Tyhmä kysymys: Miten naiset löytää mieheni profiilin facebookiss

tyhmänainen

Eli siis naiset joita mieheni ei edes tunne, pyytelee miestäni kaveriksi, ja mies ottaa nää naiset kamuksi. Mutta miten mieheni profiili löytyy helposti uppooudoille naisille?

Auttakaa tyhmää

20

346

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sählä

      Facebook näyttää "Henkilöt,jotka saatat tuntea" heti avattuasi sen. Ne on ihmisiä,kenen kanssa on joku yhteinen kaveri.Näin saattaa puhelimella faces ollessaan vahingossa pyytää kaveriksi. Näin kävi minulle. Tulin vahingossa pyytäneeksi jotain miestä,suostui pyyntööni,mutta poistin heti kavereistani. Jotkut kerää suurta kaverimäärää ja ottavat kaveriksi kaikki mahdolliset. Oletko mieheltäsi kysynyt,miksi hyväksyy kaikki kaveripyynnöt?

      • Tyhmänainen

        Katsoin nyt nää viimeksi lisätyt naiset, kummalakaan naisella ei ollut kuin jotain 30-40 kaveria, profiilit perustettu elo-syyskuussa, ja yhtään yhteistä kaveria ei ollut miehen kanssa. Jotakin outoa siis.


    • ville3

      Minusta sinun suurin huolesi ei ole, miten nämä ihmiset pyytävät miestäsi ystäväkseen vaan miksi ihmeessä miehesi kokee tarvetta pitää haaremia?

    • tyhmänainen

      Noinhan se on Ville3, miksi miehelleni ei riitä ihmiset joita tuntee, vaan kavereissa pitää olla maailman ympäri olevia naisia, Juuri katsoin että kavereita on lähes tuhat ja noita naisia on yhä enemmän ja enemmän.

      Enkö mä tunnekkaan miestäni, luulin että hän on jalat maassa oleva perusmies, mutta taitaakin olla joku sulttaani

    • Sairas toiminta

      Facebook tuhoaa ihmiset, joten pitäisi olla rohkeutta poistaa sieltä monia. Sinne voisi jäädä joku porukka, jonka kanssa tapaa muutoinkin, entiset työtoverit, mutta kamujen kamut olisi hyvä jättää ulos kokonaan.

      On suorastaan sairasta, että on kymmeniä, jopa satoja kavereita. eihän siinä ole mitään mieltä ja turhaa löpinää kaikki siellä, eihän sinne kukaan järkevä kirjoita mitään muuta "ilmaa".

      • 14+14

        No musta ei kymmenissä kavereissa ole mitään sairasta. Itse olen erakkoluonne ja minulla on 30 kaveria facessa. Listalla on ihmisiä jotka olen tuntenut koko ikäni, siskoni, hyviä ystäviä ja puolisoni. Asutaan ympäri suomea ja hyvä keino olla yhteydessä kaikkiin.


    • tyhmänainen

      Minulla itsellä on lähinnä sukulaisia, jotain koulukavereita, ystäviä ja muutama työkaveri, kaverilistalla. Suurin osa työkamuistakaan ei kuulu mun facekavereihin, ei ole mitään tarvetta jakaa kaikkia asioita koko maailmalle.

      • miesvm_1967x

        Minulla ei ole ensimmäistäkään työkaveria feissikaverina noin 300 henkisestä duunista. En kaipaakaan, työasiat työasioina :D


      • nainen5

        Tutki mitä mies puuhaa. Siis jotain toista kautta kun vaan hänen sanomana. Naisia siis pukkaa sinne paljon.


    • nainen olen

      Sillä on semmoiset asetukset, että kuka vaan voi ottaa häneen yhteyttä ja profiili lienee julkinen. Kyllä ne naiset miehesi jostain tuntee, koska nimellähän siellä ihmisiä etsitään. Tai sitten bonganneet hänet kavereidensa kavereista. Ilmeisesti komia mies ja mukavan maineessa?

      Ehkä miehesi kuitenkin tuntee heidät jostain kautta tai ainakin tietää. Yhteisiä kavereita? Eikä ilmeisesti pidä pahan heidän yhteydenottojaan. Mä en hlökohtaisesti hyväksy ketään kaveriksi, jota mä en oikeasti tunne. Ja heistäkin vain ne, joihin olen myös live-elämässä yhteydessä. Työkavereita en hyväksy kavereikseni ihan sen takia, että haluan pitää yksityiselämäni työn ulkopuolella. Ja joku vanha koulukaveri, mitä himputtia mä heitä kavereikseni huolisin kun en kaipaa mitään nostalgisia muisteloita. Elämä on tässä ja nyt, ei menneisyydessä.

      • tyhmänainen

        Kun ei ole julkinen toi profiilikaan, mutta silti noita uusia kamuja tulee kokoajan.
        En kyllä viitsi enää selvittääkään mihin ryhmiin kuuluu, jos haluaa menettää minut sillä että uusia naikkosia ilmestyy kaverilistalle niin siinäpähän tekee niin


    • treffeillä

      Hänellä saattaa olla profiili jollain facebookiin liittyvällä treffipalstalla (esim sovellus jossa voi katsastaa nopeasti paljon naisten kuvia ja etsiä sopivaa treffiehdokasta) tai hän antaa fb-osoitteensa jonkin muun treffipalstan naisille.

    • tyhmä ukko sulla

      Naiset voi olla sulle uppo outoja mutta tuskin ovat miehellesi. Eiköhän tuo ole reissuillaan niihin naisiin tutustunut. Kertonut olevan facebookissa ja jos miehesi on naisten mieleen, niin varmasti kaveripyyntöjä satelee. Älä ole liian sinisilmäinen. Se tuntee ne naiset. Sä et ja pitää sua oikeesti tyhmänä.

      Tai sitten hän etsii jossain treffipalstalla itselleen seuraa. Facebookissa on mm. ayi yhteisö. Sieltä voisit hänen profiiliaan käydä etsimässä...

    • tyhmänainen

      Niin mäkin olen ajatellut, että mies on tyhmä koska en mä jaksa ketään haaremin kerääjää elämääni. Jos ei irl-elämä riitä niin anti olla seikkailkoon nettinaisten kanssa ja perustakoon vaikka haaremin.

    • hyvä kun kysyt

      Onhan tuo vähän outoa toimintaa. Tuleeko miehiä kaveriksi yhtä paljon? Minkälainen menneisyys miehellä on, entä minkälainen on nykyään. Tunnetko todella miehen?

    • tyhmänainen

      Ei tosiaankaan miehiä näytä tulevan kamuiksi, naisia kylläkin riittää. Tää naisten kaveriksi ilmaantuminen on alkanut nyt puolisen vuotta sitten.

      Ikisinkku, ei ole oikein seurustellut kenenkään kanssa, seksisuhteita enemmänkin. Sitäpä tässä olen miettinyt tunnenko häntä ollenkaan, onko nää viimeiset vuodet olleet vain jotakin sumutusta.

      Tein kuitenkin miehen nimellä haun, googleen ja badoosta löytyi miehen profiili, koti paikka oli kyllä väärä, mutta miehen nimi on aika harvinainen joten saattaa olla mies tai sitten ei.

      • 6+16

        Badoo on treffipalvelu joka tuossa pari kolme vuotta sitten varasti ihmisten profiileja ja teki deitti ilmotuksia. Taisi mun miehen profiilin kaapata just 24sen sivuilta. Että se ei kerro mitään. Ottaa yleensä kuvan ja kaikki. Tiedän kyllä mieheni viritykset tarkkaan ja badoossa se ei ole.


    • tyhmänainen

      Muuta outoa en kyllä löytänyt, hauilla.

      Täytyy seurailla ja ihmetellä miehellekin että mistä se noita naisia löytää kavereiksi.
      Ja mistä tuntee kaikki noi sadat naiset

    • Tämäkin voi olla

      Mistä tiedät, että naiset pyytävät miestä kaveriksi? Oletko varma, että miehesi ei heitä pyydä?

    • Burn burn..

      Tee näin:

      Luo itsellesi uusi facebook profiili jollain random nimellä.
      Laita profiilikuvaksi joku kauniin naisen kuva.
      Sitten lataat AYI sovelluksen ja alat selata miesten profiileja.
      Jos/kun löydät oman miehesi profiilin pyydät kaveriksi ja kysyt vaikka treffeille jne..

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      272
      2763
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      74
      1480
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      42
      1446
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      33
      1223
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1164
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1163
    7. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      9
      1161
    8. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      45
      1161
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1099
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      10
      1080
    Aihe