Olisin voinut katsella sua vaikka koko aamun

Tall

kun siellä kävin mutta katositkin paikalta. Olet ehdottomasti kaunein päällä maan :)

20

779

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • paikka ja aika

      Missä kävit?

      • Tall

        Eräs myymälä, aika 9-10 aikoihin.


    • dfghjkl

      neste ?

      • Tall

        Ei valitettavasti.


    • 645fydfrry

      Miks tyydyt vain katseisiin? :))

      • Tall

        En tiedä onko hän varattu, tai oikeastaan mitään muutakaan hänestä. Vaikea edetä mihinkään suuntaan muuta kuin ihailla hänen kauneuttaan kauempaa :)


      • 645fydfrry
        Tall kirjoitti:

        En tiedä onko hän varattu, tai oikeastaan mitään muutakaan hänestä. Vaikea edetä mihinkään suuntaan muuta kuin ihailla hänen kauneuttaan kauempaa :)

        Aaa no eihän tää sit ollukkaan mulle. :((


    • 1+5

      Kerro ny minne päin menee? Kellon aika täsmäis ja myymälä mut ei kai ny sentään mulle...? En mä ny tuosta kauneudesta menis mitään puhumaan :)

      • Tall

        Menee 05-Alueelle.


      • 1+5
        Tall kirjoitti:

        Menee 05-Alueelle.

        Ei varmaan yllätä jos sanon ettei osunut toi 05 alue :)


      • Tall
        1+5 kirjoitti:

        Ei varmaan yllätä jos sanon ettei osunut toi 05 alue :)

        Ei yllätä :)


    • ???

      Oliko hän asiakas vai myyjä? Entä sinä? Tapasitko hänet ensimmäisen kerran?

      • Tall

        Olen asiakas ja hän on myyjä. Ei ollut ensimmäinen kerta :)


      • ???
        Tall kirjoitti:

        Olen asiakas ja hän on myyjä. Ei ollut ensimmäinen kerta :)

        Kerros nyt mikä kauppa kyseessä; K vai S vai joku muu? Meneeko Kymin alueelle vai Etelä-Karjalaan?


      • Tall
        ??? kirjoitti:

        Kerros nyt mikä kauppa kyseessä; K vai S vai joku muu? Meneeko Kymin alueelle vai Etelä-Karjalaan?

        Ei ole K tai S kauppa vaan joku muu. Ja kymin alueella sijaitsee :)


    • iipovaa

      Siun täytyy rohkeest pyytää neitiä vaik kahville.suosittelen...

      • Tall

        Tottakai tekisi mieli kysyä kahville, mutta en viitsi asettaa häntä kiusalliseen tilanteeseen. Joten tyydyn näillä eväillä vain ihailemaan kun taas joskus siellä poikkean :)


      • tottuuuus
        Tall kirjoitti:

        Tottakai tekisi mieli kysyä kahville, mutta en viitsi asettaa häntä kiusalliseen tilanteeseen. Joten tyydyn näillä eväillä vain ihailemaan kun taas joskus siellä poikkean :)

        kannattaa unohtaa se muija!vinkinä vaa et se on varmaa varattu ko kaik ne on ja nolaisit vaa ittes!!


      • Tall
        tottuuuus kirjoitti:

        kannattaa unohtaa se muija!vinkinä vaa et se on varmaa varattu ko kaik ne on ja nolaisit vaa ittes!!

        Eihän nyt maailman kauneinta unohdeta :) Nolaaminen ei ole ongelma itselleni, katsoppas kun elämässä sattuu ja tapahtuu erilaisia asioita.


      • tottuuuuuuus
        Tall kirjoitti:

        Eihän nyt maailman kauneinta unohdeta :) Nolaaminen ei ole ongelma itselleni, katsoppas kun elämässä sattuu ja tapahtuu erilaisia asioita.

        kannattaa kattoo onks sormust sormes!!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      402
      4075
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      225
      2024
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      68
      1510
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      155
      1345
    5. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      167
      1001
    6. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      61
      993
    7. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      125
      947
    8. Puhutko toisista ihmisistä

      pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
      Ikävä
      117
      913
    9. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      51
      888
    10. Oli mukava tavata irl

      Sattuma toi sinut matkani varrelle. Ihmettelin sitä silloin, ehkä vähän vieläkin. Oli ilo jutella ja tuntea, vaikka nyt
      Ikävä
      24
      869
    Aihe