Itäkeskuksen hyvä ennustaja?

tarvetta olisi

Onkoo itäkeskuksessa vielä romanimuoria joka työntää rollaattoria jossa on kyltti missä lukee "hyvä ennustaja"?

Pitäis saada vähän tietoa tulevasta niin ajattelin käydä itiksessä jos tämä povarimuori vielä siellä on. Kertokaa nyt onko vai ei?

10

336

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Länsiväylä

      Oletko mies, vai nainen ? Minkä ikäinen olet ? Oletko köyhä vai varaskas. Onko lapsia sinulla? Nämä on kaikki tärkeitä kysymyksiä, jos haluat tietoa tulevasta. Pitää olla perus asiat ensin selvillä, ennen kuin voi raaotta tulevaisuuden esi rippua. Syntymävuosi on tärkiää, sekä sukupuoli. Otan sinuun yhteyttä tällä palstalla.Kun ensin vastaat kysymyksiin.

    • Itäkeskus

      Ei ole...hän on nukkunut jo pois. Mutta löytyyhän noita ennustajia, tosin en heitä suosittele käyttämään.

    • 3+11

      Hän on nukkunut pois muutama vuosi sitten.

    • tulevaisuuspelotaa

      onko itä keskuksesa muita povaus taitosia? elämän suuntaa tahtoisin nähä.

    • Kylttimummo

      Tänään oli jollain romanivanhuksella joku kyltti rollaattorissa. Oli niin epäselviä harakanvarpaita etten saanut selvää oliko tarjolla povausta vai thaihierontaa.

    • korteistakenkattoo

      Kene sakeissa paraat povarit?

    • Varoittaja_varoittaa

      Itse Jumala sanassaan VAROITTAA tietäjä- ja vainajahengistä!

      7. Niin Saul sanoi palvelijoillensa: "Etsikää minulle joku vaimo, jolla on vallassaan vainajahenki, niin minä menen hänen luoksensa ja kysyn häneltä". Hänen palvelijansa vastasivat hänelle: "Katso, Een-Doorissa on vaimo, jolla on vallassaan vainajahenki".
      8. Silloin Saul teki itsensä tuntemattomaksi, pukeutui toisiin vaatteisiin ja lähti matkalle, mukanansa kaksi miestä. He tulivat yöllä vaimon luo, ja hän sanoi: "Ennusta minulle vainajahengen avulla ja nostata minulle se, jonka minä sinulle sanon".
      9. Mutta vaimo vastasi hänelle: "Sinä tiedät kyllä, mitä Saul on tehnyt, kuinka hän on hävittänyt vainaja- ja tietäjähenkien manaajat maasta. Miksi virität minulle ansan tuottaaksesi minulle kuoleman?"

      Älkää hyvät ystävät leikkikö noiden asioiden kanssa!

    Ketjusta on poistettu 24 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1831
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      22
      1749
    3. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      108
      1662
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      69
      1541
    5. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      72
      1528
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      23
      1426
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      58
      1405
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1222
    9. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1150
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1145
    Aihe