käytettäkö yöasua

.nukkumatti

Meillä löytyy yöasuja monenlaisia jopa yömyssyjäkin, kun ei kymmeniin vuosiin ole käytetty, vieläkö käytätte uniasua.

58

157

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lämmittää hyvin

      Kyllä käytän, pilkkihaalaria.

    • |||_____|

      Arkioloissa T-paita. Minkä merkkisiä yömyssyjä?

    • k/k

      Yritätkö vakavin naamoin väittää että nuorena käytit yömyssyä?
      Siis päässä pirettävää ei sisäistä .

    • Yöpaituli

      Vain lyhyttä yöpaitaa. Huoneet kun ovat niin lämpimät ja minulla on untuvapeitto.

    • ei nukuta vielä

      Housuja olen pitänyt koska lakanoihin saattaa tulla epämääräisä tahroja

      • Oletko tietoinen kunpi puoli falskaa?
        Tietäis sitten tohtorille kertoa.


      • ota siitä selvää
        koti-kiusattu kirjoitti:

        Oletko tietoinen kunpi puoli falskaa?
        Tietäis sitten tohtorille kertoa.

        Jos tuhruaa kolmesta paikkaa.


    • meedio :)

      Illalla menen nukkumaan flanellihousuissa ja hihattomassa nutussa, aamulla herään pelkissä pikkuhousuissa.
      Mitä tapahtuu yön aikana?

      • Jostain omituisesta syystä haluisin tietää,varmaan joskus kerrot.


      • kuumaaja

        Onko sulla kahdet housut päällekkäin?

        Itse hiessäsi olet kiskonut ne yltäsi.


      • meedio :)
        koti-kiusattu kirjoitti:

        Jostain omituisesta syystä haluisin tietää,varmaan joskus kerrot.

        Kerron sulle heti, kun saan selvyyden..


      • meedio :)
        kuumaaja kirjoitti:

        Onko sulla kahdet housut päällekkäin?

        Itse hiessäsi olet kiskonut ne yltäsi.

        No nyt sä sen paljastit ja minä kun aattelin pitää jännitystä yllä.
        Oikeasti mä riisun flanellit heti ja nutun joskus myöhemmin.


      • kuumaaja
        meedio :) kirjoitti:

        No nyt sä sen paljastit ja minä kun aattelin pitää jännitystä yllä.
        Oikeasti mä riisun flanellit heti ja nutun joskus myöhemmin.

        :)) Eli meitä meedioita riittää.


      • meedio :)
        kuumaaja kirjoitti:

        :)) Eli meitä meedioita riittää.

        Ja saman kokeneita, halit sulle ja kookoolle kans. ;)


    • staka*

      On mulla ihana Mark & Spencerin iltapukutyylinen kevyt satiiniyöpaita, luonnonvalkoinen, mutta en minä sitä Y Ö L L Ä pidä ;-). Kateellisille voin saman tien kertoa että maksoi kirpparilla kaks ecua...

      • :))

        Kateellinen, mistä? Miksi joillakin tuntuu olevan kumma luulo, että kaikki ovat ilkeitä ja kateellisia.

        Hieno vrmaan, vaikken Markia tunnekaan. :)) Enkä Spenceriäkään.


      • staka*
        :)) kirjoitti:

        Kateellinen, mistä? Miksi joillakin tuntuu olevan kumma luulo, että kaikki ovat ilkeitä ja kateellisia.

        Hieno vrmaan, vaikken Markia tunnekaan. :)) Enkä Spenceriäkään.

        Mistä sinä sen ilkeä-sanan tähän hait? ;-)
        Ajattelin vain että Mark & Spencerin ihanuus 2 eurolla kirpparilta - jihaaaa !

        Ilkeile en !!!


    • Joo, beessit opitkälahkeiset ranelialkkarit, pitkävartiset villasukat, leukaan asti napitettu pitkähihainen flenelliyöpaita ja samaa kangasta oleva myssy. korvatulpat.

      • €--

        Sää oot kivan näköinen tossa asussa


      • ent. siivoojaparka

        Sinä se olet kaukaa viisas, kun pukeudut lämpimästi kaiken varalta.

        Ei pääse käymään niinkuin yhdelle entisistä vävykokelaistani, että käveli unissaan ja lukitsi itsensä ulos ilman rihmankiertämääkään päällään. Oli kuitenkin lämmin kesäyö, mutta kyllä näin viileinä öinä on paras olla jo kunnon varusteet yllään.


      • €-- kirjoitti:

        Sää oot kivan näköinen tossa asussa

        Haa, tykkääks nii :). Kieltämäti aika hienot remelit kun peilistä kahtoopi :)). Ei muuta vikkaa ku pikkasen liian kuuma.


      • ent. siivoojaparka kirjoitti:

        Sinä se olet kaukaa viisas, kun pukeudut lämpimästi kaiken varalta.

        Ei pääse käymään niinkuin yhdelle entisistä vävykokelaistani, että käveli unissaan ja lukitsi itsensä ulos ilman rihmankiertämääkään päällään. Oli kuitenkin lämmin kesäyö, mutta kyllä näin viileinä öinä on paras olla jo kunnon varusteet yllään.

        Huh, onneksi en kävele unissani.Ois varmaan järkytys herätä ulkoa eikä mitään aavistusta siitä miten sinne on joutunut. Yksi mun tuttava oli yöllä unissaan kirjoittanut tekstiviestin, onneksi se oli mennyt lapselleen. Siinä vistissä ei mitään tolkkua, vai kirjaimia summittaisesti peräkkäin.


    • Vaaleenpunanen, pörrönen unimaski jossa lukee "The Bitch Is Sleeping".

      • .mollis

        Hahhaaa!!! :)))


      • <3<3

        Rakkaalleni painatin sanoman "my dick is still standing".

        Hyvin pyyhkii.


      • .mollis kirjoitti:

        Hahhaaa!!! :)))

        Mun hotajakamulla on yöpaita jossa lukee jotta Be safe at night, sleep with a nurse.


    • Nakke*

      Mun yöasussa ei lue mitään, en pidä tatuoinneista.

    • kawe

      Pikkarit ja hihaton valkoinen laamapaita, ei hierrä, ei kierrä .....

      • Tyylisi

        Millaiset pikkarit? Pitsisen stringit varmaankin...


    • Yk +60.

      Nakuna tietty kesät, talvet. Sillä tavalla noin 40 vuotta, hyväksi havainnut.

      • Minä tunnen itseni alastomaksi nakuna.


      • .mollis
        mrshedgehog kirjoitti:

        Minä tunnen itseni alastomaksi nakuna.

        Aika moni tuntee noin, sehän on totuus ;)


      • mrshedgehog eirek
        .mollis kirjoitti:

        Aika moni tuntee noin, sehän on totuus ;)

        Kyllä nukkuissa pitää olla paita ja housut, siis yöpaita tai pyjama.


    • Hups.

      Alaston vartalo vierellä tuntuu pirun hyvältä.

    • Yöpaituli

      Hihallinen paituli oltava muuten olkapäitä ja käsivarsia palelee. Muutenhan olen
      täkin alla. Sanovat että pitäisi olla sukat jalassa ja tumput kädessä, silloin nukuttaa hyvin. Ohut villapipokin kuuluu samaan suositukseen. Kyllä uskon että auttaa.
      Sukat minulla toisinaan onkin, nukun yleensä sen 7 tuntia samaan syssyyn
      heräilemättä, eli riittävän hyvin. Muuten, miten se myssy pysyy päässä, onko
      ommeltava nauhat vai käykö terroristipipo? Taitaa olla liian kuuma, mutta voihan saksilla muotoilla avarammaksi. Pipohomman kyllä kokeilen, kun olin työelämässä
      ja ikäihmisiä hoitelin moni halusi nukkua huivi tai myssy päässä, tosin monella oli
      hyvin ohuet hiukset. Vanhat ihmiset yleensä nämä jutut tietää....
      Entäs se röyhelöpipo jota parisataavuotta sitten käytettiin.

      • vois ollakin.

        Luulisin että sellainen terroristipipo on hyvä. Päälaelle voisi laittaa kiristettävän nauhakujan siltä varalta että jos tulee liian kuuma, voi avata päälaen aukkoa isommaksi liikojen höyryjen poistumiseksi ja jos päälakea palelee voi aukon sulkea nauhoilla.

        Solmittavat nauhat titenkin leuan alle ettei vahingossa tipu pois päästä yön aikana.


    • se entinen

      En pukeudu nukkumaan mennessäni.

    • ei vedä

      Jos kylm asunto, pitää olla yömyssykin, ei muuten tarvii vaatteita yöllä.

    • Hei kun keikuskelen

      Minä suorastaan Pukeudun sänkyyn. Astanta on kankea, kun pukeutumisen jälkeen etenen kohti sänkyä. Jäykkänä kellahdan vaaka-asentoon ja vaivoin vedän päälleni ensteks ihanan Paksun pörröisen vanhanaikaisen viltin, sen päälle sitten vedän paksun täkin ja ilimasta riippuen vielä senkin päälle täkin. Jalkopäässä, sivuun kasattu, mutta helposti käteen kaapattavissa, on Luhdan paksu päiväpeitto. Sen voi jossakin vaiheessa vetää päälle sikälimikälisikäli koleus yöllä yllättää.

      Yömyssyä ei ole, mutta pään ympärillä on Vanne. Vanteessa lamppu. Lampun pistän sojottamaan haluttuun kohtaan.

      Tämä valtaisa pukeutuminen ja kasoittain päällä olevat peitteet suoritan vain yhdessä paikassa. Nimittäin saaressa. Syksyllä, kun kylmänkoleat sormet tunkeutuvat seinien ulkopuolelta sisälle.

      Ihana Pesä.
      Niin ihana.

      Paksu villapusero flanelliyöpaidan päällä antaa minulle mahdollisuuden pitää käsiäni peittokasan ulkopuolella. Ulkopuolinen käsien olotila mahdollistaa kirjan pitämisen naamani edessä, otsalamppuvalon edessä.

      Minulla on kaasulämmitin kyllä yäkerran makuuhuoneessa, mutta en tahdo sitä käyttää. Jotenkin on aivan mahtavaa muurata itsensä lämpöiseen pesään kirjan kanssa.
      No voi olla, että pistäisin joskus lämmittimen hetkeksi päälle, mutku en mitenkään viitsi/jaksa/huvita raahata alakerrasta raskasta kaasupulloa yläkertaan kertakaikkisen jyrkkiä portaita pitkin.

      On ihana ruveta nukkumaan raikkaassa kylmähkössä tilassa, kun keho on lämpimässä ja vain naamataulu framilla raikasta ilmaa vetelemässä sisäänsä.

      Täällä kotona on erilainen pukeutuminen.

      • tönkkö suolattu

        Nauruun taas meinaan kuolta, kuin niin usein sinua silmäillessäni.
        Sinähän nukut mökilläsi, olet kuin sivulle käännetty tankki-Salonen.
        Kuin oma kultani, kun äiti oli muinoin hänet vaatettanut monin kerroin ulkoilemaan pakkaseen.
        Puppeli-kulta oli tönkkönä kaatunut, ja vasta vaaksan verran kuluttua, tuli mamma lapsensa nostamaan pystyyn.


      • Hei kun keikuskelen
        tönkkö suolattu kirjoitti:

        Nauruun taas meinaan kuolta, kuin niin usein sinua silmäillessäni.
        Sinähän nukut mökilläsi, olet kuin sivulle käännetty tankki-Salonen.
        Kuin oma kultani, kun äiti oli muinoin hänet vaatettanut monin kerroin ulkoilemaan pakkaseen.
        Puppeli-kulta oli tönkkönä kaatunut, ja vasta vaaksan verran kuluttua, tuli mamma lapsensa nostamaan pystyyn.

        "tönkkö suolattu"

        Joo, kyllä mä aika tankki-Salonen oon, kun muuraan itteni sänkyyn.:)
        Voisin kyllä nukkua alakerrassa vaikka ilman rihman kiertämää, kun takka on lämmittänyt huoneet lämpöiseksi, mutta siinä on oma viehätyksensä, kun kääriytyy peittokasan alle pieneen pesään. Ja voih, miten hyvä hengittää viileässä huoneessa.

        Ennen muinoin oltiin paljon talvellakin saaressa. Melkein aina hiihtolomalla, jos vaan jäät olivat siinä kunnos, että autolla (tai kävellen) uskallettiin mennä.
        Alakerta on "talviasuttava", seinissä eristeet ja tuplaikkunat. Sielä nukuttiin talvisin, mutta kesäisin yläkerrassa.

        Tekisi kovasti mieleni mennä ens viikonloppuna saareen, hienoa ilmaa kun on luvattu, mutta en taida saada ketään kaveria mukaani. Näin syksyllä siellä on pirun pimiää ja koska omaan Valtaisan mielikuvituksen, niin jos yksin meen ja satun saamaan hurrrrrjia mielikuvitusvisioita hiipivistä roistoista, niin tätä muoria alkaa peliättämään ja se ei tietysti ole mukavaa, jos on ypösen yksin koko saaressa.
        Mutta mietin nyt kuitenkin, josko mahdollisesti sinne yksin menisin.


    • .mollis

      Valkoiset puuvillasukat jaloissa.

      • ,,,,

        Niin on minullakin ja pitkä flanelliyöpaita jossa on pieniä ruusuja.


      • lämmim?
        ,,,, kirjoitti:

        Niin on minullakin ja pitkä flanelliyöpaita jossa on pieniä ruusuja.

        Mummoyöpaita?


      • ,,,, kirjoitti:

        Niin on minullakin ja pitkä flanelliyöpaita jossa on pieniä ruusuja.

        Ei, varpaiden pitää olla paljaat nukkuessa.


    • paitaressu

      Ukolla on tyrävyö ja mulla lyhyt paituli.

    • Rimmir tänään

      No mutta, niinkö muka et tietäisi nukkumatti.... Joka iltahan sinä tulet tarkastukselle ja torut ellei kädet ole täkin päällä.

    • puhdas paita

      Puhdas omatunto on paras päänalunen.

      • |||

        Joopa joo, sama vanha paikkansapitämätön klisee.


      • puhdas paita
        ||| kirjoitti:

        Joopa joo, sama vanha paikkansapitämätön klisee.

        Kyllä se uni vaan maistuu paremmalta, kun ei mieltä paina mikään.


      • |||
        puhdas paita kirjoitti:

        Kyllä se uni vaan maistuu paremmalta, kun ei mieltä paina mikään.

        Jos siitä olisi kiinni, ei apteekissa tarvisi myydä unitabletteja. Tuskin meistä ihmisistä kovin moni niin paha on.


      • puhdas paita
        ||| kirjoitti:

        Jos siitä olisi kiinni, ei apteekissa tarvisi myydä unitabletteja. Tuskin meistä ihmisistä kovin moni niin paha on.

        Pahuudesta ei kyse, vaan omasta olosta ettei mikään paina mieltä.


      • |||
        puhdas paita kirjoitti:

        Pahuudesta ei kyse, vaan omasta olosta ettei mikään paina mieltä.

        Jokaisella on omatunto, unettomuudesta kärsineenä, minun omatuntoni ei unettomuutta aiheuttanut.


      • ||| kirjoitti:

        Jos siitä olisi kiinni, ei apteekissa tarvisi myydä unitabletteja. Tuskin meistä ihmisistä kovin moni niin paha on.

        Niimpä juuri,paras uni tulee kun vaan laiskottelee,pitkän lenkin jälkeen ei millään saa kieroksia alas.
        Ei tarvi paha olla kun uni häirintyy, ihmisen keho on uskomattoman herkkä laite.


      • €€ rouhialak
        puhdas paita kirjoitti:

        Pahuudesta ei kyse, vaan omasta olosta ettei mikään paina mieltä.

        Oikein hyvä mielikin saa ajatukset liikkeelle ettei yömyssykään auta uneen pääsyssä silloin voi hyvillä mielin valvoa.


    • Eki124

      En käytä, ei hierrä eikä kierrä ja helppo pierrä......

    • oloinen

      On on tuulen huuhtoma takapuoli :}

    Ketjusta on poistettu 16 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      19
      1831
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1358
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      62
      1240
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      10
      1164
    5. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1115
    6. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      13
      1068
    7. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1057
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      7
      1023
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      1019
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1012
    Aihe