Näyttävä ja rohkea mies strippari tarjolla lue ja et pety!

Tarjoan strippausta ja eroottista ihanaa hierontaa niin morsiammelle kuin vieraille:)
Treenaan todella paljon lihasta, kokoa ja näköä löytyy;)

Tässä lisätietoa!

Voit törmätä muhun leaf areenalla, keskustassa, halisten juoksupolulla.
Olen itse todella urheilullinen, teen fyysistä työtä, salilla lenkillä ja muita harrastuksia.Nautin myös ruuan teosta siivoomisesta eli tästä saisi moni käyttöisen nuoren miehen vaikka puutarhan hoitoon lumitöihin mihin vain. Olen erittäin sosiaalinen kiltti h tajunen luotettava ja todellinen romantikko:) Minun kanssa voi itkee nauraa kiukutella ja olla juuri oma itsensä. Eli jos on murheita pyyhin kyyneleet otan syliin jos on hauskaa sit nauretaa ja pidetää hauskaa. En harrasta yhden illan juttuja en saa niistä mitään. eli yhden naisen mies ja silloin tämä nainen saa kaiken huomion minulta. Ja lupaan järjestää paljon ylläreitä, pieniä matkoja ja muuta kivaa niin aika ei käy tylsäksi minun kanssa. Kaverien baari kierokset ei ole minulle tärkeitä mielummin vietän iltaa sinun kanssasi kahden elokuvaa katsoessa tai muuta tehdessä. Rakastan myös hieroa niskoja selkää jalkoja. Eli lyhyesti urheilullinen romantikko joka kaipaa seuraa tositarkoituksella. olen myös lapsirakas ja pidän todella lapsista. usein toimin lapsenvahtina kaverin muksuille. Rakastan myös liikuntaa ja menemistä mutta koti illat ovat parhaita.
Ulkonäöstä olen 197cm 87kg tummat hiukset meren siniset silmät en mikään kauhea puntti sopivasti lihaksikas:) Ja jos pidät isosta tässä unelma 19cm 16cm ympärysmitta;)
Olen myös todella seksuaalinen hyvällä mielellä rakastan kun nainen saa ja nauttii seksistä. Ajattele tulet töistä kotiin, tulen ovelle vastaan suutelen sinua, keittiössä odottaa ruoka ja viinilasit. Syömme rauhassa tarjoan viiniä suutelen niskaasi kaulaasi ja kuiskaan kuinka seksikäs olet, menemme olohuoneeseen tanssimme hitaita kynttilämeressä nautimme toistemme huulista painamme toisemme kiinni toisiimme,johdatan sinut makuuhuoneeseen riisun sinut hitaasti, olet makuulla ja annan sinulle ihanan koko vartalo hieronnan, suutelen kroppaasi joka puolelta annan ihnanan suuhoidon tiedät kyllä mistä;) rakastelemme hellästi ihanan pitkään nukahdamme:)

[email protected]

1

158

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ja vain matkakulujen hinnalla omaksi iloksi ja naisten;)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      413
      4319
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      238
      2123
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      68
      1570
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      158
      1391
    5. Hallitus korottaa yleisen arvonlisäveron 25,5 prosenttiin

      Yleisen arvonlisäveron kiristäminen 1,5 prosenttiyksiköllä on hallituksen järein toimi kehysriihessä. Se voi tuoda valti
      Perussuomalaiset
      253
      1100
    6. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      67
      1067
    7. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      167
      1035
    8. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      136
      1033
    9. Puhutko toisista ihmisistä

      pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
      Ikävä
      117
      933
    10. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      53
      918
    Aihe