Seksihullut nykyihmiset

Kyllästynyt nainen

Tarkemmin sanottuna mua ällöttää nykyajan seksikeskeisyys, sitä suolletaan koko ajan joka tuutista, telkkarista, radiosta, netistä -ja ihmisten elämä tuntuu pyörivän vain pelkän seksin ympärillä.

Itse en sovi tähän muottiin ollenkaan, vaan mulle on sata kertaa tärkeämpää muiden ihmisten ajatukset ja tunteet kuin se, mitä vaatteiden alta löytyy. Toki seksi on tärkeää -mutta vasta parisuhteessa. En tosiaan halua harrastaa mitään nettiseksiä vieraiden ihmisten kanssa tai lähetellä randomeille itsestäni alastonkuvia, mutta tuntuu että ihmisillä ei pyöri enää mikään muu mielessä.

Deittipalstoillakin 9/10 miehestä alkaa jo ekan illan aikana vinkumaan lisäkuvia, ja kun esitän yksinkertaista joka ei ymmärrä että seksin perässä tässä nyt ollaan, alkaa se typerä vihjailu "mitä sulla on nyt päällä?" "mitä sä haluaisit just nyt tehdä...mulle?" Jne.

Olen imoittanut profiilissani ihan selkeästi, että etsin vakavaa parisuhdetta enkä ole kiinnostunut pelkästä seksistä, mutta eihän nää runkkarit taida osata lukea ollenkaan. Eniten ärsyttää se, että vaikka mä en mitenkään lämpeä näille runkkuehdotuksille, ne ei edes tajua vaan jatkavat vaan sitä rautalankansa vääntämistä ja kuvien mankumista.

Voin kertoa, että vaikka mies olisi muuten millainen adonis ja unelmamies tahansa, niin seksin puheeksi ottaminen ennen ensimmäisiäkään treffejä on sellainen turn off, että peli on menetetty.

En kyllä tiedä alanko olla ajatuksineni jo vähemmistössä, kun tuntuu että "kaikkien muiden" mielestä seksin harrastaminen kaikkien kanssa kaikkialla kaikenaikaa alkaa olla jo ihan normijuttu.

82

859

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • so simple

      Omituista, onkoha profiilissasi kuitenkin jotain, joka viittaa seksiin tai kuvassasi näkyy liikaa?

      Itse en ole saanut yhtäkään kuvaamaasi viestiä vaikka useampi kymmenen miestä ehti kirjoitella sen 3 viikon aikana, jolloin minulla oli profiili (kunnes löysin etsimäni).

      Kolmen kanssa kävin treffeillä, no siinä yksi ehkä vihjaisi ylipäätään pitävänsä seksistä, siis ainoa joka otti asian edes treffeillä puheeksi. Itseäni hän ei kiinnostanut millään tasolla mutta ei hänen puheensa minua haitannut.

      Etkö voi blokata pois tällaisia vainoajia?

    • Kyllästynyt nainen

      Profiilissa on pelkkä kasvokuva (rajattu kaulasta ylöspäin) eikä mielestäni mitään mikä viittaisi siihen että kaipaan kevyttä seksiseuraa.
      Voin blokata vainoajat pois, mutta ärsyttävää on se, että ensin muutaman viestin ajan ovat ihan ok, kunnes tuo seksinvonkaaminen alkaa. Jotenkin vain tulee sellainen kuva, että tuo on ihan normaalia käytöstä nykyään ja mä jotenkin poikkeava kun en siitä ole niin innoissani.

      • Kyllästynyt nainen

        Ja ennenkuin tänne löytää tiensä joku miesasiamies, joka väittää että vastailen vain pelkille pelimiehille, niin voin kertoa että ei pidä paikkaansa. Koetan kyllä seuloa sieltä ne "ihan tavalliset" miehet, joille laitan viestiä. Silti lopputulos on tämä.


      • Bränikkä

        Lähdetäänkö lasilliselle? Itse en ole ollenkaan sellainen *hihihi* ;)

        ...niin ja valitettavasti kaikki miehet on sikoja ;) *vinks*


    • so simple

      Itse olen tehnyt aloitteita kirjoitteluun ja ehdottanut miehille tapaamista heti muutaman viestin jälkeen, minusta on parasta heti tsekata vähänkin kiinnostava ihminen livenä.

      Ei kannata niin tosissaan ottaa, moniakin jännittää ja tulee kirjoiteltua "sivu suunsa", tapaamisella sen ihmisen näkee, rohkeasti vaan treffeille. Itse en kauaa kirjoittele, olen myös valmis soittamaan koska monella miehellä kirjoittaminen on vaikeaa. Olen soittanut ihan omasta numerostani, joka ei ole salainen. En ole saanut perääni ketään vainoajaa enkä roikkujaa vaikka ei ole natsannut..

      Sain jostain syystä ilmeisesti poimittua s24 deitin fiksuimmat tyypit. Moni sinne jäi, jotka vaikuttivat tosi hyviltä mutta oli pakko vaan toivotella hyvät jatkot ja onnea etsintään kun itse jo sopivan löysin.

    • ettäs silleen

      No, mitä em. lukee tätä nettideittailua koskevaa ketjua, niin miehet
      vetää seksin joka rakoon.

      Toisaalta he, jotka tätä koko ajan toitottaa, ovat varmaankin epävarmoja
      mu´nansa pituudesta ja toimivuudesta, koska ei normaali toitota
      seksistään missä ja kenelle vain.

      • ...................:

        Kyllä siinä varmaan jotain tuon suuntaista on taustalla, jos pitää koko ajan kysellä mieltymyksiä yms. seksin suhteen.
        Jotain siinä varmistellaan ja vertaillaan sitten omaan tynkään, taustalla epävarmuus että kelpaisko pienehkö, osittain toimimaton muna sittenkään. Joten suosiolla kannattaa blogata tuollaiset keskustelijat heti alkuunsa.

        Suuret puheet, pienet teot, näinhän se menee....


      • seksiseuraa hakemass
        ...................: kirjoitti:

        Kyllä siinä varmaan jotain tuon suuntaista on taustalla, jos pitää koko ajan kysellä mieltymyksiä yms. seksin suhteen.
        Jotain siinä varmistellaan ja vertaillaan sitten omaan tynkään, taustalla epävarmuus että kelpaisko pienehkö, osittain toimimaton muna sittenkään. Joten suosiolla kannattaa blogata tuollaiset keskustelijat heti alkuunsa.

        Suuret puheet, pienet teot, näinhän se menee....

        Tätä minäkin olen vähän epäillyt!
        Toista vuotta nettideittailua tullut harrastettua ja jokunen vähän pidempikin tapailuyritys...
        muutama mies aloitti seksijutut heti ekan tapaamisen jälkeen...no en minä mikään "nunna" ole, terve aikuinen nainen haluineen kaikkineen ja päädyttiin lopulta peiton alle (tai oikeastaan päälle)...mutta seksi ei ollut mistään kotoisin...pieni oli eikä kunnolla seissyt (no voihan vika olla minussakin!!)
        Pari tapaamaani miestä ei edes vihaissut seksiin ...tapailtiin muutaman kerran ja sitten ajauduttiin petipuuhiin ja oli kyllä parasta seksiä mitä ikinä...
        joten ei niistä puheista ja seisokkikuvista kannata välittää...delete...ja homma ratkaistu :-)


    • 18+10

      AP: oletko itse ottanut yhteyttä miehiin vai vain odottanut? Seksin perässä olevat luultavasti kirjoittavat aktiivisemmin ja useammille naisille, koska heillä ei ole pahemmin kriteerejä - kunhan yrittävät jokaista. Siksi suurin osa viesteistä tulee heiltä. Parisuhdetta haluavat kunnon miehet voivat olla passiivisempia, koska etsivät juuri itselleen sopivaa naista (eivätkä ole ehkä huomanneet juuri sinua tai eivät ole ihan varmoja kannattaako sinulle kirjoittaa). Naisen kannattaa siis olla aktiivinen!

    • Kyllästynyt nainen

      Olen sekä odottanut että ollut itse aktiivinen...

    • Bränikkä

      Juu, vakava parisuhde johon ei kuulu seksi ;)
      Arvelen että sulla on sellanen kutina alapäässä, jota ei voi raaputtaa ;)

      Monesti olen mielessäni naureskellut housuja päältä ottaessa kun nainen selittää, että "en minä yleensä näin tee". Et tietenkää kulta, et tietenkään ;)

      • Kyllästynyt nainen

        Koitapas ensin opetella lukemaan ja ennenkaikkea ymmärtämään myös lukemasi, ennenkuin tulet heittelemään mukafiksuja heittojasi. Vaikka provohan sä ootkin, ei kukaan voi olla noin tollukka muuten.


      • Bränikkä
        Kyllästynyt nainen kirjoitti:

        Koitapas ensin opetella lukemaan ja ennenkaikkea ymmärtämään myös lukemasi, ennenkuin tulet heittelemään mukafiksuja heittojasi. Vaikka provohan sä ootkin, ei kukaan voi olla noin tollukka muuten.

        Ihan iisisti muru. Kaikki on kunnossa. Halaisin sun pahanolon pois jos voisin mutta nyt pitää tyytyä kirjoittelemaan :)

        Tottahan minä ymmärsin, että seksiä vain suhteessa ja jokaisesta tuutista sitä suolletaan kyllästymiseen saakka. Kaikki magia ja arvoituksellisuus katoaa, ystävä kallis :)

        Tämän konservatiivisen kritiikin takana tuskin on kovin nuori typykkä jos kaikenlainen instantpaneskelu on turn off. Nythän on in liikuskella töissä ja kaupoilla freddyissä, jotta miehet huomioisi. Eroottinen huomioimattomuus on parikymppisille wannabejulkkiksille ehdoton masennuksen paikka.
        On ihanaa kun tyttöset on, että "hyi inhottavaa", vaikka huomioimattomuudessa vedetään freddyjä entistä tiukemmalle ;);)

        Pusi, pusi toivoo tollukka ;)


    • petyin!

      Minäkin hain aikoinaan vakavissani suhdetta, johon kuuluu myös seksi.
      Kävi niin, että mies oli se, joka heti ilmoitti, että pitää tutustua kunnolla
      ensin ja sitten vasta seksiä.

      No joo, eihän siinä mitään, sillä en minäkään halua heti kättelyssä
      sänkyasteelle. Me siinä sitten tapailtiin ja tapailtiin, kunnes koitti se
      h-hetki. JA MITÄ vielä: Siitä ei tullut mitään, siis ei yhtään mitään.

      En tiedä enää itsekkään, että missä vaiheessa sekin puoli pitäisi
      testata, koska kyllä se on osa suhdetta.

      • Bränikkä

        ...mutta nykyään en enää hae, koska lerpattava pettymys paloi verkkokalvoilleni ikuisiksi ajoiksi ;)

        Nyt painit dilemman kanssa, että onko ne miehet sikoja vai kyvyttömiä höpöttäjiä :)

        Oot varmasti ihana tytsy mutta olisitko kontrollifriikki ja se paistaa läpi myös makuuhuoneessa? ;);) *vinks*


      • petyin!
        Bränikkä kirjoitti:

        ...mutta nykyään en enää hae, koska lerpattava pettymys paloi verkkokalvoilleni ikuisiksi ajoiksi ;)

        Nyt painit dilemman kanssa, että onko ne miehet sikoja vai kyvyttömiä höpöttäjiä :)

        Oot varmasti ihana tytsy mutta olisitko kontrollifriikki ja se paistaa läpi myös makuuhuoneessa? ;);) *vinks*

        Hei pliis, älä arvuuttele, kun et tunne mua :D


      • Bränikkä
        petyin! kirjoitti:

        Hei pliis, älä arvuuttele, kun et tunne mua :D

        hihii.... jäin miettimään, että onkohan tämä sitten seurausta siitä itsensäkieltämisestä ja viriliteetin tahdonvastaisesta nujertamisesta. Ehkä miehet painiskelevat sen välillä, että pitääkö olla aktiivinen vai passiivinen? Molemmilla lähestymistavoilla kai kuitenkin on pyrkimys riisua pikkuhousut ja kumman tavan nainen hyväksyy, edustaa hänelle sitä oikeanlaista miehen käyttäytymistä ;);)
        Usko pois, kovanluokan pelimieskin osaa esittää "seksin kuuluvan vain parisuhteeseen" ;);)

        ps. 30% taisi osua oikeaan, vaikken tunnekaan ;)


      • petyin!
        Bränikkä kirjoitti:

        hihii.... jäin miettimään, että onkohan tämä sitten seurausta siitä itsensäkieltämisestä ja viriliteetin tahdonvastaisesta nujertamisesta. Ehkä miehet painiskelevat sen välillä, että pitääkö olla aktiivinen vai passiivinen? Molemmilla lähestymistavoilla kai kuitenkin on pyrkimys riisua pikkuhousut ja kumman tavan nainen hyväksyy, edustaa hänelle sitä oikeanlaista miehen käyttäytymistä ;);)
        Usko pois, kovanluokan pelimieskin osaa esittää "seksin kuuluvan vain parisuhteeseen" ;);)

        ps. 30% taisi osua oikeaan, vaikken tunnekaan ;)

        No höh, sunkin kanssa..Ei tuota pitäisi näin julkisesti enempää
        puida, mutta tässä oli tosiaan kysymys miehen korvienvälistä.

        Ja se juontaa kauan, kauan sitten tapahtumaan suhderintamalla.

        Että hehehee nyt vaan nettipsygologille..


      • vanha akka

        No joo...voihan siinä toki noinkin käydä...ihmisiä ne (pano)miehetkin on...
        Omalla kohdalla kävi niin että kirjoiteltiin pitkään...myös seksistä ja eka tapaaminen vain siirtyi monestakin syystä.
        Pari lyhyttä tapaamista oli ennenkuin sänkyyn asti päästiin ja niinhän siinä kävi ettei se sitten toiminutkaan...
        mukava mies muuten ja jatkettiin tapailua...aika monta kertaa piti yrittää ennekuin saatiin homma toimimaan...
        mutta sen jälkeen se onkin toiminut ;-)

        Oikeastaan mies jolla ei heti toimi on ehkä paljon "luotettavampi" kuin sellainen jolla seisoo aina ja kaikkialla?!


      • höpölöpöä taas.
        vanha akka kirjoitti:

        No joo...voihan siinä toki noinkin käydä...ihmisiä ne (pano)miehetkin on...
        Omalla kohdalla kävi niin että kirjoiteltiin pitkään...myös seksistä ja eka tapaaminen vain siirtyi monestakin syystä.
        Pari lyhyttä tapaamista oli ennenkuin sänkyyn asti päästiin ja niinhän siinä kävi ettei se sitten toiminutkaan...
        mukava mies muuten ja jatkettiin tapailua...aika monta kertaa piti yrittää ennekuin saatiin homma toimimaan...
        mutta sen jälkeen se onkin toiminut ;-)

        Oikeastaan mies jolla ei heti toimi on ehkä paljon "luotettavampi" kuin sellainen jolla seisoo aina ja kaikkialla?!

        Äläpä viitsi satuilla taas! Ei uskota! Kyllähän se niin on että jos alkuun ei seiso , niin tuskin myöhemminkään ottaa eteen!!


      • kärsivällisyyttä??

        Hei, voihan miestäkin jännittää!!
        tapasin ihanan miehen ja petipuuhat onnistui kunnolla vasta useamman kuukauden tapaamisten jälkeen...
        sitä ennen tyydytettiin toisemme monella muulla tavalla...
        Ja nyt sujuu...aina ja usein :-)


    • Kyllästynyt nainen

      Tietenkin seksi on osa suhdetta ja tärkeä osa onkin. Tässäpä kuitenkin taas tulee ilmi tämä kummallinen miesten (?) ajattelumalli; joko nainen on seksuaalinen ja lähtee innolla harrastamaan kaikenlaista eroottista iloittelua jokaisen vastaantulijan kanssa alta aikayksikön -tai sitten se on tympeä nutturapää joka vihaa seksiä. Missä on se puoliväli? Missä on muut mun kaltaiset ihmiset, jotka haluaa jakaa itseään ja seksuaalisuuttaan vain rakastavassa ihmissuhteessa eikä jokaisen randomin vastaantulijan kanssa?

      Ja mitä mun ikään tulee, niin olen vielä reilusti alle neljänkymmenen. Bränikän ja mun ero on siinä, että mä arvostaisin jotain fiksumpaakin ajanvietettä kuin pelkkää seksiorientoitunutta läähättämistä sähköpostin/skypen välityksellä. Ikävää, jos nykyajan miehet eivät muunlaisesta viehäty.

      • Bränikkä

        Voi toki ystävä kallis... Minähän vain hassuttelin hieman avauksesi kustannuksella mutta ymmärrän toki lopettaa nyt koska näen, että tämä aikakauteemme nivoutuva liiallisen seksuaalisuuden maailma vapaastisuomennettuna ahdistaa sinua. Se on ihan hyväksyttävä asia ja siitä tuleekin voida keskustella.

        Ihmiset (miehetkään) tuskin ovat seksiorientoituneista 24/7. Mitä silloin olisi se fiksu ajanviete? Kuinka paljon se muu kattaa fiksun mutta seksiaddikteihin kyllästyneen naisen elämästä? Kenties 80%, 90% ? Arvelisin, että tarkoitat tällä happirikkaita luontoretkiä, puhuttelevaa näyttelyä Ateneumissa, Eliten illallista, autoretkeä maaseudulle, sukelluskoulu Malediiveilla ja niin edelleen.

        Tunnustan, että miehenä itsenikin on vaikea käsittää tätä Skype/email -"läähättelyä" kun sen voisi tehdä IRL ;);) *kiusaan tässä vähän taas*. Olisiko siis syytä katsastaa 20 astetta viereen siitä läähättävästä kohteesta? Jotkut fanaatikot ovat sanoneet, että maailma ja ihminen löytyy vasta sieltä rajoilta. Extremeurheilussa yksi sekunnin hetki voi olla vuosien uurastuksen arvoinen kliimaksi. Seksi voi olla odotetun, hallitun pidättäytymisen ja puritanismin ultimatum. Kuinka tällainen ajattelu sopii sinulle? Oletko kiireinen - hallitsetko elämääsi?

        Matkaat kohti neljääkymppiä.... se on kuitenkin 20 vuotta erillään siitä miten nykyihmiset(nuoret) ovat maailmaansa rakentaneet. Eihän tässä taustalla piile katkeruus siitä, että "toisille tapahtuu" vai etkö vain halua, että itsellesi tapahtuisi niin? Koetko, että tehtäväsi on tässä olla sanansaattaja tai taho, joka arvioi missä seksiaddiktion ja täydellisen regression puoliväli on? Puhummeko ikäkautemme ihmisistä vai jostain muusta?

        Tiedätkös "kyllästynyt nainen"... Bränikän ja sinun välillä ei välttämättä ole kovinkaan suuri ero. Ero voi olla siinä, miten haluaa asiaa analysoida. Ero voi olla tavassa suhtautua, löytää hyvät ja huonot puolet sekä tavassa käsitellä näitä erillisinä kokonaisuuksina.

        Olikohan tämäkin "kummallinen miehen ajatusmalli".. ;);)


      • ällöttävää
        Bränikkä kirjoitti:

        Voi toki ystävä kallis... Minähän vain hassuttelin hieman avauksesi kustannuksella mutta ymmärrän toki lopettaa nyt koska näen, että tämä aikakauteemme nivoutuva liiallisen seksuaalisuuden maailma vapaastisuomennettuna ahdistaa sinua. Se on ihan hyväksyttävä asia ja siitä tuleekin voida keskustella.

        Ihmiset (miehetkään) tuskin ovat seksiorientoituneista 24/7. Mitä silloin olisi se fiksu ajanviete? Kuinka paljon se muu kattaa fiksun mutta seksiaddikteihin kyllästyneen naisen elämästä? Kenties 80%, 90% ? Arvelisin, että tarkoitat tällä happirikkaita luontoretkiä, puhuttelevaa näyttelyä Ateneumissa, Eliten illallista, autoretkeä maaseudulle, sukelluskoulu Malediiveilla ja niin edelleen.

        Tunnustan, että miehenä itsenikin on vaikea käsittää tätä Skype/email -"läähättelyä" kun sen voisi tehdä IRL ;);) *kiusaan tässä vähän taas*. Olisiko siis syytä katsastaa 20 astetta viereen siitä läähättävästä kohteesta? Jotkut fanaatikot ovat sanoneet, että maailma ja ihminen löytyy vasta sieltä rajoilta. Extremeurheilussa yksi sekunnin hetki voi olla vuosien uurastuksen arvoinen kliimaksi. Seksi voi olla odotetun, hallitun pidättäytymisen ja puritanismin ultimatum. Kuinka tällainen ajattelu sopii sinulle? Oletko kiireinen - hallitsetko elämääsi?

        Matkaat kohti neljääkymppiä.... se on kuitenkin 20 vuotta erillään siitä miten nykyihmiset(nuoret) ovat maailmaansa rakentaneet. Eihän tässä taustalla piile katkeruus siitä, että "toisille tapahtuu" vai etkö vain halua, että itsellesi tapahtuisi niin? Koetko, että tehtäväsi on tässä olla sanansaattaja tai taho, joka arvioi missä seksiaddiktion ja täydellisen regression puoliväli on? Puhummeko ikäkautemme ihmisistä vai jostain muusta?

        Tiedätkös "kyllästynyt nainen"... Bränikän ja sinun välillä ei välttämättä ole kovinkaan suuri ero. Ero voi olla siinä, miten haluaa asiaa analysoida. Ero voi olla tavassa suhtautua, löytää hyvät ja huonot puolet sekä tavassa käsitellä näitä erillisinä kokonaisuuksina.

        Olikohan tämäkin "kummallinen miehen ajatusmalli".. ;);)

        Bränikkä tuntuu olevan aika lapsellinen. "Hihhihiii", "Ystävä kallis", "vinks, vinks" ja "pusi, pusi". Tulee mielikuva oikeasta "Auervaarasta". Yöks! Livenä varmaan ällöttävä tyyppi


    • Kyllästynyt nainen

      Nyt en kyllä seuraa Bränikän ajatuksenjuoksua ollenkaan. Mä vuodatan turhautumistani siihen, että deittisaiteilla suurin osa miehistä alkaa vonkaamaan minulta nettiseksiä ekan vuorokauden aikana -ja Bränikkä vetää johtopäätökset jonka mukaan olen katkera kun mulle ei enää tapahdu mitään?
      Wou. Todella mielenkiintoista.

      Sitäpaitsi, sinä itsekin tunnut kovasti olevan sitä mieltä, ettei ole kuin niitä kahdentyyppisiä naisia joista jo aiemmin kirjoitin. Selkeästi luokittelet mut sinne nutturapäisiin vanhoihin piikoihin, jotka saattavat hyvällä tuurilla antaa tasan kerran elämässään ja sekin vasta hääyönä.

      Ja hei, mä en koe olevani sanansaattaja yhtään millekään. Mulle on aivan se ja sama mihin ihmiset oman elämänsä ja aikansa käyttävät, olisipa vain mukavaa tavata joku sellainenkin mies, jolle seksi ei ole mielessä kaiken hereilläoloajan.

      • Bränikkä

        Nyt sinä kulta pieni sorrut jänkkäämään asiasta ihan suotta :) Etten vaan olisi törmännyt sinuun jossain, kipakka muruseni? ;);)

        Olettamukseni siitä - että naisena tykkäät kollata rivienvälit ja löydät sieltä jutun pähkinän - osoittautui vääräksi. Mieluiten pidättäydyt tiukassa faktassa, suoralinjaisuudessa ja mahdollisimman yksinkertaisessa ajatuksenjuoksussa. Eihän sekään suinkaan väärin ole. Mennään sillä.

        Ajatellaanpa nyt tätäkin keskustelua.... tulkitsisin, että tämä voisi olla hyvinkin hedelmällinen keskustelu ilman seksin vonkaamista puolin tai toisin. Nyt kuitenkin ajaudutaan solmuihin ja kehäpäätelmiin siitä, että mitä toinen ajattelee, kokee totuutena tai millaisena haluaa esiintyä. Otetaanko virtuaalipipo päästä jos se meinaa kiristää - yhdessä ? ;);)

        Yritin tiedustella. Sinä korjasit ja hyvä niin. En ajattele sinua nutturana vaan ihan tavallisena naisena, joka on kyllästynyt läähättäjiin. Eihän tämä kai ole tässä matkan varrella muuttunut? Olen puolellasi mutta nyt et meinaa hyväksyä sitä... miksi? Palataanko siihen katkeruuskysymykseen mutta eri kulmasta kuin - seksi ? *hih*

        Ehkä se suurin asia minkä haluaisin sinun hoksaavan näillä hieman raflaavilla väittämillä, on se, että ei maailma varmaan oikeasti ole seksiä 24/7. Siellä joukossa on paljon muutakin arvokasta. Olet nyt jumittunut vain tähän. Jospa pitäisit pienen "deittitauon". Keskity itseesi, harrastuksiin, työhön, virikkeisiin ja johonkin uuteen. Ei se suhde sieltä vänkäämällä tule ja jos näin jatkuu niin törmäät kokoajan niihin läähättäjiin. Kohta maailmaasi ei muuta mahdukaan, hassu..... paitsi Bränikkä joka kiusaa turhantärkeillä itsestäänselvyyksillä ;);)


      • Bränikälle
        Bränikkä kirjoitti:

        Nyt sinä kulta pieni sorrut jänkkäämään asiasta ihan suotta :) Etten vaan olisi törmännyt sinuun jossain, kipakka muruseni? ;);)

        Olettamukseni siitä - että naisena tykkäät kollata rivienvälit ja löydät sieltä jutun pähkinän - osoittautui vääräksi. Mieluiten pidättäydyt tiukassa faktassa, suoralinjaisuudessa ja mahdollisimman yksinkertaisessa ajatuksenjuoksussa. Eihän sekään suinkaan väärin ole. Mennään sillä.

        Ajatellaanpa nyt tätäkin keskustelua.... tulkitsisin, että tämä voisi olla hyvinkin hedelmällinen keskustelu ilman seksin vonkaamista puolin tai toisin. Nyt kuitenkin ajaudutaan solmuihin ja kehäpäätelmiin siitä, että mitä toinen ajattelee, kokee totuutena tai millaisena haluaa esiintyä. Otetaanko virtuaalipipo päästä jos se meinaa kiristää - yhdessä ? ;);)

        Yritin tiedustella. Sinä korjasit ja hyvä niin. En ajattele sinua nutturana vaan ihan tavallisena naisena, joka on kyllästynyt läähättäjiin. Eihän tämä kai ole tässä matkan varrella muuttunut? Olen puolellasi mutta nyt et meinaa hyväksyä sitä... miksi? Palataanko siihen katkeruuskysymykseen mutta eri kulmasta kuin - seksi ? *hih*

        Ehkä se suurin asia minkä haluaisin sinun hoksaavan näillä hieman raflaavilla väittämillä, on se, että ei maailma varmaan oikeasti ole seksiä 24/7. Siellä joukossa on paljon muutakin arvokasta. Olet nyt jumittunut vain tähän. Jospa pitäisit pienen "deittitauon". Keskity itseesi, harrastuksiin, työhön, virikkeisiin ja johonkin uuteen. Ei se suhde sieltä vänkäämällä tule ja jos näin jatkuu niin törmäät kokoajan niihin läähättäjiin. Kohta maailmaasi ei muuta mahdukaan, hassu..... paitsi Bränikkä joka kiusaa turhantärkeillä itsestäänselvyyksillä ;);)

        "Kulta pieni" ja "kipakka muruseni" -ilmaisusi aloittajasta ovat ylenkatsetta naista kohtaan, jota et tunne ja joka ei taatusti ole kultasi tai murusesi!
        Opettele kunnioittamaan naisia - siinä juuri sinulle tärkeä elämänohje!


    • Kyllästynyt nainen

      Okei. Maailma ei oikeasti ole pelkkää seksiä 24/7. Nettitreffipalstoilla maailma tuntuu olevan pelkkää seksiä, ainakin suurimman osan miesten mielestä. Ja edelleen -ainakin mun oman kokemukseni mukaan. Hienoahan se on, jos nuo ovatkin oikeasti vähemmistönä, silloin mullakin on kenties mahdollisuus törmätä myös muunlaisiin miehiin, kunhan ensin keksin mikä mussa provosoi noita seksimaanikoita.

      Ja koska niin sopivasti sohaiset kerta toisensa jälkeen mun provokaatiokeskukseen, en malta olla lisäämättä että elämässäni toki on paljon muutakin kuin häiritsevät nettirunkkarit. Onneksi.

      • Bränikkä

        Niin...Ei sinussa välttämättä ole mitään sellaista mikä erikseen provosoi (ellet esiinny kuvissa verkkostay-upeissa *lääh*) ;);) vaan kyse on siitä, että nämä kohtaamasi olennot ei nyt vaan yksinkertaisesti kykene näkemään nettideittailua muuna välineenä kuin hetken hekuman mahdollistavana vimpaimena. Heille voi olla ylivoimaista ajatella, että nykyteknologia voi olla valjastettu myös hyvin arkisten asioiden tavoitteluun - kuten toimiva parisuhde.

        Internet mahdollistaa tietyn kasvottomuuden, mikä puolestaan mahdollistaa kohtuu riskittömästi esiintymään miten haluaa ja kun tähän lisätään vielä näiden nettimeemien lähes uskontoa hipova käsitys siitä että kun suoraan ruinaa 100 kertaa niin kyllä siellä joku osuu, niin tokihan siitä syntyy tilanteita, joista juuri olet kertonut. MUTTA jaksan silti naivisti uskoa, että myös muunlaisia tapauksia on. Heidän 100 ruinausta on sama kuin sinun 100 tähän törmäämistä ja joku oikeasti osuu. Ns. vice versa ;);)

        Tuohon viimeiseen; onneksi. :)


    • jee9

      Mitäs olet niin nättinaamainen : )
      Ihan kasvovalokuvasi jo provosoi miehiä, taidat olla ihan blondi pitkätukka?
      Tämän repliikin tarkoitus oli kolauttaa miehiä, jotka itkevät kuvattomista naisprofiileista. Olen itse kuvattomalla profiililla monesti nettitreffipalstoilla yritellyt keski-ikäinen nainen, jota eivät juuri miehet lähesty millään mielellä, et silleen.

    • hhvhjjbgtyjnknvccgyu

      Miten niin nykyajan? Vielä jonkin aikaa sitten oli normaalia että miehet käyvät huorissa tai pantiin piikoja, pitkin historiaa ollaan irstailtu aivan yleisesti. Jopa "sivistyneessä" englannissa oli tapana kouria naisensa daisareita julkisesti tai panna huoria jossain sivukadulla. Myöskin alastomuutta on kuvattu heti kun jokin tikku on pysynyt kädessä.

      • fhkjdahfskjhsfdkjhfd

        Siten nykyajan, että on ollut myös aikoja, jolloin seksi on ollut tabu tai ainakin enemmän piilossa. Kysypä joltain yli 60-vuotiaalta, millaista oli joskus ei niin mahdottoman kauan sitten.


      • hhvhjjbgtyjnknvccgyu
        fhkjdahfskjhsfdkjhfd kirjoitti:

        Siten nykyajan, että on ollut myös aikoja, jolloin seksi on ollut tabu tai ainakin enemmän piilossa. Kysypä joltain yli 60-vuotiaalta, millaista oli joskus ei niin mahdottoman kauan sitten.

        Niin kyllä ovat eläkeläiset nuorena panneet, tietty oli enemmän piilossa kun ei medioita ollut kuin nykyään. Mutta tuo aika että seksuaalisuus on ollut tabu on erittäin lyhyt osa ihmisen historiasta, sekin "kiitos" kirkon.


    • Kyllästynyt nainen

      Voi olla että olen väärässä, mutta musta vaan jotenkin tuntuu että aikaisemmin ihmisten maailmankuva koostui jostain muustakin kuin pelkästä seksistä. Johtuu varmaan siitä, että aiemmin ei joka mediasta tuupannut "seksihellettä" ja "seksivauta" sun muita käsittämättömiä uudissanoja. Seksi oli jotain intiimimpää ja salaperäisempää.

      Kyllä mä varmaan säästyisin suurimmalta osalta seksinvonkaajista, jos ottaisin kuvani pois deittiprofiilista, mutta toisaalta en haluaisi sitä tehdä jos vaikka se kaltaiseni muinaisjäänne sattuisi sitten kuvattomuuteni takia ohittamaan mut.

      Deittitauolle en silti vielä lähde Bränikän kehoituksesta huolimatta. Olen liian utelias katsomaan, löytyykö tuolta sittenkin joku fiksumpikin miesolento jolle seksi on edelleen asia jota ei jaeta jokaisen vastaantulijan kanssa.

      • Bränikkä

        Vielä sellainen... Odottanet kuitenkin jatkuvuutta suhteelle?
        Häiritseekö jos asiansa osaava pelimies on kanssasi sinnikäs vuoteeseenpääsyn suhteen siten, että hän myötäilee tunnemaailmaasi tässä seksikysymyksessä ja on kanssasi "samaa mieltä" että seksi ei ole prio yksi vaan tulee "sitten ajallaan"? Sitten kun tämä "tietty aika" on kulunut, hän saa pikkarisi pois jaloista ja aktin suoritettua poistuu hissuksiin takaviistoon, niin oliko tämä tapahtumaketju sellaineen, jonka voit hyväksyä kun seksiä ei vinguttu ensimäisenä vaan kun itse koit siihen olevasi valmis VAI onko kenties hyväksytympää heilahtaa petiin heti sen sinnikkään vonkaajan kanssa ja päätyä loppuelämän liittoon?

        Koita kestää vielä hetki ystävä kallis, haen vain sitä nyanssieroa tässä polttavassa kysymyksessä :):)


    • Kyllästynyt nainen

      Nyt me puhutaan -Bränikkä hyvä, kahdesta ihan eri asiasta. Mä puhun miehistä, jotka vinkuu sitä seksiä ennen ensimmäisiäkään treffejä. Hädin tuskin ovat ehtineet edes nimeäni kysellä, kun alkaa jo virittely nettiseksiin. Ja se virtuaaliseksi on tässä nyt se juttu.

      Oikeaa seksiä voinee harrastaa siinä kohtaa, kun se molemmista tuntuu hyvältä, ennemmin tai myöhemmin. Mutta mikä kumma saa miehet kuvittelemaan, että potentiaaliselle deittikumppanille kannattaa lähetellä vihjailevia viestejä ja pahimmassa tapauksessa kuvia alakerran asukista heti ensimmäisten 24 tunnin sisällä? Kannattaisi vaan ihan oikeasti hillitä itseään edes niille treffeille saakka, niin voisi ehkä edes joskus onnistua.

      Toki mä olen saanut kuulla, että "suurin osa naisista on pelkän seksin perässä" tuolla palstoilla, ja että esittävät vain kunnollista ja parisuhdetta haluavaa vaikka niillä on mielessä vain ja ainoastaan se yksi asia. Siitä me päästään taas tähän mun yleistykseen -että elämme aikakautta jossa seksi jokaisen kanssa, jokapaikassa, ihan milloin tahansa, on ihan ok. Ei tarvitse niin toista tunteakaan, pääasia että omat seksuaaliset tarpeet tulevat tyydytetyiksi.

      Kertakäyttökulttuuri.

      • nnnnnbbbbb

        Monesti miehet kyllästyvät odottamaan ja yrittämään lukuisten naisten kanssa, koska ei tärppää kuitenkaan ihan sama jos lyö lerssin tiskiin.


      • Kyllästynyt nainen
        nnnnnbbbbb kirjoitti:

        Monesti miehet kyllästyvät odottamaan ja yrittämään lukuisten naisten kanssa, koska ei tärppää kuitenkaan ihan sama jos lyö lerssin tiskiin.

        :D
        Ja jollain mielenkiintoisella miehenlogiikalla lerssin tiskiin lyöminen saa jokaisen naisen myötämieliseksi ja levittämään jalkansa? :D

        "Kiitos ei, en ole kiinnostunut"
        *lerssi tiskiin*
        "Itseasiassa, muutinkin mieleni, oi rakkauden jumala. Tee mulle mitä vain!"

        Just.


      • fhlää
        Kyllästynyt nainen kirjoitti:

        :D
        Ja jollain mielenkiintoisella miehenlogiikalla lerssin tiskiin lyöminen saa jokaisen naisen myötämieliseksi ja levittämään jalkansa? :D

        "Kiitos ei, en ole kiinnostunut"
        *lerssi tiskiin*
        "Itseasiassa, muutinkin mieleni, oi rakkauden jumala. Tee mulle mitä vain!"

        Just.

        Mä oon aatellu et nettitreffillä voi katsoa samassa kaupungissa olevien tyyppien profiilit ja sit vaan nähä ne ihmiset, tai ne kiinnostavat. Mä en ala mitään viikkojen kirjotteluita, tääkin on turhaa.


    • samaakokeva

      Kuulostaa ihan minulta! On ihan sama minkälaisen kuvan profiiliin pistän, niin silti löytyy vain ja ainoastaan miehiä jotka etsivät pelkkää hauskanpitoa ja sitten miehiä jotka eivät vastaa minulle. Mielestäni olisi paljon hyödyllisempää jos voisi ensialkuun tutustua mieheen netissä ja saada selville mielenkiinnonkohteita aluksi. Mutta kaikki netissä (ja irl myös) tapaamani miehet alkavat heti ehdottaa näkemistä, suuri osa myös ehdottaa heti miehen kotiin tulmeista tai hotelliin yhdesäs menemistä. Hotelliin pyytäjät ovat kaikkein iljettävimpiä ja näihin olen törmännyt viimeaikoina. Minulla ei ole hajuakaan siitä missä voisi tavata toisenlaisia miehiä, niinpä olenkin päätynyt ikisinkuksi. En voi sietää heti seksiä ehdottavia miehiä

      En sitten tiedä johtuuko tämä iästä? että väheneekö tällainen käytös sitten kun ihmiset täyttävät vaikkapa 40-50 vuotta? minulle näitä ehdotuksia tulee erityisesti 26-35 vuotiailta miehiltä. Ällöttää aivan erityisesti se jos mies ei osaa keskustella mistään vaan haluaisi heti hypätä sänkyyn kokeilemaan joka ikistä uutta asentoa! miksi tällaiset miehet edes esittävät etsivänsä tyttöystävää, miksi eivät tyydy niihn yhden illan juttuihinsa. Joukossa on myös ollut vapaan suhteen kannattajia jotka olettavat että nainen kuin nainen suostuu heti vapaaseen suhteeseen. Ehkä vielä joskus kohtaan toisenlaisen miehen, tai sitten jään katkeraksi ikisinkuksi.

      Lapsien hankkimista olen myös miettinyt, että pitäisikö jossain vaiheessa hankkia lapsi sitten yksin, kerta en muunlaisia miehiä löydä. Kaiken lisäksi minusta seksikumppanin haluavat miehet ovat muutenkin usein erittäin epämääräisiä, heillä on ollut takanaan lukuisia pikasuhteita eri maalaisten naisten kanssa ja joukkoon mahtuu myös sellaisia uskontohulluja jotka haluaisivat että nainen on kontrolloitavissa.

      • yx mies

        Ehkä noita deittipalstoja selaavat ja siellä kohteilleen kirjoittavat enemmän juuri ne miehet, joille koko juttu näyttäytyy enemmän tai vähemmän "lihatiskinä".

        Miksi näin on? Miksi fiksustakin miehestä ruudun himmeässä valossa kuoriutuu seksijuttuja suoltava kummajainen?

        Myös ajattelen ja luulen että kyseessä on ajalle tyypillinen harhakuva. Sillä ihan oikeasti suuri osa noista miehistä aivan tosissaan, kuvittelee naisten odottavan heidän toimivan noin, ja suorastaan nauttivan heidän "suorasukaisuudestaan".

        Kyseessä on hyvin hyvin vahva kulttuurillinen ilmiö, jonka suitsiminen yksilötasolla lienee aika mahdotonta. Ehkä siis on tosiaan parasta vaan ohittaa sellaiset olankohautuksella, ja siirtyä eteenpäin sen enempää mieltään pahoittamatta.


    • tukallinen mies

      Olen lukenut tätä ketjua useasti ja miettinyt mitä tähän oikein kommentoisi. Näin miehenä nolottaa, että olet joutunut tuollaisen kohtelun uhriksi. Tosin ymmärrän myös sen, etten minä ole vastuussa kaikkien miesten käytöksestä. Toivoin vain, että löytäisit lopulta sen miehen, joka voisi oikeasti sydämesi sulattaa ja rakastaa sinua. Onnea siihen!

    • Kylllästynyt nainen

      Tukallinen mies, kiitos lämpimistä sanoistasi :) Mun sydämen sulattamiseen ei vaadita ihmeitä, ainoastaan fiksua käytöstä niin ollaan jo pitkällä ;)
      Onnea sinullekin elämääsi.

    • voi_elämä

      Oletko ajatellut siirtyä e-kontaktin tai match-comin tasokkaampaan maailmaan?
      Itse olen todennut nimenomaan S24:n treffeissä liikkuvan näitä pimiöitä jotka seksiobjekteina yrittävät kaikkea "liikkuvaa".

      Joillakin poikaparoilla on sillätavalla vintti pimennyt kun ainoa erotiikan kanava ja tietolähde naisista on nettiporno, että sitten oikeidenkin naisten oletetaan olevan joka tapauksessa helppoja lutkia, joista toiset vain esittävät vaikeampaa kuin toiset.

    • Kyllästynyt nainen

      Voi_elämä -itseasiassa olen noista toisessa ehdottamassasi palvelussa. Harmi vain että siellä ei tunnu olevan kuin kourallinen miehiä, ja heistäkin -uskomatonta kyllä, osa varattuja. Tasokkaampaa siellä kyllä on, ei nimittäin yksikään ole alkanut ehdottelemaan heti kättelyssä sekstailua. Mutta noin muuten valitettavan hiljaista :(

      • Munaa sullekin

        Hahaa, olet niuho! Ilo ilman gullia on teeskentelyä. Kun kutina lakkaa alapäässä, niin sinullekin elämä hymyilee!


    • Asiallista menoa
      • höpönlöpön

        Fantasia leikki, miten tuosta repii vinkkejä mihinkään.


    • sellasiakin on

      Kyrpeevailla tämä aloittajakin on ulisee turhasta.kunnon nakki kun napsahtaa silmien alle niin heti ollaan panemassa.mutta entäs .jos mies ei annakkaan sulle sitä kyrpää.vaan vetää vetskarin kii ja sanoo näkemiin ja haluan ekaks tutustua kunnolla enkä heti panna häh täh

    • 15+1

      Menkää nyt ihmeessä rohkeasti treffeille vaan, ei ne miehet julkisella paikalla ensimmäisenä ainakaan pure. Monilla on netissä suuret puheet mutta kun pitäisi jotain tehdä menee pupu pöksyyn.

      Voi olla että tuollaiset ukot on ihan feikkejä 15-vuotiaita tyttöjä kun ei yhtään tiedä kuka siellä toisessa päässä on.

      Pyytäkää näytille ihan livenä kahvilaan (antamatta henkilöllisyystietojanne) ja menkää tutustumaan.

      Itse meinasin pökertyä (kauhusta) kun näin nettideittini mutta meillä oli ihan sikahauskaa ja on ollut siitä lähtien. Löysin aivan ihanan tyypin.

      • menis jos pääsis

        Todellakin "pupu pöksyyn". Kirjoitteltiin ja juteltiin paljon puhelimessa.
        Sovittiin treffit ja mies perui. Sovittiin uudet ja mies perui, syy tälläkertaa
        vatsa kuralla.

        Siihen päättyi se junnaaminen, kun ei päässyt sinne TREFFEILLE.

        Ei sinne niin vain mennä.


    • Älä aliarvioi naista

      Niin, jos ensimmäinen kysymys, minkä ventovieraalle ihmiselle esittää, on "panettaako", kannattaa ruksia kaveri tai laittaa mappi Ööhön. Alkeellisimpiakaan tapoja ei ole. Puheet on tasoa "laita lapsesi meneen sieltä,voisin illalla ajella sinne","voisimme mun kaverin kaa panna sua", "mikä on sun seksifantasia" jne.
      tätä yhtä ja samaa.

      Eli arvoisat miehet, tommoinen peli ei vetele! Kukaan itseään kunnioittava nainen ei tota tekstiä kauaa kuuntele. Mies antaa itsestään lähinnä IDIOOTIN kuvan. ja valitettavasti se kuva jää naisen mieleen pysyvästi.

      Adjö "panomiehet"!

      • LäähLääh

        Kiinnostaisiko peppupano?


      • sepä se

        Olipa asia hyvin kitetytetty. Ei kyllä pitäisi jäädä kellään epäselväksi miten ei pidä toimia, jos haluaa tulla otetuksi huomioon jonain muunakin, kuin mappi öön täytteenä.


      • MunaaPoskeen
        sepä se kirjoitti:

        Olipa asia hyvin kitetytetty. Ei kyllä pitäisi jäädä kellään epäselväksi miten ei pidä toimia, jos haluaa tulla otetuksi huomioon jonain muunakin, kuin mappi öön täytteenä.

        Kiinnostaisko poskihoito?


      • sepäse meni
        MunaaPoskeen kirjoitti:

        Kiinnostaisko poskihoito?


      • Mällimies
        sepäse meni kirjoitti:

        Kävisikö ryhmäseksi ja mällit naamalle?


    • iikol7ljhtgrgybinnuv

      Seksi on luonnollinen tarve ja elämän edellytys, rakkaus ei. Jos meidän kulttuuriimme kuuluisi panna vapaammin niin todennäköisesti ihmiset olisivat onnellisempia, myöskin enemmän parisuhteissa.

      • sellaista se nyt on

        Jos jos jos jos jos ..... Sellaista se, kun vika on aina toisissa ja ympäröivä todellisuus on väärässä. Kyllä MINÄ tiedän.......


      • faktat pöytään

        Väärin, JOKAISEN ihmisen perustarve on tulla rakastetuksi. Rakkaus ja rakastetuksi tulemisen tarve on PERUSTARVE. Itse asiassa tarpeista voimakkain ja tärkein. Seksi tulee sitten kun ensin on tullut se rakkaus. Tämä on se kuvio mitä naiset hakevat. Miehet tuntuvat elävän jossain omassa nettipornon visualisoimassa maailmassaan missä naiset vain vaihtuvat ja seksiä riittää eikä puhettakaan mistään rakkaussuhteesta. Päässä taitaa olla jotain vikaa jos se on elämän ainoa ihanuus. Jos mies ei tarvitse omasta mielestään muuta kuin seksiä eikä lainkaan ihmissuhteita eikä ainakaan sitä rakkautta tulee mieleen väistämättä että jotain vikaa on päässä. Ei ole kaikki asiat ihan kohdallaan. Näin se on.


      • vvvvvbbbbb
        faktat pöytään kirjoitti:

        Väärin, JOKAISEN ihmisen perustarve on tulla rakastetuksi. Rakkaus ja rakastetuksi tulemisen tarve on PERUSTARVE. Itse asiassa tarpeista voimakkain ja tärkein. Seksi tulee sitten kun ensin on tullut se rakkaus. Tämä on se kuvio mitä naiset hakevat. Miehet tuntuvat elävän jossain omassa nettipornon visualisoimassa maailmassaan missä naiset vain vaihtuvat ja seksiä riittää eikä puhettakaan mistään rakkaussuhteesta. Päässä taitaa olla jotain vikaa jos se on elämän ainoa ihanuus. Jos mies ei tarvitse omasta mielestään muuta kuin seksiä eikä lainkaan ihmissuhteita eikä ainakaan sitä rakkautta tulee mieleen väistämättä että jotain vikaa on päässä. Ei ole kaikki asiat ihan kohdallaan. Näin se on.

        Tuollainen virheellinen väittämä on vain romantisoitua fantasiaa. Kyllä se seksi ja siitä saatava fyysinen nautinto, eikä romantiikka, on pistänyt niin eläimet kuin ihmisetkin lisääntymään. Jos rakkautta olisi joutunut odottelemaan niin oltaisiin kuoltu sukupuuttoon heti kättelyssä.


    • vikapäät

      Mitäs vikaa siellä päässä siinä vaiheessa on kahden rakastavaisten paritellessa
      kuin kanit keskenään .

    • voi pahkura

      Älä puhu kuule mitään nykyihmisten seksihulluudesta .Pariskunnan naidessa
      itsensä pyörryksiin .

      Vasta rakastuneet ovat toistensa kimpussa yötä päivää .


      Varsinkin lisääntyminen tuottaa suurta päänvaivaa .Maapallo on jo ylikuormitettu
      ihmisten lisääntymishulluuden vuoksi .Lisääntymätön seksihulluus on sitä paitsi
      pienempi haitta ihmiskunnalle .

      Kautta aikojen yksi mahdollisuus lisääntymiselle on ollut juuri seksihullujen lisääntymistarpeen täyttyminen .

    • haluttomuus haitta
    • mitä mieltä olette ?

      Minua taasen huvittaa tässä seksiä vonkuvien miesten ilmiössä .naisten omien
      seksuaalisten muutosten ilmiö .Annetaan ymmärtää .Ymmärretään antaa sitä
      seksiä parisuhteen alussa .Muttei kuitenkaan ymmärretä mitä tapahtuu ,jos
      sitä seksiä ei taasen anneta parisuhteen vakiintuessa ja arkipäiväisen elämän
      muuttessa turvalliseksi.


      Miehet kaipaavat myös parisuhteeseen .Parisuhteen alussa saa yleensä seksiä vonkumatta.

      Parisuhteessa useimmiten tavoittena on yhteisten seksuaalisten halujen
      rajaaminen vain omalle reviirille .

      Siinä vaiheessa kun parisuhteessa oleva seksi loppuu .Alkaa parisuhde seksin
      vonkaaminen naiselta .Nämä kyseiset naiset ensin haluavat parisuhteeseen ,
      Mutteivät taasen ole oman markkinarvonsa vuoksi halukkaita antamaan seksiä
      muuta kuin valitulleen Eivät halua leimautua helpoiksi naisiksi saati seksiä haluavaksiEivät siedä ulkopuolisia vonkaajia .Eivät liioin parisuhde miestensä
      vonkailluja .


      Se huvittavin puoli koko stoorissa on tämä .

      Juuri nämä parisuhteessa olevat miehet vuorostaan vonkuvat parisuhteessa
      haluavilta sitä seksiä .Seksiä jota ei enää saa riittävästi parisuhteessa.

      Samat miehet ,jotka aloittaja haluaisi parisuhteeseen .Luotettavat ja seksiä
      vonkumattomat miehet ovat juuri niitä limaniljakkeita .


      Miehen pidättäytessä ainoastaan seksitrapeessa .Useimmiten parisuhde on
      muodostettu jo muualla tai ollaan sitä luomassa jonkun seksiä antamattoman
      parisuhteeseen pyrkivän kanssa.

    • 4+12

      Mitä ihmettä? Eihän tuosta ota mitään selvää. Jos ajattelun taso on tuota luokkaa, ei ihme, jos loppuu seksin saaminenkin, kun nainen tajuaa minkä kanssa on laittanut hynttyyt yhteen...

    • selvennös

      Aloittaja on pahoillaan miesten seksi vonkauksista .Tutkimuksissa käy kuitenkin
      ilmi tämä haluttomuudesta parisuhteessa.

      http://www.vaestoliitto.fi/parisuhde/tietoa_parisuhteesta/toimivasta_seksuaalisuudesta2/haluttomuus/


      " Suomalaisn Finsex tutkimuksesta halun puute nimenomaan naisilla on lisääntynyt
      2000 -luvulla "


      Ilmiö saa parisuhteessa olevia miehiä vonkaamaan vapailla markkinoilla olevilta
      naisilta seksiä Ei niinkään sitä parisuhdetta .

      Taasen tämä aloittaj juuri pyrkiin parisuhteeseen , jossa seksin merkitys ei
      ole merkittävässä roolissa .Hän inhoaa ainoastaan seksinvonkaajia .

      Hän ei vain huomaa lainkaan miten juuri parisuhteessa ollessa voi hänelle
      tulla rasite kumppanista .Mikäli kumppani on aktiivinen ja toisen halukkuus
      seksiin muuttuu parisuhteen myötä.

      Parisuhdetta etsiessä miehet useimmin tyytyvät naisen tahtoon ja myös etsivät
      kumppaneita, joilla ei sitä seksielämää ole juurikaan ollut-Ei tietenkään kaikki
      Naisen tahto parisuhdemarkkinoilla taasen on vähemmän seksipainoitteinen


      Tutkimuksessa kuitenkin käy ilmi päinvastainen hyvän parisuhdeseksin liimaavan
      parit onnellisesti yhteen .

      Huvittavana näen ilmiön ,jossa nainen ei etsi seksin vonkaajia .Silti voi saada
      kumppanista seksin vonkaajan itselleen Mikäli seksistä tulee naisen ja miehen
      välinen keskinäisten välien selvitystila ,Mies vonkaa nainen pihtaa tilanne .
      Pitemmän päälle tämä nöyryyttää miestä ja saa miehen etsimään helppoa ratkaisua seksin tarpeeseensa vonkaamalla sitä naisilta joilta seksiä saa.

      Huomautan vielä aloittajan vonkaavan myös itse miestä parisuhde seksiin .

      • selvä se

        "Aloittaja on pahoillaan miesten seksi vonkauksista .Tutkimuksissa käy kuitenkin
        ilmi tämä haluttomuudesta parisuhteessa."

        Miehen seksinvonkaus ja siitä jatkuvasti puhuminen eivät millään tavalla tarkoita että ko. henkilö olisi kyvykäs seksiin. Vosi väittää että melkein päinvastoin, sillä kuten aloittaja jo toteaa, sellainen vonkaaminen on itsessään jo osa kyvyttömyyttä.

        Kun naiselta menee halut jo ensikättelyssä niin onhan päivänselvää että tämä mies on silloin kyvytön naisen suhteen. Ehkä tässä onkin osasyy nykyiseen seksittömyyteen ja naisten haluttomuuteen. Ei ole kyvykkäitä miehiä saamaan heitä halukkaiksi, vaan pelkkiä marmattajia mankumassa paikkaa mihin työntää pippelinsä.


    • jaa

      Ei ole kyvykkäitä miehiä saamaan naista halukkaaksi ?

      Naiset siis valitsevat mielummin kyvyttömiä miehiä parisuhteeseen .

      Seksiä vonkaavat haluavat miehet ovat mielestäsi kyvyttömiä parisuhteeseen
      ja pihtarit kyvykkäitä .

      Naisen ollessa haluton seksiin .Vika on miehessä .Miehen ollessa haluton
      tyydyttämään naista .Vika on mihessä .

      Tutkimuksessa kuitenkin käy ilmi molemmilla olevan halukkuutta parisuhteen
      alussa .Elämäntilanteet muuttavat tätä naisen halukkuutta seksiin .

      Mies saa siis vongata eli ehdottaa naiselle ihan vapaasti seksiä parisuhteen
      alkuhuumassa .

      • selvä se

        Eieie... yleisesti ottaen miehet ovat fyysisiltä kyvyiltään melko samanlaisia. Erot tulevat esiin juuri tuossa miehen ns.henkisessä kyvyssä saada nainen alunalkaenkaan pitämään häntä edes jollain tapaa miellyttävänä, eli kyvykkäänä miehenä.

        Sinä selvästikin supistat miehen halukkuuden ja kyvykkyyden lähinnä fyysiseen pippelinseisottamiseen, joka oletusarvoisesti on joka miehellä jo syntymäominaisuutena eli sukupuoliominaisuutena. Turha siitä on sen suuremmin ääntä pitää, sellainen vaan osoittaa henkistä mielenköyhyyttä.

        Miehen todellinen kyvykkyys löytyy juuri sieltä ns.henkiseltä puolelta, eli kyvystä saada myös nainen haluamaan.

        Ts. jatkuvasti seksistä höpöttävä vonkaava mies on sekä kyvytön saamaan itselleen seksiä, ja aiheuttaapa vielä naisellekin haluttomuutta.


    • että näin..

      Tällainen mies on kyllä kyvytön löytämään itselleen myös parisuhdetta.

    • mentori

      ap on niuhottaja, joka ei saa seksistä juuri mitään irti koskaan. Lisäksi miehet eivät ole mitenkään päin hyviä haluineen ym. muine "kuvottavinen" piirteineen. Lyhykäisyydessään miehet eivät saisi aloittajan mielestä toimia miehille luontaisella tavalla, mitä tulee kanssakäymiseen naisten kanssa. Aloittaja on itse hankala tapaus, joka ei hyväksy muita toimintamalleja, kuin omansa.

    • nimenomaannäin

      Raamatun usko auttaa seksissä.

    • IhanaaMelaa

      Tule tapaamaan minua. Voit sitten pyllistää porttikongissa, niin työnnän voidellun kalun ahnaasti sinun anukseen, jonka jälkeen voit nuolla sen puhtaaksi.

    • litsvittu

      Tule ja työnnä kalusi vittuuni.siellä on sulle yllätys partaterä.no pain no game

      • ssssssssssssssssssss

        Hahaaa, ei sinulla vittua ole.


    • woeiskdjhf

      Jep, tässä maailmassa on vaikea olla seksin suhteen harkitsevainen. Heti saa kommentteja "tyyliin pipoa löysemmälle, anna mennä vaan, nautitaan elämästä kun vielä voidaan"... Ei kukaan edes halua kuunnella niitä perusteluja miksi ei heti halua punkkaan polkaista.

      Tässäkin ketjussa osa kommenteista on niin itsekkäitä että melkein ahdistaa. "Seksi pitää testata heti koska muuten ko. henkilön kanssa vietetty aika menee hukkaan jos ei se toimisikaan". Tämä on itselleni täysin vieras ajatus (ja siis huom. nämä ovat vain henkilökohtaisia ajatuksiani - en väitä että muiden pitää ajatella samalla tavalla, suren vain sitä että on niin vaikeaa löytää toinen kaltaiseni).

      Ensinnäkin, että seksi ei jotenkin "toimisi" kahden ihmisen välillä jotka tuntevat vetoa toisiinsa, ovat rakastuneita, keskustelevat, ottavat toisensa huomioon ja tuntevat suurta intohimoa. Miksi ei juuri kukaan ei pidä arvossa ajatusta että sitä voisi opetella yhdessä? Ja että juuri se ihminen on niin tärkeä että sitä voi odottaakin jos se on sille toiselle tärkeää? Kun kaksi oikeasti toisiaan kunnioittavaa ja muuttumaan ja oppimaan valmista ihmistä kohtaa sielun tasolla, siitä seuraa myös kipinöitä makuuhuoneessa.

      Toiseksi, että se ihminen jota siinä vieressä katsellaan on vain sen arvoinen kuin viimeisin suoritus sängyssä. Että se hänen kanssaan vietetty aika menee hukkaan jos sitten seksissä tulisikin ongelmia tai se ei heti sujuisi. Eli sillä toisen pääasiallinen virka on kiehnätä minun genitaalialueitani vasten sillä tavalla että _minusta_ tuntuu hyvältä. Tämä on aivan järjettömän itsekäs ajattelutapa. Mitä on tapahtunut aidolle epäitsekkäälle rakkaudelle? Onko sitä enää missään?

      Jos tutustuisi aivan mahtavaan tyyppiin, ja odottaisi seksin kanssa sitä syvällistä yhteyttä joka tulee vain toisen tuntemisen kautta, ja sitten nyt jotenkin huomaisi että ei "toimisi" (mistä tosiaan en edes ole automaattisesti tätä mieltä)... Niin olisit silti viettänyt ihanaa romanttista aikaa upean ihmisen kanssa. Olisit oppinut hänestä ja itsestäsi paljon, ja olisit taas yhtä kokemusta rikkaampi. Miten se voisi olla hukkaan heitettyä aikaa?

      En ole seksivastainen enkä estoinen nutturapää, päin vastoin odotan malttamattomana sitä että löydän sen elämänkumppanini jonka kanssa sitä sitten todellakin tehdään kaikilla mahdollisilla tavoilla ;). Mutta kun henki.koht. itselle se ei voi tapahtua neljänsillä treffeillä eikä todennäköisesti neljän kuukaudenkaan tuntemisen jälkeen, niin olen sitten varmaan koko loppuelämäni yksin... Mutta kun se vaihtoehto ei sovi, enkä halua enää itseäni tietentahtoen rikkoa.

      • 493uu9t39pujöpojwrdj

        Aivan loistavia ajatuksia ja monella tapaa olen kanssasi samaa mieltä!!!


    • 111+111

      Seksin harrastaminen ns. kaikkien kanssa ja kaiken aikaa, on ihmisen historiassa kestänyt kymmeniä tuhansia vuosia. Kun taas kirkon luoma siveyskäsitys, jota ei ole toteutettu niinkään, vain jokusen sata vuotta.

    • MiehetMunaEdellä!

      Tässä ketjussa käy ilmi selvästi ääripäät: Naiset jotka etsivät VAKAVAA parisuhdetta (rakkautta), jonka kautta vasta seksiä ensisijaisesti harrastetaan. Miehet jotka eivät hallitse puutteitaan, joita ottaa päähän avaus kun pitäisi päästä panemaan pian ja eivät kykene ymmärtämään "jos tutustutaan ensin" ajatusta.

      • ei kannata yleistää

        Kyllä miehet kuten minä myös etsii pitkää kunnollista parisuhdetta ja seksi on toisarvoista.


    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1575
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1214
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1137
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1046
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      995
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      987
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      902
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      890
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      744
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      680
    Aihe