ei vastausta?

osssss

Onko vielä uusissakin konsernin autoissa tuo pakkasessa poikki menevä kaasupoljin?

Ei sitten toimi niinkuin muut valmistajat ja kehitä tuotetta?

32

112

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • odota vielä lunta

      Kerrataan ossssille vielä kerran.
      Kaasupolkimia katkesi sen takia kun välinpitämättömät kuskit eivät osaa talviautoiliun saloja. Kengän kannattaa kopistella ennen autoon vientiä, sillä suuri määrä lunta muodostaa ajan mittaan jäätä ja jää polkimen juuressa ei mahdollista polkimen normaalia toimintaa ja sitten kuski koittaa suurella voimalla polkea liikkumatonta poljinta, niin siksi se voi ääritapauksissa murtua. Eipä noista ole juurikaan kuulunt vuosiin mitään. Mutta osss on valpas ja innokas muistelemaan merkin ongelmia ja tapauksia vuosienkin takaa. Tuollaista mielentilaa kutsutaan lääketieteellisessä mielessä pakko-oireiseksi.

      • osssss

        Tai VW konsernin puolelta asiakas aina väärässä oireyhtymä.

        Muista että suomi ajaa 12 vuotta vanhoilla autoilla keskimäärin.
        Ei ne viat välttelemällä ja vaikenemalla katoa niin kauan kun meitä köyhiäkin ajajia on.


      • osssss

        Niin se vastaus?


      • hirttääkö edelleen?
        osssss kirjoitti:

        Tai VW konsernin puolelta asiakas aina väärässä oireyhtymä.

        Muista että suomi ajaa 12 vuotta vanhoilla autoilla keskimäärin.
        Ei ne viat välttelemällä ja vaikenemalla katoa niin kauan kun meitä köyhiäkin ajajia on.

        Köyhän ei paranisi olla tyhmä.


      • osssss
        hirttääkö edelleen? kirjoitti:

        Köyhän ei paranisi olla tyhmä.

        Ja valmistajalla on selvä ylimielisyys?


      • osssss
        hirttääkö edelleen? kirjoitti:

        Köyhän ei paranisi olla tyhmä.

        Kiinassa köyhät heränneet?


      • osssss

        Meneppä selittämään tuo sille uskolliselle asiakkaalle joka vanhoilla päivillä vielä volkkarin hankkinut.
        Kestääkö pokka?


    • 3+16

      Ei ole.

      • kiiakestää

        Kiitos.En jaksanu kävellä tien toiselle puolelle..


    • oikeesti Skodisti

      Mikä ihmeen vika kaasupolkimessa?

      • osssss

        Se vaan katkeaa pakkasessa.

        Laita google VW kaasupoljin...


      • oikeesti Skodisti
        osssss kirjoitti:

        Se vaan katkeaa pakkasessa.

        Laita google VW kaasupoljin...

        Kas kummaa, että minun Skodassa ei ole katkennut ja minä sentään olen ajellut tosi pakkasessa (-30).
        Olisko nyt kyseessä vaan osssin henkinen tila?


      • osssss
        oikeesti Skodisti kirjoitti:

        Kas kummaa, että minun Skodassa ei ole katkennut ja minä sentään olen ajellut tosi pakkasessa (-30).
        Olisko nyt kyseessä vaan osssin henkinen tila?

        Mikäs tää tohtori joka ajaa skodalla.?
        Oudolla tavalla yhdistää VW autoilun ja psyykkisen puolen?


      • osssss
        oikeesti Skodisti kirjoitti:

        Kas kummaa, että minun Skodassa ei ole katkennut ja minä sentään olen ajellut tosi pakkasessa (-30).
        Olisko nyt kyseessä vaan osssin henkinen tila?

        Saattaa henkisyyskin kärsiä kun jäät pakkasessa tielle...


      • osssss

        Nii ominaisuus kun VW tuote...


      • osssss
        oikeesti Skodisti kirjoitti:

        Kas kummaa, että minun Skodassa ei ole katkennut ja minä sentään olen ajellut tosi pakkasessa (-30).
        Olisko nyt kyseessä vaan osssin henkinen tila?

        Henkinen tila iski lienee VW konserniin kun päätti korvata asiakkaille uudet polkimet kohun saattamana..
        Ei takaisinkutsua siitäkään silti?


    • ei se polkimen

      hajoaminen mitään,jos pakkasella pissi lirahtaa housuun

      • osssss

        Inkontinenssi on yleinen vaiva ja sitä voi hoitaa.

        Ottaisi valmistaja mallia---


    • samoin skodassa

      Ihmettelen miksi esim ainakin volkkarin DSG powerdieselin kaasupolkimen akseli kuluu ja kaasu jää päälle, tästä ei ole missään kirjoitettu vaikka se on hengenvaarallinen.
      Kaasupolkimet on tilaustavaraa ja niitä vaihdetaan paljon (Näin kertoi huoltomies) ja minulle vaihdettiin kun oli kulunut väljäksi maksoin itse. Auto vuosimallia 2006. Lisäksi DSG oli koko ajan rikki takuuaikana. nyt autoa ei saa oikein kaupaksi kun autoliikkeissä korjaamolla kerrotaan ettei noita vanhoja DSG autoja uskalla ottaa viahdossa. Kilometrejä on nyt 145000. Mitä teen.

    • Skodisti

      Voi poika ressukat. Ajakaas ensinnä niillä igluillanna tosi pakkasessa ja tulkaa sitten vasta tänne kirjoittelemaan, jos sormenpäissä vielä tuntoa löytyy.
      Ne on nuo teidän jutut niin yliampuvia, että lienettäkö itekkään uskotte

      • kaasupojin jumittaa

        Otappa julli asioista selvää äläkä taas selittele omiasi.Totta on kaasupoljin ongelmat.jumiutuu vanhemmiten eikä vw reagoi mitenkään asiaan.


      • ymmärtäminen jumissa
        kaasupojin jumittaa kirjoitti:

        Otappa julli asioista selvää äläkä taas selittele omiasi.Totta on kaasupoljin ongelmat.jumiutuu vanhemmiten eikä vw reagoi mitenkään asiaan.

        Mitäs kummallista Volkkarin toiminnassa on?

        Jullinjunttikin saa koko ajan laadukasta infomaatiota eri suunnilta, eikä reagoi mihinkään asiaan. Jankuttaa vain omia juttujaan.


      • osssss
        kaasupojin jumittaa kirjoitti:

        Otappa julli asioista selvää äläkä taas selittele omiasi.Totta on kaasupoljin ongelmat.jumiutuu vanhemmiten eikä vw reagoi mitenkään asiaan.

        Jumiutuu? Missä mallissa?
        Poikki se muoviläpyskä menee..


      • tdi dsg vm 2006 vw
        osssss kirjoitti:

        Jumiutuu? Missä mallissa?
        Poikki se muoviläpyskä menee..

        Dieselin kaasupoljin akseli kuluttuaan alkaa hirttämään kiinni.vm 2006 ainakin.100th.km ajettuna.


      • saat vastauksen
        tdi dsg vm 2006 vw kirjoitti:

        Dieselin kaasupoljin akseli kuluttuaan alkaa hirttämään kiinni.vm 2006 ainakin.100th.km ajettuna.

        OSSSS kirjoita googleen haku vw dieselin kaasupoljin akseli jumiutuu.Ja lue linkit mitä antaa


      • osssss
        saat vastauksen kirjoitti:

        OSSSS kirjoita googleen haku vw dieselin kaasupoljin akseli jumiutuu.Ja lue linkit mitä antaa

        Missä sijaitsee kaasupoljin akseli?


      • osssss
        kaasupojin jumittaa kirjoitti:

        Otappa julli asioista selvää äläkä taas selittele omiasi.Totta on kaasupoljin ongelmat.jumiutuu vanhemmiten eikä vw reagoi mitenkään asiaan.

        Kyllä konserni uudet polkimet asentaa omaan piikkiin.Mutta vasta kun tuhannet asiakkaat ja lehdet reagoivat...


      • osssss

        Totyuus napsahtaa talvella oikean jalan alla..:)


      • osssss
        saat vastauksen kirjoitti:

        OSSSS kirjoita googleen haku vw dieselin kaasupoljin akseli jumiutuu.Ja lue linkit mitä antaa

        Akseli?


    • ei onnistu minulla

      Skodassa kaasupoljin ei napsahda, eikä kapsahda poikki. Jos jollain on katkennut, haluasin tietää, miten hän sai sen poikki

      • osssss

        Laita haku googleen.
        VW kaasupoljin nimellä...


    • Anonyymi

      vara

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      66
      6402
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      27
      4123
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      268
      2543
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2000
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      30
      1508
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1367
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1107
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1080
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      1026
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1011
    Aihe