välittäjä tuhosi elämäni

bfjfkf

Sössi koko asuntokaupan, markkinointinoli todella huonoa ja hinta jäin näin alhaiseksi kunnkohde oli ko kulunut markkinoilla. Lisäksi oli tehnyt lupauksia ostajalle joista ei ollut kertonut minulle. Oli oikein erinoamainen ostajan asiamies ja teki Parhaansa että en varmasti saa hyää hintaa kohteesta. Kiitosta vaan, suurin osa välittäjistä verenimijöitäa ja loisia.nyt ole taloudellisessa ahdingossa kiitos tämän välittäjän

23

1939

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Valittuja_KGB

      Ei se kohde kulunut markkinoilla, vaan markkinahinta tippui koska kysyntä oli heikompaa kuin tarjonta. Olisit iloinen että sait myytyä, monet haluasivat nyt myydä mutta ei ole sitä ainoatakaan ostajjaa :)
      Oikein hyvää kevättä sinulle :)

      • ostajat katosi

        Saman tyylisiä ajatuksia heräsi. Nyt on ostajat niin vähissä, että sellaisen löytäminen ja edes jonkin tarjouksen saaminen on kuin pieni lottovoitto.


      • 45556662233388888888

        Tosiaankin välittäjät eivät asuntoa saa kaupaksi juurikaan sen paremmin kuin mitä se menisi kaupaksi itse myyden. Kysyntä ja hintapyyntö ratkaisee, eikä siinä välittäjästä ole mitään hyötyä jos kysyntää ei ole. Välittäjät myös pyrkivät aina alentamaan hintapyyntöjä, ja käytännössä toimivat lähes poikkeuksetta ostajan edun valvojina, näin vaikka laskunsa myyjälle kirjoittavat. Välittäjät kähmivät takana päin ostajien kanssa myyjää vastaan, ja jos vielä vähänkin huomaavat että myyjä on myyntinsä kanssa pakkotilanteessa niin härskisti käyttävät sitä hyväkseen ja pyrkivät laskemaan roimasti hintaa ja lupailevat ostajille omia 'asiantuntevia ja relistisia' tulkintojaan oikeasta hinnasta. Jotkut välittäjät hamuavat myös itselleenkin(käyttämällä ostajina bulvaaneja) joitain hyviä kohteita ja tietenkin pyrkivät saamaan ne mahdollisimman halvalla. Ja aina kun asunojen kauppa hiljenee, niin välittäjät edustajineen alkavat mediassa hirmuisen propakantakamppanjan asuntojen hintojen alemmalle tasolle saamiseksi siksi kun katsovat sillä voitavan piristää asuntokauppaa josta he tulonsa kuppaavat.


    • Väpättäjä_LSD

      Tätä minä aamulla pelkäsin. Ei kiitoksen sanaa heru ei. Härskisti vaan selän takana parjataan sen mikä jaksetaan.

      No, eipä tässä muuta. Hei vaan.

    • Luki.

      Välittäjät on melko vätyksiä yleensä,luullaan tai luultiin tässä takavuosina olevan niin suurta jne....sikarit polteltiin monesti ja jalat hyvä kun kävi maassa tuntui että leujuivat osittain ilmassa.

      No nyt ei leiju enään,tovottovasti kaikista mulkui-mat ja hapannaamaisimmat häviävät sikareineen hautaan.

      • myykää itse

        Ei välittäjävätyksiä ole pakko käyttää.


    • köhköh

      Välittäjä ei voi tehdä lupauksia, joista myyjä ei tiedä. Mut sil myyjäl oli varmaan sellainen tilanne, ettei tarvinnu mitään pikkurahaa, eli provikoita.
      Eikä sun olis tarvinnu myydä sellaiseen hintaan, millä et halua. ja aina olisit voinut vaihtaa välittäjää.

      • pettynyt7

        Täällä 100 km Helsingistä välittäjät pitävät kartellia hinnoitusten osalla, jos haluaakin että kohde menisi kaupaksi nostaa välittäjä hinta arviota siihen malliin ettei kauppa käy. Muualla suomessa hinnat laskee, täällä nousee eikä ole reallistisella tasolla muuhun nähden työpaikat ja muuttoliikenne, ihmiset haluaa täältä pois ei tänne, mutta lisää ylihinnoiteltuja kohteita tulee päivittäin. Samat asunnot ovat olleet myynnissä usealla eri välittäjällä, välittäjää vaihdetaan kun kauppa ei käy eikä edes katsojat. Olen jopa törmännyt siihen että välittäjä ei suostu välittämään tarjousta pitäen sitä liian alhaisena vaikka hinta on perustelu. Naapurissa myynnissä talo, jossa ei ole käynyt kuin muutama katsoja. Hinta on vedetty ihan tappiin. Eikö nämä ihmiset jotka laittavat kotinsa myyntiin seuraa kuin oman paikkakunnan hintoja, ja sillä arviolla kun välittäjä kertoo että laitetaan talo myyntiin, niin nämä junkurat uskoo ja ihmettelee kun ei ketään kiinnosta. Herätkää ja katsokaa muiden lähi kuntien ja kaupunkien asuntojen hintoja verratkaa montako työpaikkaa on haussa omalla ja viereisellä paikkakunnalla. Jos 100 km Helsinkiin matkaa on turha pyytää 70 - 80 luvun remontoimattomasta talosta liki 200 000 euroa, jos mitään erikoisuutta ei tontilta löydy ja se on melkein se oma rantaviiva.


      • Luki.
        pettynyt7 kirjoitti:

        Täällä 100 km Helsingistä välittäjät pitävät kartellia hinnoitusten osalla, jos haluaakin että kohde menisi kaupaksi nostaa välittäjä hinta arviota siihen malliin ettei kauppa käy. Muualla suomessa hinnat laskee, täällä nousee eikä ole reallistisella tasolla muuhun nähden työpaikat ja muuttoliikenne, ihmiset haluaa täältä pois ei tänne, mutta lisää ylihinnoiteltuja kohteita tulee päivittäin. Samat asunnot ovat olleet myynnissä usealla eri välittäjällä, välittäjää vaihdetaan kun kauppa ei käy eikä edes katsojat. Olen jopa törmännyt siihen että välittäjä ei suostu välittämään tarjousta pitäen sitä liian alhaisena vaikka hinta on perustelu. Naapurissa myynnissä talo, jossa ei ole käynyt kuin muutama katsoja. Hinta on vedetty ihan tappiin. Eikö nämä ihmiset jotka laittavat kotinsa myyntiin seuraa kuin oman paikkakunnan hintoja, ja sillä arviolla kun välittäjä kertoo että laitetaan talo myyntiin, niin nämä junkurat uskoo ja ihmettelee kun ei ketään kiinnosta. Herätkää ja katsokaa muiden lähi kuntien ja kaupunkien asuntojen hintoja verratkaa montako työpaikkaa on haussa omalla ja viereisellä paikkakunnalla. Jos 100 km Helsinkiin matkaa on turha pyytää 70 - 80 luvun remontoimattomasta talosta liki 200 000 euroa, jos mitään erikoisuutta ei tontilta löydy ja se on melkein se oma rantaviiva.

        "pettynyt7"

        Aika hyvin kerrottu.

        Mnä tiedän henkilökohtaisesti kohteita myynti kohteita jossa on tuo juuri tilanne päälänsä.

        Eräskin kertoi myyjä siis, että välittäjä oli sanonut noinko halvalla myyt?

        Myyjä kertoin noin,no tarkastin itse kohteen,niin kyseessä oli aivan surkea kohde,olin tien päällä kun myyjä soitti kahden kilometrin päässä eräänä iltana niin tuli tarkastettua samalla sisäpuolisesti mitä hän tarjosi.


        Kohde oli käytännössä sellainen ettei myyjä eikä välittäjä käsittänyt,näitä vastaavia on paljon,kerkesin kotiin ja meni muutama päivä niin sama myyjä (siis omistaja) soitti uudestaan ja tarjosi kohdettaan,kerroin että olen jo katsonut sinun kiinteistösi,eli välittäjät eivät tee mitään ,nyt on myyjillä päätmärkänä, silti monesti hinnat ihan utopiaa,ei niitä saa enään myytyä 100km päästä pääkaupungista jos kohde ei ole todella halpa.

        Ei ymmärrä myyjät eikä välittäjän tolloperseet.


    • fkflflf

      Kysyimme usean muidenkin välittäjien mielipidettä mutta sanoivat myls ettå kohde on jo pilattu markkinoilla ja siksi hintaa on pakko laskea reilusti . Että kiitos vaan tälle huijarivälittöjälle. Tuhosivat meidä asunnon hinnan. Ja ihan turha vetää väzhäksi aikaa pois myynnisrä, kyllä porukka muistaa kämpän kun tuleeko takaisin. Ettå kiitos vaan kun jouduttiin halvalla. Välityspalkkio kyllä kelpasi ja rupesi vielä vttuilemaan kaupan njälkeennettä eihän tossa nyt paljo tullut alennusta. Helppo sanoa kun ei ole omista rahoista kyse. En enäänikinä käyyä välitysfirmoja myynnissä?

      • Herää kysymys

        " Välityspalkkio kyllä kelpasi ja rupesi vielä vttuilemaan kaupan njälkeennettä eihän tossa nyt paljo tullut alennusta."

        Siis hetki.. Annoitteko vielä alennusta valmiiksi alihintaisesta?


    • whoknowswins

      Välittäjät tipahtivat hintakehityksen ja todellisuuden kärryiltä jo vuoden 2012 lopulla. Kalliimmat asunnot, omakotitalot etunenässä alkoivat jo silloin jäämään seisomaan myyntilistoille. Vielä 2013 alkuvuodesta pystyi talon myymään, kunhan ensiesittelyyn jo tajusi asettaa hinnan -10% alle seisomaan jääneiden talojen hintapyyntien.

      Myyjien, ostajien ja välittäjien hintasokeus pelasti asiat tiedostavien kaupat, koska tuolloin vielä kukaan ei tajunnut laman syvyyttä. -10% oli silloin hyvä veto ja kauppoja tehtiin ikäänkuin listalle jämähtäneiden kustannuksella.

      Sama voi toimia vielläkin, mutta -20% alkaa olla se suoran pudotuksen prosentti verrattuna myyntipalstojen ikiroikkuvien pyyntiin. Nyt jos talo ei mene kahdessa viikossa kaupaksi, ei se mene ikinä.

      Häijyä on nähdä kolmatta vuotta myyntilistoilla roikkuvien hintapyyntejä. Ei mitään toivoa saada lähellekään pyyntihintaa.

    • Luki.

      Niin se on totta tuo kaksi viikkoa,tällöin on vähintää saatava kiinostuneet paikalle ja hieroman kauppa lukkoon,jos näin ei käy kahden viikon aikana että kiinostuneet ei hiero jo kauppaa niin tällöin alkaa olla jo myynti menetetty,eli juuri kun kohde tulee markkinoille sen on otettava tulta ja homassa on heti päästävä etenemään.

      Kaksi kuukautta ja kauppa on varmasti lähes menetetty,eli kohdetta ei tulla saamaan myyntyä.

      tuolla manitaan 1980 lukujen talosta 200000euroa,ei niillä saa tai pitäisi saada noin 120m2 -80 m2 kokoisella kohteella enään kuin 120000e -70000e.

      rintamamies talojen tilanne on vielä halvempi silti yritetään saada 100000euroa tai ylikin,ne on 40000euron kantimilla vaikka olisi helsinkigin keskustassa.

      Pöljät vaan maksaa korvessa ilmaa.

    • hahhahhahhhaa

      Faktat joita et voi kiistää:
      1. Kohde sitten oli ylihintainen alkuun jos ei mennyt kaupaksi
      2. Markkinointi on suunnilleen sama ihan kaikilla, jos se oli etuovessa oli se kiinnostuneiden löydettävissä ja sen pitäisi riittää jos hintalaatu kohdallaan
      3. Sinulla oli kuitenkin päätäntävalta asioissa
      4. Ei hyvää ja haluttua kohdetta niin vain myyntiajalla "pilata", se on jo alunperinkin pilalla jos noin on muut välittäjät sanoneet ja kieltäytyneet ehkä juuri siitä syytä, eivät halunneet kaupaksi menemätöntä riesaa vaivoikseen sinun ylihintaisella pyynnillä

      Itselläni oli edellinen asunto melko pitkään pyynnissä, johdonmukaisesti kieltäydin sijoittajien surkeista tarjouksista. Kaupaksi meni alkup. pyynti - 1000e kun löytyi oikea ostaja. Ihan itse tein päätökset välittämättä välittäjien manipulointiyriryksistä.

    • mek

      Miksi käytit välittäjää kun sen asunnon voi itsekkin myydä niin ei tartte välityspalkkoita maksella ja omistaja tietää millä hintaa asunnon myy ja vähän tinkimisvaraa hintaan mutta ei liikaa.

    • Tyytyväinen

      Hei haloo! Yritä edes ilmaista asiasi selvästi. Tää on trolli tai oikeesti sinulla on joku ongelma. Anteeksi vaan, mutta jos tuo on sinun tyyli ilmaista itseäsi niin en yhtään ihmettele, jos "törmäät" ongelmiin jokapäiväisissä asioissa :-)

    • kaljakuski

      Onko Suomessa vielä näin tyhmiä henkilöitä , jotka laittaa asunnonnon myyntiin välittäjän kautta. Mikäpä siinä jos ei itse halua , tarvitse 10000-300000 euroa. Jonka välittäjä ottaa provisoita. Sama koskee perinnönjakoa: Ei (päästä sopuun perinnönjaosta , vaan palkataan asianajaja , tuomari tms. Ja hän vie puolet pernnöstä. TÄÄ TARINA ON TOSI.

      • 17 + 13

        Jos näytöissä ei käy ketään, oisko vika siinä, että markkinoilla on tällä hetkellä todella paljon myytävää?
        Onko välittäjien vika, että parhaillaan on yleinen taantuma ja ihmiset tekevät asunto yms päätöksiä harkitummin ja kauppa ei käy?

        Voin välittäjänä kertoa, että tämä on rankkaa työtä ja ainakin minun kollegani tekevät ahkerasti töitä. Jos ei tule kauppaa, ei tule palkkaakaan. Siitä huolimatta työpäivät voivat venyä 12 tuntisiksi. Niille, jotka kuvittelevat, että yksittäinen välittäjä nettoaa asunnon myynnistä paljon, voin kertoa, että myin juuri 4 kk huonokuntoista KT-asuntoa ja bruttoprovisio siitä oli 156 euroa miinus tuloverotus.

        Asunnon ja kiinteistön hintapyyntö pyritään tekemään realistiseksi, eikä hintoja keksitä hatusta vaan ne perustuvat tilastoihin ja markkinatutkimukseen. Valitettavasti on enemmänkin niin, että myyjät itse ovat kovin tuohtuneita, kun siitä omasta rakkaasta 80-luvulla rakennetusta ja remonttia vaativasta kiinteistöstä ei saadakaan yli 200.000 euroa.

        Tarkoitus ei ole ali- tai ylihinnoitella kohteita, vaan löytää juuri se sopiva hinta. Myyjät eivät vain usein suostu myymään kotiaan realistisella hinnalla.

        Se on totta, että näytöissä ei tällä hetkellä käy asiakkaita. Omakotikiinteistöjen myyntiajat ovat pidentyneet. Suurin osa kohteista menee kyllä kaupaksi, mutta alihintaan ei kukaan halua kotiaan/investointiaan myydä.

        Jokaisella on mahdollisuus myydä itse talonsa tai asuntonsa. Jos noin paljon välittäjän työtä väheksyy ja työstä palkaksi saatua provisiota kadehtii, kannattaa yrittää itsemyyntiä. Sittenhän sen näkee.

        Silloin kun oma asunto ei mene kaupaksi, on ymmärrettävää, että tunteet käyvät kuumina. Asunnon omistajana olet kuitenkin itse päättänyt kenelle välittäjälle ja mihin hintaa asunto on mennyt myyntiin. Voit irtisanoa toimeksiantosopimuksen, antaa toiselle välittäjälle tai yrittää myydä itse.

        Jokaisessa ammatissa on sekä hyviä että huonoja "suutareita". Valitse välittäjäsi harkiten ja varmista sopimuksessa, että hän tekee työnsä esim. toivotko esittelyjä kuinka usein jne. Jollet ole tyytyväinen kuviin tai markkinointitekstiin: TOIMI. Itse hyväksytän aina kaiken asiakkaalla ja pyydän heitä kertomaan avoimesti toiveensa.

        Sinä olet asiakas ja sinä päätät. Ei välittäjä.


    • Luki.

      no johan pasahti taas.


      Yllä oleva välittäjä
      "17 13"

      "Voit irtisanoa toimeksiantosopimuksen"

      No voihan sen,mutta isossa maailmassa siis sielä missä tehdään kauppaa edes jonkin verran menee homma niin ettei toimeksiantosopimuksesta ilman kuluja sanota irti yhtään mitään.

      Muutenhan välittäjät saisi kenkään ensimmäisten kuukaisen jälkeen samantien,jos sopimus on tehty 4 kk perioidilla,muistan niin monia välittäjiä ettei tämän alle tai ainakaan 3kk alle he halua edes suostua tekemään sopimusta.

      Hyvinä aikoina tämä oli maan tapa.Jos halusi kesken kaiken vaihtaa välitäjää niin se tehtiin maksulliseksi.(välittäjän suojaus)


      Nyt sinä kaiken kukkuraksi väität täälä näin

      "myin juuri 4 kk huonokuntoista KT-asuntoa ja bruttoprovisio siitä oli 156 euroa miinus tuloverotus."

      Mikäs välittäjä se tämmöinen on?

      Piruunko ne valuvat kuluttajan maksavat rahat?etuoven ja muut kulut eivät maksa tuhansia euroja.

      Olen ollut jonkun verran tekemisissä erinlaisten välittäjien kanssa ja totean ettei millään tonnilla niitä myydä yhtään mihinkään päin,eikä kahdellakaan.


      Sitten tämä

      "Jokaisella on mahdollisuus myydä itse talonsa tai asuntonsa. Jos noin paljon välittäjän työtä väheksyy ja työstä palkaksi saatua provisiota kadehtii, kannattaa yrittää itsemyyntiä. Sittenhän sen näkee."

      Niin on,mutta se ei kaikin tavoin menekkään noin,nimittäin kun soppari on loppu ja myyjä on odottanutkin loppua ja sinä aikana itse saanut etsittyä ostajan ja kauppa tapahtuu vaikka sopparin jälkeen viikon päästä.

      Mitä voi tapahtua,taas on myyjä maksumiehenä tälle välittäjälle,näitä on suomessa lähes kuukauden sisään myytyjä niin ettei välittäjä ole saanut myytyä sopparin päätyttyä mutta välittäjällä on oikeus korvauksiin jälkikäteen.

      Myyjän tilanne on kaikin tavoin hankala,välittäjä saattaa valehdella myyjän tietämättä umpia ja lampia silti ei ole vastuussa kuin aniharvoin jos saadaan todistetusti kiini.(myyjä on aina vastuussa kohteesta).

      Myyjä ei useinminkaan tiedä välittikö välittäjä mahdolliset tiedot ostaja kandille,kuten rakennustapa tai jokin selkeä virhe jota välittäjä vaan ei kerro,näitä olen nähnyt myös riittävästi suomessa.

      (toki vastuuvakuutus on välittäjillä ainakin firmassa) muttei ole sinulla koska kertomasi palkka on niin pieni ettei sillä voisi elää.

      Vastaavia asuntoja jos möisit niin 10kpl kukaudessa olisi 1500e kantimilla 20kpl 3000 ja verot suurenee jne.....et saa myytyä koskaan 20kpl kuussa.

      Mikä oli totta ja mikä ei,tuolla kertomallasi sääli tuloilla et vosi elää suomessa.

      Varsinkaan tänäpäivänä,et meinaan myy montaa asuntoa kuussa ,useammat kuukaudet ovat myymätöntä joten joku mättää,joko olet alalla tai et,heikot kaatuu nyt tässä rytäkässä.

      • Luki.

        Sitten vielä tähän

        "Jos näytöissä ei käy ketään, oisko vika siinä, että markkinoilla on tällä hetkellä todella paljon myytävää? "

        Oisko nyt vika ihan siinä että hinnat on kuule liian kovat maan yleiseen talouteen nähden ostovoimaa ei ole.

        Tämä johtuu siitä ettei niitä saada myydyksi niin tulee paljon myytävää,vikahan on välittäjissä 2000 luvun kimassa te päät märkänä teitte muuleista hulluja,syy on teidän hyvinkin pitkälti.

        Nyt nämä muulit luulee ihan utopioita saavan edeleen ja myynti määrät kasvaa kun kauppaa ei tehdä,olisko vika nyt todellisuudessa ihan tässä.

        Niin monesti minä olen kuulut että tällä saisi sen ja sen verran siis hyvinä vuosina,ei jären häivääkään niissä arvioissa.

        Kato välittäjä nyt ympärillesi peilin kera! eipä taida paljon muita näkyä kun itse välittäjä,esim:helsingissä on ilmaa jo pirusti kun pikku luukkut maksoi menneinä vuosina ihan sairaanlailla,nyt ei sitten kyetä enään ostamaan kun talous sakkaa.


      • 44556663332225555555
        Luki. kirjoitti:

        Sitten vielä tähän

        "Jos näytöissä ei käy ketään, oisko vika siinä, että markkinoilla on tällä hetkellä todella paljon myytävää? "

        Oisko nyt vika ihan siinä että hinnat on kuule liian kovat maan yleiseen talouteen nähden ostovoimaa ei ole.

        Tämä johtuu siitä ettei niitä saada myydyksi niin tulee paljon myytävää,vikahan on välittäjissä 2000 luvun kimassa te päät märkänä teitte muuleista hulluja,syy on teidän hyvinkin pitkälti.

        Nyt nämä muulit luulee ihan utopioita saavan edeleen ja myynti määrät kasvaa kun kauppaa ei tehdä,olisko vika nyt todellisuudessa ihan tässä.

        Niin monesti minä olen kuulut että tällä saisi sen ja sen verran siis hyvinä vuosina,ei jären häivääkään niissä arvioissa.

        Kato välittäjä nyt ympärillesi peilin kera! eipä taida paljon muita näkyä kun itse välittäjä,esim:helsingissä on ilmaa jo pirusti kun pikku luukkut maksoi menneinä vuosina ihan sairaanlailla,nyt ei sitten kyetä enään ostamaan kun talous sakkaa.

        " Tämä johtuu siitä ettei niitä saada myydyksi niin tulee paljon myytävää,vikahan on välittäjissä 2000 luvun kimassa te päät märkänä teitte muuleista hulluja,syy on teidän hyvinkin pitkälti."

        Välittäjät eivät ole olle asuntojen hintoja nostamassa hyvän menekin nousukaudellakaan. Hinnat vaan silloin nousevat siksi kun kaupaksi menee parempaankin hintaan ja kun inflaatio silloin on reipasta(siis tässä referenssinä käytettävän rahan arvo silloin laskee reippaasti). Asetelma on siis hyvän menekin nousukaudellakin se, että asuntoaan myyvä yleensä aina pitää asuntoaan arvokkaampana kuin mitä siitä rahassa hintaa markkinoilla on saatavaissa, ja tästä välittäjät yleensä tinkaavat pyyntihitaa realistisemmalle tasolle.

        Toki on myös niinkin että monet myyjät antavat asunnon sille välittäjälle joka kovimpaan hintaan sen myytäväkseen ottaa. Tällainen välittäjä voi pitää pyyntihintaa aivan epärealistisen korkeana eikä siksi paljon atiivisesti myydäkkään yritä, odottelee vaan sitä koska myyjä on valmis alentamaan myyntihinnasta. Mutta jos markkinoilla on kova kysyntä, niin voipa se tällainen yläkanttiin hinnoiteltukkin kohde siitä kaupaksi mennä. Mutta ei tässäkään tapauksessa se ole välittäjä joka hintoja on nostamassa ollut vaan myyjän hintapyyntö ja hyvä markkinatilanne siinä on takana.


    • törsäävälittäjään

      Kiinteistön ja osakkeen hinta muodostuu sijannista, miten välittäjä sössiin tämän?.

      Seuraavana alueen keskineliöhinta kaupankäynnin kohteista, ei mistään pyynneistä.

      Sitten kunto ja varusteet , taloyhtiön kunto on jo harvinaisempi mitä vaaditaan ja/tai osataan mitata.

      Ei oikein auennut speksit vaikka itse pyrinkin myymään kaiken.

      • Pettynyt7

        Tänään jälleen käyty katsomassa yhtä "luukkua"
        täysin remontin tarpeessa, katto, seinät, lattia, keittiö, (wc-oli kaakeloitu)
        taloyhtiöön tulossa julkisivu remppa vuonna 2015-2016.
        Välittäjä totesi että ei kannata tinkiä, tinkimisen varaa ei ole-- >
        Haloo!!
        Eikö välittäjän pitäisi sanoa että "rohkeasti tarjotkaa, kaikki tarjoukset välitetään ja omistaja päättää". Laittaa vielä sähköpostia että mikä olisi mielestämme sopiva hinta kohteelle että se meitä kiinnostaisi. ... jne.
        Mutta ei. ei täällä. taidan vaihtaa kaupunkia.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1878
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1818
    3. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      118
      1799
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      70
      1577
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      60
      1432
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1246
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1153
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1132
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1128
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1127
    Aihe