet muotoa [email protected]

      • välittömästi

        Hoitotakuu

        Hoitotakuu koskee kiireetöntä hoitoa. Laki hoitoon pääsyn turvaamisesta määrittää sen, minkä ajan kuluessa kuntalaisen on päästävä lääketieteellisesti tarpeelliseksi todettuun kiireettömään tutkimukseen tai hoitoon.

        Kuntalaisen on saatava arkisin terveyskeskuksen aukioloaikana välittömästi puhelinyhteys terveyskeskukseen tai sinne on voitava mennä käymään.
        Kuntalaisen on saatava arkipäivisin virka-aikana välittömästi yhteys terveyskeskukseen
        Kuntalaisen on päästävä kiireettömän hoidon tarpeen arviointiin kolmen arkipäivän kuluessa yhteydenotosta
        Tarpeelliseksi todettu hoito on aloitettava viimeistään 3 kuukauden kuluessa


      • hämmästynyt
        välittömästi kirjoitti:

        Hoitotakuu

        Hoitotakuu koskee kiireetöntä hoitoa. Laki hoitoon pääsyn turvaamisesta määrittää sen, minkä ajan kuluessa kuntalaisen on päästävä lääketieteellisesti tarpeelliseksi todettuun kiireettömään tutkimukseen tai hoitoon.

        Kuntalaisen on saatava arkisin terveyskeskuksen aukioloaikana välittömästi puhelinyhteys terveyskeskukseen tai sinne on voitava mennä käymään.
        Kuntalaisen on saatava arkipäivisin virka-aikana välittömästi yhteys terveyskeskukseen
        Kuntalaisen on päästävä kiireettömän hoidon tarpeen arviointiin kolmen arkipäivän kuluessa yhteydenotosta
        Tarpeelliseksi todettu hoito on aloitettava viimeistään 3 kuukauden kuluessa

        Kiitos vastauksista, tänään menen itse paikalle ja kysyn mikä on homman nimi.


      • akillesjänne 2010
        hämmästynyt kirjoitti:

        Kiitos vastauksista, tänään menen itse paikalle ja kysyn mikä on homman nimi.

        Länsi-Kotka suosittelee puhelinsoittoa, vaikka olisit paikanpäällä ajanvarauksessa,
        Siis aika varataan puhelimella,vaan ja ainoastaan puhelimella.

        Voi olla,että asiaan on tullut muutoksia,mutta olen kuullut huhun,että "joku" oli olisi soittanut lääkäriajan terv.keskuksen pihalta,5metrin päästä toimistosta.

        Korjatkaa,jos asiaan on tullut muutoksia.


      • Raha pelastaa
        hämmästynyt kirjoitti:

        Kiitos vastauksista, tänään menen itse paikalle ja kysyn mikä on homman nimi.

        Jos on todellinen hätä niin jos olisi joku omainen joka voisi lainata rahaa Yksityislääkärin vastaanotolle jotta vakavakin sairaus saataisiin ajoissa havaituksi ja potilas hoitoon. (Lisääntyneet rintasyöpä tapaukset)


      • 220
        akillesjänne 2010 kirjoitti:

        Länsi-Kotka suosittelee puhelinsoittoa, vaikka olisit paikanpäällä ajanvarauksessa,
        Siis aika varataan puhelimella,vaan ja ainoastaan puhelimella.

        Voi olla,että asiaan on tullut muutoksia,mutta olen kuullut huhun,että "joku" oli olisi soittanut lääkäriajan terv.keskuksen pihalta,5metrin päästä toimistosta.

        Korjatkaa,jos asiaan on tullut muutoksia.

        Itse olen soittanut pihalta koska luukulla ei aikaa saa.


    • ärsyyntynyt

      Ei se ole huhu, vaan minä. Oletin, että voisin ajan varata paikan päältä, vaan ei. Ainoastaan soittamalla. Joten pakitin ovesta ulos, huusin siitä, että joko voi soittaa ja soitin. Sain ajan. "Meillä on valitettavasti tämä käytäntö..."-blaablaablaa... luulisi että olisi käytäntönä myös maalaisjärki, vaan kun ei, niin ei. Onneksi terveysaseman saa itse valita. Kunhan muistaa kolme viikkoa ennen tarvetta siirtää paperit, toivoa että myös Länsi-kotka näin osaisi tehdä, ja toivoa ettei sairastu siinä välillä. Lisäksi, jos siirron tekee, keskittää sitten myös hammas- yms. hoidon siihen terveyskeskukseen.

      • Ylimielisen asiakas

        Hammashoitoa en muualle anna. Hyvä että kerroit. Kovaa vauhtia olin menossa Karhulan Terveyskeskuksen asiakkaaksi.


      • Tyytyväinen Karhulas
        Ylimielisen asiakas kirjoitti:

        Hammashoitoa en muualle anna. Hyvä että kerroit. Kovaa vauhtia olin menossa Karhulan Terveyskeskuksen asiakkaaksi.

        Karhulassa hyvä Hammashoito ainakin. Karhulan puolella hammaspotilaita käsitellään hellemmin.


    • IDI HUSSEIN AMIN

      mina somalia karea oike hyva hoito on mina aina aika

      • Enää

        Mina poista teultä koko pää irti!

        Ei satu.


      • alah agva
        Enää kirjoitti:

        Mina poista teultä koko pää irti!

        Ei satu.

        mina isis mina raiska lapsi jos ei laakari tule


    • Älkää häiritkö
      • Miks et sä soita

        Mene länsi-Kotkaan paikaanpäälle varaamaan aika. Kerro huomenna saitko ?

        SIIS SEN LÄÄKÄRIAJAN.


    • Ole hyvä

      Kaijutin päälle ja kauppaan. "Kiitos kärsivällisyydestä".............".Kiitos kärsivällisyydestä"......................"Kiitos kärsivällisyydestä".......................

      • nahkanuijja

        Mul käy aina seisomaan,kun kuuntelen tota samaa lausetta jatkuvasti.


    • 6 vuotta käynyt

      Hammaslääkäriin pääset lain sallimissa puitteissa, eli 6 kuukaudessa.
      Särkytapauksissa HETI.

      • Niinpä-Niin

        Eipä onnistunut kohdallani. Ajat ensi keväälle tai laita väliaikainen paikka.
        Särky ja särky jos vettä juopi ja vihloo onko se särky laaja käsite jos vihloopi.


    • EI KANNATA!

      Kannattaako olla kuin määkivä lammas samalla, kun virkamiehet varastavat verovarojamme?

    • Kokeiltu on

      Jos on akuuttikipu,niin 1000% varmasti saat ajan hammaslääkärille. VALITA VALITA VALITA.

    • 48oodi
    • Kalashnikovit jakoon
    • Minne vaihdan

      Hoitopaikan valinnanvapaus lisääntyy 1.1.2014 alkaen.
      Vuoden 2014 alusta alkaen potilaan oikeus valita hoitopaikkansa laajeni niin, että potilailla on mahdollisuus valita terveysasema ja erikoissairaanhoidon yksikkö kaikista Suomen julkisista terveysasemista ja sairaaloista.

      PS. Olisikohan Kouvola parempi vaihtoehto

      • Motelli ja Bens.asem

        Ei missään tapauksessa. Suosittelen Pyhtäätä.


    • s-lltä

      """""Terveysjohtajana aloittaa 5.5.2014 alkaen Maija Valta.
      Hoitopaikan valinnanvapaus lisääntyy 1.1.2014 alkaen.
      Vuoden 2014 alusta alkaen potilaan oikeus valita hoitopaikkansa laajenee niin, että potilailla on mahdollisuus valita terveysasema ja erikoissairaanhoidon yksikkö kaikista Suomen julkisista terveysasemista ja sairaaloista """""""""

      No nyt Valta meinaa, että lääkäri tulee asuinosoitteen mukaan. Alkaen 2015. Ja hoitaja siihen portsariksi samaan pakettiin. Että ei muka voisi valita omaa lääkäriä tai tk:sta. Hohooo. Että lain ylikö täällä vaan kävellään.
      Sen sijaan tai myös - että tänne pykää näitä kommentteja, voisitte myös kannella samalla tekstillä tuonne Aluehallintovirastoon. Että jotain myös tapahtuu. SUomi24:n kanssa jutellessa ei tapahdu muuta kuin oman kirjoituksen luentaa.

      Ja ei taida olla lain mukaista myös tuo, että Suomen kansalaisella pitäisi olla puhelin, voidakseen varata aikaa tk:sta. Puhelin ei ole mikään velvollisuus. ELi, arvaan, että on laiton toimenpide myös tuo ajanvarauksen poisto paikan päältä. Mutta tuntuu siltä, että kotkalaiset on tyytyväisiä, vaikkei kohta olis koko tervaria.

      Kotka taitaa laittaa mieluummin rahojaan komeisiin museoihin ja betonitolppiin...kuin kansalaisten terveysasioihin. Eli, sitä saa mitä tilaa.
      Mutta onneksi täältä myös pääsee pois. Helsingissä esim on sitten vaikka 50 tervaria valittavaksi.
      Kotkassahan ei toimi oikein mikään. Kirjasto taitaa olla ykkönen .

    • Ette eläkkeelle

      Heilutelkaa plussakorttianne lehtikuvassa, niin pääsette nuppitohtorille. Kirjastokorttiahan lukutaidottomilla ei ole.

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      378
      3700
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      209
      1813
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      67
      1384
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      151
      1270
    5. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      165
      913
    6. Puhutko toisista ihmisistä

      pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
      Ikävä
      117
      883
    7. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      57
      870
    8. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      117
      850
    9. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      49
      830
    10. Oli mukava tavata irl

      Sattuma toi sinut matkani varrelle. Ihmettelin sitä silloin, ehkä vähän vieläkin. Oli ilo jutella ja tuntea, vaikka nyt
      Ikävä
      24
      829
    Aihe